۵۱۷ نفر
دکتر زهرا سادات حسن زاده طباطبائی

دکتر زهرا سادات حسن زاده طباطبائی

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

متخصص شماره نظام: ۱۴۶۸۳۶
۴۸۳ نفر

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

ریزش مو و لک صورت

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

تا به حال چنین دلسوزی در روند درمان رو تجربه نکرده بودم واقعا میتونم بگم هم کارشون رو به صورت تخصصی انجام میدن و هم به بهترین شکل ممکن به بیمار گوش میدن و وضعیت بیمار رو تشخیص میدن

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

قارچ کشاله ران تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

فعلا آزمایش دادیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

در حال درمان هستیم تشخیص و نکته سنج هستند اما بسیار جدی و اخلاق تندی دارند و اصرار به خرید از داروخانه که معرفی میکنند.

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

ایشان پزشکی دقیق و دلسور هستند. خانم دکتر حسن زاده حاذق و مسلط هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

من برای اگزما پوست و خارش پوست مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

یه مقدار شلوغ بود و انتظار برای ویزیت طولانی شد،مراجعین معمولا دفعه ی چندمشون بود برای کارهای زیبایی میومدن ظاهرا با کار خانم دکتر اوکی بودن،من برای حساسیت پوستی رفتم،برخوردشون خوب بود،معاینه دقیق انجام دادن،سابقه ی دارویی و داروهای مورد استفاده در حال که به نظرم خیلی مهمه رو پرسیدن،تداخل دارویی رو چک کردن،و هر سوالی داشتم با صبوری و بدون حاشیه پاسخ دادن،احتمالا مجددا برای کارهای زیبایی به مطبشون میرم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

بسیار عالی ، نوبت به موقع بود و معطلی نداشت و خانم دکتر توضیحات کامل و روش درمان مشخصی دادند و در حال طی کردن پروسه درمان ریزش مو هستم که تاثیر خوبی داشته.

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

مشکل جوش صورت و بدن برای دخترم بود که با حوصله معاینه شد و فعلا درمان شروع شده تا ببینیم نتیجه چی میشه

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

مشکل پوستی داشتم بسیار عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

فعلا در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

جوش صورت

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

شوره سر

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

برای اگزمای پوست صورت مراجعه کردم و خدارو شکر با داروهایی که دادند بهتر شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

تشخیص خوب در جلسه اول

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

جوش هورمونی داشتم تقریبا خوب جواب گرفتم

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

اولین بار بود مراجعه کردیم مشکلی که هیچ دکتری تشخیص نداده بودو تو ویزیت اول تشخیص دادن با یه نسخه همسرم خداروشکر خوب شدن خانم دکتر فوقالعاده عالی وحاذق درکارشون هستن، وقت برای بیمار میزاره،الهی خدا سلامتی به ایشون بده، ما پیش چندین متخصص رفتیم وبا تشخیص اشتباه ودارو های اشتباه همسرم بدتر شده بود،ولی خانم دکتر با یه نسخه درمان کردن...

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستن و با اولین مراجعه برای مشگل پوست صورتم به نتیجه دلخواه رسیدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

جوش و آکنه در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

با مشکل آکنه شدید منجر به کیست به ایشون مراجعه کردم که درمان بسیار موفقیت آمیز بود و با استفاده از لیزرهای مناسب، پوستم زیبا هم شده که همچنان مراحل ادامه داره. حرفه ای، متواضع و صبور هستن و برای درمان کاملا میشه بهشون اعتماد کرد

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

ریزش مو در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

مشکل جوش صورت داشتم برطرف شد

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عالی از هر نظر بسیار دقیق و خوب بررسی میکنن

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

برای برداشتن منگوله پوستی مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

بسیار عالی هستن تحت درمانم هنوز

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

فقط کمی بی حوصله بودن و از سوال پرسیدن معذب میشدی! زیاد توضیح نمیدادن که مشکل تو بفهمی

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

مدتهاست خانوادگی برای موارد مختلف پوستی مراجعه کردیم و راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

