دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
لوزه داشتم اوکی شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
برای لوزه دخترم مراجعه کرده بودم خیلی خوش برخورد و مهربون بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیییلی راضیم بینیمو عمل کردم خیلی خوب شد هرکی میبینه میپرسه پیش کی انجام دادم دکتر صانعی پور حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
عمل بینی.خیلی کامل و باحوصله مشاوره دادن خانم دکتر صد بارم برگردم بازم میرم پیش ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
عمل بینی. خییییلی نچرال و طبیعی عمل کردن خیلی راضیم همه عاشقش شدن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
عمل لوزه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خیلی پزشک صبور و محترمی هستند و با حوصله و دقت به حذف بیمار گوش میدهند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
بسیار عالی هستن و در کارشون بسیار زیاد حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عمل بینی کردم خییلی باحوصله و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
بسیار عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خیلی راضی هستم خیلی با حوصله به حرفام گوش دادن برای عمل بینی و راهنماییم کردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
نداشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
سلام مشکل من ترشحات بینی و خلط گلو بود خانم دکتر الحق جراح و متخصص حرفه ای هستن با متانت و صبور و خوش اخلاق هستن که به کار و حیطه تخصیشون بسیار مسلط ان خدا توفیق روز افزون بهشون بده. متشکرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
وزوز گوش
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
گوش درد داشتم بعد از معاینه تشخیص دادن برگشت اسید معده دارم دارو تجویز کردن بعد از مصرف درد گوشم برطرف شد.بسیار خوش اخلاق هستن و کاملا با حوصله معاینه رو انجام میدن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خوش برخورد و منصف
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
تنفس از راه بینی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
گرفتگی گوش عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
قارچ گوش
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عمل بینی. فوق العاده عالی شد بی نظیرن خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
عمل زیبایی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تنگی نفس و صایعه گوشتی در بینی و کامل درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
معاینه برای جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خوب بود.مشکل گرفتگی گوش هام رفع شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عفونت گوش شدید عالی بودن ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
خانوم باکمالات و دلنشینی بودند خدا حفظشون کنه.️
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
برای دخترم عمل لوزه انجام دادن ،خدا خیرشون بده خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
رفتار محترمانه دارن با مریض
گوشم عفونت قارچی کرده با یه مرحله که رفتم پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
من جراحی بینی پیش ایشان انجام دادم که بسیار راضی هستم، ایشون بسیار خوش برخورد، باسواد و باتجربه هستن.و واقعا هم زیبا شد و هم تنفس خوبی دارم و اذیت نشدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
الی بود متشکریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
سینوزیت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
عمل پلک چشم عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خیلی خوش اخلاقن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
خیلی دکتر خوبی هستی خوش اخلاق برخورد خوبی داره
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
خوب بودن و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
درمان خوب بود اما اصلا وقت برای بیمار نمیزارن
بااینکه سرشون خلوت هست سریع دارو تجویز میکنن وهیچ سوالی راجع به بیماری که رخ داده نمی پرسن
من از برخوردشون خوشم نیومد حالا اگر سرشون شلوغ بود اینجوری بودن قابل درک بود اما….
