دخترم آلرژی داره بادونوبت ویزیت عالی شده الانم تحت درمان خیلی راضی ام ازش دکتربااخلاق وفوق العاده
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دخترم بیمار خانم دکتر می باشد
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دکتر بسیار عالی و مهربان و خوشبرخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خوب است
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
مشکل سرفه وانسداد ریه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
من آسم فصلی دارم ایشون بسیار پزشک خوش اخلاق وباحوصله ای هستند ومن از درمان ایشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
زخم ریه که با تشخیص درست ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
دکتر خوب و کار بلدی هست.
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
کرونا- ریه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
آسم شدید وتنگی نفس بافهم وتایمینگ عالی ایشون الان خوبم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
کرونا خانمم داشت با کمک ایشان خوب شد واقعا خدا بهش خیر بده ایشان تو واتس آپ هم راهنمایی میکنن علاوه بر ویزیت که خیلی به بیمار کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مادرم بیمارشون بودن سرفه های شدید داشتن و ممتد با یه نسخه خوب شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
تشخیص و درمان موثر بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
Ok bood
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
خانم دکتر حسینی منو نجات داد خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر خوش
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
کرونا و بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
همسرم سابقه آلرژی داشتن که با تغییرفصل و تغییر محیط حالشون بدتر میشد و طولانی مدت درگیر سرفه های خشک و مزمن میشدن که با مراجعه به خانم دکتر در دو دوره درمانی کاملا بهبود یافتن .
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
الرژی هنوز مشکل کامل برطرف نشده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عااااااالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
عالی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
پزشک عالی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
اسم و حساسیت شدید
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
آلرژی داشتم که الحمدلله خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عالی بود و مدارا شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خوب و نتیجه مطلوب
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
هر دو بچه هام تحت نظر دوترن آیم و آلرژی خفیف عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
آلرژی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مشکل اسم وتنفس دارم ولی واقعا خانم حسینی عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بسیار عالی برا بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
دکتر خوب ومجرببی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دکتر بسیار خوبی هست در تشخیص
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
بسیا خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مشکل تنفسی داشتم که پس از مراجعه بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
تو اهواز تکه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
سرفه های مکرر دخترم خوب شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
دخترم آلرژی داشت بعد از چند ماه الان بهتره
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
زمان کرونا زیر نظم خانم دکتر بودم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
نظرم مثبت است، جهت آلرژی و سرفه های دخترم مراجعه کردم و با یکبار مراجعه بهبود یافت.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
در خصوص بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
دکتر خوبی هستن تازه شروع به درمان کردیم
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مشکل تنفسی و سرفه شدید میکردم.به بلطف خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
تنفسی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بهترین دکتر تو زندگی بهش مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
مشکل عفونت ریه دارم کماکان مریض ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
آسم شدید و
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بسیار عالی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
پزشک با دانش و کار بلد هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکل ریه که بعد از بستری ومعالجه ایشان کاملا برطرف شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
دکتر بسیار خوبی خوب رسیدگی می کند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
مشکل تنفسی به دلیل کرونا خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سلام مشکل تنفسی داشتم ریه ام خیلی درگیر بود ولی با مراجعه به دکتر خانم حسینی خیلی بهتر شدم کارشان عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
اسم داشتیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دکترفوق العده خوبیه داروی عالی ب مریض میده
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
خیلی ب
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بدون اغراق عالی بودن تشخیص درست و مهمتر اینکه نتیجه درمان عالی و روند درمان سریع صورت گرفت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
همسرم آسم داشت عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
الرژی داشتم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
پسرم مکرر سرفه میزد عالی بود جلسه ی اول نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
دکتر عالی. هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
