۴۲۹۳ نفر
دکتر معصومه حسینی

دکتر معصومه حسینی

فوق تخصص بیماریهای ریه ، آسم و آلرژی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۵۲۹۴
شنبه۰۶ تیر
پس فردا
یکشنبه۰۷ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۴ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۶ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۹ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۳۴۱۰ نفر

اسم داشتم خووب شد

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

آسم تا حدودی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

دکتر خوبی

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

عالیست

۱۳۹۸/۰۸/۱۵

کرونا داشتیم وعالی بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۸

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

خیلیخوبه

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بسیار خوش

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

من درگی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دخترم آلرژی داره بادونوبت ویزیت عالی شده الانم تحت درمان خیلی راضی ام ازش دکتربااخلاق وفوق العاده

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

دخترم بیمار خانم دکتر می باشد

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

دکتر بسیار عالی و مهربان و خوشبرخورد

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

خوب است

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

مشکل سرفه وانسداد ریه

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

من آسم فصلی دارم ایشون بسیار پزشک خوش اخلاق وباحوصله ای هستند ومن از درمان ایشون خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

زخم ریه که با تشخیص درست ایشون خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

دکتر خوب و کار بلدی هست.

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

کرونا- ریه

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

آسم شدید وتنگی نفس بافهم وتایمینگ عالی ایشون الان خوبم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

کرونا خانمم داشت با کمک ایشان خوب شد واقعا خدا بهش خیر بده ایشان تو واتس آپ هم راهنمایی میکنن علاوه بر ویزیت که خیلی به بیمار کمک میکنه

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

مادرم بیمارشون بودن سرفه های شدید داشتن و ممتد با یه نسخه خوب شدن

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

تشخیص و درمان موثر بوده

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

فوق العاده هستن

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

Ok bood

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

خانم دکتر حسینی منو نجات داد خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

دکتر خوش

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

کرونا و بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

همسرم سابقه آلرژی داشتن که با تغییرفصل و تغییر محیط حالشون بدتر میشد و طولانی مدت درگیر سرفه های خشک و مزمن میشدن که با مراجعه به خانم دکتر در دو دوره درمانی کاملا بهبود یافتن .

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

الرژی هنوز مشکل کامل برطرف نشده

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

مشکل ریه

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عااااااالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

عالی بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

پزشک عالی هستش

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

اسم و حساسیت شدید

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

آلرژی داشتم که الحمدلله خوب شدم

۱۴۰۱/۰۲/۱۶

خیلی خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عالی بود و مدارا شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

خوب و نتیجه مطلوب

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

هر دو بچه هام تحت نظر دوترن آیم و آلرژی خفیف عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

آلرژی خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

مشکل اسم وتنفس دارم ولی واقعا خانم حسینی عالیه

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بسیار عالی برا بیماری

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

دکتر خوب ومجرببی است

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

دکتر بسیار خوبی هست در تشخیص

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

بسیا خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

مشکل تنفسی داشتم که پس از مراجعه بهبودی کامل حاصل شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

تو اهواز تکه

۱۴۰۱/۰۶/۰۶

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

سرفه های مکرر دخترم خوب شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

دخترم آلرژی داشت بعد از چند ماه الان بهتره

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

زمان کرونا زیر نظم خانم دکتر بودم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

نظرم مثبت است، جهت آلرژی و سرفه های دخترم مراجعه کردم و با یکبار مراجعه بهبود یافت.

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

در خصوص بیماری کرونا

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

عالی بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

دکتر خوبی هستن تازه شروع به درمان کردیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۵

مشکل تنفسی و سرفه شدید میکردم.به بلطف خانم دکتر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

تنفسی و درمان عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عااالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

بهترین دکتر تو زندگی بهش مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

مشکل عفونت ریه دارم کماکان مریض ایشان هستم

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

خوب است

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

عالی بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

آسم شدید و

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

عالی و کاربلد

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

بسیار عالی دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۸/۰۸

پزشک با دانش و کار بلد هستند

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل ریه که بعد از بستری ومعالجه ایشان کاملا برطرف شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

دکتر بسیار خوبی خوب رسیدگی می کند

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

مشکل تنفسی به دلیل کرونا خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

سلام مشکل تنفسی داشتم ریه ام خیلی درگیر بود ولی با مراجعه به دکتر خانم حسینی خیلی بهتر شدم کارشان عالی بود

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

اسم داشتیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

دکترفوق العده خوبیه داروی عالی ب مریض میده

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

خیلی ب

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بدون اغراق عالی بودن تشخیص درست و مهمتر اینکه نتیجه درمان عالی و روند درمان سریع صورت گرفت

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

همسرم آسم داشت عالی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

الرژی داشتم ونتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

پسرم مکرر سرفه میزد عالی بود جلسه ی اول نتیجه گرفتم

۱۳۹۸/۱۱/۰۵

دکتر عالی. هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

بد نبود فعلا

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

تنگی نفس

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

الرژی ریه

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

برای کرونا چندین نفر خوب شدند

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

ویزیت کردن ایشان معمولی است ساعت تعیین شده برای حضور با زمان ورود به اطاق دکتر خیلی تفاوت دارد.

