اضافه وزن. جلسه اولم بود و تازه رژیممو شروع کردم. اما خوش انرژی بودن و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
به شدت توصیه میکنم ایشون رو
چاقی شکم و پهلو داشتم که با رژیم و دستگاه های لاغری موضعی بهترین نتیجه ممکن رو گرفتم
واقعا ممنون خانم دکتر مهربون️️
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
خوب هستن ولی خودم ادامه ندادم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
می خوا
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
درمان اضافه وزن- رفتار ایشان و کادر مطب و تخصص ایشان عالی است. بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
سلام
من حدود12 کیلو اضافه وزن داشتم و با رعایت دستورالعملهای خانم دکتر نوروزی توانستم در مدت دوماه 10 کیلو وزن کم کنم و در ماه سوم هستم تا الباقی کاهش وزنم را انجام دهم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستند. من با استفاده از رژیم غذایی و دستگاه های لاغری ایشون تا الان نتیجه بسیار خوبی گرفتم و روند کاهش وزنم ادامه داره. واقعا دلسوزن و رضایت مراجعه کننده خیلی براشون مهمه.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
میخواهم ژیم بگرند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
جهت کاهش وزن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
خیلی دکتر خوش برخورد و انرژی مثبتی هستند، من تونستم تو ۳ ماه ، ۱۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم، البته به کمک دستگاههای لاغری ۱۰ سانت هم کاهش سایز شکم داشتم، در کل از دکتر و مجموعه بسیار خوش انرژیشون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دکتر خوش حوصله و با سوادی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
من حضوری وقت گرفتمخوش برخورد بودن.برای بیمار زمان کافی رو میزارن.الان ۱ هفته از رژیمم میگذره و ۲ کیلو کم کردم...بهم فشار نمیاد.حتما برای مراجعه بعدی میرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
خانممم مراجعه کرده واز روند کار راضی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و من برای اضافه وزن و شکم بزرگ و افتادگی پوست و شلی شکم مراجعه کردم،ایشون رژیم راحت در کنار دستگاه دادند و من از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
عالی و حرفه ای خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
برخوردشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
عالی هستند من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بشیار خوش برخورد بودن و رژیمی که بمن دادن غذای روزانه است ولی به میزان مشخص که رعایت کردنش آسونه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
خانم دکتر و پرسنل مطب عالی عالی عالی رژیم عالی دستگاه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
برای لاغری مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی و مودب و با احترام کامل به بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
دکتر بسیار عالی هستن من اضافه وزن داشتم به وسیله رژیم بسیار اسونی که بهم دادن راحت تونستم بدون گرسنگی ۱۰ کیلو وزن کم کنم واقعا راضیم از ایشون .فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
دکتورخ
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
اضافه وزن دیابت کبد چرب داشتم پیش خانم دکتر طی دو جلسه ویزیت درمان شدم الان هم دوره تثبیت هستم عالی هستن ایشون.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی هستن. من با رژیم و به کمک دستگاه ۱۲ کیلو وزن کم کردم. هم خود خانم دکتر هم بقیه پرسنل واقعا با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
من از دستگاههای لاغری کنار رژیم استفاده کردم و شکمم که هیچ وفت با کاهش وزن مشکلش حل نمیشد خدا رو شکر کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
اضافه وزن داشتم درمدت 2ماه حدود8کیلو گرم لاغرشدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی و بی نظیز
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
دوره کاملا کاربردی داشتن البته با رعایت درست برنامه غذایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
من از دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
چاقی شکم و پهلو داشتم ...مدت ۶۰ روز ده کیلو کم کردم فوق العاده بود رژیم منطقی با شرایط بدنی .همه چه عالی. یکی از خصوصیات ایشون اخلاق حرفه ایشونه کلی وقت برای بیمارا میذارن و از همینجا از کل مجموعه تشکر میکنم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
تازه یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
