۳۹۶۲ نفر
دکتر ایوب ابراهیمی

دکتر ایوب ابراهیمی

فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۴۰۳۸۵
۹۶% پیشنهاد کاربران
۲۴۴۹ نفر

افزایش قد

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

خداوند حفظشون کند استاد بنده هستند اخلاقشون عالی وتشخیصشون حرفی نداره

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

با سلام دکتر ابراهیمی با دادن روحیه و ارامش به بیماران میرسد

۱۳۹۷/۰۴/۲۲

تحت درمان تیرویید کم کار هستیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

اولین با

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

برای قد و رشد کودک

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

تشخیص بیماری عالی است

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

درجه یک

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

قد پسرم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

فعلا در مرحله درمان و آزمایشات هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

مشکل کوتاهی قد پسرم

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

آزمایش نو

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

کمبود قد و وزن

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

یکی از دختران رشد نمی کرد و دختر دیگم بلوغ زود رس داشت الان تحت نظر آقای دکتر هستن چند ساله ما خیلی راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

مشکل هورمون رشد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

دکتر خوب و دل سوز و با حوصله ی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

افزایش

۱۴۰۲/۰۷/۲۱

دکتر فوق العاده خوب ، مجرب و مثمرثمری هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

سلام دخترم پرکاری تیرویید داشت یا تشخیص به موقع آقای دکتر درمان شد

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۳/۲۱

نتیجه خوبی داشت

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

بله میتواند به بیماران دیگه هم کمک کند

۱۳۹۸/۰۶/۱۰

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۱۳

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

کوتاهی قد.تحت درمانیم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

مشکل تیروئد

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تشخیص خوبی داشتند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

دختر من از بدو تولد تیروئید داشت نتیجه خیلی خوبی ازش گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

دکتر خیلی

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

رای رشد قدی ،فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

خدا خیرش بده دکتر خوبی است تعریفشو زیاد شنیدم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

پوکی استخوان فعلا داریم مراحل درمان را سپری می کنیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

بخاطر قد دخترم فعلا تحت درمان هست آقای دکتر هم از نظر اخلاق وتشخیص خیلی خوبن

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

هنوز تازه ویزیت شدیم

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خوب است پیشنهاد میکنم

۱۴۰۱/۰۴/۰۳

من یک جلسه پسرم را بردم بعد یک سال می خواهم ادامه دهم

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

فعلا تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

فدای مهربونیش بیمارستان کودکان دخترمو نجات داد

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بهترین و مهربون ترین دکتر غدد تو تبریز...خدا ازشون راضی باشه

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

دکتر فوق العاده ای هستن من از تشخیص ایشان راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

دکتر خوبی هستند کارشون عالیه

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

دکتر بسیار خوب آلرژی فرزندم را اول خدا ایشان درمان کردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

فعلا تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

نتیجه کاملی نگرفتیم

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه ای هستن

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

واقعاخوبه....

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

فعلا یک جلسه رفتیم،امیدوارم عالی باشه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

بسیار عالی وتشخیص درست واحترام به بیمار از صفات بارز دکتر ابراهیمی هست خوشحالم که دکتر دخترم هستند .

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

هر کی رفته

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

عالیست

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

دخترم 4 سالشه رشد قدش تو یک سال 3 سانتی متر بود.رفتم پیش آقای دکتر توی 3 ماه 10 سانت بلند شده

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

رضایت بخش هست

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

مشکل کوتاهی قد فرزندم به امید خدا وبا کمک آقای دکتر روز به روز خوب میشه

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

خوب است

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

بلوغ زودرس .

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

رشد کودک

۱۳۹۸/۰۶/۲۲

عالی هستن آقای دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

مشکل قد

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

فعلا جلسه اول بودم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فوق العاده عااااااالی از هر لحاظ هم اخلاق هم تشخیص

۱۳۹۸/۱۰/۰۲

عالیییی

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خوب هست

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

سلام پسر من تروعید داشته مادرزادی خیلی خوب شدع واقعا دکتر خوبی هس

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

رشد پسرم فعلا تحت نظر

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

فعلا نتیجه ای نگرفتم ولی با تجربه و صبور هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

فوق العاده باسواد و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بلوغ زودرس

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

ایشان فوق العاده هستن ح

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

مشکل .رشد بچه ها . تا حدودی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

دخترم قدش کوتاه بود رشد کرو

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

مشکل کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۱۲/۱۲

عتلی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

در حین معالجه ایم

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

دکتر خیلی عالی و خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عااالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

