۲۸۳ نفر
دکتر سمیه قریشی

دکتر سمیه قریشی

متخصص مغز و اعصاب

متخصص شماره نظام: ۱۳۰۴۸۵
۲۵۲ نفر

بسیار خوش اخلاق و شیک برای بیمار زمان کافی میذارن و توضیحات کامل میدن

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

واسه مادرم بود، خوب بودن

۱۴۰۳/۰۳/۰۴

دکتر بسیار خوبوعالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

بیماری

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

سردردهای میگرنی داشتم و داروهایی که تجویز کردن خیلی عالی کنترل شدن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار عالی خوش اخلاق خوش رو امیدوار کننده.دوست داشتنی

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

نتیجه مطلوب حاصل نشد

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

خیلی با

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

تازه آشتا

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

بسیار عالی و مجرب

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

پزشکی بسیار مهربان و کاربلد

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

مشکل روحی داشتم وبرتری شد

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

بسیار عالی و خوش برخورد هستن و من فشار بالا داشتم و درمان شدم ممنون از زحمات خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

من مشکل سردرد داشتم اولا بهتر شده بودم اما الا بیشترم شده من میگرن دارم

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

میگرن دارم ، با تجویز خانم دکتر بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دکتر خیلی خو

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

دکترخوبی هستن وشنونده خوبی

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

دکتر فو

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

سردرد و سرگیجه داشتم.دارو دادن خیلی بهتر شدم.ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

واقعا دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

دیسک گردن دارم.. تحت درمانم. .. خانم دکتر خیلی خوش اخلاق هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

ب نظرم خیلی صبور هستن و واقعا تلاش واسه ریشه یابی و درمان

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

خیلی دکترخوبی هستن مادرم پیش ایشون میرن

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

خوش رخورد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

عالییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عالیییییی

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

خیلی باحوصله ومتانت با بیمار برخورد میکنند.بسیار انسان متواضعی هستندواز لحاظ حرفه ای مسلطو با سواد.برای بیماری پارکینسون پدرم خدمتشون بودم.درمان را شروع کردیم و با گذشت زمان کم شواهد مثبتی دریافت کردیم.خدا خیرشون بده

۱۴۰۱/۰۷/۲۲

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالی- لرزش دست بود وصعیت خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بسیار تشخیص عالی دادند

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

نوار مغز گرفته شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

بسیار عالی خوش اخلاق وخوش رفتار

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

با اخلاق و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

مشکل پنیک و حمله عصبی ازشون وایب خوبی گرفتم فعلا جلسه اوله ولی بنظرمخوب با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

باسلام و خدا قوت خدمت خانم دکتر ایشون خیلی خوش برخورد با حوصله و صبووووور جواب دادن و خیلی با حوصله کارشون را انجام دادن و با روی خوش برخورد کردن

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

بسیار رضایت داشتم. گردن درد و کمردردمکاملا برطرف شد

۱۴۰۳/۱۰/۲۰

عالی و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

خانم دکتر سردرد های من رو از ۱۰۰ به ۱۰ رسوندند ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

عالی بودن ایشون

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

دکتر ق

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار عالی وبا دقت

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

تشخیص خانم دکتر عالی ولی مدت زمان پذیرش بیمار تا ویزیت دکتر واقعا زمان بر است لطفا رسیدگی بفرمایید

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

سردرد میگرنی

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

واقعا کارش بیسته..پدرم مشکل حافظه داشت خداروشکر با کمک خانم دکتر بهتر شده

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

بسیار با اخلاق وباتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

فعلا خیلی عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

از روی آشنایی دوستی میخام برگ

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

فشارمغزبالا داشتم عالی بودند

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بی حسی دست

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

مادرم س

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

خیلی دکتر خوبیههههه

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خوب وعالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

دمتر خیلی مهربون عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

مادر سکته مغزی کردند و ایشون در بهبودی حال بیمار خیلی همراهی کردند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

فوق العاده عالی و بی نظیر بهترین پزشک مغز و اعصاب اصفهان بهترین پزشک مرکز تخصصی و فوق تخصصی نورون