سلام خانم دکتر عالی هستن در مورد اینکه چه مدل رژیم داشته باشم تا لاغر بشم سردرگم بودم ایشون با راهنمایی ها و رژیم بسیار به من کمک کردن الان واقعا حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
فعلا تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
فعلا که یه هفته است مراجعه کردم برخوردش خوب نتیجه گرفتم دوباره نظرم رو میزارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
رژیم غذایی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
خیلی عالی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
من از دستگاههای لاغری برای کاهش چربی شکم در کنار رژیم استفاده کردم ، خیلی عالی نتیجه گردم به شکلی که همه فکر میکنند جراحی اسلیو انجام دادم، به همه پیشنهاد میکنم ، کار خانم دکتر ، برخوردشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
به دنبال رژیم و کاهش وزن بودم که در 2 ماه اول 6 کیلو کم کردم و همچنان تحت نظر می باشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
خیلی خانم دکتر با حوصله و با معلوماتی هستند ، بسیار انرژی مثبت و دوست داشتنی ، تونستم در ۴ ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم و البته با استفاده از دستگاههای لاغری سایز خیلی خوبی هم کم کردم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
رژیم اصولی و عالی میدن. عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
من چند ماهه تحت نظرم و ۱۲ کیلو وزن کم کردم. از رژیم راضی هستم و با پیاده روی و رژیم تونستم وزنمو کم کنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستند
برای افزایش وزن مراجعه کردم و دارم جواب میگیرم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
دکتر خوب و خوش برخوردی هستن و اگر واقعا به رژیمتون پایبند باشین واقعا لاغر میشین
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
بسیار مهربان و خوش اخلاق با انرژی مثبت، در کمتر از ۲ ماه با برنامه غذایی خانم دکتر موفق شدم ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم .
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بنده مشکل اضافه وزن داشتم که با راهنمایی و رژیم عالی دکتر و پیاده روی روزانه دو ساعت تونستم تو یه ماه اول پانزده کیلو وزنمو کاهش بدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
عالی بسیا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
من اضافه وزن داشتم و تونستم در ۴ ماه ۹ کیلو کاهش وزن داشته باشم و واقع خلی راضی بودم چون خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستن و رژیم های بسیار عالی میدن
من بسیار راضی بودم نتیجه خیلی خوبی گرفتم ممنونم از خانم دکتر و منشی بسیا خوش اخلاق و مهربانشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
برای کنترل دیابت بارداری پیش ایشون ارجاع شدم و خدا رو شکر کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
من بعد دو ماه نظرمو ثبت میکنم، عالی بودن هم کاهش وزن و هم کاهش سایر خوبی داشتم ، البته این و هم بگم رژیم خیلی خوبی طبق سفره خانواده بهم دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
سلام من ۶ ماهه که پیش خانم دکتر میرم و تو این مدت تونستم ۲۰ کیلو کم کنم واقعا خوشحالم از اینکه با خانم دکتر آشنا شدم و تونستم به وزن ایده آلم برسم.
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
دکتر عالی و با حوصله ای هستن و تونستم زیر نظر ایشون به وزن دلخواه برسم، با تنوعی که در رژیم غذایی داشتم دوره برام سخت نبود و تونستم به راحتی وزن کم کنم.در مدت ۷ ماه ۲۰ کیلو کم کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
هنوز نمیدادنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
هم خود خانم دکتر هم منشی شون بسیار خوش برخورد اما تا حصول نتیجه ۲ ماه مونده
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
اضافه وزن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
تازه رفتم ویزیت خوب و به اندازه بود برنامه غذایی فرداش از طریق واتساپ ارسال شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
برای افزایش وزن مراجعه کردم و با اینکه کاملا نا امید بودم عالیییی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
فعلا اولین نوبت رفتم دو روز رژیم دارم ولی تعریف این خانم دکتر خیلی شنیدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عالی هستند ایشون از همه نظر
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خوب،بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
من با رژیم خانم دکتر ۱۰کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