برای ریزش مو و جوش بدن مراجعه کردم ،مشکلم حل شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۴

برای جوش رفتم و فعلا نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

تحت درمان

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

سلام اولین بار هست که مراجعه کردم بعلت خارش سر وبدن رفتم بک هفته از دارو ها استفاده کردم خیلی بهترم فعلا تحت درمان هستم ونتیجه گرفتم فقط هنگام مراجعه به مطب بعلت کار ریبایی هم زمان با درمانی وقت ریادی با وجود وقت گرفتم خیلی منتظر شدم تا ویزبت بشم ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

با حوصله راهنمایی می کنند

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

فعلا نتیجه ای

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

ریزش مو داشتم و یه سری دارو تجویز کردن یه هفته است استفاده کردم و نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

درماتیت سبوره درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

تحت درمان دارویی هستم. و از درمان فعلی رضایت دارم.

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

در بارداری اگزما گرفته بودم و تا حدی که مربوط به پزشک میشد با یه نسخه بهتر شدم.بقیش بعد بارداری باید خوب میشد.

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

خانم دکتر دقیق در تشخیص وبا حوصله جواب تمام سوالات رو میدم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

برای درمان اگزمارفتم خیلی خوب بودزودجواب گرفتم ولی نوبت دهیشون اصلاخوب نیست

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بیماری زونا بسیار صبور ومهربان

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

تجویز و درمان ایشان درمورد پوست من که خیلی جوش داشتم معجزه کرد

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

لیکن پلان تحت درمان هستم ولی ایشون به کارشون تسلط دارن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

پزشک حاذق و با دقتی هستن و به درستی بیماری پوستی ام رو تشخیص و درمان کردن خوش برخورد هستن و در پروسه درمان بسیار جدی ... من چند تا مشکل پوستی داشتم که فقط با یک نسحه درمان شدم و فعلا تحت درمان برای یکی از بیماری پوستی که کلا درمانش زمان بر هست خدمت خانم دکتر میام و پیگیر درمانم هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

با اخلاق و حوصله زیاد بودن ولی در بهترین حالت ۲ ساعت بعد از وقتتون میتونید برید داخل که خیلی خیلی کلافه کننده است

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

با سلام، بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

سلام اگزما داشتم با یک نسخه خوب شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عالیه و مهربون

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

برای رفع جوش های صورت مراجعه کردیم و در حال درمان هستیم ولی قبلا بابت اگزما و حساسیت پوستی مراجعه داشتیم و در حال حاضر مشکل برطرف شده

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

دوطرف صورتم لک داشت یه بار بهشون مراجعه کردم دارو داده فعلا تحت درمانم تا اینجا که خوب بوده

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

بد نبود زیاد تخصصی نبود صحبتاشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خارش پوست سر

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

خوب بود.

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

مشکل پوست و مو

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

خوب خپب

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر بسیار مهربان وحاذقی هستن برای خال صورت دخترم مراجعه کردم نتیجه خوبی گرفتم فعلا تخت درمان هستش از کارشون راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عالی هستند برای درمان جوش

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

مشکل شوره

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

من برای جوشهام پیششون رفتم در حال درمان هستم و فقط یک جلسه رفته پیششون و قراره دوباره برم برای جلسه اولی کلی از جوشهام برطرف شده ولی هنوز کامل کامل نرفته ک خانم دکتر گفتن باید چند جلسه دیگه هم برم ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عالییییی

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

توسط خانم دکتر طباطبایی تزریق ژل لب و صورت انجام دادم خیلی با صبر و حوصله انجام دادن و کارشون عالیه

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

برای لیکن پلان پوستم مراجعه کردم. نمونه گیری کردند و دارو دادند خوب شد. یکبار دیگر برای لکه های پوستی رفتم شامپو دادند خوب شد.