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

سلام بنده دیسک کمر شدید داشتم طوری که راه رفتن ، نشستن و حتی خوابیدن خیلی مشکل بود خدا را شکر باتوجه به تشخیص خانم دکتر و تجویز دارو الان خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

فوق العاده صبور،دقیق، دلسوز و مهربان

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

بیماری گیلن باره

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

دسیک کمر

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

فشار مغز. بهتر شدم تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

بسیار مهربان و برخورد عالی و تشخیص فوق العاده

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

الان حدود 7 ساله که بیمار ایشون هستم بسیار خوش اخلاق و حرفه ای با تشخیص و تجویز دارو دیگر دچار تشنج نشدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

ام اس نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

خانم دکتر عالی هستن در تشخیص بیماری بسیار حاذق هستن ایشون رو پیشنهاد میگنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار عاااااااالی هستن .مهربان .خوشرو و باسواد و ماهر هستن در رشته خودشون ازشون کاملا راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

دکتر بسیار باحوصله و خوش اخلاق با تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

تشخیص درست دقت بالا

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

بار اول بود که پیش ایشان رفتم خیلی خوب معاینه کردن و داروهایی که تجویز کردند بسیار خوب بودند. همین چند روز هم نوبت دارم تا آزمایش ها و ام آر آی را هم ببینند.

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

عالی وباخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

گرفتگی گردن نتیجه کار خوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

سلام خیلی معطلی داره ولی برخورد دکتر عالی ه

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

یکی از بهترین پزشک های مغز و اعصاب هستند خانم دکتر بی نظیرند

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

دکتر خوب و خونسردی هستند و وقت ب اندازه کافی برای بیماران خود میگذارد

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیار عالی ، دقیق و مهربان

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

مهربان و دلسوز

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

برادرم بیمار ایشون هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

یک جلسه مراجعه کردم برخورد عالی فعلا در مرحله درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

سردرد واضطراب داشتم که باتجویز خانوم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

بسیاز با اخلاق و صبور هستن با اولین دیدار تشخیص درست دادند بسیار پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

درود فراوان ما که راضی خداهم راضی

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

میگرن داشتم که به خوبی تشخیص دادن و در حال درمانم

۱۴۰۱/۱۲/۲۵

سلام من مشکل عصبی داشتم و بنظرم مداوای خانم دکتر بسیار موثر بود

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بسیار صبور و با اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بسیار صبور و مهربان

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

افسردگی داشتم با کمکم خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

دکتر بسیار مهربان و مثل یه دوست صمیمی با مریض رفتار میکنند و تشخیص بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

نداشتممم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بسیار مهربان و صبور

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

درحال در

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عاااالییی

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

با حوصله و دقیق معاینه کردند

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

فوق العاده

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

تازه مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

تشخیص عالی و به موقه

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دکتر خیلی خوبی هستند خوش اخلاق و با تجربه و عالی مشکل میگرن داشتم دارو دادن خدا رو شکر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

میاستنی گراویس

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

دکتر فوقالعاده خوش اخلاق و صبور

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

تشخیصشون خیلی خوب بود .پارکینسون

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عالی است

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

سردرد های تنشی. تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

فشار مغز داشت

۱۴۰۲/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

استرس داشتن الان خوب شدن

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

افسردگی خیلی خوش برخورد وداروهاشون تاثیرگذار

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عالی اند

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

خانم دکتر فوق العاده خوش اخلاق وصبور هستند خیلی خوش رو ومتبحر هستند ایشون رو صدر در صد پیشنهاد می کنم

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

افسردگی گرفته بودم با کمک خانم دکتر بهتر شدم ممنون از شون

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

عالی بوده

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

یک نوبت پیش ایشون رفتم نتیجه در همین یک نوبت خوب بود راضی بودم تا الان، امیدوار بهتر پیش بره

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

خوب هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

مشکل سر درد وکمر درد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دخترم حمله ی عصبی داشت فقط دکتر قریشی مشکلشو تشخیص داد ..همه میگفتن تشنجه ایشون درمانش کرد خدا خیرش بده ..الان دیگه دارو هم نمیخوره ولی زیر نظره .

