۱۳۸۸ نفر
دکتر علیرضا مقدسی

دکتر علیرضا مقدسی

فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشم

اسمایل، فمتواسمایل، اسمایل پرو ، فمتولیزیک، لازک، لیزیک، آب مروارید

فلوشیپ شماره نظام: ۱۱۲۸۸۱
۹۸% پیشنهاد کاربران
۸۶۵ نفر

چکاب چشم

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

بنده عمل پی آر کی انجام دادم الحمدلله تا این یکماه و نیم گذشته مشکل خاصی نداشتم تشکر از جناب دکتر و همکاران ایشان

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

باسلام بنده عمل prk رو انجام دادم و راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

پیوند قرینه

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بسیار عالی،خیلی راضی هستم.

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

بسیار متخصص

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

چکاپ بوده

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

.نعلمنعل

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

زعفی چشم خیلی راض ام

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

عمل آب مروارید

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۷/۰۳

عالی ا

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

خوب بود راضی بودم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

آب مروارید دارم ولی هنوز زمان عمل نرسیده

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

فوق العاده ترین دکتر هستند .

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

قوز قرنیه

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

ضعف بینایی عینک دلرم قصد حذف عینک دارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

پیشنهاد میکنم توسط ایشان چشمانتان را جراحی کنید

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

فقط معاینه شدم

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

عمل لازم و نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۵

جراحی فمتواسمایل عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

قوز قرنیه ارائه راه حل مناسب توسط دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

درمان شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

فمتو لیزبک

۱۴۰۳/۰۴/۱۵

از رفتار حرفهایشون تا باتجربه بودنشون فوقالعاده هستن و مراجعه به ایشون رو به همه پیشنهاد میدم

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

عالی. عمل لیزیک

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

عمل لیزیک، خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

عمل فمتولیزیک انجام دادم

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

دکتر با تجربه ای هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۳/۲۱

دکتر تشخیص الرزی داد قطره مصرف کردم چشمم کمی بهتر شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۹

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عمل قوز قرنی

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

مشکلی نداشتم عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

برای دخترم چک آپ قوز قرنیه انجام داد راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

دکتر فوق العاده خوب و با سطح علمی بالای هستند

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر بسیار حرفه ای ، خوش برخورد ، کار بلد هستن ، من از طریق معرفی چت جی پی تی با دکتر آشنا شدم و به صورت میدانی از افراد زیادی در کلینیک نور و بیماران خودشون تحقیق کردم ، دیدم بسیار خوشنام و حرفه ای هستن با خیال راحت برای مراجعه انتخاب شون کردم عمل اسمایل انجام دادم بسیار راضی هستم کادرشون هم صبور و پاسخگو و خوش برخورد هستن

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

در یک کلمه عالی عالی عالی

۱۳۹۷/۰۴/۰۱

عمل آب مروارید انجام داده ام

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

دکتری مهربان بااخلاق عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

عالی بهترین هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

معاینه آب مروارید

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

درود، بنده توسط دکتر عمل ICL (لنز داخل چشم) عمل شدم، تحربه ی بی نظیری بود ، حرفه ای و کتربلد و متشخص ، هم آقای دکتر و هم همکاران شون، زنده باشن

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

کارشون عالیه

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

عمل چشم

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

سال ۹۶ عمل فمتو لیزیک انجام دادم بسیار عالی بود و راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

بسیار دقیق و محترم هستند ایشان

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عمل لیزیک

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

استیگمات داشتم . فمتولیزیک کردم نتیجه عالی

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

کارشون عالییه

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

دکتر عالی هستند

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

لنز گذاشتن عالی هستن دکتر

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

عمل اسمایل انجام دادم بسیار کاربلد و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

لیزیک ترنس پی آر کی انجام دادم عالی بود..

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

سلام وقتتون بخیر.بنده ۷یا۸سال پیش پیش دکتر پیوند قرنیه زدم بسیار بسیار دکار مهربون و دلسوز و با توجه زیاد به بیمار بسیار پزشک با تجزبه عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

فمتولیزیک عمل کردم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عالی خوش برخورد دقیق

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عمل قرنیه داشتم ک ب خوبی عملم انجام شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

من عمل SMILE داشتم پیش دکتر و بسیار عالی بود همه چی، خیلی با حوصله ویزیت می کنن و خدمات عالی.