چند سال هست کم کاری تیرویید داره پسرم تحت درمانیم من احساس میکنم بلوغ زودرس داره اما آقای دکتر چنین تشخیصی ندادن

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

مشکلی نداشتیم فقط خواستم زیر نظر دکتر باشه این دومین باره میخوام ببرم که نتیجه رشد و قد پسرم رو نسبت به ۳ ماه قبل رو بررسی کنن

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۲/۲۹

تیروئید

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

خیلی دکتر خوبی هست من چند ساله پسرم رو میبرم و نتیجه هم گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

نارسایی کلیه داشت فعلا تحت درمان هست

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

ترویید

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

خوب است

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بله پزشک خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۵/۱۰

دکتر خوبیه و بنظرم همیشه سعی داره داروی اضافی تجویز نکنه و با کمترین دارو ،درمان حاصل بشه

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دکتر ع

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

خوب بود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

نمیدونم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

سلام ب

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

هنوز نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

دکتر خوبی هستند فعلا تحت نظر هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

برای خواهرم بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

رشدقدی

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

خواهرزاده ام مشکل تیروئید و کم خونی داره جلسه دوم که آزمایش دادیم مشکل کم خونی برطرف شده واقعا دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

در مورد رشد

۱۴۰۱/۰۴/۲۳

به سفارش یکی از اشنایان ایشان را شناخته ایم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

من برای رشد قدی پیش ایشون رفتیم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دیابت . عالی با حوصله با معلومات

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

عالی بودند

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

دکتری فوق العاده

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

با سلام . یک دفعه مراجعه کرده ام . بسیار مودب و با حوصله و با دقت به حرف دخترم گوش دادند و با صبر و حوصله موارد را بررسی کردند . انشالا که نتیجه هم خوب باشد .

۱۳۹۸/۰۵/۲۰

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

قابل توجه عزیزانی که میگن نوبت گرفتن سخته ، دوستان سایت نوبت دهی درست ساعت ۳ باز میشه و خیلی تایم محدودی داره که باید سرعت العمل به خرج بدین شاید در حدود ۲دقیقه نوبت دهی پر میشه من خودم بعد دو هفته به زور تونستم وقت بگیرم

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

پسرم قدش کوتاه بود بردیم فعلا تحت درمان ببینیم نتیجه چی میشه

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

دکتر بسیار کار بلدیست

۱۳۹۸/۰۴/۰۹

مشکل قد و وزن پسرم

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

کمبود هورمون رشد

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بنده ازعملکرد واخلاق وتشخیص ایشان راضیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تیروید فرزندم خدا خیرشون بده وطول عمربیشتر ،انسان تمام عیار

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

بچه هاراقبلاپیش ایشان بردهام

۱۳۹۷/۰۵/۱۳

دکتر خوبیه فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عالی هستن ممنون

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

کوتاهی قد

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

عالی است

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

کارش عالی اخلاقش عالییی

۱۳۹۸/۰۲/۲۲

ایییییییی

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

برای قد دخترم

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

رشد کودک فعلا تحت درمانیم

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

سلام دخترم تئرویدش کم کاربود ورشدقدی مناسبی نداشت.که توسط آقای دکتر ابراهیمی معالجه گردید.خداوند به ایشان سلامتی بده واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

کوتاهی قد و راضی هستم

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

باسلام پسرمن رشدبسیارکمی داشت تحت نظر دکتر ابراهیمی شروع به رشدکرده وراضی هستیم

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۲۰

رشد قد دخترم در حال درمان هستیم بین نه ماه هفت سانت افزایش قد داشتیم و بازم ادامه میدیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

دکتر خیلی خوبی هستم

۱۴۰۱/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

برای رشد قدی کودکم

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

مشکل وزن گیری و قد دخترم

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

کمبود وزن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

کارشون خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱

بیماری بلوغ زود رس، واقعا پزشکی کاردان بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

پزشک خوب وباتجربه ای هستن

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

برای رشد قد دخترمان میرویم دکتر عالی است

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

دکتر خوببه

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

تحت د رمان هستیم برای قد دخترم فعلا خوب پیش رفتیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

دکتر مهربان دلسوز وخداشناس ودر کار وحرفه ای خود عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

برای رشد دخترمون ۷ سانتیمتر رشد قد در طی ۶ ماه

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

فعلا یک بار مراجعه کرده ام نمی دانم چگونه هست

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

Perfect

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

دکتر بسیار عالی و حاذق به کارشون

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

رشد دخترم که خدارو شکر خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

سلام دخترم کمبود ویتامین داشت خداروشکر برطرف شد دکتر ابراهیمی خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

