بیرون زدگی خفیف و کم ابی در ۳ دیسک پایین کمر و درگیری عصب کمر داشتم که دکتر با صبر و حوصله و مهارت توضیح و بررسی و با دستگاه پروسیجر درد هایم را درمان و بیرون زدگی رو رفع کردن. بی نظیر و فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دیسک کمر و بهبودی کامل
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
مشکل کمر دارم و درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
دکتر فوق العاده ای
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تازه نزد ایشان رفتم
ولی پدرم رو جراحی کردن خداروشکر خیلی خوب شدن و نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
دیسک کمر خوب شدن حالا برای تنگی کانال میخوایم مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
درحال درمان هستم.
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
دیسک کمر، خوب شدن
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
ایشان در حال مداوای دیسک کمر اینجانب می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
نتیجه متوسط بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
مشکل ستون فقرات داشتم کمی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
دوسال دچار کمردرد شدید شدم و بعد از به دکتر اقای اسحاقی کله کمردرد که داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عالی نتیجه مطلوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
در درمان کمردرد من عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
فعلا در حال پیگیری ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
فعلا هیچی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
فوق العاده پزشک بی حوصله و خسته ای بودن دکتر اسحاقی، رسما منو از سر باز کردن !!!
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
در حال حاضر جلسه دوم است که ویزیت میشوم،وبعد از ام آرآی نیاز به سیتی اسکن هم هست تا نظر قطعی راجع به بیماریم بدهند.
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
فقط تلفنی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
جراحی دیسک انجام دادم نزد ایشان ۴ سال پیش الان عالی شرایطم ممنون از ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
بله نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
فعلا ویزیت شده و درمان شروع نشده است
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دیسک گردن و کمذ
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مشکل دیسک کمر داشتم تا الان کاملا خوب نشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
فتق دیسک L4و5 داشتم، 5ماه کاملا اذیت شدم.باکمک دکتر بهبودی کامل پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
فوق العادعه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
از مشاوره ای که دادن راضی بودم برای درمان دوباره دارم میرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
کارشون عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
3 با. نزد ایشان رفتم هر دفعه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
با فاصله ی زیاد بهترین جراح ستون فقرات و یک انسان واقعی و با جراح های دیگه مقایسه نمیشه کرد ایشون رو
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
درد کمر و با ورزشهای کششی درست شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
پزشک خوبی اس،به عبارتی راهنمای خوبی جهت تصمیم گیری است
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دیسک گردن. عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عالی بوس
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
namber one
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فعلا در مرحله دریافت نضر ایشان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۷/۲۸
بسیار حاذق و توانمند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
مشکل کمر
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار عالی و بنده کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
ایشون واقعا عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
مشکل انحراف به چپ ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
از دوستانم مراجعه نموده اند ، بنده هم پزشک هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
سلام وقت بخیر از آقای دکتر من راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار توانا
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
سلام دکتر با دانش با اخلاق حرفه ای پدر و مادر و خواهرم عمل دیسک انجام دادن الان 5 سال از عمل میگذره بسیار راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
با عرض سلام اولین دلهره و استرس با قاطعیت میگه عمل.بشون گفتم با این هزینه ۱۳۰میلیون نمیتونیم ؛بیخیال وووو در حالی ک میتوانست با ارامش و یا کمی راهنمایی بگند میتونید استراحت کنید کارسنگین نکنید روش نشستن ووو راهنمایی کنند در حالی ک ب دکتر دیگر مراجعه کردم با مهربانی ووو راهنمایی کردند و یقینا اثرش رو هم خواهم دید
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
از دوستان شنیدم کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