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عمل فمتولیزیک

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

فوق العاده بودند

۱۴۰۲/۰۶/۰۵

عمل اسمایل انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

جراحی لازک و قوز قرنیه

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عالی هستند عمل لیزیک انجام دادم

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

معاینه برای عمل

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

من و خانواده عمل های تصحیح دید رو انجام دادیم و پدرم عمل ناخنک بسیار راضی بودیم

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بهترین هستند برای حذف عینک رفتم تنها دکتری که زبا قرنیه نازک گفت میت.نم عمل کنم دعا گوشونم همیشه

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

عمل چشم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

اسیگمات

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

برای خودم و مادرم SMILE انجام دادن و بی نهایت از ایشان تشکر میکنم دکتر بسیار حاذقی هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

نزدیک بینی با شماره -5.5 و آستیگماتیسم هردو چشم درمان کردم

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

ضعیفی چشم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بسیار حاذق

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

درود، عمل حذف عینک داشتم، فعلن قضاوت زود هستش، تازه انجام دادم...

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عالی هستن و مهربوم

۱۴۰۳/۰۶/۰۱

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی عمل کاشت لنز ۷ ماه گذاشته عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

سال92در آبادان چشمان مادرم را عمل کرد مشکل بسته بودن مجرای اشکی بود که بعد از عمل خدارا شکر بهبود یافتن اما حیف که آقای دکتر از آبادان رفتن مادرم مرتب براشون دعای خیر میکنند . امیدوارم همیشه موفق و سلامت و سربلند باشید.(در آن سال که خوب وقت برای ویزیت بیمار میگذاشتند)

۱۳۹۷/۱۱/۱۲

قوز قرنیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عمل اسمایل فوق العاده بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۷/۰۳

چشمم رو لیزیک کردم و عالییی بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

عالی یودن

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

من پیش اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

آب مرواردید

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بهترین و مهربون

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خوب و عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

عمل کاشت لنز

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

من پیش ایشون عمل فمتو انجام دادم و فوق العاده راضی ام

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

عمل ترنس پی آرکی انجام دادم سال قبل خیلی راضی ام دکتر بسیار ماهر و باتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عالی و بی نظیر دکتری با وجدان و بسیار حرفه ای

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

عمل چشم

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

عمل فمتو لیزیک چشم داشتم

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

حذف عینک

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

کاتاراکت

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بی نظیر

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

عمل لیزر و عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

عمل لازک انجام دادم فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

زخم قرنیه و خشکی چشم و ۶ ساله تحت درمانم و بهترم فعلا

۱۴۰۲/۰۵/۲۷

برا چشم دخترم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عمل ترنس پی ار کی انجام دادم عالی یود

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

آب مروارید

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

پیش ایشون عمل فمتواسمایل انجام دادم و فوقالعاده راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عمل فمتو

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

مادرم آب مرواریدش رو عمل کرد و بسیار بسیار راضی هستیم.

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

دکتر مقدسی از بهترین ، حاذق ترین و خوش خلق ترین جراحان بیمارستان نور هست فقط مشکلی که هست وقتهاشون بعضا طولانیه البته مطب بین مریض راحتتر وقت گیرم اومد. برادرم از 20 سال پیش چشماش دید نداشت، همه جا نا امیدمون کردن، دکتر مقدسی براش پیوند قرنیه انجام داد. پانسمان چشم رو روز بعد از عمل باز کردیم همه خونواده گریه میکردیم که چشماش دید پیدا کرده، خدا پشت و پناهش باشه

۱۳۹۷/۰۳/۲۵

عمل لیزیک

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

فعلا تازه عمل کردیم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

نزدیک بینی و آب مروارید و استیکمات تحت معاینه ایشان هستم

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

آب مروارید بسیار عالی عمل شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

بسیار با سواد و مودب هستند

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

من توسط اقای دکتر مقدسی ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

عمل آب مروارید

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عمل حذف عینک خیلی عالی بودن آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عمل آب مروارید مادرم رو انجام دادند،رضایت بخش بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

مشکل قرنیه دارم،تحت نظرم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عمل لیزیک

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

عمل لیزیک انجام دادم و بعد 7 سال هیچ مشکلی ندارم

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

عمل قرینه و شبکیه به نام فتح اله کامران

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

معاینه شدم فقط

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

بسیار عالی و حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

عمل کاتاراکت و اب مروارید به نحو احسنت انجام شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

