تهران نارمک، کمی پایین تر از میدان هفت حوض، روبه روی پارکینگ مرکز خرید سون، پلاک ۵، واحد ۷، طبقه سوم
شهر قدس بلوار امام خمینی، بعد از بانک ملی، جنب فروشگاه جانبو، ساختمان پزشکان مهدیه، طبقه ۵، واحد ۱۳
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نارمک، کمی پایین تر از میدان هفت حوض، روبه روی پارکینگ مرکز خرید سون، پلاک ۵، واحد ۷، طبقه سوم
بلوار امام خمینی، بعد از بانک ملی، جنب فروشگاه جانبو، ساختمان پزشکان مهدیه، طبقه ۵، واحد ۱۳
یکماهه تحت نظرم خوب بوده امروزم نوبت دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱فعلا در حال درمان دخترم هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲استرس، فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار محترم و خوش برخورد و با حوصله هستند تشخیص شون عالیه داروی زیادی تجویز نمی کنند و برای بیمار وقت میگذارند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار با حوصله با دقت وقت گذاشتند
۱۴۰۵/۰۲/۱۰درود تازه مراجعه کردم و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴براید پسرم رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتر بسیار همدل ، انسانی و در کارشون متخصص هستن ، من ممنونشونم و حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۱۱/۱۶دفعه اول بود ظاهرا خوبه
۱۴۰۴/۱۲/۱۸دکترعالی هس
۱۴۰۳/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تازه شروع درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بی نظیرر
۱۴۰۳/۰۷/۰۱افسردگی و اضطراب داشتم بعد از یک هفته خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام دکتر بسیار عالی و خوب و کاردان و باتجربه و فهمیده ای هستند ایشان دکتری هستند خوش اخلاق و خوش رفتار و خوش سخن و دکتری هستند دانا و توانا و باعث افتخار عمه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل اعصاب داشتم.خیلی داروهای خوبی تجویز میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸تحت درمان عدم تمرکز،تا الان که تجویز ها و صحبت ها عالی جواب داده
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بیماری پدرم
۱۴۰۲/۰۴/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۳مشکل استرس و اضطراب دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴پانیک داشتم و فعلا تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۸برای درمان
۱۴۰۴/۰۷/۳۰من اولین جلسه بود نمیتونم فعلا نظری بدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱من اضطراب اجتماعی داشتم و با ۶ ماه دارو اوکی شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱برای اضطراب مراجعه کردم تشخیص عالی و تجویز درستشون باعث شد تو کمترین زمان بهترین نتیجه رو بگیرم... به شدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳استرس داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹اضافه وزن داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بهترین و حاذق ترین متخصص
۱۴۰۴/۱۰/۲۸با سلام من برای دخترم مراجع کردم بسیار دکتر مهربان هستند برای مریض وقت می زارند اول با دقت به حرف مریض گوش می دند بعد با دقت خودشون روی مریض با نوار مغری یا با حرف زدن با مریض روند درمان رو می گن من جلسه اول بود رفتم خیلی از اقای دکتر طرز برخورد ودرمانشان خوشم آمد الان تحت درمان هست دخترم با دارو امیدوارم هم مریض های دیگه هم به این دکتر مراجع کنن وجواب خوبی از روند درمانشان بگیرن با سپاس
۱۴۰۵/۰۲/۲۴پیس فعالی کودک
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بیسیار
۱۴۰۴/۰۲/۳۰پزشک بسیار عالی از هر نظر هستند هم از لحاظ تشحیص وهم از نظر اخلاق فوق العاده هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴امروز هفت روز از مراجعه من به دکتر میگذره ، خودم باورم نمیشد این قدر زود تغییر کنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴دکتر بسیا
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من فعلا یک جلسه بخاطر بیماری افسردگی و اضطراب ویزیت شدم و داروهای آقای دکتر رو دوهفته شروع کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