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

کرونا داشتم زیر نظر ایشان بهبود یافتم

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

دکتر عالطی است

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

اوکی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

با تجربه

۱۴۰۲/۰۸/۱۸

دکتر خوش اخلاق وبا تجربه

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

پسرم آلرژی ریه داشت با یه ویزیت خوب شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

بسیار بسیار پزشک بااخلاق و باتجربه هستند در کنار ایشان احساس سلامتی حکم فرماست تندرست و سلامت باشند

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

کرونا داشتم الان رو به بهبود هستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

آ سم دارم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

برای من عالی بود با ی نسخه دردم مداوا شد ا

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دخترم مشکل آلرژی داشت با تشخیص صحیح و تجویز دارو این بیماری برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

فاضل الباجی

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

خداخیرشون بده مادرم از آبادان آوردم تشخیص خوب و عالی

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

برای عفونت سینوزیت مزمن 6ماهه زیر نظرشم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

عالی بودن خدا خیرتون بده واقعا بینظری خانم دکتر ۱ماه و دوهفته من ازشدت سرفه نه خواب داشتم نه ارامش اینقد حالم بدبود فقط خدا میدونه

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

خیلی خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دخترم الرژی داشت سرفه های شدید خداروشکر خیلی خوب شده

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

ریه و سرفه فعلا در حال معالجه هستن دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۰

در حال درمان

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

مشکوک به کرونا بودم و به ایشون مراجعه کردم

۱۴۰۱/۰۷/۲۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

تشخیصشون خیلی خوب بود و داروهایی که دادن نتیجه داد

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

بله الرژی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

آسم شدید ایست تنفسی آلرژی

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

دکتر عالی و فوق العاده خوب زیر نظرشم

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

پزشک فوق العاده خوبی هستن. بسیار خوش برخورد و دانا

۱۳۹۸/۰۲/۲۳

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

دکتر عالی هستند مادرم کرونا داشت و زیر نظرش خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

ممنون از زحمات خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

عاااااالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

دکتر عالی حاذق خوش اخلاق

۱۳۹۹/۰۶/۲۰

مشکل تنفسی

۱۳۹۹/۰۲/۰۸

بار اول بود مراجعه کردم برای دخترم،. برخورد ایشان عالی بود، فعلا دخترم تحت درمان هست

۱۳۹۸/۰۹/۲۶

تنگی نفس شدید که با مراجعه به خانم دکترحسینی ۸۰درصدمشکل من برطرف شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

من پدربزر

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

پزشک خوب و خوش برخوردی هستند.

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عالی تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

دکتر خوبیه بعد از کرونا مادرم زیر نظرشه

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

آلرژی و آسم پسرم که تقریبا بعداز دوسال همچنان تحت درمان هستن و کار خانم دکتر خیلی خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

سلام.بیماری من التهاب ریه بود که نزدیک دوهفته درگیر بودم یکبارهم بستری شدم ولی به لطف خداوند وخانم دکتر حسینی با یک نسخه جواب گرفتم سپاس فراوان

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

بله تشخیص صحیح و بموقع جلوگیری از پیشروی بیماری

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

فوق العاده هست من یه بار در زمان کرونا مریضش بودم با همان ویزیت اول جواب گرفتم

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

دکتر خیلی خوبیه

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

دکتر خوبیه و ایشون رو پیشنهاد میکنم

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

مشکل تنفسی و ریه درحال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

00311456

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

آسم داشتم والان خیلی بهترم خداروشکر

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

خداروشکر میکنم پچه م چندروزه با دستور خانم حسینی شده

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بیمهاری زمینه ای ریوی-بیماری برونشکتازی

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

مشکل ریه داشتن مادرم ب لطف خانم دکتر خیلی بهترن

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

حساسیت شدید خدارو شکر رفع شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

بسیار دکتر عالی و خوبی بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

دکتر خوبه ولی داروها خیلی گرون هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عالیییی

