من کوچیک بودم که پیششون رفتم دکتربسیارعالی هستن
خیلی خوب
خیلی عالی
عمل دماغ داشتم وخوشبختانه نتیجه خوبی داد
عدم رضایت
عالییییی کارش خیلی خوبه
تیروئید
عفونت گوش داشتم و معالجه شدم
خونریزی از بین..خوب بود
عالی بودن
کارش عااالیه
بینیمو عمل کردم
8 سال پیش عمل بینی داشتم و خیلی راضیم
بخاطر گوش رفتم
عملی بینی بود
خوب و عالی
دکتر فوق
ازعملم رازی بودم و یکی ازبستگانم را معرفی کرزم واسه عمل زیبایی بینی
خوب میباشد
عمل بینی انجام دادم
14سال پیش بینی همسرم رو بسیار عالی عمل کردند
سلام. من یه مدتی گوش درد داشتم بعد سرگیجه گرفتم رفتم پیش دکتر سرسازی خوب شدم. دکتر خوبیه وبا تجربه
از مراجعی
دکتر خیلی خوبیه
خیلی خوبه
خیلی پزشک خوبی است جراحی بینی انجام دادم وراضی بودم
بسیار عالی
بینی . عالی
عمل بینی...بینظیر
جراحی انحراف بینی وزیبایی
خواهرم دماغشو عمل کرد
خوب بود.
داخلی-رفع شد
خوب بود
خوب است
من یک ساله عمل کردم ولی بینیم خیلی ورم میکنه چند بار رفتم مطب ولی گویا دکتر رفتن تهران
من عمل بینی انجام داده ام هم سینوزیت داشتم انحراف بینیم زیاد بود ولی خیلی راضی هستم از دکتر فقط هزینه اش بالا بود
ویزیت لوزه
عمل بینی انجام دادم عالی بود
رینیت الرژیک
تجربه ای نداشتم
اندسکپی کردم خیلی خوب بود دوباره نوبت میخوام
هفونت سینوس خوب بود
عمل جراحی بینی
کارشناس پزشکی قاتونی
خوب هستند
عمل بینی
بسسسسسسسسسسیار عالی
فوق العاد
افونت گوش درمان عالی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان عدالت، خیابان نیکپور، جنب سلطان محراب، مجتمع آریا
من کوچیک بودم که پیششون رفتم دکتربسیارعالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عمل دماغ داشتم وخوشبختانه نتیجه خوبی داد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالییییی کارش خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۱/۲۲تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عفونت گوش داشتم و معالجه شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خونریزی از بین..خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵کارش عااالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۷بینیمو عمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴8 سال پیش عمل بینی داشتم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بخاطر گوش رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عملی بینی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۲بینیمو عمل کردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بینیمو عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر فوق
۱۴۰۴/۰۲/۰۱ازعملم رازی بودم و یکی ازبستگانم را معرفی کرزم واسه عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خوب میباشد
۱۳۹۷/۰۱/۲۶عمل بینی انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵14سال پیش بینی همسرم رو بسیار عالی عمل کردند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سلام. من یه مدتی گوش درد داشتم بعد سرگیجه گرفتم رفتم پیش دکتر سرسازی خوب شدم. دکتر خوبیه وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۲/۲۸از مراجعی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خیلی خوبه
۱۳۹۷/۰۸/۰۶خیلی پزشک خوبی است جراحی بینی انجام دادم وراضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بینی . عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عمل بینی...بینظیر
۱۳۹۹/۰۴/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۳/۰۱جراحی انحراف بینی وزیبایی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خواهرم دماغشو عمل کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خوب بود.
۱۳۹۹/۱۱/۰۴داخلی-رفع شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۴خوب است
۱۳۹۸/۰۲/۱۴من یک ساله عمل کردم ولی بینیم خیلی ورم میکنه چند بار رفتم مطب ولی گویا دکتر رفتن تهران
۱۴۰۰/۱۲/۲۱من عمل بینی انجام داده ام هم سینوزیت داشتم انحراف بینیم زیاد بود ولی خیلی راضی هستم از دکتر فقط هزینه اش بالا بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ویزیت لوزه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عمل بینی انجام دادم عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۲۶رینیت الرژیک
۱۳۹۸/۰۶/۰۹تجربه ای نداشتم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲اندسکپی کردم خیلی خوب بود دوباره نوبت میخوام
۱۳۹۹/۰۵/۰۸هفونت سینوس خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۹/۰۶کارشناس پزشکی قاتونی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عمل بینی
۱۳۹۸/۰۳/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسسسسسسسسسسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فوق العاد
۱۴۰۰/۰۱/۳۱افونت گوش درمان عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