سلام استیگمات بالا هیج جا عمل نمیکردن جناب دکتر عمل کردن راضی هستم دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دکتر با تجربه ای هستن در تشخیص بیماری چشم مهارت دارند عمل اب مروارید و خشکی چشم و بلفاریت داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عمل فمتو لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
نداشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
مشکل قرنیه داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
حذف عینک
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
مشکل خشکی چشم داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
التهاب و قرمزی شدید چشم داشتم که فعلا در حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
ویزیت عادی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
باسلام چشم پدرم رو درتاریخ12/8 عمل آب مرواریدانجام دادیم.برای معاینه دوم بعدازعمل که درتاریخ1/18بودبنابه دلایلی ومشکلات نرسیدیم درخواست نوبت داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
خیلی دکتر خوبی هستن واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
بسیار دکتر حرفه ای و کاربلد و خوش اخلاق و محترم،بنده جراحی لازک حذف عینک خدمتشون انجام دادم و واقعا راحت شدم،خیلی ممنون دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عالیییییییییی
۱۳۹۷/۰۵/۱۱
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
پیوند قرنیه نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
عمل پیونده قرنیه داشتم کاملا هم از عمل راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
عمل لیزیک کردم خداروشکر راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
باسلام دکترخوبی هستند مشکل قوزقرنیه دارم که باراهنمایی ایشان باعینک خیلی بهترم دستمریزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
عمل اب م
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
واقعا دکتر حاذقی هستن خدا حفظش بکنند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
شلوغ و چکاپ کامل
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
همه چی خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
بله کمک میکند
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
عالی پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
پسرم قوز قرنیه دارد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
همین لیزیک انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
خشکی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
خشکی چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
محترم وحرفه ای
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خودم برای اتاق عمل آماده کردم وبرگه ها روهمه پر وتکمیل کردم ولی ناگهان پشیمان شدم. ولی اکنون بعد ۵سال در نظر دارم همون عملو انجام بدم.پزشک خوبیه.
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
با دقت تمام مریض را معاینه می کنند وبا مریض برخورد خوبی دارند
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
جراحی لیزک داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
دکتر عالی وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
تو دوره درمان هستم هنوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
فعلا تحت درمانم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
من مشکل بی رنگ شدن ناگهانی قرنیه چشم داشتم پیش ایشون به راحتی درمان شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
مشکل قرنیه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
نازکی قرنیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عالی بود آب مروارید داشتم توسط ایشان عمل شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
خشکی فوق العاده شدیدچشم بعد از یک ماه درمان نتیجه مطلوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
پیوند قرنیه انجام دادم
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
چشام ورم داشت خوب نشد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
پزشک با حوصله ای هستن و به روش های مدرن تسلط دارن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
علیرضا مرادی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
اب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
پزشک خیلی خوبی هستند و خیلی مهربان و باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند از جراحی عالیشون هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عمل اسمایل کردم خیلی از عملم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
دکتر حاذق و خیلی خوبی هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
پیوند یرنیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
فوق العاده
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
من پزشک بودم و با معرفی همکاران دکترو پیدا کردم و ی عمل حرفه ای و بدون درد انجام دادن و دوره نقاهتم تو عمل اسمایل کمتر از یک روز بدو بدون خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۹
یکی از بهترین ها
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
عالیییییی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
عالی تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
خشکی چشم شدید ، با کمک دکتر فعلا مشکل تا حدود زیادی حل شده
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
سلام پسرم حساسیت چشمی داشت مراجعه کردم و قطره داده است اما در حین معاینه متوجه شدند که داخل چشم پلیسه رفته و خارج کردنند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
قوز قرنیه داشتم و دکترای دیگه گفتن حتما عمل کنم اما آقای دکتر گفتن جراحی لازم نیست وقتی با عینک زدن دیدم خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
من بیماری معده داشتم اما حالان یه ضره خوب شدین
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۱
بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
ارتروز چشمی و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
لیزیک کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
سلام عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
خستگی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
عفونت چشمی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عمل پیوندمیخوام انجام بدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
دکتر خوبی هستند بیماریم خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
فعلا درحد معاینه اولیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بعد از هفت ماه وقت تلف کردن در بیمارستان نور ایشون با اولین ویزیت مشکل چشممو فهمیدن و واقعا مهربون و با سواد و با وجدان هستند .باعث افتخارم هست که مریض ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
عمل پی آر کی انجام دادم نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
عالی حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
پیوندقرنیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
این دکتر فوقالعاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
پیوندقرنیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
فعلا ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
فوق العاده از همه نظر
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مشاوره داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