بله بسیار دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بهترین دکتری که وجود داره تو ایران بسیار مهربان و دلسوز هستن با صبر و بردباری به سوالاتتون پاسخ میدن من رژیم در کنار باشگاه بدنسازی گرفتم ازشون هم مکمل های خوبی معرفی کردن و هم رژیم عالی مناسب شرایطم برام نوشتن اگر دنبال یه برنامه تغذیه خوب هستید صد در صد پیشنهادشون میکنم حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
عالیههععه
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
مشگل کاهش وزن داشتم واین بعلت دیابت و مصرف قرص مدفورمین میباشد و خانم دکتر به آن توجهی ندارند دوست دارم یکبار دیگر ویزیت شوم و نتیجه بگیرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
باسلام کاهش وزن خداشکر درحال درمان است
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
خانم دکتر بسیار مهربان وخوش برخورد و انرژی مثبت هستن من یه هفته اس رژیم رو شروع کردم و تا الان از نظر خودم خوب بوده خداروشکر برنامه خوبی میدن دذ کل عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دکتر خوش اخلاق و خیلی خوب تمامی موارد رو گوش میداد انالیز دقیق و درسته دستگاهی انجام دادند رژیم فوق العاده ای که اصلا ادم دچار ضعف نمیشه بهم داد و طی این چندروزی که دستورالعملش رو انجام دادم یک دو کیاو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی عالی بدون احساس گرسنگی و خیلی راحت هم وزن کم کردم هم سایز
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
عالی خوشبرخورد وبا رژیمبسیار دست ودلبازی برای بیماران
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
کمی اضافه وزن داشتم و با بادی انالیز فهمیدم چربی بدنم اضافه است و عضله خیلی کم دارم. برنامه غذایی و توصیه هاشون مناسب است
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بسیار مسلط به کارشون هستن و به بهترین نحو کارشون رو تحویل میدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
پزشک بسیار حاذق و توانمند که علاوه بر ارائه برنامه غذایی مناسب و دقیق بر مبنای شرایط جسمی و روحی ، به تجزیه و تحلیل دقیق علل بروز مشکل اضافه وزنم پرداختند و راهکارهای لازم رو برای رعایت دقیق برنامه رژیم ارائه دادند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خانم دکتر با حوصله ، دقیق ، متشخص و مودب و انرژی مثبت ، برنامه خوب ، توضیحات دقیق ،
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
من برای کاهش وزن مراجعه کردم از رژیم به همراه دستگاه های لاغری استفاده کردم. و تونستم در ۲ ماه ۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم. رفتار خانم دکتر و تیم حرفه ایشون واقعا درجه یک و عالی بود.
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
خیلی با علم و خوش اخلاق پیشنهااد میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
رژیم لاغری..راضی ام ده کیلو کاهش داشتم و همچنان تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
به نظرم دقیق و جدی هستن و رژیم هم کاربردیه.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستند، اما رژیمی که به من دادند از قبل آماده بود که پرینت گرفتند و ارایه کردند به نظرم خیلی متناسب با شرایط من نبود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
وزن بسیار بالا و به کمک ایشان 28 کیلو در 8 ماه کم کردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
دکتر بسیار عالی هستن. خوش برخورد. من با کمک رژیم ایشون و دستگاه های لاغری موضعی حدود ۱۴ کیلو در ۳ ماه کم کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
خیلی عالی واقعآ،من 8کیلو اضافه وزن داشتم با مراجعه ب ایشون و ی برنامه 20روزه تونستم 5کیلو وزن کم کنم،واقعا برام مثل ی معجزه بود ممنونم اذشون،
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خانم دکتر نوروزی بسیار با اخلاق و تو کارشون بسیار حرفه ای و با سواد هستن من تو این مدت با رژیم خوب خانم دکتر و دستگاه های لاغری خیلی خوب سایز و وزن کم کردم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
ایشون رو به من معرفی کردن برای لاغری و خیلی ازشون راضی بودن من فعلا یک جلسه رفتم،برخورد خودشون و پرسنل عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
خانم دکتر بسبار مهربان وخوش قلب ،وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
من برای دریافت برنامه غذایی کاهش وزن به ایشان مراجلعه کردم و بسیار راضی بودم
