تیرویید
عالی بود
خیلی خوب
بسیار مجرب و خوش برخورد هستن من آندوسکوپی داشتم و نتیجه خوب بود
اقای دکتر با حوصله مهربون و خوش اخلاق برا بیماران وقت کافی میده
مشکل عصبی بودن معده..وتجویزدارووخوب شدن آن
بسیار عالی دکتر خیلی خوبی هستن
عدم رضایت
مشکل عفونت ریه دکتر عالی
خیلی زیاد
عالی هستن
با حوصله و مؤدب
معده درد داشتم تحت درمانم
بسیار با تجربه و با اخلاق
وقتی حامله بودم کیسه صفرام سنگ داشت دکتر محبوبی ب دادم رسید خیلی درد داشتم
دکتر محبوبی بسیار خوش اخلاق،کاربلد و دلسوز بودن و امیدوارم همیشه موفق باشند
دکتر و منشی عالی
نامه واسه بالن زدن میخام
دکتر بسیار با تجربه وبا اخلاق
بسیار دکتر دلسوز و مهربانی هستند و کاملا به کارشون نسلط دارن
مشکل کروناداشتم خداروشکرخوب شدم
سلام من صورتم لکه داره
فعلا در پروسه درمان هستم
بسیار با صبر و حوصله معاینه و ویزیت میکنن. طبابت و سوادشون عالی هست و بهترین راهنمایی ها و درمانها را انجام می دهند
مشکل گوارشی،بهبود یافتم
کرونا وسینوزیت عالی
پزشک بسیار خوش برخورد
آپاندیس خدا رو شکر درمان شد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بوشهر، درمانگاه بیمارستان خلیج فارس بوشهر
بوشهر، چهارراه دادگستری، مجتمع درمانی هلال احمر، طبقه همکف
تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار مجرب و خوش برخورد هستن من آندوسکوپی داشتم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵اقای دکتر با حوصله مهربون و خوش اخلاق برا بیماران وقت کافی میده
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۸مشکل عصبی بودن معده..وتجویزدارووخوب شدن آن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیار عالی دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۱مشکل عفونت ریه دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی زیاد
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴با حوصله و مؤدب
۱۴۰۴/۱۱/۰۸معده درد داشتم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار با تجربه و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۲۰وقتی حامله بودم کیسه صفرام سنگ داشت دکتر محبوبی ب دادم رسید خیلی درد داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر محبوبی بسیار خوش اخلاق،کاربلد و دلسوز بودن و امیدوارم همیشه موفق باشند
۱۴۰۱/۰۷/۲۵دکتر و منشی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹نامه واسه بالن زدن میخام
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر بسیار با تجربه وبا اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار دکتر دلسوز و مهربانی هستند و کاملا به کارشون نسلط دارن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل کروناداشتم خداروشکرخوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴سلام من صورتم لکه داره
۱۴۰۱/۰۲/۲۰فعلا در پروسه درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار با صبر و حوصله معاینه و ویزیت میکنن. طبابت و سوادشون عالی هست و بهترین راهنمایی ها و درمانها را انجام می دهند
۱۳۹۹/۰۵/۲۹مشکل گوارشی،بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳کرونا وسینوزیت عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳پزشک بسیار خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸آپاندیس خدا رو شکر درمان شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۷