نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
اصفهان اصفهان خیابان توحید میانی جنب کوچه ۱۸(بن بست آذین) مجتمع البرز طبقه دوم واحد ۸
۰۹۱۳۰۲۱۳۵۶۵
جهت ویزیت آنلاین با منشی هماهنگ کنید
روزهای مطب
قبل از مراجعه به صورت تلفنی با منشی هماهنگ کنید
لطفا و الزاما نوبت اینترنتی به نام و نام خانوادگی و کد ملی خود بیمار مورد نظر گرفته و ثبت شود.
قبل از اخذ نوبت و مراجعه حضوری به مطب حتما به صورت تلفنی با منشی تماس گرفته و از ارائه خدمات مورد نیازتان توسط مطب آقای دکتر مجتبی منتصری اطمینان حاصل کنید.
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان خیابان توحید میانی جنب کوچه ۱۸(بن بست آذین) مجتمع البرز طبقه دوم واحد ۸
۰۹۱۳۰۲۱۳۵۶۵
جهت ویزیت آنلاین با منشی هماهنگ کنید
روزهای مطب
قبل از مراجعه به صورت تلفنی با منشی هماهنگ کنید
لطفا و الزاما نوبت اینترنتی به نام و نام خانوادگی و کد ملی خود بیمار مورد نظر گرفته و ثبت شود.
قبل از اخذ نوبت و مراجعه حضوری به مطب حتما به صورت تلفنی با منشی تماس گرفته و از ارائه خدمات مورد نیازتان توسط مطب آقای دکتر مجتبی منتصری اطمینان حاصل کنید.
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷برای چک اپ نوزادم رفتیم در ویزیت اول دکتر با سواد و با تجربهیی به نظر میومدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار صبورانه و با دقت ویزیت انجام و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳نطری ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیارخوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۶تجربه ای ندارم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲دخترم ویروس داشت و خیلی خوب تشخیص و درمان انجام دادن
۱۴۰۲/۱۲/۰۴در دسترس بودن دکتر خیلی مهمه. و اینکه تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۴یه نسخه دارو انلاین به دخترم داد برای بی نظمی خوابش و اضافه وزن خداروشکر خیلی عالی بود خیلی هم توضیحاتتون عالی بود و وقت زیادی گذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار با حوصله و دقیق معاینه نمودند .برای سرماخوردگی بچم ومعاینه ماهانه مراجعه کردم.کاملا راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۴دکترخوبیه..خیلی دقت میکنه
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار باسواد.. با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تشخیص آنفولانزا دادن و داروها دو روزه باعث بهبودی شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۳برای کمبود وزن پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار با حوصله و با دقت خیلی زیاد، مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۲/۲۷دکتر بسیار عالی وفهیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عفونت و تب شدید درمان شدند به لطف آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بچم اسهال استفراغ داشت با نسخه دکتر دوامی روزه خوب شدن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵باسواد و دقیقهستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵فوق العاده...بسیار با سواد
۱۴۰۲/۰۳/۲۲برای آلرژی و سرماخوردگی و ویروس پسرم چندین بار بردم بسیار دکتر با حوصله مهربان و حاذق و به اصطلاح دست سبکی هستند من که خیلی از ایشان راضی هستم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب بودند
۱۴۰۱/۱۱/۲۹آنفولانزای پسرم که تشخیص و درمان عالی بود .
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر خیلی خوبی هستند و راضی بودیم ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۳۰عالی هستن و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پزشک خوب و دقیقی هستند و راهنمایی کامل میکنند ضمن اینکه بسیار مودب و متین میباشند من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکترمنتصری عالی هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۲چکاپ ماهانه.دکتر باحوصله و خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار بسیار عالی و مهربان و خبره با تشخیص درجه ۱
۱۴۰۴/۰۱/۰۷ایشان فوق العاده با تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۱درزمان کرونا
۱۴۰۳/۱۰/۰۹برای چکاپ ماهیانه مراجعه کردم خیلی خوب وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خیلی عالی بودن واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳برای چکاب ماهیانه دخترم میرم پیششون با دقت و حوصله دار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹برای چکاپ
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عالیییی خیلی وقت میذارن برا معاینه
۱۴۰۱/۱۲/۲۰چکاب دخترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰برای کولیک فرزندم بود خدا خیرشون بده درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سلام بسیار دکتر ماهری هستند و بنده پسرم را طی مدت ۳ سال گذشته در ۴ نوبت نزد ایشان بردم م با تجویز دارو های دقیق باعث سلامتی پسر بنده شده اند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار خو
۱۴۰۳/۱۲/۱۹اوکی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی .پسرم دچار عفونت ریه در اثر آنفولانزا شده بود که آقای دکتر بسیار عالی تشخیص دادند و درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دخترم تحت درمان برای حساسیت بنظرم تشخیصشون خوبه فقط ای کاش توروی بچها بگوبخندمیکردند و اینقدر بابچه و مادربچه جدی نبودن و ته دل مادر خالی نمیکردن دخترمن کلی گریه میکنه هرسری میریم پیششون
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷خوب بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰جهت چکاب فرزندم مراجعه کردم که با کمال احترام سوالات را گوش کردند و پاسخ دادند .رفتارواخلاق حرفه ای داشتند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بنظرم بهترین دکتر هستن و مشکل دختر من رو خیلی زودتشخیص و درمان کردن
۱۴۰۰/۰۱/۲۷خیلی خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸سلام دکتر از همه لحاظ عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی ، بسیار حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار دکتر خوبی هستند عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳تو ایام کرونا، درمورد تغذیه ی پسرم با ایشون تلفنی صحبت کردم که خیلی راضی بودم و ایشون به طور رایگان و با دلسوزی و حوصله منو راهنمایی کردن.
