توجه داشته باشید.برای ویزیت شدن توسط ایشون یک روز کامل زمان نیاز دارید.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
با سلام تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
مشکل طپش
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
معاینه شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
چکاپ قلب راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
م نتیجه شنبه مشخص می شودشود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بسیار عالی بودن جناب دکتر از کارشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
راضی بودم فقط زمان معطلی زیادی داشت.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
کیست داشتم برطف شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
بسیار عالی من مشکل قلب داشتم که خوب درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
من یک جلسه پیش ایشون رفتم دکتر با صبر و حوصله ای هستند در زمینه تشخیصی من نظرشون درست بود
قرااره این هفته دوباره برم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بی نظیر و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
مشکل.قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
واقعا میتونم بگم بهترین دکتر در رابطه با قلب و عروق می باشند .
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
معاینه دقیق انجام دادند راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
مشکل بالا رفتن فشارخون داشتم ، با کمک ایشان کاملا رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خیلی دکتر خوب کاربلد ونظردقیق میدن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
برای جراحی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
اکو دادم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
دکتر خوبی هستن تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
بسیارحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی
مهربان و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
واقعا استاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
دوستان دوران کودکی پدر
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی مادرم خیلی راضی هست از دکتر خدا سلامتی بهش بده
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تازه تحت نظر ایشان هستم تا به الان نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
احساس درد در قفسه سینه داشتم و معده درد که میزد توی کمرم. ازونجایی که میترسیدم مشکل قلبی باشد بعد بررسی ها متوجه شدیم مشکل از معده است و قلب موردی ندارد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
با دقت و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
بهترین متخصص
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
موقع نوبت دهی ساعت وارد شد اما دکتر اخر شب با بیماران مکالمه حضوری تماس میگیرند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
فشارخون نامنظم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
آنژیو کردم الان بازم رگهام گرفته
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
برای پسرم مراجعه کردم حدود دو سال پیش خوش برخورد ،دارای سعه صدر و معاینه دقیق و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
مادرم بیماری قلبی دارن،،،، از بیمارستان میلاد مریض دکتر هستن و راضی خدا رو شکر
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
خیلی عالی بود ما خیلی راضی هستیم خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
هنوز زود هست برای نظر دادن بنده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
کرفتکی عروق و انجام آنژیوگرافی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
دکتر باتجربه و باحوصله و دلسوز می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
خوش برخورد و پرتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
تپش قلب.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
عااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
عالی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
فعلا تحت درمان هستم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دکتر خیلی با دقتی هستن و تشخیصشون هم درسته
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
فشار خون بالا با قرص حل شد. مادرم ازش راضیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
سکته کرده بودم
آنژیو شدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
سلام الحمدلله چند سالی برای ویزیت پیش ایشان میروم راضی هستم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
درد در قفسه سینه و دست چپ داشتم برخورد عالی و اقدامات لازم جهت تشخیص بیماری را با دقت انجام دادند برخورد منشی آقای دکتر هم بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
فشار خون. راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
باسلام وآرزوی سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر مهربان و باحوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
فوق العاده عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
با سلام و احترام
مشکل قلب من الریتمی بود که دکتر های دیگه به دلیل تشخیص اشتباه خواستن آنژیوگرافی انجام بدن که آقای دکتر شهریاری با تشخیص عالی با مصرف چند ماه قرص خوب شدم.
با تشکر
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
برای چکاب مراجعه کردیم،خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
دکتر بسیار مجرب پرحوصله و عالی است خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
برای تایید مدارک عمل دیسک نیاز به تایید ایشان بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
با سواد و دانا
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دکتری متبحر در تشخیص بیماری قلب مادرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
هنوز آشنا نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
مشکل قلب
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
سلام بیمارهایشان شدم
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
فشارخون
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
داییم بیمار دکتر بودن به لطف ایشون عالیه حالش
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
همه مشکلات قلبی رو تو مطب چک می کردن و این خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دکتر بسیار خوش رو ومهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
آنژیو گرافی توسط ایشان در میلادویزیت درمطب ایشان برای پیگیری نتیجه آنژیو
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پزشک خوب و کاردرستی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
فشار خون
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
فشارخون بالا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خیلی خ
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی. تشخیص درست.
