خداوند حفظشون کند استاد بنده هستند اخلاقشون عالی وتشخیصشون حرفی نداره
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
با سلام دکتر ابراهیمی با دادن روحیه و ارامش به بیماران میرسد
۱۳۹۷/۰۴/۲۲
تحت درمان تیرویید کم کار هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
اولین با
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
برای قد و رشد کودک
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
تشخیص بیماری عالی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
درجه یک
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
قد پسرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
فعلا در مرحله درمان و آزمایشات هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
مشکل کوتاهی قد پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
آزمایش نو
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
کمبود قد و وزن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
یکی از دختران رشد نمی کرد و دختر دیگم بلوغ زود رس داشت الان تحت نظر آقای دکتر هستن چند ساله ما خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
مشکل هورمون رشد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دکتر خوب و دل سوز و با حوصله ی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
افزایش
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
دکتر فوق العاده خوب ، مجرب و مثمرثمری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
سلام
دخترم پرکاری تیرویید داشت یا تشخیص به موقع آقای دکتر درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
بله میتواند به بیماران دیگه هم کمک کند
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
کوتاهی قد.تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
مشکل تیروئد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
دختر من از بدو تولد تیروئید داشت نتیجه خیلی خوبی ازش گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دکتر خیلی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
رای رشد قدی ،فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
خدا خیرش بده دکتر خوبی است تعریفشو زیاد شنیدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
پوکی استخوان
فعلا داریم مراحل درمان را سپری می کنیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بخاطر قد دخترم فعلا تحت درمان هست آقای دکتر هم از نظر اخلاق وتشخیص خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
هنوز تازه ویزیت شدیم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خوب است پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
من یک جلسه پسرم را بردم بعد یک سال می خواهم ادامه دهم
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
فدای مهربونیش
بیمارستان کودکان دخترمو نجات داد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
بهترین و مهربون ترین دکتر غدد تو تبریز...خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
دکتر فوق العاده ای هستن من از تشخیص ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
دکتر خوبی هستند کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دکتر بسیار خوب آلرژی فرزندم را اول خدا ایشان درمان کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
نتیجه کاملی نگرفتیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
واقعاخوبه....
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
فعلا یک جلسه رفتیم،امیدوارم عالی باشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بسیار عالی وتشخیص درست واحترام به بیمار از صفات بارز دکتر ابراهیمی هست خوشحالم که دکتر دخترم هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
هر کی رفته
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عالیست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
دخترم 4 سالشه رشد قدش تو یک سال 3 سانتی متر بود.رفتم پیش آقای دکتر توی 3 ماه 10 سانت بلند شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
رضایت بخش هست
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مشکل کوتاهی قد فرزندم به امید خدا وبا کمک آقای دکتر روز به روز خوب میشه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
بلوغ زودرس .
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
رشد کودک
۱۳۹۸/۰۶/۲۲
عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
مشکل قد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
فعلا جلسه اول بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
فوق العاده عااااااالی از هر لحاظ هم اخلاق هم تشخیص
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
خوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
سلام پسر من تروعید داشته مادرزادی خیلی خوب شدع واقعا دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
رشد پسرم فعلا تحت نظر
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
فعلا نتیجه ای نگرفتم ولی با تجربه و صبور هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
فوق العاده باسواد و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بلوغ زودرس
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
ایشان فوق العاده هستن
ح
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
مشکل .رشد بچه ها . تا حدودی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
دخترم قدش کوتاه بود رشد کرو
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
عتلی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
در حین معالجه ایم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
دکتر خیلی عالی و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
چند سال هست کم کاری تیرویید داره پسرم تحت درمانیم من احساس میکنم بلوغ زودرس داره اما آقای دکتر چنین تشخیصی ندادن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
مشکلی نداشتیم فقط خواستم زیر نظر دکتر باشه این دومین باره میخوام ببرم که نتیجه رشد و قد پسرم رو نسبت به ۳ ماه قبل رو بررسی کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خیلی دکتر خوبی هست من چند ساله پسرم رو میبرم و نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
نارسایی کلیه داشت فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
ترویید
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بله پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
دکتر خوبیه و بنظرم همیشه سعی داره داروی اضافی تجویز نکنه و با کمترین دارو ،درمان حاصل بشه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر ع
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
نمیدونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
سلام ب
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دکتر خوبی هستند فعلا تحت نظر هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
برای خواهرم بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
رشدقدی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
خواهرزاده ام مشکل تیروئید و کم خونی داره جلسه دوم که آزمایش دادیم مشکل کم خونی برطرف شده واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
در مورد رشد
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
به سفارش یکی از اشنایان ایشان را شناخته ایم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
من برای رشد قدی پیش ایشون رفتیم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دیابت . عالی با حوصله با معلومات
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالی بودند
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
دکتری فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
با سلام . یک دفعه مراجعه کرده ام . بسیار مودب و با حوصله و با دقت به حرف دخترم گوش دادند و با صبر و حوصله موارد را بررسی کردند . انشالا که نتیجه هم خوب باشد .