بد نبود فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
الرژی ریه
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
برای کرونا چندین نفر خوب شدند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
ویزیت کردن ایشان معمولی است ساعت تعیین شده برای حضور با زمان ورود به اطاق دکتر خیلی تفاوت دارد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
کرونا داشتم زیر نظر ایشان بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
دکتر عالطی
است
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
اوکی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
دکتر خوش اخلاق وبا تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
پسرم آلرژی ریه داشت با یه ویزیت خوب شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بسیار بسیار پزشک بااخلاق و باتجربه هستند در کنار ایشان احساس سلامتی حکم فرماست تندرست و سلامت باشند
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
کرونا داشتم الان رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آ سم دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
برای من عالی بود با ی نسخه دردم مداوا شد ا
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دخترم مشکل آلرژی داشت با تشخیص صحیح و تجویز دارو این بیماری برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
فاضل الباجی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خداخیرشون بده مادرم از آبادان آوردم تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
برای عفونت سینوزیت مزمن 6ماهه زیر نظرشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
عالی بودن خدا خیرتون بده واقعا بینظری خانم دکتر
۱ماه و دوهفته من ازشدت سرفه نه خواب داشتم نه ارامش اینقد حالم بدبود فقط خدا میدونه
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
دخترم الرژی داشت سرفه های شدید خداروشکر خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
ریه و سرفه فعلا در حال معالجه هستن دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
مشکوک به کرونا بودم و به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
تشخیصشون خیلی خوب بود و داروهایی که دادن نتیجه داد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
بله الرژی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
آسم شدید ایست تنفسی آلرژی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
دکتر عالی و فوق العاده خوب زیر نظرشم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
پزشک فوق العاده خوبی هستن. بسیار خوش برخورد و دانا
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
دکتر عالی هستند مادرم کرونا داشت و زیر نظرش خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
ممنون از زحمات خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
عاااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دکتر عالی حاذق خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
بار اول بود مراجعه کردم برای دخترم،. برخورد ایشان عالی بود، فعلا دخترم تحت درمان هست
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تنگی نفس شدید که با مراجعه به خانم دکترحسینی ۸۰درصدمشکل من برطرف شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من پدربزر
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
پزشک خوب و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عالی تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
دکتر خوبیه بعد از کرونا مادرم زیر نظرشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
آلرژی و آسم پسرم که تقریبا بعداز دوسال همچنان تحت درمان هستن و کار خانم دکتر خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
سلام.بیماری من التهاب ریه بود که نزدیک دوهفته درگیر بودم یکبارهم بستری شدم ولی به لطف خداوند وخانم دکتر حسینی با یک نسخه جواب گرفتم سپاس فراوان
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
بله تشخیص صحیح و بموقع جلوگیری از پیشروی بیماری
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
فوق العاده هست من یه بار در زمان کرونا مریضش بودم با همان ویزیت اول جواب گرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دکتر خوبیه و ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
مشکل تنفسی و ریه درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
00311456
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
آسم داشتم والان خیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خداروشکر میکنم پچه م چندروزه با دستور خانم حسینی شده
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بیمهاری زمینه ای ریوی-بیماری برونشکتازی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
مشکل ریه داشتن مادرم ب لطف خانم دکتر خیلی بهترن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
حساسیت شدید خدارو شکر رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
بسیار دکتر عالی و خوبی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
دکتر خوبه ولی داروها خیلی گرون هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عالیییی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
دکتربامعرفت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
زیر نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
دکتر خوبیه با حوصله اس
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
دکتر فوق العاده خوب و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
چهارتا مریض کرونایی داشتیم زیر نظر خانم دکتر بحمدالله بهبود پیدا کردن،،دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بسیار عالی و با
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
علی بود دستش درد نکند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
خیلی دکتر خوش برخورد و مهربان پلیپ بینی داشتم ی نسخه ویزیت کرد خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