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
نتیجه خوب بود دکتر خوب خوش ا
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
خوش برخورد دقیق ورزشی حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خیلی پزشک با حوصله و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
من یکبار ویزیت شدم توضیحات ضعیف بود رفتار خوب بود واضح نگفتن مشکل من چیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
برای مشاوره قبل از عمل مراجعه کردم, از نحوه برخورد و دقت ایشان در معاینه بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
من برای مشکل درد قفسه سینه مراجعه کردم دکتر خوبی است و برای مریض ها وقت می گذارد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام دکتر خوب و خوش برخوردی هستندو به تمام نکته ها توجه دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
دکتر خوبی هستن تشخیصشون عمل قلب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
فشارخون و عمل
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
دکتر بسیار خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر حاذق و با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالی هستند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آقای دکتر خیلی خوش برخورد هستن با بیماران برای بیمار خوب وقت میگذارند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
سلام دکتر فوقالعاده خوبی هستن خیلی خوش برخوردن دختر من 13 سالش میگفت دکتر مرد من نمیرم ولی انقدر دکتر مهربون خوش برخورد بود دخترم خوشش اومد عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
برا مریض وقت میگذارند ودکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
واقعا دکتر باشخصیت ... کارشون وتشخیصشون عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
مشکل فشار تحت درمان هست دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
همسرم آنژیو شدن،
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
دکتر عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بهترین دکتر قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
بیار خو
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عرض سلام تیر کشیدن قفسه ی سینه و قلب پدرم بود که شکر خدا جناب دکتر شهریاری عمل استنت و بالن را در بیمارستان انجام دادندو پدرم تماما مشکلشان حل شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
ایشان بسیار حاذق هستن وبدون ادعا
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر حاذق و خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
پزشکی با تجربه بالا و خونسردی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیار دکتر با تجربه و کاردانی هستند و با حوصله حرف بیمار رو گوش میکنند و تشخیص درستی دارند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار کاربلد و باحوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
دکتر بسیار خوب صبور و با حوصله ای هستند مطب نارمک رفتم نوار قلب و اکو در مطب خودشون با دقت خیلی زیاد انجام میدهند دیگه ادم علاف بیمارستان یا مراکز دیگه نمیشه برا انجان اکو و نوار قلب
۱۳۹۸/۰۷/۰۸
عالی هستن عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
سلام و عرض ادب دکتری عالی و با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
پدر و همسرم بیمار دکتر بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
سلام اقای دکتر عالی ..بی نظیر بود خیلی برای مریضش وقت میزاره
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
بسیار دکتر حاذق وکاربلد ومهربانی هستند ومطب دارای امکانات خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
فوق العاده مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تنگی عروق قلب دارم ایشان آنژیو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
عالی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تست قلب
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
دکترمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
خوش برخورد ،،،کاربلد
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
بله عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
تجربه بسیار خوبی بود خیلی وقت میزارن برای معاینه بیمار من برای چکاپ مراجعه کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
دکتر بسیار خوشرو و صبور در معاینه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
خیلی تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
درد سمت چپ
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
فوق العاده حاذق و دلسوز و با وجدان
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دکتر بسیار خوب و عالی هستند ایشان و در تشخیص و تجویز دارو حرف ندارند جان من را در بیمارستان یاس سفید نجات دادند و تا ابد دعا گوی ایشان هستم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
من برای تست پیوند کلیه رفته بودم کلی آزمایش و تست انجام دادن ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
مطب خیلی شلوغه .ساعت پنج وقت داشتیم ساعت 8 ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
عمل قلب باز
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عالی هستند ایشون در طبابت
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
بسیار دکتر عالی هستند خدا خیرشون بده ایشالاه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
برای چک آپ سالانه رفتم پیشش فوق العاده بود .
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
تشخیص درست درد درکنارش خیلی خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
خیلی دکتر با تجربه و مهربونی هستند واقعا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
در بیمارستان یاس سپید در آی سی یو توسط ایشان معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
چکاب قلبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
مشکل انگشت فرزندم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
مشکل قلب
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
بسیار حاذق و در تشخیص مشکلات قلبی خوب و با دانش
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بسیار استاد هستن و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
انسانی بسیار متواضع
متین .توانمند و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
هنوز در مرحله معاینه و تشخیص هستم.
