سوابق وافتخارات:
عضوهیات علمی استاد تمام (فول پروفسور) دانشگاه تهران (بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی)
عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران
فوق تخصص پیوندسلول های بنیادی و پیوندقرنیه
بیماری های سطح چشم-سوختگی های حرارتی وشیمیایی چشم
لیزیک لازک اسمایل لیزر- عمل زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) ومجاری اشکی
کراتوکونوس (قوزقرنیه)-کراس لینک (CXL)-لیزر
جراحی آب مروارید-جراحی ناخنک
رتبه برترآزمون کشوری بورد (دانشنامه) تخصصی چشم پزشکی۱۳۹۰
رتبه برترآزمون کشوری پذیرش دستیار۱۳۸۶
رتبه برتر آزمون کشوری علوم پایه۱۳۷۸
رتبه برترکنکورسراسری۱۳۷۶
--------------------------------------------------------
لینک آپارات:
aparat.com/drhamedghassemi.clinic---------------------------------------------------------
وب سایت رسمی:
/
drhamedghassemi.com----‐---‐------------------------------------------------
کانال یوتیوب:
m.youtube.com/channel/UCU1sgmt7k-9qcuN…---------------------------------------------------------
عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عمل برداشــتن عیـنک و عالی بود دسخوش داره آقای دکتر عزیز ماست
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عمل آب مرواربد داشتم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۲سلام عمل کردم لیزیک کاملا موفق
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عمل لیزیک، بسیار راضی هستم خدا خیرشون بده ان شاله، دکتر بسیار خوب و کاربلدی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۲عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۲/۰۸چشم رو آمل گرده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹قوز،قرنیه و استیگمات ...کاملا خوب شدم ولی،بعد پنج سال الان تاری دید،دارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستن من که از عمل چشم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکل قرینه بسیار دکتر عالی هستن من از عملم راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر فوق العاده خوبی وبا تجربه است وخیلی خیلی از ایشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۱/۲۶عمل لیزرداشتیم .عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بیماری اب مروارید وخیلی خوب عمل کردند
۱۳۹۸/۰۲/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳پیوند قرنیه انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶اب مروارید.چشم راستم عمل کرده.ولی چپ نشده .نزدیک به یک ماه اس ت
۱۳۹۸/۰۷/۰۹آب مراوید داشتم جراحی کردم نتیجه ی عملشون مثبت بود و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶چشمهای منو درسال ۹۷ عمل کردند برای برداشتن عینکوعالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۴فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عمل قوز قرنیه و لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲رفتار بسیار عالی وکارشتان بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ایشون رو دکتر کیوان آقازاده ب بند ه معرفی کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عمل لیزیک چشم در بیمارستان فارابی
۱۳۹۷/۰۷/۱۶آب مرواید
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عمل آب مروارید،عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خشکی چشم...درحال درمان ،دکتر بسیار باحوصله وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۱آقای دکتر یکی از بهترین دکترای چشم پزشک هستن واقعا از ایشون تشکر میکنم بابت تمام زحماتشون
۱۳۹۷/۱۲/۱۴من کل ایران گشتم اما اخرش دکترقاسمی منۆ عمل کرد چون ایشون تو کل ایران عول هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳آبمروارید آبمروارید
۱۳۹۹/۱۱/۲۶مشکل قرنیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۵فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بلی مشکل قرنیه داشتم به لطف الهی و همت این عزیز مرتفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بله تنبلی چشم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸سلام دکتر بسیار مهربانی هستن و به بیمار آرامش میدن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۰مشکل قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲قوزه قرنیه داشتم هیچی نگفتت
۱۳۹۸/۰۸/۰۳عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۸عالییی... من سه ماه پیش لیزیک کردم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عالی پپ
۱۴۰۰/۱۰/۲۲کارشون عالیع
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عمل ناخنک چشم انجام دادم. عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر فوق العاده ماهر و با خلاقی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۶بسیار دکتر کار بلد و استادی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بداشتن عینک خیلی ازش ممنونم بخاطر مهارتی که دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۹/۱۷بله خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶معانیه رفتم.