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

دکتربامعرفت

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

زیر نظر

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

دکتر خوبیه با حوصله اس

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

دکتر فوق العاده خوب و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

چهارتا مریض کرونایی داشتیم زیر نظر خانم دکتر بحمدالله بهبود پیدا کردن،،دستشون درد نکنه

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

بسیار عالی و با

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

علی بود دستش درد نکند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خب بود

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

باتجربه هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

دکترخوبی

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

خیلی دکتر خوش برخورد و مهربان پلیپ بینی داشتم ی نسخه ویزیت کرد خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

مشکل ریه دارم والان بهترازقبل شدم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

سلام دکترفوق العاده حاذقی هستن من کروناگرفته بودم حالم خیلی بدبود ایشان باداروهایی که دادن خوب شدم دامادبنده هم کروناگرفته بود وریه اش اذیت بود ایشان خوبش کردن

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

مشکل ریه عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

حساسیت زیاد ریه...عالی تجویز دارو داشتن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

مشکل ریوی به لطف خانم دکتر کاملا خوب شدم کارشون فوق العادس

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

نتیجه م

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

خیلی خوب هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

دکتر خیلی خوبیه نتیجه گرفتیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۲

من آسم فصلی دارم خدارا شکر تحت نظر خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

سرفه های

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتر حسینی خیلی خیلی خوب بود من 10سال آسم داشتم با بار نسخه دکتر حسینی خوب خوب شدم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

کرونا داشتم.و حالم خوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بی نظیر وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

فعلا خوب هست در حال مداواا

۱۳۹۸/۰۲/۰۷

بعد از کرونا مامانم چند ماهه تحت نظر ایشون هستن. خداروشکر خوب شدن. ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

آنفولانزا و سرفه شدید داشتم، فوق العاده دکتری خوش برخورد بودن و در یه دوره کوتاه به بهبودی من بسیار کمک کردن

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دکتر با تجربه و

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

کرونا داشتم.از خانم دکتر راضی بودم.

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

آلرژی و سرفه خیلییی حالم بهتره

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

سرفه، الرژی

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

مشکل ریه

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

مشکل ریه

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

خیلی عالیه

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

ریه عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

کار بل

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

دکترش عالیه

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

آسم وآلرژی ریه

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

مشکل کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

دکترخیلی خوب صبورمهربان واقعا به بیمارش اهمیت میده واقعا عالیه ازهمه نظر

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

حاصل نشد

۱۴۰۱/۰۳/۲۶

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

بهترین دکتر ایشون

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

حساسیت ریه

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عالییییی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

خیلی عالیه واااااقعا دکتر خوبیه

۱۳۹۸/۰۳/۱۷

بابای من پیش

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

مشکل عفونت ریه بوده با یک وزیت خوب شدن

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۲/۱۲

خدا خیرش بده ممنون از زحماتشون

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

از دکتر راضی بودم

۱۳۹۸/۰۸/۰۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

برای دخترم

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

مشکل ریه

۱۴۰۱/۰۸/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

عاااالی

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

تنگی نفس داشتم رفع شد وبه دکترقلب ارجاع دادن.تشخیص عالی دارن ایشون

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

دکتر خیلی خوبی هست

۱۳۹۹/۰۲/۱۸

دکترخوب وخوش برخورد

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

واقعا عالی

۱۴۰۱/۱۱/۱۰
آدرس و تلفن مطب دکتر معصومه حسینی
اهوازکیانپارس - خیابان پهلوان شرقی - روبروی دادگاه انقلاب - ساختمان سیمرغ - طبقه چهار
ساعات کار مطب:
روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر و روز سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح
ساعت پاسخ دهی به تلفن مطب صبح‌ها ۱۰ تا ۱۲ وعصر‌ها ۴ تا ۸ است
البته بجز روز‌های تعطیل که تلفن خاموش است
توجه فرمایید در صورت عدم مراجعه هزینه ویزیت بازگشت داده نمی‌شود.
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۶ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۳ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۴ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳
    ۵ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۱
    ۶ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۱
    ۹ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۱
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۱
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر معصومه حسینی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر فرشاد کاشانی بیرگانی قلب و عروق جناب آقای دکتر فرشاد کاشانی بیرگانی
    سرکار خانم صفیه احسانی فر گفتار درمانی و کار درمانی سرکار خانم صفیه احسانی فر

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    کیانپارس - خیابان پهلوان شرقی - روبروی دادگاه انقلاب - ساختمان سیمرغ - طبقه چهار