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

بابت علرضه پوستی ایجاد شده زیر بغل مراجعه کردم در حال درمانم بهتر شده دکتر خیلی خوش اخلاق نیست ولی در کل خوبه

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

جوش صورت در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

برداشت خال گوشتی

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

وقت مجدد می خوام

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

ضمن تشکر وقدر دانی از خانم دکتر.وکادر خوبش..پسرم چند سال بیماری پوستی اگزما داشت که به لطف دکتر الان یک ماه خوب شده ..ماهان صحرانشیناز کرمانشاه

۱۴۰۳/۰۴/۱۵

برای دخترم برای ریزش مو تحت درمان خانم دکتر هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

درود واقعا نمیدونم با چ زبونی از خانم دکتر طباطبایی تشکر کنم، فقط این رو بدونید خانم دکتر هروقت خودم رو توی آینه میبینم هزاران بار دعاتون میکنم، الهی تنتون همیشه سلامت باشه و خدا عزیزانتون رو براتون حفظ کنه. من مشکل لک و تیرگی با خارش زیاد در ناحیه ی گردن و کتف و سینه داشتم ک شما تنها با یک بار ویزیت و ۱۵ روز طول درمان کاملا خوب خوب شدم الهی خیر ببینید الهی دست ب خاک میزنید طلا بشه ، همیشه دعاگوتون هستم و خواهم بود. الهی عاقبت بخیر بشید .

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

در حال حاضر دارم روند درمان طی میکنم. بنظر خوبن.

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

اکنه تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

مشکل جوش صورت داشتم درحال درمان هستم. تا الان نتیجه رضایت بخشی داشتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

ریزش مو شدید داشتم فعلا کم شده

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

ریزش مو تقریبا قطع شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

نالززنن

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

فعلا در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

ریزش مو داشتم فعلا تحت درمانم اما راهنمایی و علم ایشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

جوش زیر پوستی داشتم تحت نظر خانم دکتر خداروشکر جوشام بهترشده

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

مشکل پوست سر داشتم و اینکه مشکلم کامل برطرف شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

درحال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

ایشون دکتربسیارخوبی هستند

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

مشکل پوستی پسرم بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۱

زهرا نوروزی

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

خیلی سریع نسخه کردن بیشتر خودشون صحبت کردن

۱۴۰۴/۱۰/۲۷

من برای آکنه رفته بودم، از ویزیت اولم ۱ ماه میگذره و واقعا نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

دکتر خوبی بودن اما اصلا اخلاق نداشتن و خیلی زیادی خوششون نمیومد که سوال کنی ازشون و منشی بی حوصله ای داشتند در کل بخام نمره بدم ۴۰ از۱۰۰

۱۴۰۴/۱۲/۱۶

پزشک خوب و حاذق هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

جوش داشتم داروبهم داد بهترشدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

خوب عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی باتجربه

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

در حال در مان

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

مشکل پوستی جوش صورت

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

سه ساعت و نیم نشستم تا نوبتم بشه خانم دکتر بیمارهای عملی براش مهمتر از ویزیتیها بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عالی،پیشنهاد می کنم

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

خوب هست

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

خال گوشتی داشتم و با جراحی برداشتن برام

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

آکنه هورمونی

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

برای جوش مراجعه کردم وفعلا درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

دکتر با حوصله و جدی ای هستند و الان در حال درمان هستم .

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

بسیار عال

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

خیلی خوب بود و من نتیجه خوبی گرفتم. فقط به علت مراجعه کننده زیاد، معمولا معطلی داره اما خب این تعداد زیاد مراجعه کننده هم دلیلی بر خوب بودن هست

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

پزشک دخترم هستند . و تحت درمان ایشان

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

اگرما داشتم یه دوره دارو داده الان بهترم یه ماه دیگه باید باجواب آزمایش برم با دقت بررسی وگوش میده به بیمار

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

هنوز در روند درمان هستم تا ببینم نتیجه چه می شود

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

بسیار با دقت و توجه معاینه کردند و توضیح دادند

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

لک صورت وکک ومک داشتم خانم دکتر مزو تراپی ولیزر برام انجام دادن خیلی عالی بود و رصایت کامل داشتم برای جلسه اول

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

ریزیش مو و ریریش وداروها را مصرف کردم خوب بوده

۱۴۰۱/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

معاینه خیلی عالی بود ولی نتایج متوسط بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مشکل پوست و حساسیت