چند روز پیش لازک کردم و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
من مشکل قرنیه داشتم پیوند شدم بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
فوق العااااااده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
عمل چشم,
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
برای مشکل چشم دخترم رفتم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عالی بود دخترم خشکی چشمداشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
تنبلی چشم بالا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
یک کلمه فوقالعاده هستین
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
فعلا یک با
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
مطبوعات خیلی شلوغ بود. خوش برخوردند. خیلی تند صحبت می کنند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
عمل اب مروارید انجام دادم خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اب مروارید. ولی بعد 2 سال تاری شدید دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر خیلی خوش اخلاق و حرفی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
خیلی عالی خداوند پشتیبانش باشد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
با سلام خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بینایی ضعیف
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
سلام
20 سال پیش دکتر نوری مهدوی چشمم را عمل کرد عالی.
الان میخوام چشم دیگرم را عمل کنند ولی مطبشان را پیدا نمی کنم.
لطفا کمکم کنید.
علی ملک پور
تلفن
***
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عمل داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
عااالی چشم برادرم خیلی درد میکرد البته پیش یه دکتر آشنا لازم کرده بود با تجویز دکتر خوب شد خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عمل PRK انجام دادم و فوق العاده راضی هستم. خیلی متشکرم از آقای دکتر و پرسنل خوش برخورد مطبشون.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خشکی چشم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خیلی دکتر خوبی هستند با شخصیت و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بسیارر
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
قوز قرنیه دارم بله دکتر بسیار خوبی هستند در بیمارستان فارابی ویزیت شدم و پرونده دارم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
زخم قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالیییییی بودن التهاب چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
عمل prk
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
ویزیت بسیار بالا
انتظار زیاد
و پزشک اصلا وقت نمیذارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن و تشخیص و دست جراحی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
من پیوندم داشت پس می زد که ایشان تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
معطلی زیادی داره
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عمل پی آر کی داشتم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
نابینای اسید پاشی ام دکتر قول داده بینایم رو به دست بیارم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
انجام عمل اسمایل
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
عالی بودن از هر لحاظ
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
پیوند قرنیه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
ایشون فوق العاده هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
من لازک انجام دادم،عاااالی بودن اقای دکتر بسیار خوش برخورد و خوش انرژی و ماهر
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
فقط ایشون بودن که تونستن چشم پسرم که دچار سوختگی شیمیایی شده بودن درمان کنن دکتر زارع بینظیرن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
پیوند سلول های بنیادی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
لازک خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بسیار پزشک با تجربه و توانمندی هستند مادرم در سن ۹۱سالگی توسط ایشون عمل پیوند قرنیه شدن و الان با گذشت دو ماه از عمل جراحی کاملا راضی هستن و دیگه اون دردهای شدید قبل از عمل را ندارند و دید چشمشون هم در حال بهتر شدن هستش با توجه به اینکه پزشکان دیگه گفته بودن بخاطر سنشون نباید عمل جراحی بشن ولی آقای دکتر بدون بی هوشی عمل کردن و اصلا مادرم اذیت نشدن از آقای دکتر کمال تشکر و قدردانی را داریم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
برخورد بسیار عالی، تشخیص و درمان هم عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
فوق العاده مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
دکتر خوبی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
جراحی کاتاراکت دوطرفه مادرزادی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
عمل لازک و از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
سوختگی قرنیه نتیجه عالی بادارو د مان سد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
قبلا بیمار دکتر بوده ام
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
عمل لیزیک عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
بله راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
عمل چشم آب مروارید پسر دو سالم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
به جرات میتونم بگم که یکی از بهترین چشم پزشکهای جهان هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
باسلام خدمت دکتر قنواتی عزیز بنده پیوند قرنیه داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خوب بود مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
عالی حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
عالیییییییییییی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
عمل لازک چشم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
تازه اولین بار
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
سلام وقتتون بخیر. من برای آزمایشات قبل جراحی برداشتن عینک رفتم. خیلی خوب بود فقط معطلی زیاد داره
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عمل prk چشم انجام دادم و دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
آب مروارید مادرزادی فعلا که تحت نظرشونم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خراش قرنیه و خشکی چشم داشتم به لطف دکتر حالم خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خشکی چشم - تاری دید - درد و ضعف بینایی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
کاش از این متخصص ها میشد کپی ساخت
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
تنبلی چشم نتیجه عینک دادند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
لیزیک چشم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عالییی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
بسیار کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دفعه اول مراجعه بود،برخورد پرسنل مطب خوب بود و تشخیص دکتر هم عالی بود اما اصلا به بیمار توضیحی نمیدن و تایم ویزیت خیلی کوتاه بود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
من سال ۹۲ یه چشممو در ییمارستان فارابی توسط آقای دکتر عمل پیوند قرنیه کردم و خیلی از کارشون راضیم خدا خیرشون بده.