برای بار اول مراجعه کردم فعلا نتیجه نگرفتم در مرحله درمان هستم ولی خب دکتر با تجربه و باحوصله ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بد نبود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
کاردکترعالی است
۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
سلام من مشکل ستون فقرات داشتم
همسرم مشکل گردن به کمک دکتر عزیز هر دو با دارو و دستگاه مطب درمان شدیم و مشکلی ندارم سپاس از اقای دکتر و برخورد مناسب هر دو منشی مطب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
سلام کارشون خیلی عالیه و من بعد استفاده داروهاشونو میخوام دوباره ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
تحت درمان هستم و نتیجه رو اشتراک میزارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
من کمر درد دارم ام آر آی گرفتم ببرم ببینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بیماری صرع
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دیسک کمر
عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
بسیار فروتن و با تشخیص عالی و دقت بالا ایشون واقعا در کار خودشون یکی از نوابغ کشورمون هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عالیه خدایی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
جناب دکتر اسحاقی یکی از بهترین وبا وجدان ترین دکتری است که تا به حال دیدم خدا پشت وپناه خودش وخانواده باشه
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
گردن و کمر
۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خیلی کاربلد و علم فراوان دارن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
پزشک بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
قسمت نخاع مشکل داشتم و بهترین نتیجه را گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
عالی واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
درود و وقت بخیر دوستان نظر اینکه خیلی آسون وقت ویزیت گرفته میشه، کاربران و منشی هاشون،با نطق کلام بهتر پاسخگو هستند، و اصلا مریض به مشکل برنمیخوره
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
دکترفردی متخصص ودانایی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
آزمایشات ایشان را انجام دادم و ۲ جلسه هم با دستگاه توسط دکتر اسحاقی فلزی و تراپی قبل عمل شدم و قرار اسن از طریق کمر سوسکهای بیرون زده اصلاح شود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
مشکل دیسک .
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
دکتری با علم . تخصص . و با دانش بروز در حوزه مغز و اعصاب
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
پدرم رو عمل کردند خیلی راضی بودیم خدا ایشان را حفظ کنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
چند جلسه رفتم عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
برای دیسک گردن مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
من تحت درمان هستم تا الان که به نظرم هم تشخیصشون و هم درمانش عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
سلام من درد پایین کمر سمت راست داشتم که با درمان ایشان بعد از دوجلسه بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
بهترین دکتر میباشه
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
بسیار حاذق و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
تجربه دکتر خیلی عالی هست من گرفتگی عضلات دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
به علت کرونا روند درمان متوقف شده است
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
دیسک کمر دارم به توصیه دکتر 40رروز استراحت کردمو خوشبختانه چند ماه که به زندگی روزمره میپردازم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
دکتر بسیار عالی، تنگی کانال نخاعی دارم، در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
سلام. بسیار عالی و کار بلد هستن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
کمر درد
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار دکتر خوب و متینی بود و کاملا به صحبت تان گوش میدهد و تجویز خوبی هم داشت. من درد ناگهانی کمر داشتم که با داروی ایشان دو روزه خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار حاذق - پارگی دیسک شدید و درمان عالی بدون عمل
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
کمر درد داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
دکتر باشخصیتی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
گردن درد عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیار عالی و با تجربه تو اولین جلسه بیمار رو راست و ریس میکنه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
فعلا ویزیت و آم آر آی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
اولین بار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
باسلام.من هفته گذشته توسط دکتر عمل لیزری کمر انجام دادم.بسیار عالی بود.هر چی بگم از رفتار و حوصله آقای دکتر کم گفتم.واقعا ممنونم از ایشون.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
ستون فقرات
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
مغز اعصاب
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
پارگی دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دیسک کمر و 85 درصد خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