نسخه اول هستش و تاثیر داشت

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

برای قد دخترم مراجعه کردیم که هنوز تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

برای قد فرزندم مراجعه کرده بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دخترم دیابت داشت دکت خوبی

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

خیلی عالی

۱۳۹۸/۰۱/۱۸

دکترغددکودکانعالیبودندایشان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

«سلام! برای بلوغ زودرس دخترم بردم دکتر، خیلی مهربون و با شخصیت هستن. با دقت و انجام آزمایشهای کامل، همه چیز رو بررسی میکنن و آدم احساس راحتی و اعتماد پیدا میکنه.»

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

یکبار مراجعه کرده ام، برای رشد قدی پسرم

۱۴۰۲/۰۵/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

کمبود وزن

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

مشکل رشد

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

انشالهکه همه

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

دکتر خوبیه ولی من دوره درمان بچه هامون کامل نکردم

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

بی نظیرن

۱۳۹۸/۰۶/۳۰

عالی وباحوصله واخلاق مدار

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

دکتر بسیار باحوصله و خوش برخوردی هستن.

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

کوتاهی قدپسرم فعلن تحت درمان ولی دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

پزشک مجربی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

در مراحل درمان هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۶

بسیار عالی است

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

پزشکی عالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

سلام فعلا ک یک جلسه از درمان خواهرم پیش ایشون بوده و طول درمان دوسال هست و از طرز برخورد و رفتار دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

قدو وزن

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

تیروئید ورشد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

رشد قدی فرزندم

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

قد در حال پیگیری

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بزرگ شدن قد دخترم

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

از آشنایان تعریفشان را شنیدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

حتما بله

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

باسلام به دکتر ابراهیمی همسرم دخترم را به معاینه جهت رشد کندی که داشتند مراجعه کردند به لطف خدا وبا تشخیص به موقع جنابالی نتیجه بخش بوده لزا برای معاینه مجدد وروند درمان خواهان وزیت میباشیم ممنون ازآقای دکتر اراهیمی حیدری

۱۳۹۸/۰۲/۱۳

کوتاهی قد پسرم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

فعلا تحت درمان تا حصول نتیجه زمان لازمه

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۷/۱۸

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

کم کاری تیروئید و درمان خوبی داشتم تا الان

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دکتر با تجربه

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

با سلام خیلی دکتر کار بلد با تجربه باسواد خوش اخلاق است برای رشد بچمون خیلی راضی هستیم خدا خیرشون بده

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

غده ای در زیر بغل پسرم بود که پزشکان دیگر جراجی را توصیه کرده بودند ولی ایشان با یک نسخه دارو حل کردند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

فعلا تحت درمان

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

برای قد پسرم عالیه

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

البر الببب

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

رشد قدی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

تیروئید کودک برحسب آزمایشات تابحال نتیجه خوب است

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

مشکل رشد

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

فعلا در

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

عاللللللی

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

برای وزن قد دخترم نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸
اطلاعات تکمیلی
کتاب های تالیف شده:
- تفسیر بالینی آزمایش های پزشکی، انتشارات تیمورزاده، چاپ دوم، سال 1390
- راهنمای بالینی اختلالات رشد، انتشارات چهر، سال 1385
- تیروئید و اختلالات آن در کودکان، انتشارات ادیبان، سال 1387
- دیابت نوع یک (وابسته به انسولین) به زبان ساده، انتشارات ارجمند، سال 1395
- چاقی کودکان: بحران نوظهور، انتشارات ارجمند، سال 1395
آدرس سایت: draebrahimi.com
ثبت نوبت دهی
تبریزخیابان آزادی - سه راه گلگشت - ساختمان گلگشت - طبقه چهارم
۴ تا ۸ بعد از ظهر روز‌های شنبه تا چهارشنبه
برای تعیین وقت
مراجعه به سایت نوبت دات آی آر
هرروز ساعت سه بعد از ظهر
جهت نوبت‌دهی تلفنی از ساعت ۱۶ الی ۱۷ میتوانید با شماره مطب تماس حاصل فرمایید.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    ثبت نوبت دهی

    خیابان آزادی - سه راه گلگشت - ساختمان گلگشت - طبقه چهارم

    ثبت نوبت دهی

    خیابان آزادی - سه راه گلگشت - ساختمان گلگشت - طبقه چهارم