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
لازک
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
چشای دخترم رو عمل کردن و لنز داخلی براشون گذاشتن
این دکتر واقعا بی نظیره.خدا عمرشون بده.
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
عالی بسیار با سوا
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
ali bood
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
من چشمم نجات داد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
جراحی قرنیه
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
ایشون فوق العاده ان همین
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
دکتر بسیار حاذقی هستند.
فعلا در پروسه درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
دکتر عالی ان
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
مشکل پیوند غرنیه ولی عالی پیوند زدن ما راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
معاینه قرنیه مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عمل پیوند قرنیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
خواهر من قبلا کاتاراکت عمل کرده
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
عمل prk
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
استاد کارشون عالیه. برای خشکی چشم. عفونت و زخم قرنیه مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
دختر خشکی چشم داره برای ادامه درمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
سلام بنده یه چشمم توسط اقای دکتر عمل شده و بسیار راضی هستم و الان منتظر عمل چشم دیگم هستم ممنون
دکتر مهران زارعی قنواتی جراح و فوق تخصص قرنیه، فلوشیپ از انگلستان با افتخارات جهانی، تجربه کم نظیر، و آموزش در بالاترین سطوح بین المللی، دکتر مهران زارعی قنواتی آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی چشم پزشکی به شما عزیزان است. چرا دکتر زارعی قنواتی؟ تمایز در دانش، مهارت، و تجربه: افتخارات ملی و بین المللی: • رتبه اول آزمون جهانی انجمن چشم پزشکی (ICO) در سال ۲۰۱۱ میان بیش از ۲۰۰۰ چشمپزشک از سراسر جهان • دریافت جوایز معتبر جهانی از جمله Peter Watson و Helmerich • رتبه اول کشوری در آزمونهای علوم پایه، پره انترنی و دستیاری پزشکی آموزش تخصصی نزد بزرگان چشم پزشکی دنیا: • دورههای فلوشیپ و جراحی فوق پیشرفته در انگلستان، آلمان، استرالیا، ایتالیا و سنگاپور نزد اساتید برجسته دنیا: • Prof. Christopher Liu • Prof. John Dart • Prof. Dan Reinstein پیشرو در جراحیهای نوین: • نخستین و تنها جراح موفق در ایران در انجام جراحی قرنیه مصنوعی دندانی (Osteo-Odonto Keratoprosthesis) جایگاه علمی ممتاز: • دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران • سالها تجربه در آموزش فلوشیپهای قرنیه و تربیت نسل نوین چشم پزشکان کشور خدمات تخصصی و فوق پیشرفته: جراحیهای اصلاح عیوب انکساری (لیزیک، فمتو لیزیک، فمتو اسمایل، PRK) درمان و جراحی بیماریهای پیچیده قرنیه جراحیهای مدرن آب مروارید با لنزهای پیشرفته انواع پیوند قرنیه و قرنیه مصنوعی جدیدترین روشهای درمانی خشکی چشم جراحی ناخنک و پیوند سلولهای بنیادی سطح چشم عضویت در معتبرترین نهادهای علمی جهان: • عضو منتخب کالج سلطنتی چشم پزشکان انگلستان (FRCOphth) • عضو کالج سلطنتی جراحان ادینبرو (MRCS Edinburgh) • فلوشیپ بین المللی انجمن جهانی چشم پزشکی (FICO) برای دریافت نوبت و اطلاعات بیشتر: وبسایت رسمی دکتر مهران زارعی قنواتی: drmehranzarei.com
تهرانبین میدان ونک و چهارراه جهان کودک - ضلع شمالی بلوار شهید حقانی - پلاک ۶۷ - واحد ۱۴
