خانم دکتر خیلی مهربان و صبوری هستند فشار خون بارداری داشتم و ایشون فشار خون منو کنترل کردند
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
من به کرونا مبتلا شده بودم و ایشان به خوبی مرا معالجه و در دوران نقاهت استرس مرا کنترل کردند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
سلام.دکتر خیلی با تجربه و صبوری هستند .من برای تیروئید و گوارش رفتم با یک نسخه خیلی بهتر شدم..ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
دکتر خیلی با تجربه و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
با حوصله هستن. تا ببینیم درمانی که پیش میره خوب هست !؟
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
نمیدانم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دکتر خوبی هست به حرفهای بیمار دقیق گوش میده و درد معده تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستند .
من دفعه سوم هست که ویزیت میشم البته برای گوارش خیلی موثر بودند .
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
کرونا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
کرونا داشتم خانم دکتر بادرمان بموقع و تجویز عالیشون درمانم کردن. بسیار باحوصله و جدی در درمان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خوبه کارش
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
چیز خاصی نبود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
بسیار عالی و با حوصله و صبور نسبت به توضیحات بیمار با اخلاق و متین
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار داکتر خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
برای مشاوره مشکل ریه قبل از جراحی مراجعه کردم. با دقت و حوصله معاینه و راهنمای کردند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سلام.بابت مشکلات تنفسی مراجعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی هستند کرونا داشتیم درمان کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
عالییییییی، زانو درد داشتم و ایشون لیزر کردن و درد زانو خیلی بهتر شده ، کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بسیار دکتر خوب و با تخصصی هستند. بنده برای کرونا پیش ایشان رفتم و بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
برای کنترل دیابت به ایشان مراجعه کردم بسیار صبور و ودلسوز بودند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
هنوز اول درمانم هست ،برخوردشوت عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
واقعا پزشک عالی ای هستن ایشون تشخیصاشون فوق العاده دقیق هستش. خداراشکر بعد از چندسال مشکل پدرم حل شد ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
بسیار باسواد با تشخیص های عالی ، مادرم دیابت داشتند و ایشون با استفاده از لیزر درمانی بیماری رو کنترل کردند
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
مشکل ریه و تنگی نفس داشتم و خداروشکر خانم دکتر درمان کردند ،ایشون خیلی دلسوز هستند و برای من وقت گذاشتند
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خانم دکتر بسیار باسواد، با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
نسبت به دیگردکترهابسیاروقت میگذارد کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
تشخیص عالی بیماری
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
کرونا داشتم درمانشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
فضای آرامبخش در کنار پزشک مهربان و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
برای خستگی و دردبدن مراجعه کردم .نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
عالییییییی ، مشکل گوارشی داشتم خانم دکتر درمان کردند
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
من درد مزمن مفاصل داشتم و ایشان با تشخیص به هنگام و صحیح و لیزر درمانی نه تنها درد را کاهش دادتد بلکه التهاب مفاصل را بهبود بخشیدند. علاوه بر ان پزشکی بسیار حاذق و اخلاق مدار هستند.
دکتر مرضیه مرادی بورد تخصصی داخلی بورد فوق تخصص روماتولوژی عضو هیت علمی دانشگاه عضو انجمن روماتولوژی ایران تشخیص و درمان بیماریهای خودایمنی و روماتیسم تشخیص و درمان پوکی استخوان درمان ارتریت پسوریازیز
روماتولوژی
اصفهانخیابان وحید_ نبش باغ دریاچه_ مجتمع وحید _طبقه ۵_ واحد ۱۹
کرونا داشتم همه چیز عالی و درمانشون مفید بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بسیار خانم دکتر خ
۱۳۹۸/۱۰/۱۱خانم دکتر خیلی مهربان و صبوری هستند فشار خون بارداری داشتم و ایشون فشار خون منو کنترل کردند
۱۳۹۹/۰۶/۰۶من به کرونا مبتلا شده بودم و ایشان به خوبی مرا معالجه و در دوران نقاهت استرس مرا کنترل کردند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵سلام.دکتر خیلی با تجربه و صبوری هستند .من برای تیروئید و گوارش رفتم با یک نسخه خیلی بهتر شدم..ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دکتر خیلی با تجربه و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳با حوصله هستن. تا ببینیم درمانی که پیش میره خوب هست !؟
۱۳۹۹/۰۸/۲۴نمیدانم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر خوبی هست به حرفهای بیمار دقیق گوش میده و درد معده تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستند . من دفعه سوم هست که ویزیت میشم البته برای گوارش خیلی موثر بودند .
۱۴۰۰/۰۷/۰۹کرونا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵کرونا داشتم خانم دکتر بادرمان بموقع و تجویز عالیشون درمانم کردن. بسیار باحوصله و جدی در درمان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خوبه کارش
۱۴۰۰/۰۶/۱۲چیز خاصی نبود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی و با حوصله و صبور نسبت به توضیحات بیمار با اخلاق و متین
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار داکتر خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۱۱برای مشاوره مشکل ریه قبل از جراحی مراجعه کردم. با دقت و حوصله معاینه و راهنمای کردند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷سلام.بابت مشکلات تنفسی مراجعه کردم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستند کرونا داشتیم درمان کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالییییییی، زانو درد داشتم و ایشون لیزر کردن و درد زانو خیلی بهتر شده ، کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بسیار دکتر خوب و با تخصصی هستند. بنده برای کرونا پیش ایشان رفتم و بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برای کنترل دیابت به ایشان مراجعه کردم بسیار صبور و ودلسوز بودند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱هنوز اول درمانم هست ،برخوردشوت عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷واقعا پزشک عالی ای هستن ایشون تشخیصاشون فوق العاده دقیق هستش. خداراشکر بعد از چندسال مشکل پدرم حل شد ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بسیار باسواد با تشخیص های عالی ، مادرم دیابت داشتند و ایشون با استفاده از لیزر درمانی بیماری رو کنترل کردند
۱۳۹۹/۰۵/۱۲مشکل ریه و تنگی نفس داشتم و خداروشکر خانم دکتر درمان کردند ،ایشون خیلی دلسوز هستند و برای من وقت گذاشتند
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خانم دکتر بسیار باسواد، با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶نسبت به دیگردکترهابسیاروقت میگذارد کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تشخیص عالی بیماری
۱۳۹۸/۱۰/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶کرونا داشتم درمانشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۸فضای آرامبخش در کنار پزشک مهربان و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹برای خستگی و دردبدن مراجعه کردم .نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۳عالییییییی ، مشکل گوارشی داشتم خانم دکتر درمان کردند
۱۳۹۹/۰۵/۲۷من درد مزمن مفاصل داشتم و ایشان با تشخیص به هنگام و صحیح و لیزر درمانی نه تنها درد را کاهش دادتد بلکه التهاب مفاصل را بهبود بخشیدند. علاوه بر ان پزشکی بسیار حاذق و اخلاق مدار هستند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۱دکتر بسیار باتجربه و باسوادی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ایشا ن پزشک بسیار حاذقی هستند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۱