این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد - روبروی مترو شریعتی - جنب پمپ بنزین -کوی شواری - پلاک ۲۹ - ساختمان پزشکان سینا - طبقه چهارم
http:://drhasanlou.ir
خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد - روبروی مترو شریعتی - جنب پمپ بنزین -کوی شواری - پلاک ۲۹ - ساختمان پزشکان سینا - طبقه چهارم
http:://drhasanlou.ir
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خوب است
۱۴۰۲/۰۷/۱۶پیش ایشون عمل داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲چشمم سنگ داشت درش آورد
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خانم دکتر حسنلو بسیار باسواد و با اخلاق هستند من چندسال هست آب سیاه دارم و تحت نظر ایشان هستم و به دیگران هم توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹حرفه ای ماهر بی نظیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۴چشم من یکیش اینحراف داره
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹گرون بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فشار چشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵آب سیاه عمل کردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱با سلام و احترام عمل اب سیاه
۱۴۰۴/۰۸/۲۰پزشک بسیار حاذقی هستند، من مشکل دیابت و درگیری چشم داشتم و عمل جراحی شدم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۹پدرم بیمار ایشان است و بسیار راضی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲اب سیاه داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خوش برخورذ
۱۴۰۱/۱۲/۲۹عالی هم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۴دکتر خوبی هستند من مادر پیش ایشون عمل اب مروارید انجام دادند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰خوش برخورد بررسی دقیق و تشخیص درست 6 ماه شماره عینک اشتباه پزشک دیگه نوشته بودو مشکل داشتم که ایشون متوجه شد و مشکلم حل شد.
۱۳۹۹/۰۶/۱۳مدتی تحت نظر ایشان بودم بعلت زایمان این ارتباط قطع شد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶جراحی آب مروارید و ناخک پدر و مادرم رو ایشون انجام دادن
۱۳۹۹/۰۲/۱۳عالی هستن و مجرب
۱۴۰۳/۱۰/۲۰تشخیص خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵چشمم ضعیف بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۲گل مژه داشتم عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۳آیا تنبلی چشم با مرور زمان با لنز درمان میشه یا نه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خانم دکتر حسنلو بسیار باسواد،ماهر و صبور هستند من پیش ایشان جراحی انجام دادم و بسیار از نتیجه رضایتمندم و به دیگران توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۸محترم، مودب و امن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل چشم برای دخترن
۱۳۹۸/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰از هر نظر بهترین هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۶خیلی پزشک وارد ودلسوزی است پیشنهاد می کنم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸چکاپ رفتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲دکتر خوبی است ومن عمل لنز داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عمل کاتاراکت
۱۴۰۰/۰۹/۱۲برای تعیین نمره چشم مراجعه کردم و از عملکرد ایشان رضایت کامل دارم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹فتومتری
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عالی فوق عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۸عمل آب مروارید انجام شد و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیارعالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳اب مروارید. نتیجه عمل عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹دکتر خیای خوب و ماهر در جراحی است
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۲/۱۴آب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۰۳نظری ندارم فعلا
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بهترین چشم پزشک
۱۴۰۲/۰۲/۲۰