بهترین جراح چشم ، مادرم را عمل آب مروارید کردن ، دعای خیر مادرم پشت سر ایشون هست ، مرسی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
عمل لازک کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بی نظیر، طبیبی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
عالیه راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
از کودکی عینک میزدم بالاخره پیش استاد دکتر همتی عمل لیزیک کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عمل نروارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
پیوند قرنیه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
خوش برخورد و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
خراش قرنیه داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
فوقالعاده ، بعد از کلی تحقیق وبرسش از دوستان پیش دکتر همتی عمل لیزیک کردم خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار دکتر خوش برخورد و صبور و حاذقی هستند تنگی کانال چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
فوق العاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بابت قوز قرنیه مراجعه کردم دکتر تشخیص لنز دادن خیلی خوب بود تا الان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
مادرم مشکل داشت و عالی عملش رو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خیلی پزشک قابلی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
چکاپ بود و بسیار خوش برخورد بودند. ولی معطلی زیادی داشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عمل پی ارکی کردم بسیار. متبحر هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
زونای چشمی داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
ایشون پزشک ماهر، خوش اخلاق و باحوصله ای هستند من برای عفونت چشمم دختر کوچیکم و بعد برای معاینه رفتم و جزو بهترینها هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
مشکل خاصی نبود برای چکاپ خدمتشون رسیدم خوشرو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
نوبت دهی خوب نیست ولی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عالی بودند تشخیصشون بسیار دقیق و سریع بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
ایشان بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
خشکی چشم بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
جراحی فمتو لیزیک کردم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
ایشون بسیار دکتر با دقت و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
باسلام خوب بود و
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
سال ۱۳۷۵برا پدرم پیوند قرنیه زدند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
برای ویزیت و چکاپ
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عمل فمتو لیزیک بعد از 10سال از عینک خلاص شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
پیش آقای دکتر عمل لازک انجام دادم و خیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی و طول عمر باعزت بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
من عمل لیزیک کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
عالی بو
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
خراش قرنیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
قرنیه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
سلام، سال ۱۳۸۸ چشم راست رو پیوند قرنیه در بیمارستان اهواز انجام دادن، دستشون درد نکنه دکتر حاذق و ماهری هستن، یکی از بهترین دکترای ایران هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عمل لیزیک ، بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
جناب آقای دکتر همتی جزو بهترین دکترهای جهان به شمار میره
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
برای تعیین شماره چشم همیشه می آمدم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
عمل لیزرم رو انجام دادن درحالیکه هیچکدام از پزشکان شهرمون ریسک عملم رو قبول نمیکردن
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
عالی دکتر بینظیر
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
سوزش چشم
با تجویز قطره چشم توسط ایشان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
بسیار عالی_ خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
فعلا در حال درمان پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
در حال درمان.
دکتر با شخصیت ،وخوش برخوردی هستند...
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
فوق العاده و خیلی با وجدان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار پروفشنال و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
آسیگمات باهنر چشم وعینک دادن
خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
تازه رفتم فعلا نمیتوانم نظری بدهم
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
برای عینک پسرم مراجعه داشتم و خوب بود زمان بندی نوبت ایراد داشت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
آسیب قرنیه و دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دکتر بسیار با تجربه و عالی هستن تقریبا چهار ساله دخترم تحت نظر ایشان هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
قرمزی و خارش،چشم
فعلا در حال گرفتن دارو هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
فقط عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
دکتر بسیار باحوصله معاینه کرد مشکل بنده رو حل کرد
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
خارش چشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
عمل لیزر چشم داستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
عمل لازک وبسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
توصیه می کنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عالی عااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
دکتر خوبی بود و نوبت دهیشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
فعلا که یک جلسه مادرم روبردم منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
آب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خشکی چشم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
ایشون با درایت و با کمالات هستن و خیلی در کارشون ماهر و عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر خوب و با سواد و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
عالیه دکت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بسیار برخورد عالیی داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
دکتر بسیا با صبر حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