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دخترم سرماخورده بود دوماه طول کشید هرجابردم خوب نشد ولی ایشون ی هفته درمانش کردن
۱۴۰۱/۱۲/۰۵پزشک چکاپ پسرم هستن و خیلی دکتر باسواد و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی عااالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳دکتر خیلی خوب وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴فوق تلعاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶کموزنی دخترم هنوز دوره درمان تموم نشده
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۴عالی و کاردان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵دکتر خیلی عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بسیار عالی بسیار دقیق با حوصله گوش مینن و با دقت توضیح میدن من چند بار مراجعه داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴برای کولیک نوزاد مراجعه کردیم، هنوز در دوره درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خیل دوتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی و خوش برخورد .
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲با سلام،دکتر فوق العاده هستش،هم از نظر اخلاق،هم بررسی کامل بیماری ،من دوقلوداشتم ک بیش از۱۰بار جاهای متفاوت بردمشون دکتر و فایده نداشت،ولی با تشخیص آقای دکتر زیر۱۰روزحالشون عالی شد،واسشون آرزوی سلامتی دارم و ازخداوند منان میخوام همیشه عاقبت بخیر باشد،آمین
۱۴۰۲/۰۶/۱۸فعلا در حال طی مراحل درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹برای چک آپ ماهیانه نوزادم مراجعه کردم خیلی با حوصله و دقیق کارشون را انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خ
۱۴۰۴/۰۷/۱۴فوق العاده هس
۱۴۰۳/۰۴/۲۹مشکل اگزمای شدید ، در حال مصرف دارو هستم برای دخترم بسیار دکتر شکیبا و با دقتی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دخترم سرماخورده بود.خیلی سرفه میکرداوردمش پیش آقای دکتروخوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۲۸آنفولانزا
۱۴۰۱/۰۹/۰۵دخترم با عفونت ریه والتهاب خون دربیمارستان فاطمه زهرا یزدانشهر تحت درمان ایشون بودن وخداروشکر درمان شدن وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۲سلام برای رشد و تغذیه دخترم رفتم تا اینجا که خوب بوده و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰دخترم از وقتی بدنیا آمده پزشک شون جناب آقای دکتر بودند و با اینکه دخترم خیلی زود ب دنیا آمد و نارس بود ایشون خیلی کمک کرد و فرزندم خیلی خوب رشد کرد و ب سلامتی کامل رسید.
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر بسیار حاذق با دقت و دلسوز صد درصد ایشون را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی دقیق و عالی هستن،پسرم دوسال است که با آسم کودکان تحت نظر ایشون هست و بیماریش خدا را شکر کنترل هست
۱۴۰۱/۰۶/۲۶دخترم سرفه های مدام داشت با تشخیص آقای دکتر خوب شد.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بی نظیر صبور
۱۴۰۳/۰۴/۰۴انفولانزا
۱۴۰۲/۰۹/۱۱در برخوردو ویزیت اولی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل سرفه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار حاذق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دخترم سرفه شدید داشت با یکبار ویزیت ایشون خوب شدن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عاااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶جناب دکتر در دوران کرونا رایگان برا دخترم دارو نوشتن وتاثیرگذار بود ممنونم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر دخترم هستن بسیار با حوصله هستن معاینه و تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بچم اسهال داشت ومریض بود عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰برای چکاب ماهانه دخترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بچهم مشکل داشته وهنوز با این مشکل درگیریم .