پارگی جزئی دیسک . در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
هنوز تحت درمانم واقعا ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
معمولی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
سلام من دیسک کمر دارم یه بار رفتم خدمتتوشون هنوز که نتیجه نگرفتم گفت باید عمل بشین ولی داروهاشو خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
همه ی نتایج بسیار عالی است
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
انشالله که دستشون سبک باشه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
فقط ام ار ای را روی سی دی قبول نمیکن و اگر نه دکتر حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
مشکل کمر و بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
دکتر بسیار خوب و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
دکتر فوق العاده با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بیماری اس ام ای دارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یه بار ویزیت شدم ومیخوام ام ار ای که دکتر نوشته بودن دکتر ببینن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
دکترخوبی هست پا درد داشتم با دودور خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
همسر من بیمارشون هستند و عالی عالی مهربان با وجدان به تمام معنا انسان انسان دوست
پایدار و سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
یک بار مراجعه کردم تشخیص درست بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
فوق العاده هستن دخترم درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
ایشون با اخلاق دلسوز بیمار وبسیار با تجربه وپیگیر کار بیمار هستند واقعا مسئولانه در مقابل درمان بیمارشون برخورد میکنند من سالها مادرم وخواهرم بیمار دکتر هستند وازدرمان وجراحی برای مادرم وخواهرم بسیار نتیجه گرفتم ایشون بی نظیرند
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بابت دوسه مورد که خدمت ایشان ویزیت شدم از تشخیص و درمان راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
پارگی دیسکL5S1 تحت درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
خیلی پزشک عالی هستن مشکل تنگی نخاع داشتم و الان کلی از مشکلم برطرف شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای است
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
با سلام
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
به نظرم خیلی خیلی مادی بودن و در همون ویزیت اول در مطب چند میلیونی باید بدی تا بیای بیرون
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
سلام من
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خیلی خوب منتهی قواعد سختگیرانه ای دارند که جالب نیشت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
مشکل کمر
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
دکتر فوق العاده با دانش و با تجربه ویزیت تصویری در مطب ایشان انجام دادم خیلی خوب بودش
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
سانعحککو
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
مشکل گردن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
فقط ویزیت
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
پارگی دیسک.فعلا با دارو که ایشون تجویز کردن اوکی هستم.در حالی که دکتر دیگه به من گفت سریعا عمل کن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
عالیه خیلی خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کم حوصله بودن ، حتما به علت شلوغی و پر باری جناب دکتر بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
پارگی دیسک کمر بین L۵ و S1 داشتم که بعد از عمل جراحی از نتیجه عمل کاملا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
دیسک کمر و خداروشکر از عملی که داشتم بسیار راضی هستم و تا الآن هم مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
واقعا خوشحالم که تصمیم گرفتم به دکتر قاسم اسحاقی مراجعه کنم! بعد از مدتها درد کمر که زندگیام رو مختل کرده بود، با مشاوره و درمان دقیق ایشون حس بهتری پیدا کردم. دکتر اسحاقی با صبر و حوصله تمام توضیح دادن که چطور باید درمان رو شروع کنیم و بعد از چند جلسه مراجعه پیش ایشون نتیجه شگفتانگیز بود و درد کمر من الان بعد از یک ماه کلا تموم شده! دکتر اسحاقی رو پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
خوب بود هرچند هزینه درمان بالا بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
عالی من سال 93 پیش ایشان گردنم را عمل کردم وخدارا شکر خیلی راضیم ممنون از ایشان انشاالله همیشه تندرست باشن
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
دیسک کمر مهره ۴ و ۵ که با دارو و فیزیوتراپی برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بله، بسیار عالی و دقیق بودن ایشون
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
سیاتیک .تحت درمان
۱۳۹۹/۰۷/۰۳
درد سیاتیک
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیاردکترحاذق وخوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
فعلا باید عک
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
سلام دکتر خوبی بودن ،فعلا ام ار ای نوشتن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