برخوردشان بسیار خوب هست.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
بسیار دکتر با تجربه و قابل تحسین
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بعد از مراجعه به 3 پزشک مختلف بالاخره دکتر شهریاری توانستند بیماری را به درستی تشخیص دهند. متخصص خوش اخلاق و با سواد بسیار بالا
۱۳۹۸/۰۵/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
فعلا نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
اول معالجه ام است ولی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بسیار دکتر با حوصله و درتشخیص بیماری مهارت فراوان دارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
چکاپ ش خیلی خوب بود. ولی هزینه های چکاپ یکم بالا بود
دکتر شهریار شهریاری متخصص قلب و عروق، عضو رسمی انجمن پزشکی قلب آمریکا (AHA) و عضو دائمی انجمن قلب آسیا در سال 1339 متولد شد. وی تحصیل در رشته ی پزشکی را از سال 1355 در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز کرد. دکتر شهریار شهریاری از سال 1367 به عنوان پزشک عمومی و پس از کسب تخصص دانشگاهی و تجربه ی کافی از سال 1376 به عنوان پزشک متخصص قلب و عروق شروع به فعالیت کرد. دکتر شهریار شهریاری پس از گذراندن مراحل خاص در سال 1381 عضو دائمی انجمن قلب آسیا و پس از آزمون های ویژه از سال 1390 به عضویت رسمی انجمن پزشکی قلب آمریکا (AHA) درآمد. ***دکتر شهریار شهریاری با ویزیت بیش از 130 هزار بیمار در طول 23 سال تخصص قلب، تجربه ی بسیار بالایی در تشخیص و درمان بیماری های زیر دارد:*** -فشار خون بالا یا پایین -تپش قلب و آریتمی (نامنظمی فعالیت قلب) -گرفتگی عروق قلب یا اندام ها -بیماری های دریچه ای قلب -نارسایی و کم کاری قلب ***خدمات:*** -هولتر فشار خون و هولتر ریتم قلب (بررسی و مانیتورینگ کامل کارکرد قلب به صورت 24 ساعته) -چک آپ و تست کامل قلب در شرایط معمول و غیر معمول -آنژیوگرافی از دست یا پا (رادیال و فمورال) -چک آپ و مشاوره ی قبل از عمل های جراحی -اکوکاردیوگرافی تخصصی رنگی -تست ورزش سبک و سنگین -نوار قلب -ویزیت ***جهت رفاه حال بیماران عزیز امکان ارائه خدمات زیر در منزل بیماران نیز فراهم است:*** -هولتر فشار خون و هولتر ریتم قلب (بررسی و مانیتورینگ کامل کارکرد قلب به صورت 24 ساعته) -چک آپ و تست کامل قلب در شرایط معمول و غیر معمول -چک آپ و مشاوره ی قبل از عمل های جراحی -اکوکاردیوگرافی تخصصی رنگی -نوار قلب -ویزیت ***جهت مناسب سازی هزینه های آنژیوگرافی، بیمار محترم می تواند یکی از بیمارستان های زیر را انتخاب کند:*** بیمارستان میلاد بیمارستان محب یاس بیمارستان شهرام بیمارستان نیکان شرق
خیلی خوب و با حوصله گوش داد
۱۴۰۴/۱۲/۱۱مشکل فشار خون
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بهترین پزشکی که دیدم عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۱۴فشار خون بالا
۱۴۰۴/۰۱/۲۶آنژیو انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر بسیار خوبی و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳باتجربه و کاردان
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۳۱سلام صرفه که میزنم بدنم سوزن سوزن میشه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷کار تشخیص ایشان بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۸/۰۴توجه داشته باشید.برای ویزیت شدن توسط ایشون یک روز کامل زمان نیاز دارید.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸با سلام تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکل طپش
۱۴۰۰/۱۱/۲۵معاینه شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵چکاپ قلب راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱م نتیجه شنبه مشخص می شودشود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بسیار عالی بودن جناب دکتر از کارشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵راضی بودم فقط زمان معطلی زیادی داشت.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴کیست داشتم برطف شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیار عالی من مشکل قلب داشتم که خوب درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲من یک جلسه پیش ایشون رفتم دکتر با صبر و حوصله ای هستند در زمینه تشخیصی من نظرشون درست بود قرااره این هفته دوباره برم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بی نظیر و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل.قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۲واقعا میتونم بگم بهترین دکتر در رابطه با قلب و عروق می باشند .
