ایشان روپیشنهادمیکنم بسیاردقیق وحاذق ورسیدگی به بیمارعالی است.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
من مشکل نازکیه شبکیه داشتم و چشمام خیلی ضعیف بود هر جا میرفتم میگفتن هیچکاری برات نمیتونیم انجام بدیم اما اقای دکتر عمل لنز icl برام انجام دادند. هم از عملم راضیم هم از برخورد خودشون و دستیارانشون که دلسوزانه برا بیمار زحمت میکشن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار حرفه ای و کار درست، عمل prk چشم انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
من برای چکاپ چشم و حالت مگس پرانی مراجعه کردم بسیار دکتر صبور و خوش برخوردی هستند بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
پدراومد برای چشمش خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
عمل چشم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
برای عمل مراجعه کردم خشکی چشم تشخیص دادند و گفتند اول باید خشکی چشم بر طرف شود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
تتو قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
پیگری عملشون عالی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
دکتر خوش برخورد وحوصله دار ومتخصص بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
قوز قرینه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
دکتر بسیار ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دکتر با وجدان کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
جراحی قرنیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عمل آب مروارید
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
واقعا دلسوزانه و بادقت تمام مریض رو معاینه میکنن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
سلام جهت معاینات عمل لیزیک مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عمل لیزیک
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
عمل قرنیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
تا بحال ملاقات با ایشون نداشتم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
پدرم عمل آب مروارید انجام دادند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
اوکی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
عالیه ب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بله زخم قرنیه داشتم که با تشخیص عالی دکتر ظرف ۱۰ روز خوب شدم بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
قوز قرنیه عمل کردم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
مشکل تاری چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بسیار صبور، خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
قوز قرینه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
آب مروارید چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
در بیمارستان فیض
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
عمل اب مروارید. بسیار عالی.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
معاینه، کارشون را خیلی خوب انجام دادند
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خوب بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عمل آب مرواریدانجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عاااالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
عمل پیوندقرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
من پیش آقای دکتر عمل لیزیک انجام دادم، و واقعا راضی هستم، و تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
عمل لیزیک
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
عمل PRK، خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
چشمام رو لیزیک کرد و بسیار دکتر خوش اخلاق و ماهری هست
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عمل کردم وفوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالی بهترین وبااخلاق ترینن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دروددکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
عمل آب مرواری
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
حساسیت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
در کل خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
همه چیز خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
عمل کردم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
خیلی دکتر خوب وعالی است
بیماری قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
پیوند قرنیه دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
زخم قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عفونت چشم با دو هفته مصرف دارو خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
عمل پی آر کی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عمل PRKعالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
دکتر عالی هستن من چشمم رو عمل کردم ناخنک داشتم و واقعا ازشون راضیم میخوام اویکی چشمم رو هم عمل بکنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بابام چشمشون درد میکرد ی زخم کوچیک داشتن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
کاتراکت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار حاذق و با لخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
پیوند فرنیه
پزشک خوبیه من توصیه میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پزشک حاذقی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
برای حذف عینک مراجعه کردم. ماشالله دکتر دقیق ،عالی و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
هم خودم و هم برادرم عمل لیزیک انجام دادیم و کاملا راضی هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
آب مروارید هر دو چشم عمل کردند بسیار خوب در دو نوبت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مشکل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
فعلا نوبت لیزیک دادن ولی برخورد خود آقای دکتر و خانم منشی ایشون بسیار محترم بود واقعا ارامش بیشتری به بیمار میدهند
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
لیزر کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
از هر نظر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
