بسیار دکتر مهربان وخوش برخورد و کار بلدی هستن
خدا حفظشون کنه ️
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
خوش اخلاق و خیلی خوب ب مریض رسیدگی میکنه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
عمل هرنی بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
دکتر بسیار کار بلد و خوش برخورد مشکل من بعد ۲۴ ساعت مصرف دارو کاملا حل شد .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
خیلی خوب و با تجربه ویزیت و دارو تجویز شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
هادی: عمل مو برگشتی. بسیار راضیم. دلسوز و خوش اخلاق. دلتنگتم دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
خیلی عالی با اولین مراجعه جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
خوببود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
سلام یکی از بهترین و خوش اخلاقترین دکتر دزفول هستن هم کاردان هم وظیفه شناسن منکه خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
بواسیر دکتر مهربان و کاربلدی هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
عمل جراحی فتق جدارشکم داشتم،۲هفته پیش عمل کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
دکترصبوروبامتانت خوش اخلاق وباتجربه مشکل شقاق داشتم باداروکه برام تجویزکردخوب شدم بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
دکتر خوب و با مامانت و
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
دکتر خوش اخلاق لاکچری .پرسنل درجه یک مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خانم دکتر بسیار با تجربه و اخلاق عالی و پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
دکتربسیار بسیار خوش اخلاق وباحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
واقعا کارش حرفه ای خیلیییی هم خوش اخلاق و مهربونه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
بسیار با اخلاق و مهربان و متعهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
دکتر خیلی مهربون و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
دکتر بسیار با تجربه ای است خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
مهربان سعه صدر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
سلام دکتر مجرب و با تجربه و کارشون از هر لحاظ عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
عالی دخترم عمل اپاندیس داشت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عمل فقط ناف داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
دکتر فوق العاده حوش اخلاق و پر حوصله ای هستند..
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
عمل فیستول خدا رو شکر تا الان مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
دکتر خییلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
دکتر خوش برخورد و زبر و زرنگ و خوبی هست امروز عمل کرد همسر من روامیدوارم کارش خوب باشه، تنها انتقاد به ایشون اینکه که دیر سر عمل اومد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بهترین دکتر و مهربون ترین دکتری بود که تو تمام عمرم امروز دیدم و واقعا منشی فوق العاده مهربونی دارن واقعا راضی بودیم برای مشکل هموریید مراجعه کردیم که همه میگفتن باید عمل بشید دکتر گفت ن به اون مرحله نرسیده و با دارو قابل حله ممنون از شما
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
باسلام من توده داخل سینم بودوپیش خانم دکترعمل کردم کارشون عالیه
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۰با سلام فقط میتونم بگم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار بااخلاق در کار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱ژنیکوماستی سینه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار دکتر مهربان وخوش برخورد و کار بلدی هستن خدا حفظشون کنه ️
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوش اخلاق و خیلی خوب ب مریض رسیدگی میکنه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عمل هرنی بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۵دکتر بسیار کار بلد و خوش برخورد مشکل من بعد ۲۴ ساعت مصرف دارو کاملا حل شد .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴خیلی خوب و با تجربه ویزیت و دارو تجویز شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۶/۲۵هادی: عمل مو برگشتی. بسیار راضیم. دلسوز و خوش اخلاق. دلتنگتم دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خیلی عالی با اولین مراجعه جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خوببود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام یکی از بهترین و خوش اخلاقترین دکتر دزفول هستن هم کاردان هم وظیفه شناسن منکه خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بواسیر دکتر مهربان و کاربلدی هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عمل جراحی فتق جدارشکم داشتم،۲هفته پیش عمل کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکترصبوروبامتانت خوش اخلاق وباتجربه مشکل شقاق داشتم باداروکه برام تجویزکردخوب شدم بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خوب و با مامانت و
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر خوش اخلاق لاکچری .پرسنل درجه یک مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خانم دکتر بسیار با تجربه و اخلاق عالی و پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکتربسیار بسیار خوش اخلاق وباحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۹واقعا کارش حرفه ای خیلیییی هم خوش اخلاق و مهربونه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار با اخلاق و مهربان و متعهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر خیلی مهربون و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار با تجربه ای است خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مهربان سعه صدر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰سلام دکتر مجرب و با تجربه و کارشون از هر لحاظ عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی دخترم عمل اپاندیس داشت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عمل فقط ناف داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر فوق العاده حوش اخلاق و پر حوصله ای هستند..
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عمل فیستول خدا رو شکر تا الان مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر خییلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خوش برخورد و زبر و زرنگ و خوبی هست امروز عمل کرد همسر من روامیدوارم کارش خوب باشه، تنها انتقاد به ایشون اینکه که دیر سر عمل اومد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بهترین دکتر و مهربون ترین دکتری بود که تو تمام عمرم امروز دیدم و واقعا منشی فوق العاده مهربونی دارن واقعا راضی بودیم برای مشکل هموریید مراجعه کردیم که همه میگفتن باید عمل بشید دکتر گفت ن به اون مرحله نرسیده و با دارو قابل حله ممنون از شما
۱۴۰۴/۱۱/۰۵باسلام من توده داخل سینم بودوپیش خانم دکترعمل کردم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خیلی دکترخوبیه بی نظیره
۱۴۰۴/۰۶/۱۵زیاد نر
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۳۱با سلام خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی ازشون راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۶گوارشی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶نارحتی گوارش
۱۴۰۳/۰۷/۱۴کیسه صفرا
۱۴۰۳/۱۲/۲۴مشکلی نبود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار مهربان و
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