۱۴۰۰/۰۶/۱۵معاینه دقیق انجام دادند راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل بالا رفتن فشارخون داشتم ، با کمک ایشان کاملا رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی دکتر خوب کاربلد ونظردقیق میدن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برای جراحی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰اکو دادم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خوبی هستن تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۰۶ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیارحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی مهربان و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۴واقعا استاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دوستان دوران کودکی پدر
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی مادرم خیلی راضی هست از دکتر خدا سلامتی بهش بده
۱۳۹۹/۱۰/۰۸تازه تحت نظر ایشان هستم تا به الان نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱احساس درد در قفسه سینه داشتم و معده درد که میزد توی کمرم. ازونجایی که میترسیدم مشکل قلبی باشد بعد بررسی ها متوجه شدیم مشکل از معده است و قلب موردی ندارد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳با دقت و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بهترین متخصص
۱۳۹۹/۱۱/۰۸موقع نوبت دهی ساعت وارد شد اما دکتر اخر شب با بیماران مکالمه حضوری تماس میگیرند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴فشارخون نامنظم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴آنژیو کردم الان بازم رگهام گرفته
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای پسرم مراجعه کردم حدود دو سال پیش خوش برخورد ،دارای سعه صدر و معاینه دقیق و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳مادرم بیماری قلبی دارن،،،، از بیمارستان میلاد مریض دکتر هستن و راضی خدا رو شکر
۱۳۹۹/۱۱/۰۴خیلی عالی بود ما خیلی راضی هستیم خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲هنوز زود هست برای نظر دادن بنده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰کرفتکی عروق و انجام آنژیوگرافی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰دکتر باتجربه و باحوصله و دلسوز می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوش برخورد و پرتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تپش قلب.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹عالی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فعلا تحت درمان هستم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر خیلی با دقتی هستن و تشخیصشون هم درسته
۱۴۰۰/۰۷/۲۵فشار خون بالا با قرص حل شد. مادرم ازش راضیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۳سکته کرده بودم آنژیو شدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲سلام الحمدلله چند سالی برای ویزیت پیش ایشان میروم راضی هستم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰درد در قفسه سینه و دست چپ داشتم برخورد عالی و اقدامات لازم جهت تشخیص بیماری را با دقت انجام دادند برخورد منشی آقای دکتر هم بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲فشار خون. راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱باسلام وآرزوی سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر مهربان و باحوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱فوق العاده عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲با سلام و احترام مشکل قلب من الریتمی بود که دکتر های دیگه به دلیل تشخیص اشتباه خواستن آنژیوگرافی انجام بدن که آقای دکتر شهریاری با تشخیص عالی با مصرف چند ماه قرص خوب شدم. با تشکر
۱۴۰۰/۰۸/۲۹برای چکاب مراجعه کردیم،خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۰دکتر بسیار مجرب پرحوصله و عالی است خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۲برای تایید مدارک عمل دیسک نیاز به تایید ایشان بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷با سواد و دانا
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۲۶دکتری متبحر در تشخیص بیماری قلب مادرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸هنوز آشنا نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل قلب
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام بیمارهایشان شدم
۱۴۰۱/۰۸/۲۹فشارخون
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶داییم بیمار دکتر بودن به لطف ایشون عالیه حالش
۱۳۹۹/۰۹/۲۴همه مشکلات قلبی رو تو مطب چک می کردن و این خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۹دکتر بسیار خوش رو ومهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳آنژیو گرافی توسط ایشان در میلادویزیت درمطب ایشان برای پیگیری نتیجه آنژیو
۱۴۰۳/۰۴/۰۹پزشک خوب و کاردرستی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲فشار خون
۱۴۰۳/۰۸/۰۴فشارخون بالا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی خ
۱۳۹۹/۰۴/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی. تشخیص درست.