دکتر بسیار مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عالی عالی عالی فقط میتونم بگم الهی خدا خیرش بده...الهی تو زندگیش هیچ وقت غم نبینه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
کاتاراکت ..خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
ناخانک
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
عمل لیزیک انجام دادم و نتیجه کار عالی بوده
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
عمل پی ار کی عالییب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دکتر با
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
عمل PRK عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
درودو مهر
دکتر بسیار عالی و متخصص با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
عمل لیزیک چشم.بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عمل جراحی پدر
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
معاینه چشم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
عمل بیمار قبل
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
وقت زیادی نذاشت نوبت دهی خیلی طولانی خسته کننده ولی تخصصش خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
دکتری بسیار ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
دقت ایشان در معاینه برای تشخیص صحیح ستودنی است
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
عالی من راظی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عمل لیزیک انجام دادم بدون درد وسوزش عالیییی باتشکر از ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
دکتر ب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
مادرم مشکل تاری چشم داشتن که با مراجعه به آقای دکتر کوشا و عمل خوب شدن و ازش راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
عالی و باسواد
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
فعلا فقط نمونه برداری چشم انجام شده وجواب آزمایش رو باید ببریم خدمتشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
پدرم آب مروارید داشتن امروز اولین روز که عمل کردم خداروشکر خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
عمل لنز
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
هنوز نتیجه مشخص نیس
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
عالی بوده
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
اب مروارید
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
فوق العاده بودت
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
بسیار حاذق و متشخص
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
عالیییی ترین دکترر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
معاینه چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
عمل لیزیک
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
خانمم رو اوردم برا اب مروارید خودش که میگه راضی ام. الانم میخوام برا بابام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
ناخنک چشم و از عمل راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
عمل چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
یک سال پیش عمل لیزیک انجام دادم (دوربینم ضعیف بود)تا الان که راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
ایشان بسیار حاذق هستند. و رفتاری بسیار عالی دارند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
کار ایشؤن معجزه اس خدا خیرشون بده واقعا بی نظیرن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
عالی شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
بسیار عالی و ماهر و خوشپنجه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
عمل prk فوقالعاده اس
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
امتیاز عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اشعه درمانی قوز قرنیه. راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
عمل لیزیک نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
سلام . آب مروارید . عمل بسیار موفق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عمل لیزیک. عالی بودن از همه لحاظ.ممنونم ازشون باورم نمیشه عینک نمیزنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بسیار راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
با سلام . تشخیص و درمان عالی و بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
ویزیت شده ام
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار عالی وباسواد وباحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
عالی مادرم عمل ناخنک انجام داد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
آب مروارید پسرم رو جراحی کردند و نتیجه خوب بودش
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
عمل prk انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
قوز قرنیه داشتم و عمل ccl کردم و خوب بود
اما موضوع قابل تامل علاوه بر مهارت،ایشان بسیار صبور و محترمانه با بیمار برخورد می کنند و حرف نا امید کننده نمیزنند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
دکتر فوق الاده و باخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
عمل لیزیک
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
عمل پیوند قرنیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
عمل جراحی لنز ICL
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
برای بیمار به اندازه کافی وقت میگذارد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
آب مرواریدوآستیگمات خیلی عالی بودعمل شون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی ه
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
مشکل غرنیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عمل لاز ک انجام خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
پدرم پیوند قرنیه انجام داد عملش موفقیت آمیز بود، کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
بسیارعالی جراحی چشم شدم عالی است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دوست معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
منش و رفتار دکتر بسیار عالی و جدا از آن مهارت فوق العاده شان در عمل آب مروارید
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
تازه عمل کردم فعلا خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
سلام دوستان