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۵مادرم را برای عمل کاتاراکت بردم پیش ایشان با توجه به خشکی چشم داروهای مناسب برایشان تجویز کردند
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ناخنک چشم عمل کردم پیششون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۵دکتری صبور مهربون دلسوز و فهیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵سلام. من چند سال پیش دخترم مشکل قرنیه داشت . بردم خدمتشون خوب بود. ولی باید بازم ببرم.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱عمل لازک و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷مهربان وبادقت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کتاراکت عمل شدم چشم راست
۱۳۹۸/۱۰/۰۱لازک انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳عالی ه
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بهتریگ
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خشکیه قرنیه،عمل sky
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶چشم مادرمو عمل کرد وکارش الحمدالله خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عالی نمونه نداره
۱۴۰۰/۰۷/۲۰واقعا دکتر انقد خوش اخلاق مگه داریم مگه میشه؟ در مورد پیوند قرنیه باوایشان تحت نظر ودرمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بهترین
۱۳۹۸/۰۳/۲۶فعلا درحد مشاوره بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹تاری دید تحت نظر دکترم دکتر سعی داره با دارو رفع کنه مشکلمو تا اینکه عمل کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۰۷/۲۲خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار دکتر مهربان و کاردانی هستن از نظر اخلاق و دانش بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی ترین پزشک ممکن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۱۲مشکل زخم قرنیه بود که با درمان درست دکتر درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵مشکل استروفیض قرنیه داشتم که با تشخیص جناب دکتر قابل جراحی نبود
۱۳۹۷/۰۸/۱۲بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سلام ایشون منو عمل جراحی کردن عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲کار ش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰واقعا دکتره خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دوسال پیش آب مروارید داشت چشمم خیلی نتیجش راضی هستم برای اون چشم دیگم میخواستم مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶سلام من توسط ایشان جراحی شدم بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰چهار سال پیش پیوند قرنیه انجام داد لازم است ویزیت مجدد شوم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ایشان به معنی واقعی کلمه یک انسان به تمام معنا، با محبت، چشم و دل سیر، با انصاف و بسیار باسواد و دانشمند هستند. ضمن اینکه کادر همراه ایشان هم دارای چنین صفاتی هستند. برادرم پیش ایشان عمل حذف عینک انجام دادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پزشکی خوب و ماهر ودر عین حال دلسوز و مهربان می باشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹پسرم خشکی چشم شدید داشت وبیماری شون رو آقای دکتر به نحو احسنت بهتر و کنترل کرد از زحمات این دکتر خوش اخلاق کمال تشکر را دارم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۳پسر چهار و نیم ساله ام توسط پزشکان دیگر ویزیت شده بود و با شماره چشم 1 عینک تجویز کرده بودند. دکتر قاسمی صلاح ندیدن که فعلا عینک تجویز بشه. گفتن چهار ماه دیگه مجدد ویزیت بشه اگه روند افزایش شماره چشم کند بود تا نیاز پیدا نکرده برای دیدن دور، مثل مدرسه رفتن عینک استفاده نکنه.
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عمل لازیک فعلا یک ماهه خوبه ولی نیاز به زمان هست برای نتیجه گیری
۱۴۰۰/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بهترین دکتر چشم ، عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل التهاب قرنیا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشگل اب مروهرید داشتم آقای دکار عمل کردن وراضیم دکتر فوق العاده با اخلاق ومهربونه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر قاسمی با صبر و حوصله دقت زیاد بیمارش ویزیت میکنه و راهنمایی کامل در خصوص چشم در اختیار بیمارش قرار میده
۱۳۹۸/۰۶/۲۷بسیار خوش برخورد و پیگیر هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۵پسرم اب مروارید داشت الحمدالله عمل شد الان میخواهم تحت نظر او باشد ولی نوبت نمیتوانم بگیرم
۱۳۹۷/۰۹/۰۷عمل لازک
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عمل چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶بسیار دکتر عالی با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل لازک،بسیارعالی ودرجه یک.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خیلی عالی بود دخترم را بردم و تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۱اب مروارید نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۱مشکل تبخال ویروسی چشم داشتم که بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰تجربه عالی،و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر فوقالعاده خوبی است
۱۳۹۸/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عمل لیزیک شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خیلی خوب میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