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
قابل توجه عزیزانی که میگن نوبت گرفتن سخته ، دوستان سایت نوبت دهی درست ساعت ۳ باز میشه و خیلی تایم محدودی داره که باید سرعت العمل به خرج بدین شاید در حدود ۲دقیقه نوبت دهی پر میشه من خودم بعد دو هفته به زور تونستم وقت بگیرم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
پسرم قدش کوتاه بود بردیم فعلا تحت درمان ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
دکتر بسیار کار بلدیست
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مشکل قد و وزن پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
کمبود هورمون رشد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بنده ازعملکرد واخلاق وتشخیص ایشان راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
تیروید فرزندم خدا خیرشون بده وطول عمربیشتر ،انسان تمام عیار
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بچه هاراقبلاپیش ایشان بردهام
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
دکتر خوبیه فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
عالی هستن ممنون
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
کارش عالی اخلاقش عالییی
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ایییییییی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
برای قد دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
رشد کودک فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
سلام دخترم تئرویدش کم کاربود ورشدقدی مناسبی نداشت.که توسط آقای دکتر ابراهیمی معالجه گردید.خداوند به ایشان سلامتی بده واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
کوتاهی قد و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
باسلام پسرمن رشدبسیارکمی داشت تحت نظر دکتر ابراهیمی شروع به رشدکرده وراضی هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رشد قد دخترم در حال درمان هستیم بین نه ماه هفت سانت افزایش قد داشتیم و بازم ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
دکتر خیلی خوبی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
برای رشد قدی کودکم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
مشکل وزن گیری و قد دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
کمبود وزن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
کارشون خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
بیماری بلوغ زود رس، واقعا پزشکی کاردان بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
پزشک خوب وباتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
برای رشد قد دخترمان میرویم دکتر عالی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
دکتر خوببه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
تحت د رمان هستیم برای قد دخترم فعلا خوب پیش رفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
دکتر مهربان دلسوز وخداشناس ودر کار وحرفه ای خود عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
برای رشد دخترمون ۷ سانتیمتر رشد قد در طی ۶ ماه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
فعلا یک بار مراجعه کرده ام نمی دانم چگونه هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
Perfect
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
دکتر بسیار عالی و حاذق به کارشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
رشد دخترم که خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
سلام دخترم کمبود ویتامین داشت خداروشکر برطرف شد دکتر ابراهیمی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
نسخه اول هستش و تاثیر داشت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
برای قد دخترم مراجعه کردیم که هنوز تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
برای قد فرزندم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
دخترم دیابت داشت دکت خوبی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
دکترغددکودکانعالیبودندایشان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
«سلام! برای بلوغ زودرس دخترم بردم دکتر، خیلی مهربون و با شخصیت هستن. با دقت و انجام آزمایشهای کامل، همه چیز رو بررسی میکنن و آدم احساس راحتی و اعتماد پیدا میکنه.»
