این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، فرمانیه، تقاطع لواسانی و پاسداران، ساختمان پزشکان ۲۴۱، طبقه ۴، واحد ۱۴
آدرس پارکینگ عمومی نزدیگ مطب:
خیابان پاسداران، بن بست ترنج
فوق العاده عالی خیلی حس خوبی منتقل میکنند و من دو بار مراجعه کردم که جواب گرفتم و درمان شدم یه بار برای عفونت یه بار هم برای نامنظمی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خانم دکتر یک جلسه برام لیزر انجام دادن. مشکلم برطرف شد بطور کامل ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بهترین دکتر زنان هستن ایشون ️
۱۴۰۵/۰۲/۰۷رزیدنتشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بینظیر هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸تحت درمان ه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲برای چکاپ رفتم خیلی خوش برخورد و دقیق بودن واقعا ایشون توصیه میکنم ضمن اینکه اصلا معطل نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰زخم دهانه رحم داشتم ودکتر جاودانی واسم لیزر انجام دادن فقط میتونم بگم ایشون بی نظیررررررررررن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خانوم دکتر انتقال جنین انجام دادن برام
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای زایمان خانومم پیش ایشون رفتیم همه چیز خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰فعلا فقط ویزیت شدم، اما خیلی با حوصله و سر صبر وقت گذاشتن، برام توضیح دادن. خوش برخورد بودن معطلی هم نداشتم خدا رو شکر خودشون دستگاه سونو دارن اگر لازم باشه البته بهتر بود هزینه سونوگرافی رو بهم بگن و اگر مایل بودم انجام بدن. اما در کل در حد ویزیت اولیه راضی بودم از برخوردشون.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من برای اولین بار امروز رفتم پیششون با استرسی که داشتم ایشون انقدر با ارامش ومتین بامن حرف زدن و همه چیزرو برام توضیح دادن که اروم شدم بسیار خوش برخورد با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خونریزی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بهترین دکتر زنانی که طی ۶ سال نازایی شناختم ، ایشون IVF ام کردن والان باردار هستم. دوره ی بارداری رو هم تحت نظرشون هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲IUI برام انجام دادن راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دانشجوی خانوم دکتر بودم و مادرم رو برای درمان پیش ایشون بردم خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲من بیمار ایشون در سیکل آی وی اف هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر با حوصله پرانرژی و توضیح بده هستن. یک جلسه رفتم تحت نظر ایشون هستم فعلا.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی صبور و خوش انرژی هستن و سریع پاسخگوی سوالاتم حتی بعد از زمان ویزیت هستن، البته هنوز دوره درمانم تموم نشده ولی اوکی بودم تا الان
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پزشک به معنای واقعی کلمه و بسیار مجرب
۱۴۰۴/۰۹/۱۱️عالی ️
۱۴۰۴/۰۵/۰۴هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶درمرحله ای وی اف هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سزارین
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی و بی نقص
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خانم دکتر جاودانی بسبار حاذق و صبور و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴نازایی یه بار ivfکردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳صبور یودن و در کمال ارامش و دوستانه مشاوره کاملی به ما ارائه دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فقط یکبار
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تا حالا دکتر متخصص با این میزان از حوصله و دقت ندیده بودم واقعا برای هرمریض وقت گذاشتند و با خوشرویی معاینه رو انجام دادند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بهترین دکتر آنقدر با آرامش صحبت میکنند استرس آدم برطرف میشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خانم دکتر بسیار مسئولیت پذیر و با دقت هستند.و از همه مهم تر شرایط مطب طوری طراحی شده که حریم خصوصی بیمار رعایت میشود که به نظر من نکته خیلی مهمی هست.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار با سواد و در عین حال خوش برخورد سرشار از انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳ایشون فوق العاده در تشخیص و درمان عالی هستند، فقط با یک بار ویزیت میتوانند تشخیص وتا انتهای درمان شمارو پیش بینی کنند، فوق العاده خوش اخلاق هم هستند ، بنده مشکل ناباروری داشتم که به لطف خدا وکمک ایشون نتیجه گرفتم ،
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ایشان در تشخیص و اخلاق فوق العاده هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ناباوری
۱۴۰۴/۰۸/۲۵با تجویز ایشون باردار شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عفونت عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰تازه درحال ویزیت هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار با دقت و حوصله مشکل را بررسی کردند و سوالات را پاسخ دادند. همچنین شماره تماس برای پرسیدن سوالات و موارد اورژانسی دادند. ممنونم ازشون خیالمون را راحت کردند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مهربان با صبر زیاد .
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خوش برخورد، درست به صحبتهای بیمار گوش میدن و توضیحات کاملی به بیمار ارائه می کنند. در کارشون هم دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۰برادرم از دانشجوهای پزشکی خانم دکتر بودند و من از این طریق باهاشون آشنا شدم.پزشک خوب و با وجدان و با علمی هستم.توصیه میکنم ویزیت شوید
۱۴۰۳/۱۱/۱۵زگیل تناسلی داشتم. پیش خیلی از دکترا رفته بودم و بی نتیجه بود ولی خانوم دکتر طی دو جلسه درمانم کردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بینظیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸من و همسرم نازایی داشتیم و با زحمت های خانوم دکتر مشکلمون حل شد ، با حوصله و دقیق هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بچه ی اولم رو خانوم دکتر سزارین کردن و برای سزارین دومم هم تحت نظارت ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴زخم دهانه رحم داشتم و پیش ایشون برطرف شد دکار خوش اخلاق و با حوصله و صبور و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار با تج
۱۴۰۳/۱۱/۲۲با تجربه و تا انتهای درمان پیگیر مریض هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱پزشک نمونه علی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل فیبروم رحمی داشتم، با راهنمایی و درمان های خانم دکتر جاودانی نتیجه مطلوب گرفتم و درمان شدم.ایشان بسیار دقیق و باحوصله هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰۶سال ناباروری داشتم بعدازعمل لاپاراسکوپی که توسط خانم دکترانجام دادم بلافاصله باردارشدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲من یکبار برای ویزیت و سونو گرافی جهت درمان کیست مراجعه کردم، دکتر با حوصله ای هستن و به تمام سوالات جواب میدن و از منشی مطب هم تشکر میکنم بابت نوبت دهی منظم اصلا معطل نشدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عفونت دهانه رحم دشتم که با درایت خانم دکتر رفع شد،ایشون خیلی پزشک خوبی هستن.مهربان و خوش اخلاق.
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بی نهایت دکتر عالی و پر معلومات و حرفه ایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بودند. تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خانوم دکتر سزارینم کردن و خیلی راضی بودم. عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دلسوز ترین دکتر هستن، خیلی در حق من مادری کردند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام دکتر بسیار حاذق و پرحوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۶