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

جوش.هیچی

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

اگزما بود با نسخه ایشون خیلی خیلی بهترشده

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

من یه بار برای پام پینه شده بود رفتم خیلی خوب جواب گرفتم یه بار برای اگزما رفتم پیششون یه بار برای تیرگی پوستم رفتم خیلی با حوصله و تخصصی هست کارشون

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

عالی، با تجربه و بسیار دقیق بود جراحی من

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار باحوصله وخوش اخلاق و مجرب

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

بسیار با حوصله و کار بلد

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

من واسه جوش صورتم و ریزش مو مراجعه کردم و تحت درمانم تا این مرحله که نتیجه گرفتم ببینم بقیش چی میشه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

مشکل جوش و لک دارم و الان تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

کاملا راضی هستم و هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

ریزش مو داشتم محلول و قرص دادن کاملا برطرف شد خیلی خوش اخلاقن و کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

g g t tby yn

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

نتیجه خوب عالی

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

عالی ،⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

جوش پوست

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بنظرم دکتر بسیار خوبی هستند، البته تازه درمانم رو برای جوش های صورتم شروع کردم.

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

من ریزش مو و جوش صورت داشتم البته جوشای صورتم زیاد نبود در حد چهار پنج تا که داروی جوش صورت خوب بود برطرف شد اما برای ریزش مو اصلا خوب نبود من ریزش موم قطع نشد

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

مشکل شوره سر برای پسرم خیلی عالی بودند این بار چندم هست که از ایشان نوبت دریافت میکنیم. با سپاس

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

ریزش مو... فعلا تحت درمان هستم ولی نتیجه مطلوبم رو تا اینجا گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

خیلی عالی بود و واسه بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

کار خانم دکتر عالیه فیلر لبم طبیعی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

جوش خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

من برای حساسیت شدید پوستی مراجعه کردم و ایشان طی دو هفته من را درمان کردند و مشکلم به طور کامل رفع شد .

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

دکتر خوش برخورد و متخصص

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

من برای ریزش مو و شوره سر و پوست خشک و گودی دور چشم رفتم

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

جوش صورت

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

اگزما و درمان شدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

خوش اخلاق ،باحوصله ، ظرافت کاری خوب

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

برای درمان جوش

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

من برای لکها و خال صورت مراحعه کردم ایشون خیلی وقت گذاشتن لیزر کردن و پوستم خیلی صاف و روشن شده ممنون خانم دکتر

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

از طریق دکتر روحی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر به شدت باحوصله و دقیق هستن من ۴سال پیش برای اگزما پوست رفتم پیششون عالی بودن با ۱جلسه اوکی شدم ایندفعه برای دخترم شپش مو رفتیم ک تجویزشون خوب بود و درمان شد

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

خوشبختانه مشکلی نبوده و با اخلاق خوب و حوصله جوابگو بوده اند.

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

برای ریزش موی ارثی تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

کیست مو

۱۴۰۲/۰۱/۱۱

پسوریازیس

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

تحت درمان جوش

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

اگزما داشتم خیلی عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خوب در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۳

مشکل جوش صورت داشتم که به لطف خانوم دکتربرطرف شدن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

دکتر خوبی هستتن

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

با سلام و عرض ادب پسرم رو پیششون بردم ، تشخیص درست و درمان صورت گرفت. بسیار با حوصله و صبور و البته با سواد هستند.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

صورتم جوش میزنه مدام و قرمزی جای جوش مونده که خانم دکتر به بهترین شکل تشخیص دادن و طی یک ماهه که تحت درمان ایشونم و خیلی صورتم بهتر شده. هرچی ایشون میگن درسته

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

ریزش مو

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عرض سلام و وقت بخیر،من برای اکنه های مقاوم صورت و بدن مراجعه داشتم خدمت خانم دکتر و تشخیص ودرمان ایشون منو نجات داد واقعا، از ایشون کمال تشکر رو دارم️

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

درحال درمان

۱۴۰۲/۰۶/۱۳

خانم دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

روی پام جوش بود که رفع شد خیلی خوب بودن ایشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