بنده بیماری اب مروارید داشتم که به خوبی عمل شدم و الان دید عالی دارم تمام مراحل ویزیت و عمل و مراقبت های بعد عمل مورد رضایت اینجانب است
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی من راظی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عالیند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
دکتری باتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
لیزیک چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
زیاد خوب نبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
برای عمل لیزیک مراجعه کردم مشاوره وصحبت ها شون عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عمل لیزیک انجام دادند و مشکلی نداشتم خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عمل آب مروارید چندروز بعد عمل دچار تورم قرنیه شدند و پیگیر درمانیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تشخیص فوق العاده عالی من تومور خوش خیم توی مغزم داشتم و چشم درد داشتم ایشون تشخیص دادن و به دکتر مغز و اعصاب ارجاع دادند وخدارو شکر زود رسیدگی کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
جراحی آب مروارید چشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
دکتر بسیار مهربان وفوقالعاده. عالی هستن من پیوند قرنیه رو پیششون. انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
عالی دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
والا تازه اومدم اولین نوبتم بوده ببینم تشخیصش چیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
آب مرواریدداشت پیش آقای دکترعمل کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر بسیار خوش اخلاق و باسواد ،،عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
پیوند قرنیه انجام دادم و خدا رو شکر مشکلی پیش نیومده
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
مشکل نزدیک بینی چشم/برام عمل لیزیک انجام دادن و بسیار راضی هستم، برخورد و شخصیت و سواد عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دکتر بسیار حاذق و خوبی هستن با علم بالا
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
به تازگی عمل لیزیک پیش ایشون انجام دادم.دکترباتجربه وحاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
امتیاز عالز
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
مشکل آب مروارید وراضی بودیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عمل فمتو
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
عمل فمتو اسمایل انجام دادم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
مادرم آب مرواریدوتاری دیدداشتن عمل کردن بسیاردکترخوش اخلاق وعاملی هستن ودرکارشون واردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عمل لیزیک وعالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
التهاب قرنیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
مشکل قوز قرنیه داشتم قبلا اشعه زدم مجدد با تاری دید با عینک مواجه شدم و دکتر کوشا باعمل ptkمشکل رو رفع کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عمل آب مردوارید و عااااالی بود کارشون. انشالله موفق باشن
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ایشان روپیشنهادمیکنم بسیاردقیق وحاذق ورسیدگی به بیمارعالی است.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲من مشکل نازکیه شبکیه داشتم و چشمام خیلی ضعیف بود هر جا میرفتم میگفتن هیچکاری برات نمیتونیم انجام بدیم اما اقای دکتر عمل لنز icl برام انجام دادند. هم از عملم راضیم هم از برخورد خودشون و دستیارانشون که دلسوزانه برا بیمار زحمت میکشن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار حرفه ای و کار درست، عمل prk چشم انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶من برای چکاپ چشم و حالت مگس پرانی مراجعه کردم بسیار دکتر صبور و خوش برخوردی هستند بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲پدراومد برای چشمش خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۲معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عمل چشم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷برای عمل مراجعه کردم خشکی چشم تشخیص دادند و گفتند اول باید خشکی چشم بر طرف شود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تتو قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پیگری عملشون عالی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۶دکتر خوش برخورد وحوصله دار ومتخصص بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹قوز قرینه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر بسیار ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر با وجدان کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عمل لیزیک انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷جراحی قرنیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۸عمل آب مروارید
۱۴۰۲/۱۱/۰۷واقعا دلسوزانه و بادقت تمام مریض رو معاینه میکنن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳سلام جهت معاینات عمل لیزیک مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عمل لیزیک عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عمل قرنیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۵/۰۵تا بحال ملاقات با ایشون نداشتم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳پدرم عمل آب مروارید انجام دادند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸اوکی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالیه ب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بله زخم قرنیه داشتم که با تشخیص عالی دکتر ظرف ۱۰ روز خوب شدم بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷قوز قرنیه عمل کردم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹مشکل تاری چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار صبور، خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹قوز قرینه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲آب مروارید چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳در بیمارستان فیض
۱۴۰۱/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عمل اب مروارید. بسیار عالی.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱معاینه، کارشون را خیلی خوب انجام دادند