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

خیلی خانم متشخص با اخلاق و فهمیده ای هستند عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

مشکل گردن درد کاملا رفع شده

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بسیار دکتر حاذق و

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بیماری نیاستی گراویس

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

آلزایمر

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

میگرن نتیجه گرفتم دکتر خیلی با حوصله خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

خانم دکتربسیار رسیدگی کردند ومشکل پدر من که هیچ کدام ازپزشکان نفهمیدند راایشان فهمیده ومداواکردند باتشکر

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

دکتر فوق العاده خوب و به بیمار توجه کامل دارند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

گزفتگی رگ های مغز

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

گرفتگی کمر .ایشان بسیار خوش برخورد هستن ومعاینه دقیق انجام دادن

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

من دو بار خدمت دکتر رفتم هر دوبار طرز برخورد و روند پی گیری بسیار عالی و الانم با مصرف دارو خیلی حالم بهتر شده با تشکر

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

سلام وقت بخیر عاااالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۵

تعادل نداشتن در راه رفتن

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

بسیار دقیق با حوصله و حاذق کاملا با حوصله به صحبت بیمار گوش میدهند و تمام معاینات را به صورت دقیق انجام میدهند

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

درجه یکککککککککککک

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

مشکل جدی ...تشخیص ایشان عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

بسیار پزشک خوش اخلاق و خوش روحیه ای هستن و کارشون رو با حوصله انجام میدن پدرم لرزش دست و پا داشتن و راه رفتنشون و قدم هاش کوتاه شده بود،دو جلسه س پدرم پیششون رفته و تو این مدت خیلی حالش بهتر شده

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خوب بودند

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

افسردگی داشتم الان خیلی بهترشدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

بهترین دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

ممنون خوب بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

سلام خانم دکتر قریشی بسیار دقیق و با معاینه کامل با دستیابی به همه شواهد مریض را راهنمایی و مراقبت می کنند

۱۴۰۱/۱۱/۲۱

سکته مغزی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

بسیار خوب و خوش اخلاق

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

بسیار مجرب و با وجدان

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

میگرن داشتم خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

میگرن و افسردگی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹
کلینیک مغز و اعصاب نورون
اصفهانخیابان محتشم کاشانی، نبش بن بست ۳۴، کلینیک مغز و اعصاب نورون
زمان‌های حضور در کلینیک: شنبه و دوشنبه ۱۵-۱۱، چهارشنبه ۱۶-۱۴
    مطب خیابان فردوسی
    اصفهانچهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان نوید، طبقه دوم، واحد ۲۰۸
    یک شنبه‌ها ۲۰-۱۸، سه شنبه‌ها ۲۰-۱۸، پنج شنبه‌ها ۱۳-۱۱
      کلینیک چشم پزشکی پارسیان
      اصفهانخیابان میر، روبه روی بیمه آسیا
      پنج شنبه‌ها ۱۰-۱۲

        لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

        کلینیک مغز و اعصاب نورون
        دریافت نوبت اینترنتی

        اصفهان خیابان محتشم کاشانی، نبش بن بست ۳۴، کلینیک مغز و اعصاب نورون

        مطب خیابان فردوسی
        دریافت نوبت اینترنتی

        اصفهان چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان نوید، طبقه دوم، واحد ۲۰۸

        کسانی که دکتر سمیه قریشی را پیشنهاد میکنند:
        سرکار خانم شیوا مثقالی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم شیوا مثقالی

        این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

        از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

        مسیریابی
        کلینیک مغز و اعصاب نورون

        خیابان محتشم کاشانی، نبش بن بست ۳۴، کلینیک مغز و اعصاب نورون

        مطب خیابان فردوسی

        چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان نوید، طبقه دوم، واحد ۲۰۸

        کلینیک چشم پزشکی پارسیان

        خیابان میر، روبه روی بیمه آسیا