پوست من مشکل داشت تا ایشون یدن بنده رو دیدن سریع متوجه شدن و کاملا درمان شدم فوق العادن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

فعلا در حال استفاده از دارو هستیم خوب صحبت کردن و توضیح دادن

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

سلام کارش خیلی خوب هست

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

ریزش مو فعلا تازه شروع کردم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

دوساعت و نیم طول کشید تا برم تو....ولی دکتر پرحوصله آیی بود تشخیص شم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

لیزر سئوتو فرکشنال انجام دادم و مزو صورت توسط خانوم دکتر بسیار پوستم عوض شد کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

اگزمای شدید داشتم و عالی درمان شدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

اگزما داشتم با دوبار مراجعه و معاینه برطرف شد ریزش مو هم داشتم که با یک نسخه و تکرار داروها خیلی کم شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

عروق صورت کارشون عالی بود خیلی دکتر با اخلاق با تجربه ومنصف هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

من برای اسکار آکنه رفتم پیش خانم دکتر و با هر درمان چند درصد پوستم خوب شده واقعا کاربلد و باوجدان هستن من از انتخابم راضی ام

۱۴۰۳/۰۴/۲۵

عالیه معجزه کرد

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خیلیییی مهربون و کاربلد

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

یک دکتر با تجربه با حوصله و عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام خس

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

من برای سری اول عالی بود انشاالله نتیجه بهتر هم میگیرم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

سلام وقت بخیر مشکل اگزما داشتم ک ب طور کامل حل شد ممنونم از دکتر

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

من از خانم دکتر خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

ریزش مو

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

مشکل جوش داشتم و درمان شد. خیلی دکتر باسواد، منطقی و با حوصله ای هستند.

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

تحت درمان

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

عالی بود جوش داشتم حل شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

راضی بودم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

دکتر خیلی عالی هستند و ریزش موهام و ابروهام درمان شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

هنوز تحت درمان هستم و رو بهبود

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

خوب بود تا ابنجا

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

فوق العاده دکتر عالی بسیار مهربان و با حوصله مشکل بنده پوسته های سر بود کامل برطرف کرد و الان درمان ریزش مو رو شروع کردم و بسیار عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

برای ریزش سکه ای رفتم. دارم جواب میگیرم. برخورد خودشون و پرسنل عالی.

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

تشخیصشون

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

بسیار پزشک با حوصله و انسانی شریف و اخلاقمدار می باشند حوصله ایشان در پاسخ به سوالات بیمارن مثال زدنی می باشند.

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

پسر ده ساله ام را بردم پیش ایشون، بسیار خشک و جدی رفتار کردند بچه خوف کرده بود، ولی مشکل پوستی اش بهبود یافت.

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

برای روتین پوستی مراجعه کردم محصولات و داروهای متناسب با بوست و مو برام تجویز کردند فعلا یکماه شده و راضیم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

مراجعه داشتم جلسه اولمه...تحت درمانم فعلا

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

پوست صورت

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

من ناراحتی قارچی داشتم که تشخیص خانم دکتر خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

شروع درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تشخیص درست داشتن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

سلام بصورت کامل خوب نشدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

حساسیت پوستی شدید داشتم عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دکتر خوب بودن در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

من برای ریزش مو رفتم دکتر با حوصله به حرفام گوش دادن و نسخه نوشتن ریزشم بعد یکماه خداروشکر خوب شد

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

ریزش شدید مو و با اولین نسخه درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

از معاینه و درمان دکتر راضی بودم اما نوبت دهی همراه با معطلی زیاد برای به موقع رفتن عجله نکنید

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

ضایعات پوستی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

......

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

سه ماه بود درگیر یک زخم روی ساعد بودم و روز به روز وسعت آن بیشتر و خارش شدیدتر می شد. یک هفته هست به خانم دکتر مراجعه کردم و الحمدلله زخم داره خوب میشه. خانم دکتر تشخیص اگزما دادند و درست بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

بسیار عالی بودند تنها نقطه ضعف معطلی بسیار زیاد در مطب است.