بچگیم پیشش بودم بخواطر ضعیفی

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

چشم خاله ام را ایشان عمل کردند کارشون عالی بوده و الان هم برای افراد دیگر فامیل معرفیشون کردم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بسیار عالی،عمل کاشت لنزداشتم خیلی عالی و خوش برخورد هستن

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

دکتر مقدسی انقدر خفن انقدرررر کار بلد انقدر ادم حسابی هستن که من بعد جراحی فمتو خودم ۷ نفر از اقوام و دوستانم رو فرستادم پیششون پی ار کی و فمتو کردن و همه خیلی خیلی راضی هستیم. دکتر اگه خودتون هم میخونید بدونید که زندگی منو تغییر دادین از اون قاب سیاه که همیشه رو صورتم بود آزادم کردین خدا هرچی می خواید بهتون بده ممنوووووونم.

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

عمل فمتولیزیک انجام دادم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عمل prkچشم انجام دادم

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

آب مرواربد

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

عمل فمتو لیزیک انجام دادم کارشون عال

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

عمل لیزیک

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

پیش ایشون عمل ترانس prk انجام دادم.

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

سلام وقت بخیر ببخشید چطور میشه با دکتر مشورت کرد بنده از نیشابور هستم خیلی هم مهم هستش تورو قران جواب بدین

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

عمل کردیم مشکلی نیست

۱۴۰۳/۰۱/۱۶

سلام.از اهواز بعد تحقیق زیاد دکتر مقدسی رو انتخاب کردم. عمل آب مروارید و کاشت لنز انجام دادم نتیجه خیلی خوب بود.اقای دکتر مقدسی دکتری باشخصیت، ماهر و باتجربه هستند و با حوصله به تمام سؤالات، پاسخ میدند و راهنمایی میکنند.به تشکر از آقای دکتر و پرسنل محترمشون

۱۴۰۳/۰۳/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عااالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

حفظ عینک

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

خیلی عالی

۱۳۹۸/۰۴/۱۴

عمل فمتو لیزیک عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

مشکلی چشم قرنیه پیوند ۷ماه شده

۱۴۰۱/۰۵/۱۳

قوز قرنیه. ویزیت و چکاپ

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

عمل اسمایل، تا الان بسیار راضی بودم.

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

عمل قکتو

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

حذف عینک - بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

با سلام دکتره خیلی عالی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

عمل فمتو لیزیک انجام دادم عالی بود هم برخورد پرسنل و هم دکتر خیلی عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

پیش ایشون عمل جراحی smile انجام دادم که جدیدترین روش انجام لیزیک است. از نتیجه عمل و همچنین رفتار دکتر بسیار راضی بودم

۱۳۹۷/۰۳/۱۶

عالی فمتو اسمایل

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عمل لازک انجام دادم

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

خواهرم عمل لیزیک انجام داده و راضی هست

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

عمل فمتو لیزیک انجام دادم و واقعا کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عمل اسمایل

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

چشم درد والا خوبم ممنون

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

مریض دکتر مقدسی بوده ام دررابطه با اب مروارید بیمارستان نور

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عمل لیزیک بنده ،دکتری عالی و امروز برای عمل لیزیک مادرم مراجعه خواهیم کرد

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

معاینه چشم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۱۶

من سالی یکبار ویزیت میشم و تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بسیار با مهارت

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

۳نفر از بستگان بنده پیش ایشون عمل لیزیک انجام دادند و کاملا راضی هستن،من هم میخوام پیش ایشون عمل کنم و عینکمو بردارم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

عالیییییی... عمل فمتولیزیک انجام دادم خدا خیرش بده

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

من عمل لیزیک داشتم و عالی و موفقیت آمیز ،کارشون بیست

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

دکتر بسیارحاذق کاردرست

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

عالی وبی نظیر وکاربلد

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

عمل کاراکت

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

بسیار عالی و حاذق من نزد ایشان عمل کردم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

عمل prk

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

عمل فمتو اسمایل انجام دادم ، چشم راستم بعد ۶ ماه تار میبینه

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

عمل حذف عینک

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

عالی خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

فمتو لیزیک عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

دکتر بسیار دقیق

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

می خواهم پیش ایشون عمل فمتو انجام بدهم

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

عپل اسمایل و خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکترخوبی هست

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

تجربه خاصی ندارم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بینایی ضعیف داشتم و عمل فمتو لیزیک انجام دادم و راضیم از عملکرد دکتر