سلام دیسک گردن دارم به کمک دکتر و فیزیوتراپی ورزشهایی که انجام میدم الحمدالله به زندگی عادی برگشتم،ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
خیلی دکتر خوب باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
کمر درد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خوب در حال انجام
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
دکتر خوبی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دکتر حاذقی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
ام ار ای
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
ستون فقرات .خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
خوب بودند و در درمان تاثیر گذار
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
برای درد گردن و کتف مراجعه کردم دکتر با آرامش به حرفای بیمار گوش میده فعلا در پروسه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
عالی-فروزن شوبدر
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
کارشون عا
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
فعلا دومین بار اگه قسمت بشه اخلاق ۲۰
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
دیسک کمر
در حال مداوا
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
تشخیص ایشان خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
من برای مشکل دیسک کمر به ایشون مراجعه کردم و ایشون اصلا ارزیابی جامعی انجام ندادن و فقط با دیدن MRI نظر دادن من انتظارم از ایشون بیشتر از این بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عمل دیسک وتنگی کانالنخاعی برای من انجام دادند من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سلام. دکتر حاذق و صبوری است
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
دبسک گردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
عالی هستن واقعا به حرفا و نکاتی که گفتم توجه میکردن و با صبوری راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دیسک گردن.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
دیسک کمر داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
مشکل کمردرد با دو جلسه مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
سلام من مشکل دیسک کمر دارم که تا نوک انگشتام میزنه دردش خیلی جاها دکتر رفتم ام آر آی نشون دادم همه گفتن عمل باز اونم باید میله بزاریم پیچ مهره کنیم. اما جناب دکتر اسحاقی کفتن هم میتونی عمل لیزری کنی هم باز فعلا فیزیوتراپی نوشتن با دارو دارم درمانو انجلم میدم. دکتر بسیار بسیار خوش برخورد راهنماییهای خوب تشخیض عالی وهم منشی ایشان باحوصله کفتار و کردار عالی
ایشان جراح و فوق تخصص دیسک و ستون فقرات از دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا همچنین توانسته اند پیچیده ترین عمل های جراحی دیسک کمر و ستون فقرات را با جدیدترین متد روز دنیا با موفقیت به سرانجام رساند. جراحی لامینکتومی، جراحی دیسک کمر با لیزر، جراحی دیسککتومی و اوزون تراپی
ایشان جراح و فوق تخصص دیسک و ستون فقرات از دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا، ایشان عملهای جراحی دیسک کمر، دیسک گردن و ستون فقرات را با متد روز دنیا انجام می دهند.
لطفا به نکات زیر به دقت توجه فرمایید:نوبتهای دریافتی شما صرفا زمان حضور شما در مطب است، بین نیم تا ۲ ساعت هم ممکن است معطلی داشته باشد.اگر از قبل MRI دارید حتما بصورت چاپ یا کلیشه باشد. بصورت CD نباشد.
بیرون زدگی خفیف و کم ابی در ۳ دیسک پایین کمر و درگیری عصب کمر داشتم که دکتر با صبر و حوصله و مهارت توضیح و بررسی و با دستگاه پروسیجر درد هایم را درمان و بیرون زدگی رو رفع کردن. بی نظیر و فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۰دیسک کمر و بهبودی کامل
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۵دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹مشکل کمر دارم و درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر فوق العاده ای
۱۳۹۹/۰۷/۳۰تازه نزد ایشان رفتم ولی پدرم رو جراحی کردن خداروشکر خیلی خوب شدن و نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دیسک کمر خوب شدن حالا برای تنگی کانال میخوایم مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۴درحال درمان هستم.
۱۳۹۹/۰۵/۲۰دیسک کمر، خوب شدن
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ایشان در حال مداوای دیسک کمر اینجانب می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲نتیجه متوسط بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴مشکل ستون فقرات داشتم کمی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دوسال دچار کمردرد شدید شدم و بعد از به دکتر اقای اسحاقی کله کمردرد که داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی نتیجه مطلوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۴در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۳۰در درمان کمردرد من عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲فعلا در حال پیگیری ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فعلا هیچی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴فوق العاده پزشک بی حوصله و خسته ای بودن دکتر اسحاقی، رسما منو از سر باز کردن !!!
۱۴۰۵/۰۳/۱۶در حال حاضر جلسه دوم است که ویزیت میشوم،وبعد از ام آرآی نیاز به سیتی اسکن هم هست تا نظر قطعی راجع به بیماریم بدهند.