مشکل ریه دارم والان بهترازقبل شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
سلام دکترفوق العاده حاذقی هستن من کروناگرفته بودم حالم خیلی بدبود ایشان باداروهایی که دادن خوب شدم دامادبنده هم کروناگرفته بود وریه اش اذیت بود ایشان خوبش کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
مشکل ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
حساسیت زیاد ریه...عالی تجویز دارو داشتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
مشکل ریوی به لطف خانم دکتر کاملا خوب شدم کارشون فوق العادس
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
نتیجه م
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
دکتر خیلی خوبیه نتیجه گرفتیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
من آسم فصلی دارم خدارا شکر تحت نظر خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
سرفه های
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر حسینی خیلی خیلی خوب بود من 10سال آسم داشتم با بار نسخه دکتر حسینی خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
کرونا داشتم.و حالم خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بی نظیر وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
دکتر خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
فعلا خوب هست در حال مداواا
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بعد از کرونا مامانم چند ماهه تحت نظر ایشون هستن. خداروشکر خوب شدن. ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
آنفولانزا و سرفه شدید داشتم، فوق العاده دکتری خوش برخورد بودن و در یه دوره کوتاه به بهبودی من بسیار کمک کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دکتر با تجربه و
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
کرونا داشتم.از خانم دکتر راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
آلرژی و سرفه
خیلییی حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
سرفه، الرژی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
ریه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
کار بل
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
دکترش عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
آسم وآلرژی ریه
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مشکل کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکترخیلی خوب صبورمهربان واقعا به بیمارش اهمیت میده واقعا عالیه ازهمه نظر
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بهترین دکتر ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
حساسیت ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خیلی عالیه
واااااقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
بابای من پیش
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
مشکل عفونت ریه بوده با یک وزیت خوب شدن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
خدا خیرش بده ممنون از زحماتشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
از دکتر راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۰۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
برای دخترم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
عاااالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
تنگی نفس داشتم رفع شد وبه دکترقلب ارجاع دادن.تشخیص عالی دارن ایشون
اسم داشتم خووب شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰آسم تا حدودی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالیست
۱۳۹۸/۰۸/۱۵کرونا داشتیم وعالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۸دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلیخوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار خوش
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من درگی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دخترم آلرژی داره بادونوبت ویزیت عالی شده الانم تحت درمان خیلی راضی ام ازش دکتربااخلاق وفوق العاده
۱۴۰۲/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹دخترم بیمار خانم دکتر می باشد
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر بسیار عالی و مهربان و خوشبرخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۹پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب است
۱۴۰۴/۰۱/۱۷مشکل سرفه وانسداد ریه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱من آسم فصلی دارم ایشون بسیار پزشک خوش اخلاق وباحوصله ای هستند ومن از درمان ایشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸زخم ریه که با تشخیص درست ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۱دکتر خوب و کار بلدی هست.
۱۳۹۹/۱۲/۲۲کرونا- ریه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶آسم شدید وتنگی نفس بافهم وتایمینگ عالی ایشون الان خوبم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹کرونا خانمم داشت با کمک ایشان خوب شد واقعا خدا بهش خیر بده ایشان تو واتس آپ هم راهنمایی میکنن علاوه بر ویزیت که خیلی به بیمار کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مادرم بیمارشون بودن سرفه های شدید داشتن و ممتد با یه نسخه خوب شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵تشخیص و درمان موثر بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۳Ok bood
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۲/۰۱/۱۶خانم دکتر حسینی منو نجات داد خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر خوش
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲کرونا و بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵همسرم سابقه آلرژی داشتن که با تغییرفصل و تغییر محیط حالشون بدتر میشد و طولانی مدت درگیر سرفه های خشک و مزمن میشدن که با مراجعه به خانم دکتر در دو دوره درمانی کاملا بهبود یافتن .