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خوب بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل آب مرواریدانجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عاااالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عمل پیوندقرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عمل چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱من پیش آقای دکتر عمل لیزیک انجام دادم، و واقعا راضی هستم، و تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عمل لیزیک
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عمل PRK، خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳چشمام رو لیزیک کرد و بسیار دکتر خوش اخلاق و ماهری هست
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عمل کردم وفوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بهترین وبااخلاق ترینن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دروددکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۷لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عمل آب مرواری
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷حساسیت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳در کل خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴همه چیز خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عمل کردم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۱خیلی دکتر خوب وعالی است بیماری قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۱پیوند قرنیه دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۲۵قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲زخم قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عفونت چشم با دو هفته مصرف دارو خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶عمل پی آر کی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عمل PRKعالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷دکتر عالی هستن من چشمم رو عمل کردم ناخنک داشتم و واقعا ازشون راضیم میخوام اویکی چشمم رو هم عمل بکنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بابام چشمشون درد میکرد ی زخم کوچیک داشتن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶کاتراکت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار حاذق و با لخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۰۱پیوند فرنیه پزشک خوبیه من توصیه میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲پزشک حاذقی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶برای حذف عینک مراجعه کردم. ماشالله دکتر دقیق ،عالی و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۷هم خودم و هم برادرم عمل لیزیک انجام دادیم و کاملا راضی هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹آب مروارید هر دو چشم عمل کردند بسیار خوب در دو نوبت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸مشکل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فعلا نوبت لیزیک دادن ولی برخورد خود آقای دکتر و خانم منشی ایشون بسیار محترم بود واقعا ارامش بیشتری به بیمار میدهند
۱۴۰۱/۰۹/۰۵لیزر کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۴از هر نظر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر بسیار مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی عالی عالی فقط میتونم بگم الهی خدا خیرش بده...الهی تو زندگیش هیچ وقت غم نبینه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵کاتاراکت ..خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۲/۰۲ناخانک
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عمل لیزیک انجام دادم و نتیجه کار عالی بوده
۱۴۰۱/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۴عمل پی ار کی عالییب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر با
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عمل PRK عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲درودو مهر دکتر بسیار عالی و متخصص با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عمل لیزیک چشم.بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عمل جراحی پدر
۱۴۰۲/۰۳/۰۷معاینه چشم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۵عمل بیمار قبل
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵وقت زیادی نذاشت نوبت دهی خیلی طولانی خسته کننده ولی تخصصش خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتری بسیار ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دقت ایشان در معاینه برای تشخیص صحیح ستودنی است
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی من راظی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عمل لیزیک انجام دادم بدون درد وسوزش عالیییی باتشکر از ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۲۷دکتر ب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مادرم مشکل تاری چشم داشتن که با مراجعه به آقای دکتر کوشا و عمل خوب شدن و ازش راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵عالی و باسواد
۱۴۰۲/۰۱/۰۵عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۳۱فعلا فقط نمونه برداری چشم انجام شده وجواب آزمایش رو باید ببریم خدمتشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۰پدرم آب مروارید داشتن امروز اولین روز که عمل کردم خداروشکر خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عمل لنز
۱۴۰۳/۱۰/۲۵هنوز نتیجه مشخص نیس
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۵عالی بوده
۱۴۰۱/۰۹/۰۴اب مروارید
۱۴۰۱/۰۱/۱۵فوق العاده بودت
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار حاذق و متشخص
۱۴۰۱/۰۲/۲۲عالیییی ترین دکترر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵معاینه چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۹عمل لیزیک
۱۴۰۲/۰۸/۰۱خانمم رو اوردم برا اب مروارید خودش که میگه راضی ام. الانم میخوام برا بابام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶ناخنک چشم و از عمل راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عمل چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷یک سال پیش عمل لیزیک انجام دادم (دوربینم ضعیف بود)تا الان که راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹ایشان بسیار حاذق هستند. و رفتاری بسیار عالی دارند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶کار ایشؤن معجزه اس خدا خیرشون بده واقعا بی نظیرن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بسیار عالی و ماهر و خوشپنجه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عمل prk فوقالعاده اس