دکتر مونا نوروزی هستم با بیش از ۱۵ سال سابقه رژیم درمانی و کاهش و افزایش وزن آنالیز کامل بدن با استفاده از دستگاه بادی انالیز آنالیز بدن با استفاده زا دستگاه کوانتوم انالیز رژیم درمانی در بیماری دیابت رژیم درمانی انواع بیماری های قلبی رژیم درمانی در بارداری و ناباروری رژیم درمانی کودکان و افزایش قد استفاده از انواع دستگاههای لاغری موضعی کاهش سلولیت، رفع غبغب و کاهش چربی های موضعی
خوش برخورد و با انرژی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸اضافه وزن. جلسه اولم بود و تازه رژیممو شروع کردم. اما خوش انرژی بودن و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱به شدت توصیه میکنم ایشون رو چاقی شکم و پهلو داشتم که با رژیم و دستگاه های لاغری موضعی بهترین نتیجه ممکن رو گرفتم واقعا ممنون خانم دکتر مهربون️️
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خوب هستن ولی خودم ادامه ندادم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹می خوا
۱۴۰۴/۰۵/۱۲درمان اضافه وزن- رفتار ایشان و کادر مطب و تخصص ایشان عالی است. بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳سلام من حدود12 کیلو اضافه وزن داشتم و با رعایت دستورالعملهای خانم دکتر نوروزی توانستم در مدت دوماه 10 کیلو وزن کم کنم و در ماه سوم هستم تا الباقی کاهش وزنم را انجام دهم
۱۴۰۳/۰۵/۲۶خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستند. من با استفاده از رژیم غذایی و دستگاه های لاغری ایشون تا الان نتیجه بسیار خوبی گرفتم و روند کاهش وزنم ادامه داره. واقعا دلسوزن و رضایت مراجعه کننده خیلی براشون مهمه.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳میخواهم ژیم بگرند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴جهت کاهش وزن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶خیلی دکتر خوش برخورد و انرژی مثبتی هستند، من تونستم تو ۳ ماه ، ۱۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم، البته به کمک دستگاههای لاغری ۱۰ سانت هم کاهش سایز شکم داشتم، در کل از دکتر و مجموعه بسیار خوش انرژیشون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸دکتر خوش حوصله و با سوادی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶من حضوری وقت گرفتمخوش برخورد بودن.برای بیمار زمان کافی رو میزارن.الان ۱ هفته از رژیمم میگذره و ۲ کیلو کم کردم...بهم فشار نمیاد.حتما برای مراجعه بعدی میرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خانممم مراجعه کرده واز روند کار راضی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار خوش برخورد و باحوصله هستند و من برای اضافه وزن و شکم بزرگ و افتادگی پوست و شلی شکم مراجعه کردم،ایشون رژیم راحت در کنار دستگاه دادند و من از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عالی و حرفه ای خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴برخوردشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی هستند من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بشیار خوش برخورد بودن و رژیمی که بمن دادن غذای روزانه است ولی به میزان مشخص که رعایت کردنش آسونه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خانم دکتر و پرسنل مطب عالی عالی عالی رژیم عالی دستگاه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای لاغری مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی و مودب و با احترام کامل به بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دکتر بسیار عالی هستن من اضافه وزن داشتم به وسیله رژیم بسیار اسونی که بهم دادن راحت تونستم بدون گرسنگی ۱۰ کیلو وزن کم کنم واقعا راضیم از ایشون .فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶دکتورخ
۱۴۰۱/۱۰/۰۳پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴اضافه وزن دیابت کبد چرب داشتم پیش خانم دکتر طی دو جلسه ویزیت درمان شدم الان هم دوره تثبیت هستم عالی هستن ایشون.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی هستن. من با رژیم و به کمک دستگاه ۱۲ کیلو وزن کم کردم. هم خود خانم دکتر هم بقیه پرسنل واقعا با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰من از دستگاههای لاغری کنار رژیم استفاده کردم و شکمم که هیچ وفت با کاهش وزن مشکلش حل نمیشد خدا رو شکر کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶اضافه وزن داشتم درمدت 2ماه حدود8کیلو گرم لاغرشدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی و بی نظیز