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
مشکل عصب گوش فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
فوق العاده عالی و خفن ،بسیار باسواد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
با سلام عمل بینی انجام دادم پیش خانوم دکتر بسیار بسیار بسیار حرفه ای و کار بلد به تمام معنا با سواد هستند. پیشنهاد میکنم ب هر شخصی که میخواد عمل بینی انجام بده ،در کنار ایشون بهترین نتیجه رو می بینید ،من با گذشت دو هفته واقعا راضیم بینی من گوشتی بود و رضایت کامل دارم از همین الان جدا از حرفه ای بودنشون واقعا وقت میزارن و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
خیلی باحوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
برای شست و شوی گوش پسرم رفتم، خیلی خیلی با حوصله و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
عمل لوزه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
لوزه تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
فقط ویزیت شده ام و برام آزمایش نوشتند که نتیجه رو باید ببرم خدمتشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
برای کیپ شدن بینی مراجعه کردم،فعلا تحت درمانم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
عفونت گوش بیرونی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
تشخیص دقیق و عالی، با یک بار مراجعه خداروشکر مشکلم بر طرف شد، خداخیرشون بده بسیار خوب و با حوصله ویزیت کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
پزشک حاذق وبا اخلاق، که برای وقت بیمار ارزش قائل هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
سلام خودم دخترم پیش خانم دکتر رفتیم عالی بودن چه از لحاظ اخلاق چه تجویز فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
هنوز عمل نکردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
برای جراحی بینی اومدم برخوردشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
اخلاق خوب داشت خانم دکتر برا پلیپ بینی ک ایشون گفتن کار من نیس
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عمل زیبایی بینی انجام دادم پیششون خیلییی راضیم واقعا دستشون درد نکنه️
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
معاینه بینی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بینیمم عمل کردم خیلی خوب شد نگران نفس کشیدن بعدش بودم ولی هیچ مشکلی ندارم دستش خیلی خوبه خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
لوزه تهد نظر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر خیلی خوبی بود برای پسرم رفتم پیشش لبش پاره شده بود گفتن احتیاج به بخیه نداره شربت دادن خوب شد ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
دکتر خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
عمل بیتی انجام دادم. دستش طلا خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خانم دکتر یکی از پزشکان بسیار کاردرست و با اخلاق هستن. صد در صد ایشون رو پیشنهاد می کنم.بسیار در زمینه کارشون با دقت و با سلیقه هستن.
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
واقعا پزشک حاذقی هستند تشخیصشون ردخور نداره
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
عمل بینی. خیلی از اونی که فکر میکردم بهتر شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
رفتار عالی به موقع رفتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
مشگل عفونت گوش
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
عفونت گوش داشتم و با دوتا قطره ای که دادن خوب شدم،اخلاقشون هم بسیار عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
حساسیت و خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
پزشکی با تجربه و عالم به تخصص خودشون هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
معالجه گوش درد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
دارو تجویز کردند ولی تاثیر منفی داشت
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
برای سینوزیت مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
بسیار باحوصله و دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
تشخیص عالی و تو یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
مدت زیادی بود گوش درد داشتم و صدا نمیشنیدم که ایشون با یه جلسه حالمو خوب کردن خدا سلامتی بهشون بده دو تا از دوستانم به پیشنهاد من رفتن پیش ایشون همه راضی بودن و مشکلشون حل شد خدارو شکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
واقعا عالی بود برای عفونت شدید گلو و لوزه مراجعه کردم ایشون با یه نگاه نوع عفونت رو تشخیص دادن و دارویی که برام نوشتن کاملا طی یک روز خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
شستشوی گوش و برطرف کردن عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
مشکل گوش
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
پزشک بسیار خوش برخورد وکاردرست هستند.پسرپ لوزه داشت وایشون عمل کردن الان ۵روزه وحال خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