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

عمل فمتو لیزیک

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

قوزقرنیه

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

فمتولیزیک

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

عمل فمتولیزیک انجام دادم

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

رسیدگی آن

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

عمل فمتو انجام دادم و فوقالعاده راضی هستم

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

عمل فمتواسمایل انجام دادهام

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

سلام خیلی راضی بودم خداخودش براشون سلامتی بده بتونن همه رودرمان کنم من رو همه جواب کرده بودن با دکتر عمل کردم خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

درود آب مروارید عمل کردم بسیار کارشون خوب و عالی غست

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

فوق العاده هستن ایشون من عمل Smile انجام دادم و کاملا راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عالی بودن وقت میخواستم

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

پیوند قرنیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالییییییی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

بهترین

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عمل لیزیک

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

من از کارشون راضی بودم

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

عمل فمتولیزیک

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بهترین پزشک

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

خیلییی عالی هستن من خیلی راضی هستم والان میخام برای معاینه مراجعه کنم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

پزشک مجرب و با اخلاق

۱۴۰۳/۱۰/۱۲

عمل فمتولیزیک انجام دادم بسیار راضی هستم و ممنونم با مهارت وتجربه ایشان دیدی تازه به زندگی ام بخشیدند امیدوارم همیشه سلامت باشند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عمل smile

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

دکتر عمل لنز داخل چشمی برام انجام دادن، نتیجه عمل عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

دکتری بسیاااارعالی وباوجدان

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

دکتر خیلی با دانش و عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

عالی هستن اقای دکتر

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

عمل چشم (آب مروارید انجام دادم که بسیار عمل خوبی توسط ایشان انجام شد)

۱۳۹۸/۰۵/۱۳

با سلام. فوق العاده هستند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دکتر عالی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

عمل آب مروارید انجام دادم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

عالی بودم

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

عمل فمتو انجام دادم و واقعا راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

مشکل آستیگمات چشم و ضعیف بودن چشم جراحی PRK

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

دکتر بسیار خوبی هستند ، من تازه عمل یاگ لیزر pi پیش ایشون انجام دادم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

عمل اب مروارید

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

حذف عینک

۱۴۰۳/۱۱/۱۴
اطلاعات تکمیلی
جراحی لیزیک، فمتولیزیک، اسمایل (فمتواسمایل)، لازک (پی آر کی)
Lasik, Femtolasik, SMILE (FemtoSMILE), PRK
جراحی کاتاراکت (آب مروارید)
Cataract
جراحی کراس لینکینگ
Crosslinking - CCL - CXL
جراحی کاشت لنز های داخل چشمی آرتیزان، آرتیفلکس، آی سی ال
Artisan, Artiflex, ICL
پیوند قرنیه بصورت غشایی (DMEK)
پیوند قرنیه بصورت لایه ای (DSAEK, DALK)
پیوند قرنیه نافذ
ابیراهه سنجی
مطب چشم پزشکی دکتر علیرضا مقدسی
تهرانخیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ ط ۲ واحد ۵
نوبت‌دهی اینترنتی: nobat.drmoghaddasi.ir
سیستم نوبت‌دهی تلفنی ۲۴ ساعته است
۱- مراجعه صرفا با وقت قبلی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه
۲- نبش کوچه مطب پارکینگ عمومی وجود دارد
۳- نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس BRT ولیعصر ایستگاه ظفر است
    نقشه مطب
    کسانی که دکتر علیرضا مقدسی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر راضیه حاجی زاده قلب و عروق سرکار خانم دکتر راضیه حاجی زاده
    جناب آقای دکتر سید محمد علی ابطحی چشم پزشکی جناب آقای دکتر سید محمد علی ابطحی
    جناب آقای دکتر سید محمد علی ابطحی چشم پزشکی جناب آقای دکتر سید محمد علی ابطحی
    جناب آقای دکتر سید محمد علی ابطحی چشم پزشکی جناب آقای دکتر سید محمد علی ابطحی
    جناب آقای دکتر عباس دولت پناه شالمائی قلب و عروق جناب آقای دکتر عباس دولت پناه شالمائی
    سرکار خانم دکتر فرناز محامدی کودکان و نوزادان ( اطفال ) سرکار خانم دکتر فرناز محامدی
    اینستاگرام دکتر علیرضا مقدسی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب چشم پزشکی دکتر علیرضا مقدسی

    خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ ط ۲ واحد ۵

    مطب چشم پزشکی دکتر علیرضا مقدسی

    خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ ط ۲ واحد ۵