چکاپ چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
الهی شکر خیلی مهربان با کودک بودن وبادقت معاینه کردند کل کادر خوش یرخورد بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
تشخیصشون فوق العاده عالی بود ، مشکل خشکی چشمم هم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
نتیجه بعدا مشخص میشود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
آقای دکتر واقعا دکتری با تجربه و کار بلد هستند لنز داخل چشمی برایم انجام دادند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
بسیار بسیار بااخلاق
و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بهترین چشم پزشکی که تا حالادیده ام هم ازلحاظ تخصص وهم ازلحاظ اخلاق وانصاف بهترین پزشک است خدا سلامتش کند وعمر طولانی برایش نصیب کند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار دکتر خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
قبلا لنز استفاده میکردم که از دکتر همتی تهیه میکردم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن ممنونم از شما
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
سوزش چشم داشتم با کالر تراپی خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
عمل لیزیک کردم خیلی راحت و بدون درد انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
شالاذیون داشتم ودرمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
خیلی خوش اخلاق ودقیق بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
بسیار عالی هستند ، پسرم درد چشم داشت قبلا دکتر برده بودم درمان نشده بود، دکتر همتی به راحتی درمان کردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عمل آب مروارید عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
بسیار دکتر صبور و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
من عمل لیزیک انجام دادم ایشون پزشک ماهر و باتجربه و مهربونی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
مراجعه نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
۴ سال پیش دوچشمم رو آب مروادید عمل کردم، دیدم تار شده بود که ایشون تشخیص دادند که لنزها کدر شده، لنزها توسط ایشان با دستگاه تمیز کردن، خیلی عالی درضمن نوبت دهی در مطب انلاین گرفتم بموقع وبدون تاخیر همچنین در کلینیک، برخورد عالی خیللللی راضی، با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
عفونت چشم داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
افتادگی پلک داشتم ایشون عمل کردند کارشون عالی عالی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تنبلی چشم کودکم در حال معالجه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار با حوصله ، دقیق، خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
عمل لازک
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
پزشک بسیار حاذق و با تجربه ای هستند.
چندین ساله که خودم و اعضای خانوادم بیمار ایشون هستیم چشمهام رو پیششون لیزر کردم،
ضمنن مشکل تاری دید داشتم که توسط اقای دکتر برطرف شده.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عمل لازک چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خشکی چشم بود که با ویزیت و داروهایی که دادن بسیار زود خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
دو بینی، تشخیص آسیگمات. منتظر نتیجه ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
ایشان فوق العاده دکتر باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
جهت ویزیت مجدد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
جهت پیگیری بعد عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
بسیار دکتر خوبی هستن طبابتش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بسیار پزشک خوب ودلسوزی است تشخیصش عالی است وملاحظه حال وبزائت مالی مریض را میکند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دکتر کاملا با حوصله و خوبی بودن البته من برا معایه چشم و شماره گیری چشمم رفته بودم که خیلی عالی اول شماره چشمم مشخص شد و بعد خوده دکتر معاینه کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بله عمل شبکیه پدرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
پزشک باتجربه ای بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
پزشک حاذقط هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
ضعیفی چشم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بهترین
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عمل prk
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
عینک دادن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خوب و موفق
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
برخورد پزشک و تشخیص خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
عمل prk انجام شد و رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عینک رو برداشتم لنز گذاشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
عالی
ب
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
با سلام وارادت
آقای دکتر همتی پزشک بسیارحاذق با تجربیات بسیارارزنده بسیارانسان شریف ومهربان بسیار صبور وبردبار وسرشار از انرژی مثبت هستند
من صدردرصد ایشان را توصیه می نمایم
با تقدیم احترام
مهندس رامین افشارقاسملو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ازمشاوره
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
تنبلی چشم دخترم از بین رفت
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
تشخیصشون فوق العادس
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار خوش اخلاق و تشخیصشون عالیه
خانم منشی هم بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند ممنون از همگی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
عمل جراحی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
پیر چشمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
چشم مادرم عفونت کرده بود البته هنوز درمان نشده
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
دکتر بسیار با اخلاق،مهربون و با دانش و آگاهی زیاد در تمامی موارد،رفتارشون مانند تراپی عمل میکند،تندرست باشن همیشه️
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
معاینه در سال ۸۰
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
بسیار عا
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
بسیار با دقت و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
آقای دکتر همتی انسان شریف و پزشک دلسوز و متخصص در کارشون هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دکتر خیلیبا دقت و سرفرصت معاینه میکنند و تشخیصشون فوق العاده است.
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
با سلام و درود.