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۰نتیجه خوب بود دکتر خوب خوش ا
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۶/۲۷خوش برخورد دقیق ورزشی حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی پزشک با حوصله و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵من یکبار ویزیت شدم توضیحات ضعیف بود رفتار خوب بود واضح نگفتن مشکل من چیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای مشاوره قبل از عمل مراجعه کردم, از نحوه برخورد و دقت ایشان در معاینه بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰من برای مشکل درد قفسه سینه مراجعه کردم دکتر خوبی است و برای مریض ها وقت می گذارد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام دکتر خوب و خوش برخوردی هستندو به تمام نکته ها توجه دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خوبی هستن تشخیصشون عمل قلب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۶حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۲۱فشارخون و عمل
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر بسیار خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر حاذق و با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰آقای دکتر خیلی خوش برخورد هستن با بیماران برای بیمار خوب وقت میگذارند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳سلام دکتر فوقالعاده خوبی هستن خیلی خوش برخوردن دختر من 13 سالش میگفت دکتر مرد من نمیرم ولی انقدر دکتر مهربون خوش برخورد بود دخترم خوشش اومد عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸برا مریض وقت میگذارند ودکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۴واقعا دکتر باشخصیت ... کارشون وتشخیصشون عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰مشکل فشار تحت درمان هست دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹همسرم آنژیو شدن،
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۴دکتر عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۰۵تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بهترین دکتر قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بیار خو
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عرض سلام تیر کشیدن قفسه ی سینه و قلب پدرم بود که شکر خدا جناب دکتر شهریاری عمل استنت و بالن را در بیمارستان انجام دادندو پدرم تماما مشکلشان حل شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ایشان بسیار حاذق هستن وبدون ادعا
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر حاذق و خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۲پزشکی با تجربه بالا و خونسردی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار دکتر با تجربه و کاردانی هستند و با حوصله حرف بیمار رو گوش میکنند و تشخیص درستی دارند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار کاربلد و باحوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۵دکتر بسیار خوب صبور و با حوصله ای هستند مطب نارمک رفتم نوار قلب و اکو در مطب خودشون با دقت خیلی زیاد انجام میدهند دیگه ادم علاف بیمارستان یا مراکز دیگه نمیشه برا انجان اکو و نوار قلب
۱۳۹۸/۰۷/۰۸عالی هستن عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام و عرض ادب دکتری عالی و با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶پدر و همسرم بیمار دکتر بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۴/۱۰سلام اقای دکتر عالی ..بی نظیر بود خیلی برای مریضش وقت میزاره
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار دکتر حاذق وکاربلد ومهربانی هستند ومطب دارای امکانات خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فوق العاده مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تنگی عروق قلب دارم ایشان آنژیو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تست قلب
۱۴۰۳/۰۵/۰۷دکترمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹خوش برخورد ،،،کاربلد
۱۳۹۹/۰۳/۰۷بله عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲تجربه بسیار خوبی بود خیلی وقت میزارن برای معاینه بیمار من برای چکاپ مراجعه کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر بسیار خوشرو و صبور در معاینه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷خیلی تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸درد سمت چپ
۱۴۰۳/۰۳/۱۹فوق العاده حاذق و دلسوز و با وجدان
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکتر بسیار خوب و عالی هستند ایشان و در تشخیص و تجویز دارو حرف ندارند جان من را در بیمارستان یاس سفید نجات دادند و تا ابد دعا گوی ایشان هستم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰من برای تست پیوند کلیه رفته بودم کلی آزمایش و تست انجام دادن ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مطب خیلی شلوغه .ساعت پنج وقت داشتیم ساعت 8 ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۹عمل قلب باز
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی هستند ایشون در طبابت
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار دکتر عالی هستند خدا خیرشون بده ایشالاه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲برای چک آپ سالانه رفتم پیشش فوق العاده بود .
۱۴۰۵/۰۲/۲۵آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹تشخیص درست درد درکنارش خیلی خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۸خیلی دکتر با تجربه و مهربونی هستند واقعا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴در بیمارستان یاس سپید در آی سی یو توسط ایشان معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸چکاب قلبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مشکل انگشت فرزندم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲مشکل قلب
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار حاذق و در تشخیص مشکلات قلبی خوب و با دانش
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بسیار استاد هستن و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲انسانی بسیار متواضع متین .توانمند و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۴هنوز در مرحله معاینه و تشخیص هستم. برخوردشان بسیار خوب هست.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بسیار دکتر با تجربه و قابل تحسین
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بعد از مراجعه به 3 پزشک مختلف بالاخره دکتر شهریاری توانستند بیماری را به درستی تشخیص دهند. متخصص خوش اخلاق و با سواد بسیار بالا
۱۳۹۸/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴فعلا نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۸/۲۶اول معالجه ام است ولی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار دکتر با حوصله و درتشخیص بیماری مهارت فراوان دارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳چکاپ ش خیلی خوب بود. ولی هزینه های چکاپ یکم بالا بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