۱۳۹۹/۰۵/۲۲فقط تلفنی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰جراحی دیسک انجام دادم نزد ایشان ۴ سال پیش الان عالی شرایطم ممنون از ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بله نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳فعلا ویزیت شده و درمان شروع نشده است
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دیسک گردن و کمذ
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل دیسک کمر داشتم تا الان کاملا خوب نشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فتق دیسک L4و5 داشتم، 5ماه کاملا اذیت شدم.باکمک دکتر بهبودی کامل پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰فوق العادعه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱از مشاوره ای که دادن راضی بودم برای درمان دوباره دارم میرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰کارشون عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۱3 با. نزد ایشان رفتم هر دفعه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳با فاصله ی زیاد بهترین جراح ستون فقرات و یک انسان واقعی و با جراح های دیگه مقایسه نمیشه کرد ایشون رو
۱۴۰۰/۰۴/۰۶درد کمر و با ورزشهای کششی درست شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۵پزشک خوبی اس،به عبارتی راهنمای خوبی جهت تصمیم گیری است
۱۳۹۸/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دیسک گردن. عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی بوس
۱۳۹۹/۱۰/۱۳namber one
۱۳۹۹/۰۹/۱۷فعلا در مرحله دریافت نضر ایشان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۷/۲۸بسیار حاذق و توانمند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مشکل کمر
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی و بنده کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ایشون واقعا عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۴مشکل انحراف به چپ ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۳/۱۸از دوستانم مراجعه نموده اند ، بنده هم پزشک هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام وقت بخیر از آقای دکتر من راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار توانا
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سلام دکتر با دانش با اخلاق حرفه ای پدر و مادر و خواهرم عمل دیسک انجام دادن الان 5 سال از عمل میگذره بسیار راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۱با عرض سلام اولین دلهره و استرس با قاطعیت میگه عمل.بشون گفتم با این هزینه ۱۳۰میلیون نمیتونیم ؛بیخیال وووو در حالی ک میتوانست با ارامش و یا کمی راهنمایی بگند میتونید استراحت کنید کارسنگین نکنید روش نشستن ووو راهنمایی کنند در حالی ک ب دکتر دیگر مراجعه کردم با مهربانی ووو راهنمایی کردند و یقینا اثرش رو هم خواهم دید
۱۴۰۴/۰۸/۱۹از دوستان شنیدم کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸برای بار اول مراجعه کردم فعلا نتیجه نگرفتم در مرحله درمان هستم ولی خب دکتر با تجربه و باحوصله ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بد نبود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸کاردکترعالی است
۱۳۹۸/۰۴/۰۳عااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸سلام من مشکل ستون فقرات داشتم همسرم مشکل گردن به کمک دکتر عزیز هر دو با دارو و دستگاه مطب درمان شدیم و مشکلی ندارم سپاس از اقای دکتر و برخورد مناسب هر دو منشی مطب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶سلام کارشون خیلی عالیه و من بعد استفاده داروهاشونو میخوام دوباره ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵تحت درمان هستم و نتیجه رو اشتراک میزارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰من کمر درد دارم ام آر آی گرفتم ببرم ببینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بیماری صرع
۱۴۰۱/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دیسک کمر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۹/۰۴بسیار فروتن و با تشخیص عالی و دقت بالا ایشون واقعا در کار خودشون یکی از نوابغ کشورمون هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالیه خدایی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳جناب دکتر اسحاقی یکی از بهترین وبا وجدان ترین دکتری است که تا به حال دیدم خدا پشت وپناه خودش وخانواده باشه
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۳گردن و کمر
۱۳۹۷/۰۹/۲۸خیلی کاربلد و علم فراوان دارن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶پزشک بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۳۰قسمت نخاع مشکل داشتم و بهترین نتیجه را گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درود و وقت بخیر دوستان نظر اینکه خیلی آسون وقت ویزیت گرفته میشه، کاربران و منشی هاشون،با نطق کلام بهتر پاسخگو هستند، و اصلا مریض به مشکل برنمیخوره
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکترفردی متخصص ودانایی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۷آزمایشات ایشان را انجام دادم و ۲ جلسه هم با دستگاه توسط دکتر اسحاقی فلزی و تراپی قبل عمل شدم و قرار اسن از طریق کمر سوسکهای بیرون زده اصلاح شود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مشکل دیسک .