دکتر باسواد با اخلاق و باوجدان
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
خیلی خوش برخورد و بسیار کار بلد و مهربون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
محترم و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
واقعا کارشون عالیه و با اینکه قبل مراجعه به خانم صانعی پور پیش یه متخصص دیگه رفتم بکارم نیامد و با یه جلسه پیش خانم صانعی پور درمان کردن و از همه مهم تر خیلی خوش اخلاق و خوش رفتار و با شخصیت بودن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقطع عمومی و تخصص عضو انجمن گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک ایران جراح ومتخصص گوش حلق و بینی جراح زیبایی بینی و صورت جراحی زیبایی گوش تزریق فیلر و بوتاکس PRP مزوتراپی پوست و مو
خیلی عالی و توضیحات کامل
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲گرفتگی گوش شستشوی گوش
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶لوزه داشتم اوکی شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۳برای لوزه دخترم مراجعه کرده بودم خیلی خوش برخورد و مهربون بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیییلی راضیم بینیمو عمل کردم خیلی خوب شد هرکی میبینه میپرسه پیش کی انجام دادم دکتر صانعی پور حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عمل بینی.خیلی کامل و باحوصله مشاوره دادن خانم دکتر صد بارم برگردم بازم میرم پیش ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۳عمل بینی. خییییلی نچرال و طبیعی عمل کردن خیلی راضیم همه عاشقش شدن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عمل لوزه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی پزشک صبور و محترمی هستند و با حوصله و دقت به حذف بیمار گوش میدهند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی هستن و در کارشون بسیار زیاد حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عمل بینی کردم خییلی باحوصله و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۰۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خیلی راضی هستم خیلی با حوصله به حرفام گوش دادن برای عمل بینی و راهنماییم کردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۰۶نداشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام مشکل من ترشحات بینی و خلط گلو بود خانم دکتر الحق جراح و متخصص حرفه ای هستن با متانت و صبور و خوش اخلاق هستن که به کار و حیطه تخصیشون بسیار مسلط ان خدا توفیق روز افزون بهشون بده. متشکرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰وزوز گوش
۱۴۰۲/۰۹/۰۴گوش درد داشتم بعد از معاینه تشخیص دادن برگشت اسید معده دارم دارو تجویز کردن بعد از مصرف درد گوشم برطرف شد.بسیار خوش اخلاق هستن و کاملا با حوصله معاینه رو انجام میدن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوش برخورد و منصف
۱۴۰۵/۰۲/۳۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تنفس از راه بینی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱گرفتگی گوش عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱قارچ گوش
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عمل بینی. فوق العاده عالی شد بی نظیرن خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عمل زیبایی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴تنگی نفس و صایعه گوشتی در بینی و کامل درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴معاینه برای جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوب بود.مشکل گرفتگی گوش هام رفع شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عفونت گوش شدید عالی بودن ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۷خانوم باکمالات و دلنشینی بودند خدا حفظشون کنه.️
۱۴۰۴/۱۱/۲۸برای دخترم عمل لوزه انجام دادن ،خدا خیرشون بده خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷رفتار محترمانه دارن با مریض گوشم عفونت قارچی کرده با یه مرحله که رفتم پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶من جراحی بینی پیش ایشان انجام دادم که بسیار راضی هستم، ایشون بسیار خوش برخورد، باسواد و باتجربه هستن.و واقعا هم زیبا شد و هم تنفس خوبی دارم و اذیت نشدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹الی بود متشکریم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سینوزیت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عمل پلک چشم عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خیلی خوش اخلاقن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی دکتر خوبی هستی خوش اخلاق برخورد خوبی داره
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خوب بودن و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۸درمان خوب بود اما اصلا وقت برای بیمار نمیزارن بااینکه سرشون خلوت هست سریع دارو تجویز میکنن وهیچ سوالی راجع به بیماری که رخ داده نمی پرسن من از برخوردشون خوشم نیومد حالا اگر سرشون شلوغ بود اینجوری بودن قابل درک بود اما….