از بیماران بسیار قدیمی آقای دکتر همتی هستم. حدود ۲۷ سال پیش نزد آقای دکتر عمل لیزیک انجام دادم و همه چی عالی بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
سلام فرزندم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دکتر فوقالعادهای بودند! معاینه دقیق و کاملی انجام دادند و بهخوبی به مشکل انحراف چشم من رسیدگی کردند. راهنماییهای ایشان بسیار مفید و کاربردی بود و احساس کردم که در دستان یک حرفهای واقعی هستم. واقعا از خدماتشان راضیام و به همه توصیه میکنم که به ایشان مراجعه کنند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
مشکل قرنیه داشتم و الان بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
آب سیاه
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
خیلی دکتر خوب و باحوصله ای مت پیشش لیزیک انجاپ دادم هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بسیار با تجربه و بیمار دوست
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
فمتو لیزیک بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
چک و مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار با حوصله معاینه میکنند ، با تجربه هستن ، تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
یکی از بهترین ها
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عمل پیوند قرنیه و راضی از دید چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
برای معاینه و مشاوره لیزیک رفته بودم که بسیار خوب راهنمایی کردن و گفتن کیس عمل نیستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عالی کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
پسرم خراش قرنیه پیدا کرده بود که خدا رو شکر با معاینه دقیق و تجویز درست آقای دکتر خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عمل لازم انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
آقای دکتر بینهایت با شخصیت و معاینه ها با دقت انجام میدن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
فلللیسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دکتر خوبی بودن وراضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عمل انجام
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
عمل فمتو لیزیک کردم دکتر بسیار باتجربه و با دقت هستند ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خانم نیازی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برای چک آپمیرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
باتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
لیزیک انجام دادم پیش اقای دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خیلی ممنون
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
بهترین و دقیق ترین دکتر چشم پزشک
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
عمل لازک انجام دادم ، بهترین دکتر روی کره زمین هستن ایشون ، چیز دیگه ای نمیشه گفت .
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
ایشان بسیار دکتر خوب وبا بیماران بسیار برخورد خوبی دارند
فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی سابقه ۱۲ سال عضو هیات علمی رسمی گروه آموزشی چشم پزشکی و ۸ سال مدیر گروه دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل چشم پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی از دانشگاه شهید بهشتی تهران عضو انجمن پزشکان ایران (IRSO) عضو فعال انجمن جراحان کاتاراکت و بیماری های رفرکتیو اروپا (ESCRS) عضو آکادمی چشم پزشکان آمریکا (AAO) سخنرانی های متعدد در مجامع علمی چشم پزشکی
مطب دکتر رضا همتی
تهرانپاسداران شمالی، چهار راه فرمانیه (ضلع شمالی) - ساختمان پزشکان نور - همکف - واحد ۴
دکتر رضا همتی جراح و فوق تخصص قرنیه
کلیه خدمات چشم: عمل لیزیک، لازک، پی ار کی، فمتو لیزیک، فمتو اسمایل، زیبایی پلک (بدون جراحی)، خدمات عینک، لنز و... در مطب و یا کلینیک انجام میشود .
ساعات کار مطب: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت: ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰
آلرژی بسیارعالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۸کارش عالیه رفتارش هم عالی ازش راضیم خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عاااالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۳شماره اشتباه ثبت شده من اصلا ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکلی نداشتم برای معاینه رفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بهترین جراح چشم ، مادرم را عمل آب مروارید کردن ، دعای خیر مادرم پشت سر ایشون هست ، مرسی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷عمل لازک کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بی نظیر، طبیبی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۲۲عالیه راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴از کودکی عینک میزدم بالاخره پیش استاد دکتر همتی عمل لیزیک کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عمل نروارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۳پیوند قرنیه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶خوش برخورد و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خراش قرنیه داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فوقالعاده ، بعد از کلی تحقیق وبرسش از دوستان پیش دکتر همتی عمل لیزیک کردم خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار دکتر خوش برخورد و صبور و حاذقی هستند تنگی کانال چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲فوق العاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بابت قوز قرنیه مراجعه کردم دکتر تشخیص لنز دادن خیلی خوب بود تا الان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مادرم مشکل داشت و عالی عملش رو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷خیلی پزشک قابلی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰چکاپ بود و بسیار خوش برخورد بودند. ولی معطلی زیادی داشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عمل پی ارکی کردم بسیار. متبحر هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰زونای چشمی داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ایشون پزشک ماهر، خوش اخلاق و باحوصله ای هستند من برای عفونت چشمم دختر کوچیکم و بعد برای معاینه رفتم و جزو بهترینها هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۱مشکل خاصی نبود برای چکاپ خدمتشون رسیدم خوشرو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶نوبت دهی خوب نیست ولی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی بودند تشخیصشون بسیار دقیق و سریع بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ایشان بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴خشکی چشم بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۳جراحی فمتو لیزیک کردم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ایشون بسیار دکتر با دقت و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱باسلام خوب بود و
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سال ۱۳۷۵برا پدرم پیوند قرنیه زدند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳برای ویزیت و چکاپ
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عمل فمتو لیزیک بعد از 10سال از عینک خلاص شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳پیش آقای دکتر عمل لازک انجام دادم و خیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی و طول عمر باعزت بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۰من عمل لیزیک کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عالی بو
۱۴۰۴/۰۲/۰۲از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳خراش قرنیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹قرنیه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۳سلام، سال ۱۳۸۸ چشم راست رو پیوند قرنیه در بیمارستان اهواز انجام دادن، دستشون درد نکنه دکتر حاذق و ماهری هستن، یکی از بهترین دکترای ایران هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عمل لیزیک ، بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰جناب آقای دکتر همتی جزو بهترین دکترهای جهان به شمار میره
۱۴۰۱/۰۲/۰۹برای تعیین شماره چشم همیشه می آمدم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عمل لیزرم رو انجام دادن درحالیکه هیچکدام از پزشکان شهرمون ریسک عملم رو قبول نمیکردن
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالی دکتر بینظیر
۱۴۰۲/۰۳/۲۹سوزش چشم با تجویز قطره چشم توسط ایشان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی_ خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶فعلا در حال درمان پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰در حال درمان. دکتر با شخصیت ،وخوش برخوردی هستند...