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
یکبار مراجعه کرده ام، برای رشد قدی پسرم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
کمبود وزن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
مشکل رشد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
انشالهکه همه
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
دکتر خوبیه ولی من دوره درمان بچه هامون کامل نکردم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
بی نظیرن
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
عالی وباحوصله واخلاق مدار
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
دکتر بسیار باحوصله و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کوتاهی قدپسرم فعلن تحت درمان ولی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
پزشک مجربی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
در مراحل درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بسیار عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
پزشکی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
سلام فعلا ک یک جلسه از درمان خواهرم پیش ایشون بوده و طول درمان دوسال هست و از طرز برخورد و رفتار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
قدو وزن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
تیروئید ورشد
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
رشد قدی فرزندم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
قد در حال پیگیری
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بزرگ شدن قد دخترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
از آشنایان تعریفشان را شنیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
حتما بله
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
باسلام به دکتر ابراهیمی همسرم دخترم را به معاینه جهت رشد کندی که داشتند مراجعه کردند به لطف خدا وبا تشخیص به موقع جنابالی نتیجه بخش بوده لزا برای معاینه مجدد وروند درمان خواهان وزیت میباشیم ممنون ازآقای دکتر اراهیمی حیدری
۱۳۹۸/۰۲/۱۳
کوتاهی قد پسرم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
فعلا تحت درمان تا حصول نتیجه زمان لازمه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۸
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
کم کاری تیروئید و درمان خوبی داشتم تا الان
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
دکتر با تجربه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
با سلام
خیلی دکتر کار بلد با تجربه باسواد خوش اخلاق است
برای رشد بچمون خیلی راضی هستیم
خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
غده ای در زیر بغل پسرم بود که پزشکان دیگر جراجی را توصیه کرده بودند ولی ایشان با یک نسخه دارو حل کردند
کتاب های تالیف شده: - تفسیر بالینی آزمایش های پزشکی، انتشارات تیمورزاده، چاپ دوم، سال 1390 - راهنمای بالینی اختلالات رشد، انتشارات چهر، سال 1385 - تیروئید و اختلالات آن در کودکان، انتشارات ادیبان، سال 1387 - دیابت نوع یک (وابسته به انسولین) به زبان ساده، انتشارات ارجمند، سال 1395 - چاقی کودکان: بحران نوظهور، انتشارات ارجمند، سال 1395 آدرس سایت: draebrahimi.com
ثبت نوبت دهی
تبریزخیابان آزادی - سه راه گلگشت - ساختمان گلگشت - طبقه چهارم
۴ تا ۸بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه
برای تعیین وقت
مراجعه به سایت نوبت دات آی آر
هرروز ساعت سه بعد از ظهر
جهت نوبتدهی تلفنی از ساعت ۱۶ الی ۱۷ میتوانید با شماره مطب تماس حاصل فرمایید.
افزایش قد
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خداوند حفظشون کند استاد بنده هستند اخلاقشون عالی وتشخیصشون حرفی نداره
۱۴۰۴/۰۹/۱۴با سلام دکتر ابراهیمی با دادن روحیه و ارامش به بیماران میرسد
۱۳۹۷/۰۴/۲۲تحت درمان تیرویید کم کار هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲اولین با
۱۴۰۳/۱۰/۰۵برای قد و رشد کودک
۱۴۰۲/۰۲/۰۶تشخیص بیماری عالی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۴درجه یک
۱۴۰۲/۰۴/۰۲قد پسرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳فعلا در مرحله درمان و آزمایشات هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل کوتاهی قد پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱آزمایش نو
۱۴۰۴/۰۴/۰۶کمبود قد و وزن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸یکی از دختران رشد نمی کرد و دختر دیگم بلوغ زود رس داشت الان تحت نظر آقای دکتر هستن چند ساله ما خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸مشکل هورمون رشد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر خوب و دل سوز و با حوصله ی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۶افزایش
۱۴۰۲/۰۷/۲۱دکتر فوق العاده خوب ، مجرب و مثمرثمری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱سلام دخترم پرکاری تیرویید داشت یا تشخیص به موقع آقای دکتر درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۱نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بله میتواند به بیماران دیگه هم کمک کند
۱۳۹۸/۰۶/۱۰خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷کوتاهی قد.تحت درمانیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل تیروئد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳دختر من از بدو تولد تیروئید داشت نتیجه خیلی خوبی ازش گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر خیلی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷رای رشد قدی ،فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خدا خیرش بده دکتر خوبی است تعریفشو زیاد شنیدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰پوکی استخوان فعلا داریم مراحل درمان را سپری می کنیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بخاطر قد دخترم فعلا تحت درمان هست آقای دکتر هم از نظر اخلاق وتشخیص خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶هنوز تازه ویزیت شدیم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب است پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳من یک جلسه پسرم را بردم بعد یک سال می خواهم ادامه دهم
۱۴۰۳/۰۲/۱۵عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۱فدای مهربونیش بیمارستان کودکان دخترمو نجات داد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بهترین و مهربون ترین دکتر غدد تو تبریز...خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸دکتر فوق العاده ای هستن من از تشخیص ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹دکتر خوبی هستند کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۹دکتر بسیار خوب آلرژی فرزندم را اول خدا ایشان درمان کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲نتیجه کاملی نگرفتیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶واقعاخوبه....
۱۴۰۱/۱۱/۰۵فعلا یک جلسه رفتیم،امیدوارم عالی باشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار عالی وتشخیص درست واحترام به بیمار از صفات بارز دکتر ابراهیمی هست خوشحالم که دکتر دخترم هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸هر کی رفته
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عالیست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دخترم 4 سالشه رشد قدش تو یک سال 3 سانتی متر بود.رفتم پیش آقای دکتر توی 3 ماه 10 سانت بلند شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۶رضایت بخش هست
۱۴۰۱/۱۱/۲۴مشکل کوتاهی قد فرزندم به امید خدا وبا کمک آقای دکتر روز به روز خوب میشه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بلوغ زودرس .
۱۴۰۳/۰۵/۱۴رشد کودک
۱۳۹۸/۰۶/۲۲عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳مشکل قد
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶فعلا جلسه اول بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فوق العاده عااااااالی از هر لحاظ هم اخلاق هم تشخیص
۱۳۹۸/۱۰/۰۲عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۴سلام پسر من تروعید داشته مادرزادی خیلی خوب شدع واقعا دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۸/۲۳رشد پسرم فعلا تحت نظر
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵فعلا نتیجه ای نگرفتم ولی با تجربه و صبور هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۵فوق العاده باسواد و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بلوغ زودرس
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ایشان فوق العاده هستن ح
۱۴۰۱/۰۴/۰۴مشکل .رشد بچه ها . تا حدودی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۰۹دخترم قدش کوتاه بود رشد کرو
۱۴۰۲/۰۹/۱۵مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۲/۱۲عتلی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۹در حین معالجه ایم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر خیلی عالی و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷چند سال هست کم کاری تیرویید داره پسرم تحت درمانیم من احساس میکنم بلوغ زودرس داره اما آقای دکتر چنین تشخیصی ندادن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷مشکلی نداشتیم فقط خواستم زیر نظر دکتر باشه این دومین باره میخوام ببرم که نتیجه رشد و قد پسرم رو نسبت به ۳ ماه قبل رو بررسی کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۹تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۱۳خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳خیلی دکتر خوبی هست من چند ساله پسرم رو میبرم و نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳نارسایی کلیه داشت فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ترویید
۱۴۰۱/۰۶/۲۲خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بله پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۰دکتر خوبیه و بنظرم همیشه سعی داره داروی اضافی تجویز نکنه و با کمترین دارو ،درمان حاصل بشه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر ع
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴نمیدونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷سلام ب
۱۴۰۲/۰۳/۱۰هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خوبی هستند فعلا تحت نظر هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴برای خواهرم بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱رشدقدی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خواهرزاده ام مشکل تیروئید و کم خونی داره جلسه دوم که آزمایش دادیم مشکل کم خونی برطرف شده واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۲در مورد رشد
۱۴۰۱/۰۴/۲۳به سفارش یکی از اشنایان ایشان را شناخته ایم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹من برای رشد قدی پیش ایشون رفتیم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دیابت . عالی با حوصله با معلومات
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالی بودند
۱۴۰۲/۰۴/۰۷دکتری فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۱۵با سلام . یک دفعه مراجعه کرده ام . بسیار مودب و با حوصله و با دقت به حرف دخترم گوش دادند و با صبر و حوصله موارد را بررسی کردند . انشالا که نتیجه هم خوب باشد .