۱۴۰۱/۰۸/۱۶الرژی هنوز مشکل کامل برطرف نشده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عااااااالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶پزشک عالی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۱۴اسم و حساسیت شدید
۱۴۰۳/۰۸/۰۲آلرژی داشتم که الحمدلله خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۶خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بود و مدارا شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوب و نتیجه مطلوب
۱۴۰۳/۰۴/۱۶هر دو بچه هام تحت نظر دوترن آیم و آلرژی خفیف عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲آلرژی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشکل اسم وتنفس دارم ولی واقعا خانم حسینی عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بسیار عالی برا بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر خوب ومجرببی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۵دکتر بسیار خوبی هست در تشخیص
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیا خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مشکل تنفسی داشتم که پس از مراجعه بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تو اهواز تکه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سرفه های مکرر دخترم خوب شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دخترم آلرژی داشت بعد از چند ماه الان بهتره
۱۳۹۹/۰۳/۱۸زمان کرونا زیر نظم خانم دکتر بودم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰نظرم مثبت است، جهت آلرژی و سرفه های دخترم مراجعه کردم و با یکبار مراجعه بهبود یافت.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷در خصوص بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۴دکتر خوبی هستن تازه شروع به درمان کردیم
۱۳۹۸/۰۹/۰۵مشکل تنفسی و سرفه شدید میکردم.به بلطف خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تنفسی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بهترین دکتر تو زندگی بهش مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶مشکل عفونت ریه دارم کماکان مریض ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۳آسم شدید و
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عالی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۸پزشک با دانش و کار بلد هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل ریه که بعد از بستری ومعالجه ایشان کاملا برطرف شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دکتر بسیار خوبی خوب رسیدگی می کند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۴دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۴مشکل تنفسی به دلیل کرونا خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲سلام مشکل تنفسی داشتم ریه ام خیلی درگیر بود ولی با مراجعه به دکتر خانم حسینی خیلی بهتر شدم کارشان عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۸اسم داشتیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکترفوق العده خوبیه داروی عالی ب مریض میده
۱۴۰۲/۰۷/۰۸خیلی ب
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بدون اغراق عالی بودن تشخیص درست و مهمتر اینکه نتیجه درمان عالی و روند درمان سریع صورت گرفت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹همسرم آسم داشت عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹الرژی داشتم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱پسرم مکرر سرفه میزد عالی بود جلسه ی اول نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵دکتر عالی. هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بد نبود فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۰الرژی ریه
۱۴۰۳/۰۹/۲۷برای کرونا چندین نفر خوب شدند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱ویزیت کردن ایشان معمولی است ساعت تعیین شده برای حضور با زمان ورود به اطاق دکتر خیلی تفاوت دارد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵کرونا داشتم زیر نظر ایشان بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲دکتر عالطی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۵اوکی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸دکتر خوش اخلاق وبا تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۱پسرم آلرژی ریه داشت با یه ویزیت خوب شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۹بسیار بسیار پزشک بااخلاق و باتجربه هستند در کنار ایشان احساس سلامتی حکم فرماست تندرست و سلامت باشند
۱۴۰۲/۰۴/۲۴کرونا داشتم الان رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۳/۰۸آ سم دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶برای من عالی بود با ی نسخه دردم مداوا شد ا
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دخترم مشکل آلرژی داشت با تشخیص صحیح و تجویز دارو این بیماری برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵فاضل الباجی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خداخیرشون بده مادرم از آبادان آوردم تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱برای عفونت سینوزیت مزمن 6ماهه زیر نظرشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عالی بودن خدا خیرتون بده واقعا بینظری خانم دکتر ۱ماه و دوهفته من ازشدت سرفه نه خواب داشتم نه ارامش اینقد حالم بدبود فقط خدا میدونه
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دخترم الرژی داشت سرفه های شدید خداروشکر خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۴ریه و سرفه فعلا در حال معالجه هستن دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۰در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مشکوک به کرونا بودم و به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰تشخیصشون خیلی خوب بود و داروهایی که دادن نتیجه داد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بله الرژی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸آسم شدید ایست تنفسی آلرژی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰دکتر عالی و فوق العاده خوب زیر نظرشم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵پزشک فوق العاده خوبی هستن. بسیار خوش برخورد و دانا