دوشنبه-چهارشنبه۳ تا ۸عصربرای مشاوره و نوبت می توانید به شماره مطب ۰۹۱۰۵۲۸۱۹۲۳ پیام بدهید. ساعات پاسخگویی تلفنی از ۱۰-۲۰ می باشد.همچنین امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی از طریق وبسایت دکتر زارعی قنواتی فراهم است:reserve.drmehranzarei.comدر صورتی که قبلا عمل جراحی چشم داشته اید و یا به مطب مراجعه داشته اید، تنها از طریق تماس تلفنی با منشی نوبت بگیرید.drmehranzarei.com
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مشکل نزدیک بینی و دوربینی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل اصلاح نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴پزشک ب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی بوده است
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار دکتر توانمند است خدا سلامتی بد
۱۴۰۴/۱۲/۰۸سلام استیگمات بالا هیج جا عمل نمیکردن جناب دکتر عمل کردن راضی هستم دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر با تجربه ای هستن در تشخیص بیماری چشم مهارت دارند عمل اب مروارید و خشکی چشم و بلفاریت داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عمل فمتو لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷نداشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶مشکل قرنیه داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷حذف عینک
۱۴۰۳/۰۷/۰۸مشکل خشکی چشم داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۵التهاب و قرمزی شدید چشم داشتم که فعلا در حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ویزیت عادی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸باسلام چشم پدرم رو درتاریخ12/8 عمل آب مرواریدانجام دادیم.برای معاینه دوم بعدازعمل که درتاریخ1/18بودبنابه دلایلی ومشکلات نرسیدیم درخواست نوبت داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار دکتر حرفه ای و کاربلد و خوش اخلاق و محترم،بنده جراحی لازک حذف عینک خدمتشون انجام دادم و واقعا راحت شدم،خیلی ممنون دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالیییییییییی
۱۳۹۷/۰۵/۱۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴پیوند قرنیه نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۳عمل پیونده قرنیه داشتم کاملا هم از عمل راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عمل لیزیک کردم خداروشکر راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۰باسلام دکترخوبی هستند مشکل قوزقرنیه دارم که باراهنمایی ایشان باعینک خیلی بهترم دستمریزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عمل اب م
۱۴۰۰/۰۷/۱۷واقعا دکتر حاذقی هستن خدا حفظش بکنند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۱شلوغ و چکاپ کامل
۱۴۰۰/۰۹/۱۴همه چی خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۶بله کمک میکند
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عالی پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵پسرم قوز قرنیه دارد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۱همین لیزیک انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خشکی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خشکی چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵محترم وحرفه ای
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خودم برای اتاق عمل آماده کردم وبرگه ها روهمه پر وتکمیل کردم ولی ناگهان پشیمان شدم. ولی اکنون بعد ۵سال در نظر دارم همون عملو انجام بدم.پزشک خوبیه.