۱۴۰۳/۰۵/۰۶با سلام واقعا تشخیصشون کامل و دقیق بود با صبوری کامل گوش میدند و دقیق معاینه میکنند ممنون از ایشون
۱۴۰۱/۰۷/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خداخیرشون بده
۱۴۰۱/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل کم خونی دخترم بود ی جلسه فعلا رفتیم پیشش انشالا ک خوب باشند ولی خیلی صبور و با حوصله بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عالی هستن عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱در حال درمان ولی بسیار بادقت هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲تشخیصشون عالی داروهایی که دادن تاثیر گذار بود دکتر باحوصله و رفتارشونم مورد احترام
۱۴۰۳/۱۱/۰۱به خاطر گلودر عفونی پسرم مراجعه کردند که نظرشون بسیار راهگشا بود و تشخیق دادند نیاز به پنی سیلین نیست و درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی بود دخترم مشکل وزن داشت الان داره حل میشه
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دومین ویزیت هست و هنوز به مرحله تشخیص نرسیده
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی باحوصله وبادقت جواب میدن من ازشون خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر عالی و با دقت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بچم دچار
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی بوده
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دخترم مشکل عفونت ادرار داره ومرتب پیش اقای دکتر میرم خیلی کمک میکنن و مشاوره هاشون عالیه من خییلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برای چکاب ماهیانه بچمو پیششون میبرم بسیار دقیق معاینه میکنن توصیه ها ومشاوره های خیلی عالی در مورد رشد و تغذیه کودکم ومشکلاتی که دارن میکنن و به صورت ان لاین هم هر زمانی سوالی داشتم از طریق اینستاگرامشون پرسیدم تو اولین فرصت جواب دقیق و کاملی دادن ازشون خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴عالی هستند و
۱۴۰۱/۱۱/۱۸رضایت بخش است
۱۴۰۳/۱۲/۱۴سلام بند از روند طبابت دکتور بسیار راضی هستم ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۴برای چکاپ نوزاد ، خوب بود کامل توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۷اخلاقشون عجول و بی حوصله بود من شب توی کلینیک ویزیت شدم اما دارو و تشخیصش عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸پسرم آنفولانزای شدید داشتن .خوب خوب شدن. بسیار دکتر عالی هستن با سواد و باشخصیت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱ازمایش ادرار
۱۳۹۹/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳سلام من بچم ۲۷ هفته بدنیا اومده بود یکم خس خس میکرد با اسم خفیف داشت خیلی بهتر شد با اولین ویزیت دارم ادامه میدم تا بهبودی کامل
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۳۰بنظر من بهترین و صبور ترین پزشک اطفال هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۳دکتر خیلی خوبی هستند وباسواد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳حساسیت خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۳سلام دورد من پسرم ۹ ساله مشگل ریه داشته مدت ۳ماه الان مکالن بهتر شده از آقای دگتر سپاس گذارم خیلی دگتر خوبه من و خانواده راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی کاملا راضیم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار با حوصله جدی و با دقت به حرفامون گوش دادند و تشخیص و درمان درست و راهنمایی ایشون بود که حال بچم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷از هر نظر عالی تشخیص فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بچم ویروس گرفته بود ایشون درمان کردند ازهمه نظر عالی هستن واقعا واسه بیمار وقت میزارن وباحوصله گوش میدن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار دکتر عالی هستند و واسه بیمارها وقت میزارند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوبن ، تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۶آلرژی فصلی و بعد از سرماخوردگی پسرم همیشه به خروسک میرسیدو قابل کنترل نبود ،منتها ایشون با داروهایی که با یک نسخه دادن خیلی خوب تونستن کنترلش کننو الان دیگه خیلی وقته اونطوری نشده و تا شروع میشه با داروها خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکل سرماخوردگی بود واقعا هم عالی وزود پسرم خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۶سلام ممنونم از آقای دکتر مجتبی دلسوز اولین بار بچه ام آوردم با اولین ویزیت حالش خوب شد خیلی ممنونم یبوست داشت وقتی بچه ام غذا میخورد اذیت میشد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیارعالی میباشد
۱۴۰۱/۱۱/۲۶دکتر بسیار حاذق و مجربی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی خیلی با خوصله بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ایشان را از طریق سایت و خواندن نظرات پیدا کردم.علت مراجعه عفونت باکتریایی گلوی پسرم بود.که ایشون با صبر و حوصله معاینه کردند و شرح حال گرفتند بدون اینکه آنتی بیوتیکی تجویز کنند پسرم تحت آزمایش قرار دادند.و تنها با یک داروی تقویت ایمنی دربرابر باکتری پسرم ظرف دوروز درمان شد.در تشخیص مهارت زیادی دارند.وقتی که برای هر کودک صرف میکنند عادلانه و به جا هست.ایشان را صد درصد تایید و پیشنهاد میکنم چون به پزشکان دیگر هم مراجعه کرده بودم و نتایج درمان سطحی بود.ایشان بیماری را ریشه ای شناسایی میکنند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوبی هستن ولی دوز داروهاشون بسیار زیاده
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر بسیار با تجربه و
۱۴۰۳/۰۶/۲۶آلرژی دخترم تحت نظر بودند و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر بسیار عالی و با تجربه با رفتاری خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۹پسرم کبد چرب داشت
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عالی بودن عالی کاملا برای بیمار وقت میزارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۰چکاب پسرم نه ماهشه، رسیدگی پزشک عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲خوب ودقیق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸هنوز هیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی همه چیز ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عااالی باشخصیت عامل صبور کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷سلام آقای دکتر بسیار مهربان و حازق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۲