۱۴۰۳/۰۱/۳۰دوره کاملا کاربردی داشتن البته با رعایت درست برنامه غذایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من از دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷چاقی شکم و پهلو داشتم ...مدت ۶۰ روز ده کیلو کم کردم فوق العاده بود رژیم منطقی با شرایط بدنی .همه چه عالی. یکی از خصوصیات ایشون اخلاق حرفه ایشونه کلی وقت برای بیمارا میذارن و از همینجا از کل مجموعه تشکر میکنم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تازه یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام خانم دکتر عالی هستن در مورد اینکه چه مدل رژیم داشته باشم تا لاغر بشم سردرگم بودم ایشون با راهنمایی ها و رژیم بسیار به من کمک کردن الان واقعا حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳فعلا تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فعلا که یه هفته است مراجعه کردم برخوردش خوب نتیجه گرفتم دوباره نظرم رو میزارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳رژیم غذایی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹خیلی عالی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۴من از دستگاههای لاغری برای کاهش چربی شکم در کنار رژیم استفاده کردم ، خیلی عالی نتیجه گردم به شکلی که همه فکر میکنند جراحی اسلیو انجام دادم، به همه پیشنهاد میکنم ، کار خانم دکتر ، برخوردشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷به دنبال رژیم و کاهش وزن بودم که در 2 ماه اول 6 کیلو کم کردم و همچنان تحت نظر می باشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خیلی خانم دکتر با حوصله و با معلوماتی هستند ، بسیار انرژی مثبت و دوست داشتنی ، تونستم در ۴ ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم و البته با استفاده از دستگاههای لاغری سایز خیلی خوبی هم کم کردم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹رژیم اصولی و عالی میدن. عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹من چند ماهه تحت نظرم و ۱۲ کیلو وزن کم کردم. از رژیم راضی هستم و با پیاده روی و رژیم تونستم وزنمو کم کنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند برای افزایش وزن مراجعه کردم و دارم جواب میگیرم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴دکتر خوب و خوش برخوردی هستن و اگر واقعا به رژیمتون پایبند باشین واقعا لاغر میشین
۱۴۰۲/۰۹/۱۹بسیار مهربان و خوش اخلاق با انرژی مثبت، در کمتر از ۲ ماه با برنامه غذایی خانم دکتر موفق شدم ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشم .
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بنده مشکل اضافه وزن داشتم که با راهنمایی و رژیم عالی دکتر و پیاده روی روزانه دو ساعت تونستم تو یه ماه اول پانزده کیلو وزنمو کاهش بدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالی بسیا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲من اضافه وزن داشتم و تونستم در ۴ ماه ۹ کیلو کاهش وزن داشته باشم و واقع خلی راضی بودم چون خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستن و رژیم های بسیار عالی میدن من بسیار راضی بودم نتیجه خیلی خوبی گرفتم ممنونم از خانم دکتر و منشی بسیا خوش اخلاق و مهربانشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۸برای کنترل دیابت بارداری پیش ایشون ارجاع شدم و خدا رو شکر کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من بعد دو ماه نظرمو ثبت میکنم، عالی بودن هم کاهش وزن و هم کاهش سایر خوبی داشتم ، البته این و هم بگم رژیم خیلی خوبی طبق سفره خانواده بهم دادند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلام من ۶ ماهه که پیش خانم دکتر میرم و تو این مدت تونستم ۲۰ کیلو کم کنم واقعا خوشحالم از اینکه با خانم دکتر آشنا شدم و تونستم به وزن ایده آلم برسم.
۱۴۰۳/۰۹/۳۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر عالی و با حوصله ای هستن و تونستم زیر نظر ایشون به وزن دلخواه برسم، با تنوعی که در رژیم غذایی داشتم دوره برام سخت نبود و تونستم به راحتی وزن کم کنم.در مدت ۷ ماه ۲۰ کیلو کم کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴هنوز نمیدادنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱هم خود خانم دکتر هم منشی شون بسیار خوش برخورد اما تا حصول نتیجه ۲ ماه مونده
۱۴۰۴/۰۲/۰۳اضافه وزن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تازه رفتم ویزیت خوب و به اندازه بود برنامه غذایی فرداش از طریق واتساپ ارسال شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱برای افزایش وزن مراجعه کردم و با اینکه کاملا نا امید بودم عالیییی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱فعلا اولین نوبت رفتم دو روز رژیم دارم ولی تعریف این خانم دکتر خیلی شنیدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی هستند ایشون از همه نظر