۱۴۰۱/۰۴/۲۰با دقت تمام مریض را معاینه می کنند وبا مریض برخورد خوبی دارند
۱۴۰۱/۱۱/۰۵جراحی لیزک داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر عالی وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۰۳تو دوره درمان هستم هنوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷فعلا تحت درمانم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷من مشکل بی رنگ شدن ناگهانی قرنیه چشم داشتم پیش ایشون به راحتی درمان شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۳مشکل قرنیه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰نازکی قرنیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عالی بود آب مروارید داشتم توسط ایشان عمل شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۷خشکی فوق العاده شدیدچشم بعد از یک ماه درمان نتیجه مطلوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۳خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پیوند قرنیه انجام دادم
۱۴۰۲/۰۶/۱۶چشام ورم داشت خوب نشد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲پزشک با حوصله ای هستن و به روش های مدرن تسلط دارن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷علیرضا مرادی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۹بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶اب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۰۸پزشک خیلی خوبی هستند و خیلی مهربان و باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند از جراحی عالیشون هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل اسمایل کردم خیلی از عملم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر حاذق و خیلی خوبی هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۱پیوند یرنیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۷/۲۳فوق العاده
۱۴۰۲/۰۲/۰۴من پزشک بودم و با معرفی همکاران دکترو پیدا کردم و ی عمل حرفه ای و بدون درد انجام دادن و دوره نقاهتم تو عمل اسمایل کمتر از یک روز بدو بدون خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۹یکی از بهترین ها
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عالیییییی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عالی تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خشکی چشم شدید ، با کمک دکتر فعلا مشکل تا حدود زیادی حل شده
۱۴۰۱/۰۷/۱۱سلام پسرم حساسیت چشمی داشت مراجعه کردم و قطره داده است اما در حین معاینه متوجه شدند که داخل چشم پلیسه رفته و خارج کردنند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵قوز قرنیه داشتم و دکترای دیگه گفتن حتما عمل کنم اما آقای دکتر گفتن جراحی لازم نیست وقتی با عینک زدن دیدم خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۱۶من بیماری معده داشتم اما حالان یه ضره خوب شدین
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۱بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ارتروز چشمی و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹لیزیک کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سلام عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خستگی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عفونت چشمی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل پیوندمیخوام انجام بدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر خوبی هستند بیماریم خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۵/۱۶فعلا درحد معاینه اولیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۱بعد از هفت ماه وقت تلف کردن در بیمارستان نور ایشون با اولین ویزیت مشکل چشممو فهمیدن و واقعا مهربون و با سواد و با وجدان هستند .باعث افتخارم هست که مریض ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عمل پی آر کی انجام دادم نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عالی حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱پیوندقرنیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱این دکتر فوقالعاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲پیوندقرنیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۲فعلا ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴فوق العاده از همه نظر
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشاوره داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۵چند روز پیش لازک کردم و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۰من مشکل قرنیه داشتم پیوند شدم بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵فوق العااااااده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۵عمل چشم,
۱۳۹۹/۱۱/۱۳برای مشکل چشم دخترم رفتم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالی بود دخترم خشکی چشمداشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۶تنبلی چشم بالا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۷یک کلمه فوقالعاده هستین
۱۴۰۳/۰۱/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹فعلا یک با
۱۴۰۳/۱۰/۲۹مطبوعات خیلی شلوغ بود. خوش برخوردند. خیلی تند صحبت می کنند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عمل اب مروارید انجام دادم خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶اب مروارید. ولی بعد 2 سال تاری شدید دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر خیلی خوش اخلاق و حرفی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی عالی خداوند پشتیبانش باشد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴با سلام خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بینایی ضعیف
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲سلام 20 سال پیش دکتر نوری مهدوی چشمم را عمل کرد عالی. الان میخوام چشم دیگرم را عمل کنند ولی مطبشان را پیدا نمی کنم. لطفا کمکم کنید. علی ملک پور تلفن ***
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عمل داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عااالی چشم برادرم خیلی درد میکرد البته پیش یه دکتر آشنا لازم کرده بود با تجویز دکتر خوب شد خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عمل PRK انجام دادم و فوق العاده راضی هستم. خیلی متشکرم از آقای دکتر و پرسنل خوش برخورد مطبشون.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خشکی چشم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند با شخصیت و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیارر
۱۴۰۳/۰۵/۱۵ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹قوز قرنیه دارم بله دکتر بسیار خوبی هستند در بیمارستان فارابی ویزیت شدم و پرونده دارم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۰۵زخم قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالیییییی بودن التهاب چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عمل prk
۱۴۰۳/۰۵/۲۲ویزیت بسیار بالا انتظار زیاد و پزشک اصلا وقت نمیذارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن و تشخیص و دست جراحی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۰من پیوندم داشت پس می زد که ایشان تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳معطلی زیادی داره
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عمل پی آر کی داشتم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰نابینای اسید پاشی ام دکتر قول داده بینایم رو به دست بیارم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱انجام عمل اسمایل
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عالی بودن از هر لحاظ
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۰پیوند قرنیه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ایشون فوق العاده هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۴من لازک انجام دادم،عاااالی بودن اقای دکتر بسیار خوش برخورد و خوش انرژی و ماهر
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فقط ایشون بودن که تونستن چشم پسرم که دچار سوختگی شیمیایی شده بودن درمان کنن دکتر زارع بینظیرن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷پیوند سلول های بنیادی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱لازک خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار پزشک با تجربه و توانمندی هستند مادرم در سن ۹۱سالگی توسط ایشون عمل پیوند قرنیه شدن و الان با گذشت دو ماه از عمل جراحی کاملا راضی هستن و دیگه اون دردهای شدید قبل از عمل را ندارند و دید چشمشون هم در حال بهتر شدن هستش با توجه به اینکه پزشکان دیگه گفته بودن بخاطر سنشون نباید عمل جراحی بشن ولی آقای دکتر بدون بی هوشی عمل کردن و اصلا مادرم اذیت نشدن از آقای دکتر کمال تشکر و قدردانی را داریم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸برخورد بسیار عالی، تشخیص و درمان هم عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فوق العاده مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خوبی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸جراحی کاتاراکت دوطرفه مادرزادی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عمل لازک و از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹سوختگی قرنیه نتیجه عالی بادارو د مان سد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰قبلا بیمار دکتر بوده ام
۱۳۹۷/۱۲/۰۵عمل لیزیک عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱بله راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عمل چشم آب مروارید پسر دو سالم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸به جرات میتونم بگم که یکی از بهترین چشم پزشکهای جهان هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷باسلام خدمت دکتر قنواتی عزیز بنده پیوند قرنیه داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خوب بود مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عالی حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالیییییییییییی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عمل لازک چشم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۸تازه اولین بار
۱۴۰۰/۰۱/۰۶سلام وقتتون بخیر. من برای آزمایشات قبل جراحی برداشتن عینک رفتم. خیلی خوب بود فقط معطلی زیاد داره
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عمل prk چشم انجام دادم و دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷آب مروارید مادرزادی فعلا که تحت نظرشونم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵خراش قرنیه و خشکی چشم داشتم به لطف دکتر حالم خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خشکی چشم - تاری دید - درد و ضعف بینایی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹کاش از این متخصص ها میشد کپی ساخت
۱۴۰۱/۰۸/۰۷تنبلی چشم نتیجه عینک دادند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲لیزیک چشم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عالییی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دفعه اول مراجعه بود،برخورد پرسنل مطب خوب بود و تشخیص دکتر هم عالی بود اما اصلا به بیمار توضیحی نمیدن و تایم ویزیت خیلی کوتاه بود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من سال ۹۲ یه چشممو در ییمارستان فارابی توسط آقای دکتر عمل پیوند قرنیه کردم و خیلی از کارشون راضیم خدا خیرشون بده.
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰لازک بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵چشای دخترم رو عمل کردن و لنز داخلی براشون گذاشتن این دکتر واقعا بی نظیره.خدا عمرشون بده.
۱۴۰۱/۰۶/۰۳عالی بسیار با سوا
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۸ali bood
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳من چشمم نجات داد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳جراحی قرنیه
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ایشون فوق العاده ان همین
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر بسیار حاذقی هستند. فعلا در پروسه درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر عالی ان
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکل پیوند غرنیه ولی عالی پیوند زدن ما راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷معاینه قرنیه مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عمل پیوند قرنیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خواهر من قبلا کاتاراکت عمل کرده
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عمل prk
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹استاد کارشون عالیه. برای خشکی چشم. عفونت و زخم قرنیه مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دختر خشکی چشم داره برای ادامه درمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۸سلام بنده یه چشمم توسط اقای دکتر عمل شده و بسیار راضی هستم و الان منتظر عمل چشم دیگم هستم ممنون
۱۳۹۹/۰۱/۲۷عمل پیوند قرنیه داشتیم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۶