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱امتیاز عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۳اشعه درمانی قوز قرنیه. راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عمل لیزیک نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷سلام . آب مروارید . عمل بسیار موفق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عمل لیزیک. عالی بودن از همه لحاظ.ممنونم ازشون باورم نمیشه عینک نمیزنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۱با سلام . تشخیص و درمان عالی و بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ویزیت شده ام
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی وباسواد وباحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی مادرم عمل ناخنک انجام داد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶آب مروارید پسرم رو جراحی کردند و نتیجه خوب بودش
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عمل prk انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶قوز قرنیه داشتم و عمل ccl کردم و خوب بود اما موضوع قابل تامل علاوه بر مهارت،ایشان بسیار صبور و محترمانه با بیمار برخورد می کنند و حرف نا امید کننده نمیزنند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتر فوق الاده و باخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عمل لیزیک
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عمل پیوند قرنیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عمل جراحی لنز ICL
۱۴۰۰/۰۲/۰۸برای بیمار به اندازه کافی وقت میگذارد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰آب مرواریدوآستیگمات خیلی عالی بودعمل شون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی ه
۱۴۰۲/۰۴/۰۲آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مشکل غرنیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عمل لاز ک انجام خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶پدرم پیوند قرنیه انجام داد عملش موفقیت آمیز بود، کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بسیارعالی جراحی چشم شدم عالی است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دوست معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳منش و رفتار دکتر بسیار عالی و جدا از آن مهارت فوق العاده شان در عمل آب مروارید
۱۴۰۱/۰۴/۱۰تازه عمل کردم فعلا خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سلام دوستان بنده بیماری اب مروارید داشتم که به خوبی عمل شدم و الان دید عالی دارم تمام مراحل ویزیت و عمل و مراقبت های بعد عمل مورد رضایت اینجانب است
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی من راظی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عالیند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴دکتری باتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۲لیزیک چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۲۵زیاد خوب نبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴برای عمل لیزیک مراجعه کردم مشاوره وصحبت ها شون عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عمل لیزیک انجام دادند و مشکلی نداشتم خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عمل آب مروارید چندروز بعد عمل دچار تورم قرنیه شدند و پیگیر درمانیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تشخیص فوق العاده عالی من تومور خوش خیم توی مغزم داشتم و چشم درد داشتم ایشون تشخیص دادن و به دکتر مغز و اعصاب ارجاع دادند وخدارو شکر زود رسیدگی کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵جراحی آب مروارید چشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر بسیار مهربان وفوقالعاده. عالی هستن من پیوند قرنیه رو پیششون. انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۲۸عالی دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶والا تازه اومدم اولین نوبتم بوده ببینم تشخیصش چیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۴آب مرواریدداشت پیش آقای دکترعمل کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوش اخلاق و باسواد ،،عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵پیوند قرنیه انجام دادم و خدا رو شکر مشکلی پیش نیومده
۱۴۰۱/۰۷/۲۶مشکل نزدیک بینی چشم/برام عمل لیزیک انجام دادن و بسیار راضی هستم، برخورد و شخصیت و سواد عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر بسیار حاذق و خوبی هستن با علم بالا
۱۴۰۴/۱۰/۰۹قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷به تازگی عمل لیزیک پیش ایشون انجام دادم.دکترباتجربه وحاذقی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۰۱امتیاز عالز
۱۴۰۱/۰۳/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶مشکل آب مروارید وراضی بودیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل فمتو
۱۴۰۲/۱۰/۱۳عمل فمتو اسمایل انجام دادم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲مادرم آب مرواریدوتاری دیدداشتن عمل کردن بسیاردکترخوش اخلاق وعاملی هستن ودرکارشون واردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عمل لیزیک وعالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶التهاب قرنیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل قوز قرنیه داشتم قبلا اشعه زدم مجدد با تاری دید با عینک مواجه شدم و دکتر کوشا باعمل ptkمشکل رو رفع کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عمل آب مردوارید و عااااالی بود کارشون. انشالله موفق باشن
۱۴۰۳/۰۴/۱۵پزشک خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بهترین و عالی ترین
۱۴۰۴/۰۱/۱۷4بار اب مرواریدچشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲لیزیک چشم....فوق العاده عالی بودند...خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عاااالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۹جراحی آب مروارید
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