پزشک معتمد و فوق العاده کار بلد و پرسنل وظیفه شناسی دارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
بهترین دکتر دندانپزشک پونک غرب تهران خانم دکتر داودیان کلینیک لبخند مدرن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
قیمت ایمپلنت های ایشون نسبت به بقیه مناسب تر و بهتر از بقیه بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
ایشون کاملا در کارشون متخصص هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
برای عصب کشی پیش ایشون مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
عالیه از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
بسیار راضی بودم و واقعا کارشون عالی بود و دکتر منصفی بودند ممنون
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
واقعا کارشون عالی بود کلینیک دندانپزشکی مجهز در پونک ممنون خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بسیار عالی ، برای پرکردن دندان مراجعه کرده بودم عالی بود بهترین در میرزابابایی هستن منصف و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
باسلام مو صورتم وریشم در نمیاد چه کار کنم تا در بیاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
درد دندان
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
ایشون واقعا مسلط به کارشون هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
برخورد محترمانه ای داشتن باتشکر از ایشان
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
من ونیر کامپوزیت ۱۸ واحد انجام دادم کاملا طبیعی و راضی بودم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
بهترین هستن واقعا در پونک دندان من را همان،جلسه کشیدنو همان جلسه ایمپلنت کردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
سلام وقت بخیر خانم دکتر خدا خیرتون بده قبلا جایی ایمپلنت کرده بودم همش اذیت بودم این سری دیگه راحت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
درجه یک هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
عالی بود کارشون و کلینیک مدرن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بسیار عالی بودند ، برای من کامپوزیت کردن سریع و دقیق ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
سلام ، ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
من برای پرکردن و جرم گیری پیش ایشون رفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
سلام من پیش متخصص درمان ریشه انجام دادم بسیار کار بلد و ماهر بودند راضی بودم ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
عالی واقعا عالی و مسلط
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
همه چی عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
رفع پوسیدگی، پر کردن و جرم گیری عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
بابت دندان های من خیلی زحمت کشیدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
کامپوزیت
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
دکتر فوق العاده مهربان و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
Ishoun awli hastan
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
حادفوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
درمان پوسیدگی دندان، بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
پرکردن.راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
واقعا ایمپلنتهامو عالی کار گزاشتن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
پزشک متعهد و مجربی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عالی بودن بهترین در غرب
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
دباد
درباره
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
عالی بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
واقعا ونیر کامپوزیتشون بهترین و طبیعی بود من قبلا جای رفته بودم و کلا کلینیک همه چیز عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دکتر دوستم هستن به توصیه ایشون به دکتر مراجعه کردم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
دکتر داودیان به نظرم دندانپزشک مجربی هستند و با حوصله کارهای درمان را انجام دادند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
خیلی معطل میکنند - هر بار مراجعه هم یک دکتر کار انجام میده - قرارداد با بیمه دندانپزشکی عمومی است و برای کار تخصصی باید آزاد حساب کنید چون نمیشه بری جای دیگری
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
بسیار پزشک بااخلاق وباشخصیت وماهری میباشند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
واقعا پزشک کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
واقعا هم کلینیک مجهز و دیجیتالی و بروز هم کارشون عالی بود من کار زیبایی و ترمیم انجام دادم ممنون