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فوق العاده و خیلی با وجدان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار پروفشنال و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲آسیگمات باهنر چشم وعینک دادن خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تازه رفتم فعلا نمیتوانم نظری بدهم
۱۴۰۲/۰۱/۲۳برای عینک پسرم مراجعه داشتم و خوب بود زمان بندی نوبت ایراد داشت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸آسیب قرنیه و دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دکتر بسیار با تجربه و عالی هستن تقریبا چهار ساله دخترم تحت نظر ایشان هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵قرمزی و خارش،چشم فعلا در حال گرفتن دارو هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲فقط عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶دکتر بسیار باحوصله معاینه کرد مشکل بنده رو حل کرد
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خارش چشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عمل لیزر چشم داستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸عمل لازک وبسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶توصیه می کنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۱/۳۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی عااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱دکتر خوبی بود و نوبت دهیشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فعلا که یک جلسه مادرم روبردم منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱آب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خشکی چشم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ایشون با درایت و با کمالات هستن و خیلی در کارشون ماهر و عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خوب و با سواد و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالیه دکت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار برخورد عالیی داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتر بسیا با صبر حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴چکاپ چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۱۵الهی شکر خیلی مهربان با کودک بودن وبادقت معاینه کردند کل کادر خوش یرخورد بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹تشخیصشون فوق العاده عالی بود ، مشکل خشکی چشمم هم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۹عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۵/۲۴نتیجه بعدا مشخص میشود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آقای دکتر واقعا دکتری با تجربه و کار بلد هستند لنز داخل چشمی برایم انجام دادند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار بسیار بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بهترین چشم پزشکی که تا حالادیده ام هم ازلحاظ تخصص وهم ازلحاظ اخلاق وانصاف بهترین پزشک است خدا سلامتش کند وعمر طولانی برایش نصیب کند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار دکتر خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱قبلا لنز استفاده میکردم که از دکتر همتی تهیه میکردم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن ممنونم از شما
۱۴۰۴/۱۱/۱۴خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سوزش چشم داشتم با کالر تراپی خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عمل لیزیک کردم خیلی راحت و بدون درد انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵شالاذیون داشتم ودرمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی خوش اخلاق ودقیق بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار عالی هستند ، پسرم درد چشم داشت قبلا دکتر برده بودم درمان نشده بود، دکتر همتی به راحتی درمان کردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل آب مروارید عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰بسیار دکتر صبور و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۵من عمل لیزیک انجام دادم ایشون پزشک ماهر و باتجربه و مهربونی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸مراجعه نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴۴ سال پیش دوچشمم رو آب مروادید عمل کردم، دیدم تار شده بود که ایشون تشخیص دادند که لنزها کدر شده، لنزها توسط ایشان با دستگاه تمیز کردن، خیلی عالی درضمن نوبت دهی در مطب انلاین گرفتم بموقع وبدون تاخیر همچنین در کلینیک، برخورد عالی خیللللی راضی، با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عفونت چشم داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵افتادگی پلک داشتم ایشون عمل کردند کارشون عالی عالی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵تنبلی چشم کودکم در حال معالجه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار با حوصله ، دقیق، خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عمل لازک