۱۳۹۸/۰۵/۲۰فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۱قابل توجه عزیزانی که میگن نوبت گرفتن سخته ، دوستان سایت نوبت دهی درست ساعت ۳ باز میشه و خیلی تایم محدودی داره که باید سرعت العمل به خرج بدین شاید در حدود ۲دقیقه نوبت دهی پر میشه من خودم بعد دو هفته به زور تونستم وقت بگیرم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱پسرم قدش کوتاه بود بردیم فعلا تحت درمان ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دکتر بسیار کار بلدیست
۱۳۹۸/۰۴/۰۹مشکل قد و وزن پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱کمبود هورمون رشد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بنده ازعملکرد واخلاق وتشخیص ایشان راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸تیروید فرزندم خدا خیرشون بده وطول عمربیشتر ،انسان تمام عیار
۱۴۰۴/۰۲/۱۱نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بچه هاراقبلاپیش ایشان بردهام
۱۳۹۷/۰۵/۱۳دکتر خوبیه فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی هستن ممنون
۱۴۰۱/۱۲/۰۱کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۸/۱۶عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۲۱کارش عالی اخلاقش عالییی
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ایییییییی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶برای قد دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶رشد کودک فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سلام دخترم تئرویدش کم کاربود ورشدقدی مناسبی نداشت.که توسط آقای دکتر ابراهیمی معالجه گردید.خداوند به ایشان سلامتی بده واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰کوتاهی قد و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹باسلام پسرمن رشدبسیارکمی داشت تحت نظر دکتر ابراهیمی شروع به رشدکرده وراضی هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۰رشد قد دخترم در حال درمان هستیم بین نه ماه هفت سانت افزایش قد داشتیم و بازم ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر خیلی خوبی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲برای رشد قدی کودکم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل وزن گیری و قد دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸کمبود وزن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴کارشون خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۱بیماری بلوغ زود رس، واقعا پزشکی کاردان بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸پزشک خوب وباتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۷برای رشد قد دخترمان میرویم دکتر عالی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دکتر خوببه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶تحت د رمان هستیم برای قد دخترم فعلا خوب پیش رفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکتر مهربان دلسوز وخداشناس ودر کار وحرفه ای خود عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲برای رشد دخترمون ۷ سانتیمتر رشد قد در طی ۶ ماه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲فعلا یک بار مراجعه کرده ام نمی دانم چگونه هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۷Perfect
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دکتر بسیار عالی و حاذق به کارشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۸رشد دخترم که خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۸سلام دخترم کمبود ویتامین داشت خداروشکر برطرف شد دکتر ابراهیمی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱نسخه اول هستش و تاثیر داشت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴برای قد دخترم مراجعه کردیم که هنوز تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای قد فرزندم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دخترم دیابت داشت دکت خوبی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۸دکترغددکودکانعالیبودندایشان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶«سلام! برای بلوغ زودرس دخترم بردم دکتر، خیلی مهربون و با شخصیت هستن. با دقت و انجام آزمایشهای کامل، همه چیز رو بررسی میکنن و آدم احساس راحتی و اعتماد پیدا میکنه.»
۱۴۰۴/۱۰/۱۵یکبار مراجعه کرده ام، برای رشد قدی پسرم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹کمبود وزن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل رشد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸انشالهکه همه
۱۴۰۱/۰۵/۳۱دکتر خوبیه ولی من دوره درمان بچه هامون کامل نکردم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بی نظیرن
۱۳۹۸/۰۶/۳۰عالی وباحوصله واخلاق مدار
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر بسیار باحوصله و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸کوتاهی قدپسرم فعلن تحت درمان ولی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۴پزشک مجربی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲در مراحل درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۹/۲۶بسیار عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۱۹پزشکی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۳تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۳سلام فعلا ک یک جلسه از درمان خواهرم پیش ایشون بوده و طول درمان دوسال هست و از طرز برخورد و رفتار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶قدو وزن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تیروئید ورشد
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷رشد قدی فرزندم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸قد در حال پیگیری
۱۴۰۳/۰۷/۱۲دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بزرگ شدن قد دخترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰از آشنایان تعریفشان را شنیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰حتما بله
۱۴۰۰/۱۰/۳۰باسلام به دکتر ابراهیمی همسرم دخترم را به معاینه جهت رشد کندی که داشتند مراجعه کردند به لطف خدا وبا تشخیص به موقع جنابالی نتیجه بخش بوده لزا برای معاینه مجدد وروند درمان خواهان وزیت میباشیم ممنون ازآقای دکتر اراهیمی حیدری
۱۳۹۸/۰۲/۱۳کوتاهی قد پسرم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱فعلا تحت درمان تا حصول نتیجه زمان لازمه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹کم کاری تیروئید و درمان خوبی داشتم تا الان
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر با تجربه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲با سلام خیلی دکتر کار بلد با تجربه باسواد خوش اخلاق است برای رشد بچمون خیلی راضی هستیم خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵غده ای در زیر بغل پسرم بود که پزشکان دیگر جراجی را توصیه کرده بودند ولی ایشان با یک نسخه دارو حل کردند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۱برای قد پسرم عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۳البر الببب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷رشد قدی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷تیروئید کودک برحسب آزمایشات تابحال نتیجه خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۰۵مشکل رشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸فعلا در
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عاللللللی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱برای وزن قد دخترم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