۱۳۹۸/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹دکتر عالی هستند مادرم کرونا داشت و زیر نظرش خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ممنون از زحمات خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عاااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷دکتر عالی حاذق خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۲۰مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۲/۰۸بار اول بود مراجعه کردم برای دخترم،. برخورد ایشان عالی بود، فعلا دخترم تحت درمان هست
۱۳۹۸/۰۹/۲۶تنگی نفس شدید که با مراجعه به خانم دکترحسینی ۸۰درصدمشکل من برطرف شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵من پدربزر
۱۴۰۴/۰۲/۰۶پزشک خوب و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۷نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۰دکتر خوبیه بعد از کرونا مادرم زیر نظرشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸آلرژی و آسم پسرم که تقریبا بعداز دوسال همچنان تحت درمان هستن و کار خانم دکتر خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲سلام.بیماری من التهاب ریه بود که نزدیک دوهفته درگیر بودم یکبارهم بستری شدم ولی به لطف خداوند وخانم دکتر حسینی با یک نسخه جواب گرفتم سپاس فراوان
۱۳۹۸/۱۲/۲۰بله تشخیص صحیح و بموقع جلوگیری از پیشروی بیماری
۱۴۰۴/۰۲/۱۵فوق العاده هست من یه بار در زمان کرونا مریضش بودم با همان ویزیت اول جواب گرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر خوبیه و ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱مشکل تنفسی و ریه درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸00311456
۱۴۰۰/۱۰/۱۰آسم داشتم والان خیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۲/۰۴/۲۶خداروشکر میکنم پچه م چندروزه با دستور خانم حسینی شده
۱۳۹۹/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بیمهاری زمینه ای ریوی-بیماری برونشکتازی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵مشکل ریه داشتن مادرم ب لطف خانم دکتر خیلی بهترن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴حساسیت شدید خدارو شکر رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار دکتر عالی و خوبی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰دکتر خوبه ولی داروها خیلی گرون هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالیییی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸دکتربامعرفت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷زیر نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوبیه با حوصله اس
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر فوق العاده خوب و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۵چهارتا مریض کرونایی داشتیم زیر نظر خانم دکتر بحمدالله بهبود پیدا کردن،،دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار عالی و با
۱۴۰۳/۱۱/۱۴علی بود دستش درد نکند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵خیلی دکتر خوش برخورد و مهربان پلیپ بینی داشتم ی نسخه ویزیت کرد خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشکل ریه دارم والان بهترازقبل شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳سلام دکترفوق العاده حاذقی هستن من کروناگرفته بودم حالم خیلی بدبود ایشان باداروهایی که دادن خوب شدم دامادبنده هم کروناگرفته بود وریه اش اذیت بود ایشان خوبش کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳مشکل ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸حساسیت زیاد ریه...عالی تجویز دارو داشتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵مشکل ریوی به لطف خانم دکتر کاملا خوب شدم کارشون فوق العادس
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳نتیجه م
۱۴۰۱/۰۲/۱۰دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۵خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر خیلی خوبیه نتیجه گرفتیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۲من آسم فصلی دارم خدارا شکر تحت نظر خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سرفه های
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر حسینی خیلی خیلی خوب بود من 10سال آسم داشتم با بار نسخه دکتر حسینی خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱کرونا داشتم.و حالم خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بی نظیر وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۴دکتر خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۲فعلا خوب هست در حال مداواا
۱۳۹۸/۰۲/۰۷بعد از کرونا مامانم چند ماهه تحت نظر ایشون هستن. خداروشکر خوب شدن. ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۴آنفولانزا و سرفه شدید داشتم، فوق العاده دکتری خوش برخورد بودن و در یه دوره کوتاه به بهبودی من بسیار کمک کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر با تجربه و
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کرونا داشتم.از خانم دکتر راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸آلرژی و سرفه خیلییی حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سرفه، الرژی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ریه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰کار بل
۱۴۰۳/۰۹/۰۴دکترش عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۳/۰۷آسم وآلرژی ریه
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکترخیلی خوب صبورمهربان واقعا به بیمارش اهمیت میده واقعا عالیه ازهمه نظر
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۳/۲۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بهترین دکتر ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴حساسیت ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خیلی عالیه واااااقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۳/۱۷بابای من پیش
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۱مشکل عفونت ریه بوده با یک وزیت خوب شدن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۲خدا خیرش بده ممنون از زحماتشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۸از دکتر راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برای دخترم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عاااالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱تنگی نفس داشتم رفع شد وبه دکترقلب ارجاع دادن.تشخیص عالی دارن ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۲/۱۸دکترخوب وخوش برخورد
۱۴۰۱/۱۱/۲۲واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