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

تنها مشکلی ک مطب ایشون هست ، زمان انتظار بسیار طولانی هستش

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

۴ ساعت منتظر موندم، درحالیکه اولش سوال کردم گفتن ۱ تا ۲ ساعت طول میکشه، دارو دادن و نتیجه درمان بیشتر از یکماه طول میکشه

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

کارشون خیلی عالیههه من خیلی راضیم واقعااا

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بسیار راضی هستم از ایشون. با یه ویزیت مشکل من رو درمان کردن. منشی محترم خانم رجبی بسیار خوشاخلاق بودن. مطب بسیار تمیز و همه چی رضایتبخش بود. سپاس

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

ریزش مو

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

خانم دکتر خوش برخورد بودند و با دقت به سوالات جواب میدادند. تنها مساله این بود که ویزیت با دو ساعت معطلی از وقتی انجام شد که قبلا تعیین شده بود.

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

نوعی بیماری پوستی داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

جوش پشت لاله گوش بود که درمان شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۳
اطلاعات تکمیلی
گذراندن دوره پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران گذراندن دوره تخصص در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای بورد تخصصی عضو انجمن متخصصین پوست ایران متخصص در تشخیص و درمان بیماری های پوست، مو، ناخن و مخاط و انجام اقدامات زیر: تشخیص و درمان انواع بیماری های پوست، مو، ناخن و مخاط، تکه برداری تشخیصی، تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی، جراحی های پوستی، لیزر ضایعات پوستی و درمان انواع اسکار، لیزرهای جوان سازی، میکرودرم، میکرونیدلینگ، هایفو و آراف فرکشنال، مزوتراپی، PRP، کاشت مو، کرایوتراپی، برداشت تومورهای پوستی و انواع خال با لیزر و جراحی، جوان سازی صورت با روش های مختلف، درمان انواع مختلف لک های پوستی. در صورت نیاز به مشاوره آنلاین به شماره ۰۹۱۲۹۹۷۹۳۹۴ در نرم افزار بله پیغام داده و درخواست ویزیت آنلاین نمایید.
کلینیک آوا
تهراننارمک، پایین تر از میدان هفت حوض، نبش حاجی صادقی، پلاک ۲۲۸، طبقه اول، کلینیک پوست و موی آوا
با سلام و تشکر از شما عزیزان و آرزوی سلامتی و موفقیت. روز‌های حضور من در کلینیک آوا از شنبه تا پنج شنبه می باشد. در صورت پر بودن نوبت‌های اینترنتی در روز مورد نظر می توانید برای رزرو نوبت به صورت تلفنی اقدام بفرمایید. عزیزان توجه بفرمایید که زمان نوبت‌ها تقریبی می باشد. لطفا در صورت انصراف از حضور یا تغییر زمان نوبت، حتما تلفنی به کلینیک اطلاع دهید یا از طریق سایت نوبت را کنسل بفرمایید. در صورت نیاز به مشاوره آنلاین می توانید از طریق واتساپ ۰۹۳۷۱۳۶۶۲۷ یا ۰۹۹۱۲۹۷۵۷۴۶ درخواست ویزیت آنلاین نمایید. از توجه شما ممنونم و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی می کنم.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴:۱۵
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۵از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴
    کسانی که دکتر زهرا سادات حسن زاده طباطبائی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر فراست نورمحمدی فر پوست و مو سرکار خانم دکتر فراست نورمحمدی فر
    سرکار خانم دکتر نرمین کریسانی زنان و زایمان سرکار خانم دکتر نرمین کریسانی
    اینستاگرام دکتر زهرا سادات حسن زاده طباطبائی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک آوا

    نارمک، پایین تر از میدان هفت حوض، نبش حاجی صادقی، پلاک ۲۲۸، طبقه اول، کلینیک پوست و موی آوا

    کلینیک آوا

    نارمک، پایین تر از میدان هفت حوض، نبش حاجی صادقی، پلاک ۲۲۸، طبقه اول، کلینیک پوست و موی آوا