دکتر فاطمه داودیان - جراح و دندانپزشک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران دندانپزشکی اطفال در غرب تهران دندانپزشکی ایمپلنت در غرب تهران دندانپزشکی ونیرکامپوزیت در غرب تهران دندانپزشکی جراحی در غرب تهران دندانپزشکی درمان ریشه در غرب تهران دندانپزشکی عصب کشی در غرب تهران دندانپزشکی کشیدن دندان در غرب تهران دندانپزشکی ارتودنسی (ثابت و نامرئی و شفاف) در غرب تهران در پونک در کلینیک دندانپزشکی لبخند مدرن در پونک کلیه خدمات درمانی دندانپزشکی زیر نظر ـ های مجرب با قیمت مناسب انجام می گردد. فقط کافی است با ما در تماس باشید و یک جلسه ویزیت رایگان انجام دهید. طرف قرارداد با بیمه های آسیا معلم میهن ملت بیمه ما آرمان دندونت درمانت-سامان حال تجارت نو
پزشک معتمد و فوق العاده کار بلد و پرسنل وظیفه شناسی دارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بهترین دکتر دندانپزشک پونک غرب تهران خانم دکتر داودیان کلینیک لبخند مدرن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸قیمت ایمپلنت های ایشون نسبت به بقیه مناسب تر و بهتر از بقیه بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۸ایشون کاملا در کارشون متخصص هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱برای عصب کشی پیش ایشون مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عالیه از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار راضی بودم و واقعا کارشون عالی بود و دکتر منصفی بودند ممنون
۱۴۰۳/۰۳/۰۸واقعا کارشون عالی بود کلینیک دندانپزشکی مجهز در پونک ممنون خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار عالی ، برای پرکردن دندان مراجعه کرده بودم عالی بود بهترین در میرزابابایی هستن منصف و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۶باسلام مو صورتم وریشم در نمیاد چه کار کنم تا در بیاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶درد دندان
۱۴۰۳/۰۷/۲۵ایشون واقعا مسلط به کارشون هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۰برخورد محترمانه ای داشتن باتشکر از ایشان
۱۴۰۳/۰۲/۱۷من ونیر کامپوزیت ۱۸ واحد انجام دادم کاملا طبیعی و راضی بودم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۱۰بهترین هستن واقعا در پونک دندان من را همان،جلسه کشیدنو همان جلسه ایمپلنت کردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷سلام وقت بخیر خانم دکتر خدا خیرتون بده قبلا جایی ایمپلنت کرده بودم همش اذیت بودم این سری دیگه راحت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳درجه یک هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عالی بود کارشون و کلینیک مدرن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی بودند ، برای من کامپوزیت کردن سریع و دقیق ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹سلام ، ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من برای پرکردن و جرم گیری پیش ایشون رفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۵سلام من پیش متخصص درمان ریشه انجام دادم بسیار کار بلد و ماهر بودند راضی بودم ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عالی واقعا عالی و مسلط
۱۴۰۴/۰۱/۲۳همه چی عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۳رفع پوسیدگی، پر کردن و جرم گیری عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷بابت دندان های من خیلی زحمت کشیدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳کامپوزیت
۱۴۰۴/۰۱/۲۹دکتر فوق العاده مهربان و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵Ishoun awli hastan
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۲/۰۶حادفوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۶درمان پوسیدگی دندان، بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷پرکردن.راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱واقعا ایمپلنتهامو عالی کار گزاشتن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳پزشک متعهد و مجربی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عالی بودن بهترین در غرب
۱۴۰۳/۰۸/۲۸دباد درباره
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶واقعا ونیر کامپوزیتشون بهترین و طبیعی بود من قبلا جای رفته بودم و کلا کلینیک همه چیز عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر دوستم هستن به توصیه ایشون به دکتر مراجعه کردم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر داودیان به نظرم دندانپزشک مجربی هستند و با حوصله کارهای درمان را انجام دادند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷خیلی معطل میکنند - هر بار مراجعه هم یک دکتر کار انجام میده - قرارداد با بیمه دندانپزشکی عمومی است و برای کار تخصصی باید آزاد حساب کنید چون نمیشه بری جای دیگری
۱۴۰۴/۱۱/۰۴بسیار پزشک بااخلاق وباشخصیت وماهری میباشند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۷واقعا پزشک کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳واقعا هم کلینیک مجهز و دیجیتالی و بروز هم کارشون عالی بود من کار زیبایی و ترمیم انجام دادم ممنون
۱۴۰۳/۰۳/۰۶