۱۴۰۲/۰۶/۲۸خوب،بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲من با رژیم خانم دکتر ۱۰کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بله بسیار دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بهترین دکتری که وجود داره تو ایران بسیار مهربان و دلسوز هستن با صبر و بردباری به سوالاتتون پاسخ میدن من رژیم در کنار باشگاه بدنسازی گرفتم ازشون هم مکمل های خوبی معرفی کردن و هم رژیم عالی مناسب شرایطم برام نوشتن اگر دنبال یه برنامه تغذیه خوب هستید صد در صد پیشنهادشون میکنم حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عالیههععه
۱۴۰۴/۰۸/۰۶مشگل کاهش وزن داشتم واین بعلت دیابت و مصرف قرص مدفورمین میباشد و خانم دکتر به آن توجهی ندارند دوست دارم یکبار دیگر ویزیت شوم و نتیجه بگیرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳باسلام کاهش وزن خداشکر درحال درمان است
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خانم دکتر بسیار مهربان وخوش برخورد و انرژی مثبت هستن من یه هفته اس رژیم رو شروع کردم و تا الان از نظر خودم خوب بوده خداروشکر برنامه خوبی میدن دذ کل عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر خوش اخلاق و خیلی خوب تمامی موارد رو گوش میداد انالیز دقیق و درسته دستگاهی انجام دادند رژیم فوق العاده ای که اصلا ادم دچار ضعف نمیشه بهم داد و طی این چندروزی که دستورالعملش رو انجام دادم یک دو کیاو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی عالی بدون احساس گرسنگی و خیلی راحت هم وزن کم کردم هم سایز
۱۴۰۲/۰۵/۰۶عالی خوشبرخورد وبا رژیمبسیار دست ودلبازی برای بیماران
۱۴۰۵/۰۳/۱۷کمی اضافه وزن داشتم و با بادی انالیز فهمیدم چربی بدنم اضافه است و عضله خیلی کم دارم. برنامه غذایی و توصیه هاشون مناسب است
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار مسلط به کارشون هستن و به بهترین نحو کارشون رو تحویل میدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۲پزشک بسیار حاذق و توانمند که علاوه بر ارائه برنامه غذایی مناسب و دقیق بر مبنای شرایط جسمی و روحی ، به تجزیه و تحلیل دقیق علل بروز مشکل اضافه وزنم پرداختند و راهکارهای لازم رو برای رعایت دقیق برنامه رژیم ارائه دادند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱خانم دکتر با حوصله ، دقیق ، متشخص و مودب و انرژی مثبت ، برنامه خوب ، توضیحات دقیق ،
۱۴۰۵/۰۲/۰۱من برای کاهش وزن مراجعه کردم از رژیم به همراه دستگاه های لاغری استفاده کردم. و تونستم در ۲ ماه ۷ کیلو کاهش وزن داشته باشم. رفتار خانم دکتر و تیم حرفه ایشون واقعا درجه یک و عالی بود.
۱۴۰۲/۱۲/۰۶خیلی با علم و خوش اخلاق پیشنهااد میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷رژیم لاغری..راضی ام ده کیلو کاهش داشتم و همچنان تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵به نظرم دقیق و جدی هستن و رژیم هم کاربردیه.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خانم دکتر بسیار خوش برخورد هستند، اما رژیمی که به من دادند از قبل آماده بود که پرینت گرفتند و ارایه کردند به نظرم خیلی متناسب با شرایط من نبود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷وزن بسیار بالا و به کمک ایشان 28 کیلو در 8 ماه کم کردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر بسیار عالی هستن. خوش برخورد. من با کمک رژیم ایشون و دستگاه های لاغری موضعی حدود ۱۴ کیلو در ۳ ماه کم کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸خیلی عالی واقعآ،من 8کیلو اضافه وزن داشتم با مراجعه ب ایشون و ی برنامه 20روزه تونستم 5کیلو وزن کم کنم،واقعا برام مثل ی معجزه بود ممنونم اذشون،
۱۴۰۲/۰۲/۲۷خانم دکتر نوروزی بسیار با اخلاق و تو کارشون بسیار حرفه ای و با سواد هستن من تو این مدت با رژیم خوب خانم دکتر و دستگاه های لاغری خیلی خوب سایز و وزن کم کردم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹ایشون رو به من معرفی کردن برای لاغری و خیلی ازشون راضی بودن من فعلا یک جلسه رفتم،برخورد خودشون و پرسنل عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خانم دکتر بسبار مهربان وخوش قلب ،وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲من برای دریافت برنامه غذایی کاهش وزن به ایشان مراجلعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴برای کاهش وزن که البته خودم نتونستم رعایت بکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار عالی هستند و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۵/۲۸اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