۱۳۹۹/۰۵/۲۲تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتری با علم . تخصص . و با دانش بروز در حوزه مغز و اعصاب
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۱۴پدرم رو عمل کردند خیلی راضی بودیم خدا ایشان را حفظ کنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۹چند جلسه رفتم عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۷برای دیسک گردن مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳من تحت درمان هستم تا الان که به نظرم هم تشخیصشون و هم درمانش عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۱۰سلام من درد پایین کمر سمت راست داشتم که با درمان ایشان بعد از دوجلسه بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸بهترین دکتر میباشه
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بسیار حاذق و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۹/۰۱تجربه دکتر خیلی عالی هست من گرفتگی عضلات دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۶به علت کرونا روند درمان متوقف شده است
۱۳۹۹/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دیسک کمر دارم به توصیه دکتر 40رروز استراحت کردمو خوشبختانه چند ماه که به زندگی روزمره میپردازم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر بسیار عالی، تنگی کانال نخاعی دارم، در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام. بسیار عالی و کار بلد هستن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۳/۰۷کمر درد
۱۴۰۲/۱۰/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار دکتر خوب و متینی بود و کاملا به صحبت تان گوش میدهد و تجویز خوبی هم داشت. من درد ناگهانی کمر داشتم که با داروی ایشان دو روزه خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار حاذق - پارگی دیسک شدید و درمان عالی بدون عمل
۱۴۰۲/۰۱/۲۷کمر درد داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲دکتر باشخصیتی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴گردن درد عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار عالی و با تجربه تو اولین جلسه بیمار رو راست و ریس میکنه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵فعلا ویزیت و آم آر آی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸اولین بار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳باسلام.من هفته گذشته توسط دکتر عمل لیزری کمر انجام دادم.بسیار عالی بود.هر چی بگم از رفتار و حوصله آقای دکتر کم گفتم.واقعا ممنونم از ایشون.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ستون فقرات
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مغز اعصاب
۱۴۰۲/۰۳/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۰پارگی دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دیسک کمر و 85 درصد خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۱پارگی جزئی دیسک . در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵هنوز تحت درمانم واقعا ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶معمولی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹سلام من دیسک کمر دارم یه بار رفتم خدمتتوشون هنوز که نتیجه نگرفتم گفت باید عمل بشین ولی داروهاشو خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۸در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶همه ی نتایج بسیار عالی است
۱۳۹۸/۰۶/۰۷انشالله که دستشون سبک باشه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰فقط ام ار ای را روی سی دی قبول نمیکن و اگر نه دکتر حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰مشکل کمر و بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دکتر بسیار خوب و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۳دکتر فوق العاده با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بیماری اس ام ای دارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴یه بار ویزیت شدم ومیخوام ام ار ای که دکتر نوشته بودن دکتر ببینن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکترخوبی هست پا درد داشتم با دودور خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸همسر من بیمارشون هستند و عالی عالی مهربان با وجدان به تمام معنا انسان انسان دوست پایدار و سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵یک بار مراجعه کردم تشخیص درست بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳فوق العاده هستن دخترم درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ایشون با اخلاق دلسوز بیمار وبسیار با تجربه وپیگیر کار بیمار هستند واقعا مسئولانه در مقابل درمان بیمارشون برخورد میکنند من سالها مادرم وخواهرم بیمار دکتر هستند وازدرمان وجراحی برای مادرم وخواهرم بسیار نتیجه گرفتم ایشون بی نظیرند
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بابت دوسه مورد که خدمت ایشان ویزیت شدم از تشخیص و درمان راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱پارگی دیسکL5S1 تحت درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۶تحت درمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی پزشک عالی هستن مشکل تنگی نخاع داشتم و الان کلی از مشکلم برطرف شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر خوب و با تجربه ای است
۱۴۰۴/۱۰/۰۹با سلام
