اصفهان خیابان محتشم کاشانی، نبش بن بست ۳۴، کلینیک مغز و اعصاب نورون
اصفهان چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان نوید، طبقه دوم، واحد ۲۰۸
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان محتشم کاشانی، نبش بن بست ۳۴، کلینیک مغز و اعصاب نورون
چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فردوسی، ساختمان نوید، طبقه دوم، واحد ۲۰۸
خیابان میر، روبه روی بیمه آسیا
بسیار خوش اخلاق و شیک برای بیمار زمان کافی میذارن و توضیحات کامل میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲واسه مادرم بود، خوب بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴دکتر بسیار خوبوعالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بیماری
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سردردهای میگرنی داشتم و داروهایی که تجویز کردن خیلی عالی کنترل شدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار عالی خوش اخلاق خوش رو امیدوار کننده.دوست داشتنی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۰نتیجه مطلوب حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خیلی با
۱۴۰۰/۰۴/۰۳تازه آشتا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۳/۰۱/۰۶پزشکی بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مشکل روحی داشتم وبرتری شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بسیار عالی و خوش برخورد هستن و من فشار بالا داشتم و درمان شدم ممنون از زحمات خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من مشکل سردرد داشتم اولا بهتر شده بودم اما الا بیشترم شده من میگرن دارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶میگرن دارم ، با تجویز خانم دکتر بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خیلی خو
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱دکترخوبی هستن وشنونده خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر فو
۱۴۰۰/۰۵/۲۱سردرد و سرگیجه داشتم.دارو دادن خیلی بهتر شدم.ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۹فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵واقعا دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دیسک گردن دارم.. تحت درمانم. .. خانم دکتر خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۲ب نظرم خیلی صبور هستن و واقعا تلاش واسه ریشه یابی و درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۷خیلی دکترخوبی هستن مادرم پیش ایشون میرن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوش رخورد
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عالییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالیییییی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲خیلی باحوصله ومتانت با بیمار برخورد میکنند.بسیار انسان متواضعی هستندواز لحاظ حرفه ای مسلطو با سواد.برای بیماری پارکینسون پدرم خدمتشون بودم.درمان را شروع کردیم و با گذشت زمان کم شواهد مثبتی دریافت کردیم.خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۷/۲۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی- لرزش دست بود وصعیت خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار تشخیص عالی دادند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲نوار مغز گرفته شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار عالی خوش اخلاق وخوش رفتار
۱۴۰۴/۰۶/۲۱با اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵مشکل پنیک و حمله عصبی ازشون وایب خوبی گرفتم فعلا جلسه اوله ولی بنظرمخوب با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱باسلام و خدا قوت خدمت خانم دکتر ایشون خیلی خوش برخورد با حوصله و صبووووور جواب دادن و خیلی با حوصله کارشون را انجام دادن و با روی خوش برخورد کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار رضایت داشتم. گردن درد و کمردردمکاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۰عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خانم دکتر سردرد های من رو از ۱۰۰ به ۱۰ رسوندند ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۲دکتر ق
۱۴۰۳/۰۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی وبا دقت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تشخیص خانم دکتر عالی ولی مدت زمان پذیرش بیمار تا ویزیت دکتر واقعا زمان بر است لطفا رسیدگی بفرمایید
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سردرد میگرنی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵واقعا کارش بیسته..پدرم مشکل حافظه داشت خداروشکر با کمک خانم دکتر بهتر شده
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بسیار با اخلاق وباتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فعلا خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۹از روی آشنایی دوستی میخام برگ
۱۴۰۴/۰۲/۰۱فشارمغزبالا داشتم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بی حسی دست
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰مادرم س
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی دکتر خوبیههههه
۱۴۰۳/۰۷/۰۵برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دمتر خیلی مهربون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴مادر سکته مغزی کردند و ایشون در بهبودی حال بیمار خیلی همراهی کردند
۱۳۹۹/۱۱/۰۱فوق العاده عالی و بی نظیر بهترین پزشک مغز و اعصاب اصفهان بهترین پزشک مرکز تخصصی و فوق تخصصی نورون
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام بنده دیسک کمر شدید داشتم طوری که راه رفتن ، نشستن و حتی خوابیدن خیلی مشکل بود خدا را شکر باتوجه به تشخیص خانم دکتر و تجویز دارو الان خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فوق العاده صبور،دقیق، دلسوز و مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بیماری گیلن باره