۱۴۰۰/۰۳/۰۴پزشک بسیار حاذق و با تجربه ای هستند. چندین ساله که خودم و اعضای خانوادم بیمار ایشون هستیم چشمهام رو پیششون لیزر کردم، ضمنن مشکل تاری دید داشتم که توسط اقای دکتر برطرف شده.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عمل لازک چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خشکی چشم بود که با ویزیت و داروهایی که دادن بسیار زود خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دو بینی، تشخیص آسیگمات. منتظر نتیجه ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ایشان فوق العاده دکتر باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱جهت ویزیت مجدد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶جهت پیگیری بعد عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۲۰بسیار دکتر خوبی هستن طبابتش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار پزشک خوب ودلسوزی است تشخیصش عالی است وملاحظه حال وبزائت مالی مریض را میکند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱دکتر کاملا با حوصله و خوبی بودن البته من برا معایه چشم و شماره گیری چشمم رفته بودم که خیلی عالی اول شماره چشمم مشخص شد و بعد خوده دکتر معاینه کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بله عمل شبکیه پدرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱پزشک باتجربه ای بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۲۹پزشک حاذقط هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ضعیفی چشم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بهترین
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عمل prk
۱۴۰۱/۰۳/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶عینک دادن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خوب و موفق
۱۴۰۱/۰۳/۱۳برخورد پزشک و تشخیص خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عمل prk انجام شد و رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عینک رو برداشتم لنز گذاشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالی ب
۱۴۰۱/۰۶/۲۹با سلام وارادت آقای دکتر همتی پزشک بسیارحاذق با تجربیات بسیارارزنده بسیارانسان شریف ومهربان بسیار صبور وبردبار وسرشار از انرژی مثبت هستند من صدردرصد ایشان را توصیه می نمایم با تقدیم احترام مهندس رامین افشارقاسملو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴ازمشاوره
۱۴۰۳/۰۵/۰۵تنبلی چشم دخترم از بین رفت
۱۴۰۱/۰۷/۰۶تشخیصشون فوق العادس
۱۳۹۹/۰۶/۲۸خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار خوش اخلاق و تشخیصشون عالیه خانم منشی هم بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند ممنون از همگی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عمل جراحی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵پیر چشمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹چشم مادرم عفونت کرده بود البته هنوز درمان نشده
۱۴۰۱/۰۹/۰۵دکتر بسیار با اخلاق،مهربون و با دانش و آگاهی زیاد در تمامی موارد،رفتارشون مانند تراپی عمل میکند،تندرست باشن همیشه️
۱۴۰۴/۱۱/۲۶معاینه در سال ۸۰
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عا
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار با دقت و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴آقای دکتر همتی انسان شریف و پزشک دلسوز و متخصص در کارشون هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خیلیبا دقت و سرفرصت معاینه میکنند و تشخیصشون فوق العاده است.
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲با سلام و درود. از بیماران بسیار قدیمی آقای دکتر همتی هستم. حدود ۲۷ سال پیش نزد آقای دکتر عمل لیزیک انجام دادم و همه چی عالی بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲سلام فرزندم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱دکتر فوقالعادهای بودند! معاینه دقیق و کاملی انجام دادند و بهخوبی به مشکل انحراف چشم من رسیدگی کردند. راهنماییهای ایشان بسیار مفید و کاربردی بود و احساس کردم که در دستان یک حرفهای واقعی هستم. واقعا از خدماتشان راضیام و به همه توصیه میکنم که به ایشان مراجعه کنند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶مشکل قرنیه داشتم و الان بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴آب سیاه
۱۴۰۲/۰۹/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی دکتر خوب و باحوصله ای مت پیشش لیزیک انجاپ دادم هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار با تجربه و بیمار دوست
۱۴۰۴/۰۲/۱۶فمتو لیزیک بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱چک و مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار با حوصله معاینه میکنند ، با تجربه هستن ، تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷یکی از بهترین ها
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عمل پیوند قرنیه و راضی از دید چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۷برای معاینه و مشاوره لیزیک رفته بودم که بسیار خوب راهنمایی کردن و گفتن کیس عمل نیستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵پسرم خراش قرنیه پیدا کرده بود که خدا رو شکر با معاینه دقیق و تجویز درست آقای دکتر خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عمل لازم انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷آقای دکتر بینهایت با شخصیت و معاینه ها با دقت انجام میدن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴فلللیسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
۱۴۰۱/۰۲/۲۱دکتر خوبی بودن وراضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عمل انجام
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عمل فمتو لیزیک کردم دکتر بسیار باتجربه و با دقت هستند ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خانم نیازی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹برای چک آپمیرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹باتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۶لیزیک انجام دادم پیش اقای دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خیلی ممنون
۱۴۰۱/۰۹/۰۶بهترین و دقیق ترین دکتر چشم پزشک
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عمل لازک انجام دادم ، بهترین دکتر روی کره زمین هستن ایشون ، چیز دیگه ای نمیشه گفت .
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷ایشان بسیار دکتر خوب وبا بیماران بسیار برخورد خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۱۲