۱۴۰۰/۰۱/۰۳به نظرم خیلی خیلی مادی بودن و در همون ویزیت اول در مطب چند میلیونی باید بدی تا بیای بیرون
۱۴۰۳/۰۳/۲۱سلام من
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی خوب منتهی قواعد سختگیرانه ای دارند که جالب نیشت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل کمر
۱۳۹۹/۰۶/۲۶دکتر فوق العاده با دانش و با تجربه ویزیت تصویری در مطب ایشان انجام دادم خیلی خوب بودش
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سانعحککو
۱۴۰۰/۰۶/۲۶مشکل گردن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸فقط ویزیت
۱۴۰۲/۰۴/۲۱پارگی دیسک.فعلا با دارو که ایشون تجویز کردن اوکی هستم.در حالی که دکتر دیگه به من گفت سریعا عمل کن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عالیه خیلی خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳کم حوصله بودن ، حتما به علت شلوغی و پر باری جناب دکتر بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱پارگی دیسک کمر بین L۵ و S1 داشتم که بعد از عمل جراحی از نتیجه عمل کاملا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶دیسک کمر و خداروشکر از عملی که داشتم بسیار راضی هستم و تا الآن هم مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶واقعا خوشحالم که تصمیم گرفتم به دکتر قاسم اسحاقی مراجعه کنم! بعد از مدتها درد کمر که زندگیام رو مختل کرده بود، با مشاوره و درمان دقیق ایشون حس بهتری پیدا کردم. دکتر اسحاقی با صبر و حوصله تمام توضیح دادن که چطور باید درمان رو شروع کنیم و بعد از چند جلسه مراجعه پیش ایشون نتیجه شگفتانگیز بود و درد کمر من الان بعد از یک ماه کلا تموم شده! دکتر اسحاقی رو پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۸/۱۲/۰۴خوب بود هرچند هزینه درمان بالا بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی من سال 93 پیش ایشان گردنم را عمل کردم وخدارا شکر خیلی راضیم ممنون از ایشان انشاالله همیشه تندرست باشن
۱۳۹۸/۰۵/۲۳دیسک کمر مهره ۴ و ۵ که با دارو و فیزیوتراپی برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بله، بسیار عالی و دقیق بودن ایشون
۱۳۹۷/۰۹/۲۲سیاتیک .تحت درمان
۱۳۹۹/۰۷/۰۳درد سیاتیک
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیاردکترحاذق وخوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸فعلا باید عک
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۸سلام دکتر خوبی بودن ،فعلا ام ار ای نوشتن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸سلام دیسک گردن دارم به کمک دکتر و فیزیوتراپی ورزشهایی که انجام میدم الحمدالله به زندگی عادی برگشتم،ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی دکتر خوب باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵کمر درد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خوب در حال انجام
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳دکتر حاذقی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ام ار ای
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ستون فقرات .خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۸خوب بودند و در درمان تاثیر گذار
۱۳۹۹/۰۸/۲۶برای درد گردن و کتف مراجعه کردم دکتر با آرامش به حرفای بیمار گوش میده فعلا در پروسه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی-فروزن شوبدر
۱۴۰۳/۰۳/۲۶کارشون عا
۱۴۰۰/۰۲/۲۸فعلا دومین بار اگه قسمت بشه اخلاق ۲۰
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دیسک کمر در حال مداوا
۱۳۹۹/۰۹/۲۹تشخیص ایشان خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱من برای مشکل دیسک کمر به ایشون مراجعه کردم و ایشون اصلا ارزیابی جامعی انجام ندادن و فقط با دیدن MRI نظر دادن من انتظارم از ایشون بیشتر از این بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عمل دیسک وتنگی کانالنخاعی برای من انجام دادند من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵سلام. دکتر حاذق و صبوری است
۱۴۰۱/۰۸/۰۲دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دبسک گردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی هستن واقعا به حرفا و نکاتی که گفتم توجه میکردن و با صبوری راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دیسک گردن.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دیسک کمر داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل کمردرد با دو جلسه مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۷سلام من مشکل دیسک کمر دارم که تا نوک انگشتام میزنه دردش خیلی جاها دکتر رفتم ام آر آی نشون دادم همه گفتن عمل باز اونم باید میله بزاریم پیچ مهره کنیم. اما جناب دکتر اسحاقی کفتن هم میتونی عمل لیزری کنی هم باز فعلا فیزیوتراپی نوشتن با دارو دارم درمانو انجلم میدم. دکتر بسیار بسیار خوش برخورد راهنماییهای خوب تشخیض عالی وهم منشی ایشان باحوصله کفتار و کردار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار دکتر ع
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ایشون واقعا حرفه ای و عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشکل بی حسی هر دو پا فعلا ام ار ای گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۷فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دیسک کمر داشتم و از مشاوره با ایشان راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