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مشکل عصب گوش فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹فوق العاده عالی و خفن ،بسیار باسواد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹با سلام عمل بینی انجام دادم پیش خانوم دکتر بسیار بسیار بسیار حرفه ای و کار بلد به تمام معنا با سواد هستند. پیشنهاد میکنم ب هر شخصی که میخواد عمل بینی انجام بده ،در کنار ایشون بهترین نتیجه رو می بینید ،من با گذشت دو هفته واقعا راضیم بینی من گوشتی بود و رضایت کامل دارم از همین الان جدا از حرفه ای بودنشون واقعا وقت میزارن و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی باحوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای شست و شوی گوش پسرم رفتم، خیلی خیلی با حوصله و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عمل لوزه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸لوزه تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶فقط ویزیت شده ام و برام آزمایش نوشتند که نتیجه رو باید ببرم خدمتشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۵برای کیپ شدن بینی مراجعه کردم،فعلا تحت درمانم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عفونت گوش بیرونی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷تشخیص دقیق و عالی، با یک بار مراجعه خداروشکر مشکلم بر طرف شد، خداخیرشون بده بسیار خوب و با حوصله ویزیت کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳پزشک حاذق وبا اخلاق، که برای وقت بیمار ارزش قائل هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سلام خودم دخترم پیش خانم دکتر رفتیم عالی بودن چه از لحاظ اخلاق چه تجویز فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶هنوز عمل نکردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱برای جراحی بینی اومدم برخوردشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۱اخلاق خوب داشت خانم دکتر برا پلیپ بینی ک ایشون گفتن کار من نیس
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عمل زیبایی بینی انجام دادم پیششون خیلییی راضیم واقعا دستشون درد نکنه️
۱۴۰۳/۰۶/۲۳معاینه بینی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بینیمم عمل کردم خیلی خوب شد نگران نفس کشیدن بعدش بودم ولی هیچ مشکلی ندارم دستش خیلی خوبه خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۵لوزه تهد نظر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خیلی خوبی بود برای پسرم رفتم پیشش لبش پاره شده بود گفتن احتیاج به بخیه نداره شربت دادن خوب شد ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عمل بیتی انجام دادم. دستش طلا خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خانم دکتر یکی از پزشکان بسیار کاردرست و با اخلاق هستن. صد در صد ایشون رو پیشنهاد می کنم.بسیار در زمینه کارشون با دقت و با سلیقه هستن.
۱۴۰۲/۱۲/۰۲واقعا پزشک حاذقی هستند تشخیصشون ردخور نداره
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عمل بینی. خیلی از اونی که فکر میکردم بهتر شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۳/۰۱/۳۰رفتار عالی به موقع رفتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مشگل عفونت گوش
۱۴۰۲/۰۸/۰۱دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶عفونت گوش داشتم و با دوتا قطره ای که دادن خوب شدم،اخلاقشون هم بسیار عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶حساسیت و خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۴پزشکی با تجربه و عالم به تخصص خودشون هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۱معالجه گوش درد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دارو تجویز کردند ولی تاثیر منفی داشت
۱۴۰۳/۰۲/۲۶برای سینوزیت مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار باحوصله و دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تشخیص عالی و تو یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳مدت زیادی بود گوش درد داشتم و صدا نمیشنیدم که ایشون با یه جلسه حالمو خوب کردن خدا سلامتی بهشون بده دو تا از دوستانم به پیشنهاد من رفتن پیش ایشون همه راضی بودن و مشکلشون حل شد خدارو شکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۰واقعا عالی بود برای عفونت شدید گلو و لوزه مراجعه کردم ایشون با یه نگاه نوع عفونت رو تشخیص دادن و دارویی که برام نوشتن کاملا طی یک روز خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴شستشوی گوش و برطرف کردن عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل گوش
۱۴۰۳/۰۲/۱۹پزشک بسیار خوش برخورد وکاردرست هستند.پسرپ لوزه داشت وایشون عمل کردن الان ۵روزه وحال خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر باسواد با اخلاق و باوجدان
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خیلی خوش برخورد و بسیار کار بلد و مهربون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵محترم و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۲۱واقعا کارشون عالیه و با اینکه قبل مراجعه به خانم صانعی پور پیش یه متخصص دیگه رفتم بکارم نیامد و با یه جلسه پیش خانم صانعی پور درمان کردن و از همه مهم تر خیلی خوش اخلاق و خوش رفتار و با شخصیت بودن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دارم مزو مو انجام میدم به نظرم موهام بهتر شده حالا باید ببینم دوره ش تکمیل شه
۱۴۰۳/۰۳/۲۶