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دسیک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰فشار مغز. بهتر شدم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار مهربان و برخورد عالی و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۵/۰۲/۲۷الان حدود 7 ساله که بیمار ایشون هستم بسیار خوش اخلاق و حرفه ای با تشخیص و تجویز دارو دیگر دچار تشنج نشدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲ام اس نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خانم دکتر عالی هستن در تشخیص بیماری بسیار حاذق هستن ایشون رو پیشنهاد میگنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار عاااااااالی هستن .مهربان .خوشرو و باسواد و ماهر هستن در رشته خودشون ازشون کاملا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر بسیار باحوصله و خوش اخلاق با تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶تشخیص درست دقت بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بار اول بود که پیش ایشان رفتم خیلی خوب معاینه کردن و داروهایی که تجویز کردند بسیار خوب بودند. همین چند روز هم نوبت دارم تا آزمایش ها و ام آر آی را هم ببینند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عالی وباخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲گرفتگی گردن نتیجه کار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام خیلی معطلی داره ولی برخورد دکتر عالی ه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳یکی از بهترین پزشک های مغز و اعصاب هستند خانم دکتر بی نظیرند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر خوب و خونسردی هستند و وقت ب اندازه کافی برای بیماران خود میگذارد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی ، دقیق و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مهربان و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳برادرم بیمار ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴یک جلسه مراجعه کردم برخورد عالی فعلا در مرحله درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سردرد واضطراب داشتم که باتجویز خانوم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیاز با اخلاق و صبور هستن با اولین دیدار تشخیص درست دادند بسیار پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۰۳درود فراوان ما که راضی خداهم راضی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵میگرن داشتم که به خوبی تشخیص دادن و در حال درمانم
۱۴۰۱/۱۲/۲۵سلام من مشکل عصبی داشتم و بنظرم مداوای خانم دکتر بسیار موثر بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار صبور و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۷افسردگی داشتم با کمکم خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکتر بسیار مهربان و مثل یه دوست صمیمی با مریض رفتار میکنند و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸نداشتممم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۴/۰۶/۰۷درحال در
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عاااالییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹با حوصله و دقیق معاینه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵فوق العاده
۱۴۰۲/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰تشخیص عالی و به موقه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خیلی خوبی هستند خوش اخلاق و با تجربه و عالی مشکل میگرن داشتم دارو دادن خدا رو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶میاستنی گراویس
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر فوقالعاده خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۶/۰۴تشخیصشون خیلی خوب بود .پارکینسون
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۶سردرد های تنشی. تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۷فشار مغز داشت
۱۴۰۲/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۰استرس داشتن الان خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳افسردگی خیلی خوش برخورد وداروهاشون تاثیرگذار
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالی اند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خانم دکتر فوق العاده خوش اخلاق وصبور هستند خیلی خوش رو ومتبحر هستند ایشون رو صدر در صد پیشنهاد می کنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴افسردگی گرفته بودم با کمک خانم دکتر بهتر شدم ممنون از شون
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی بوده
۱۴۰۳/۰۳/۲۹یک نوبت پیش ایشون رفتم نتیجه در همین یک نوبت خوب بود راضی بودم تا الان، امیدوار بهتر پیش بره
۱۴۰۲/۰۴/۲۶خوب هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۹/۱۵مشکل سر درد وکمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دخترم حمله ی عصبی داشت فقط دکتر قریشی مشکلشو تشخیص داد ..همه میگفتن تشنجه ایشون درمانش کرد خدا خیرش بده ..الان دیگه دارو هم نمیخوره ولی زیر نظره .
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی خانم متشخص با اخلاق و فهمیده ای هستند عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل گردن درد کاملا رفع شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار دکتر حاذق و
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بیماری نیاستی گراویس
۱۴۰۳/۱۱/۲۵آلزایمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۱میگرن نتیجه گرفتم دکتر خیلی با حوصله خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۸خانم دکتربسیار رسیدگی کردند ومشکل پدر من که هیچ کدام ازپزشکان نفهمیدند راایشان فهمیده ومداواکردند باتشکر
۱۴۰۴/۱۰/۰۳دکتر فوق العاده خوب و به بیمار توجه کامل دارند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸گزفتگی رگ های مغز
۱۴۰۳/۱۰/۲۹گرفتگی کمر .ایشان بسیار خوش برخورد هستن ومعاینه دقیق انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰من دو بار خدمت دکتر رفتم هر دوبار طرز برخورد و روند پی گیری بسیار عالی و الانم با مصرف دارو خیلی حالم بهتر شده با تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام وقت بخیر عاااالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵تعادل نداشتن در راه رفتن
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار دقیق با حوصله و حاذق کاملا با حوصله به صحبت بیمار گوش میدهند و تمام معاینات را به صورت دقیق انجام میدهند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹درجه یکککککککککککک
۱۴۰۲/۱۲/۱۰مشکل جدی ...تشخیص ایشان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار پزشک خوش اخلاق و خوش روحیه ای هستن و کارشون رو با حوصله انجام میدن پدرم لرزش دست و پا داشتن و راه رفتنشون و قدم هاش کوتاه شده بود،دو جلسه س پدرم پیششون رفته و تو این مدت خیلی حالش بهتر شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوب بودند
۱۴۰۱/۰۷/۲۳افسردگی داشتم الان خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ممنون خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سلام خانم دکتر قریشی بسیار دقیق و با معاینه کامل با دستیابی به همه شواهد مریض را راهنمایی و مراقبت می کنند
۱۴۰۱/۱۱/۲۱سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیار مجرب و با وجدان
۱۴۰۳/۰۵/۰۱میگرن داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶میگرن و افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