پدرم برای خشکی و خارش شدید پوست مراجعه کردن و ایشون یک کرم ساختنی تجویز کردن که خیلی موثر بود.
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
تحت درمان هستم فعلا ولی خیلی حس دلسوزی یا حرفه ای بودن نگرفتم . انگار بیشتر تمایل به کارهای زیبایی دارن تا درمانهای پوستی .
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
جهت کمی و ریزش موی سر مراجعه کردم تازه تحت درمانم الان نمیشه قضاوت کرد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
در سه کلمه ایشان را توصیف میکنم:با اخلاق، مجرب و متعهد
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
خیلی حرفه ای هستن،تا کاری از لحاظ علمی نیاز به انجام نداشته باشه انجام نمیدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
بسیار حاذق و باسواد و بااخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
خیلی مهربان و صبور
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
فعلا در حال درمان هستم برای جوش های صورتم تا بعدا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
حساسیت پوست
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
عالی و خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دکتور خوش اخلاق و خوبی هستن . دو بار ویزیت شدم و خارش کل بدنم خوب شده.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
هنوز درحال معالجه ام
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
مشکل مو و پوست
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
اخلاق عالی و باسواد من برای گرفتن روتین پوستی رفتم پیششون کیفیت پوستم واقعا بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
رباب معصومی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
برای کک
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
عالییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
هایفو انجام دادم عالی بود..دکتر مهربان و با حوصله و بادقت هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار گرون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
پوستم لک پیدا کرده بود ایشون با تشخیص درستشون تونستند کمک کنند ک جلوگیری بشه با تشکر از خانم دکتر ساقی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
کارشون عالی ورفتارشون بی نظیر
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
عالی عالی عا
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
ریزش وکم پشتی مو خیلی عالی و درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
من جراحی پلک انجام دادم و راضیم،خیلی تغییر کردم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
فعلا که خوبع
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
بیماری پوستی درحال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
سه جلسه لیزر کردم بسیار راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بنده جهت درمان میگرن خدمت ایشان رسیدم و نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
مشکل ریزش مو سر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
از قبل می شناختمشون برای ریزش مو رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
دکتر جوان با حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
HPV بهبودی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
ایشان بسیار ماهر و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
مشکل من ریزش مو بود که در حال حاضر در حال بهبوده.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
در حال
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بسیار خوش برخود و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
با دقت و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
من یه بیماری ویروسی پوستی داشتم هرجا رفتم تشخیص اشتباه بود بهترینن خانم دکتر تا دیدن متوجه شدن و درمان شدم فوق العاده با شخصیت و مهربون و در کارشون عالی هستن حتما پیشنهاد میکنم ایشونو️
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عباس زارع منصوری
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بسیار باحوصلهمن نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
خانم دکتر آفتاب سوختگی من رو در عرض چند روز درمان کردن فوق العاده هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
جراحی خالهای گوشتی بزرگ داشتم و ایشان بسیار ماهرانه انجام دادند.
بسیار خوشاخلاق و خوشبرخورد هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
ناراختی پوستی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
خوش اخلاق وخوش برخورد و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
رزاسه داشتم با داروهای دکتر رو به بهبوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بهتون پیشنهاد میکنم من واقعا نتیجه ی خوبی گرفتم هم برا جوش رفتم هم لک های صورتم واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
سلام به نظر من دکتر بسیار خوبی هستن ریز شدید مو داشتم و خارش پا با داروهایی که دادن خیلی خیلی بهتر شدم و حتما روند درمان و با ایشون ادامه میدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بیماری دست، پا و دهان که خداروشکر درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
زگیل ،فریز ،خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
تا حالا عالین
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
بشدت متبحر و
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
به خاطر ریزش مو و چربی و شوره سر تحت درمان
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
ریزش مو
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
دکتر بسیار با تجربهوخوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
برای خارش پوستی مراجعه کردن تشخیص درست و درمان شدم
بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
یه دکتر بسیار با حوصله، مهربون، باسواد و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
خیلی با حوصله بودن. بعد از یک هفته درمان شدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
بهبودی حاصل شد .دکتر خوش اخلاق و بادقت و متبحری هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
فعلا میخوام برم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
خکل و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
ایشان تنها به نگاه کردن بیمار بسنده کردند و در مدت زمان بسیار کوتاه ویزیتشان به پایان رسید. و برای فرد سالمند دچار عفونت تنها به تجویز آنتی بیوتیک و پماد اکتفا کردند.
– دکتر بیتا ساقی – متخصص پوست، مو، لیزر و زیبایی – دارای مدرک بورد تخصصی – عضو انجمن متخصصین پوست ایران و اروپا – مدرس کارگاه های آموزشی برای متخصصین پوست – انجام کلیه خدمات درمانی و زیبایی مطابق به روزترین متد روز دنیا افتخارات: ١.ترجمه رفرانس تخصصی بولونیا رشته پوست برای متخصصین و دستیاران رشته تخصصی پوست و مو ٢.تالیف و ترجمه رفرانس جراحی رابینسون برای متخصصین و دستیاران رشته تخصصی پوست و مو ٣.تالیف کتاب پمفیگوس برای متخصصین و دستیاران رشته تخصصی پوست و مو ٤.رفرانس شدن مقاله شماره ١ زیر در کتب پزشکی Clinical researches: 1.Evaluation of Therapeutic Efficacy and Safety of Tranexamic Acid Local Infiltration in Combination with Topical 4% Hydroquinone Cream Compared to Topical 4% Hydroquinone Cream Alone in Patients with Melasma: A Split-Face Study, A clinical study Hindawi Dermatology Research and Practice journal,2018 2.Blunt cannula subcision is more effective than Nokor needle subcision for acne scars treatment, A clinical study, Journal of cosmetic dermatology,2018 3.A rare ophthalmologic disorder: Gyrate atrophy with sparse hair, case report, Iranian journal of dermatology, 2017 4.Tattoo granuloma: A clinical and demographic survey of patients referred to Razi hospital in Tehran, Journal of Dermatology and Cosmetic, 2014 Books: 1.Robinson, 2021 2.Pemphigus, 2015
تهرانپاسداران بوستان ۹ پلاک ۱۱۷ طبقه ۵ شماره تماس: ۷۹۵۲۷-۰۲۱
کلینیک تخصصی زنان پاسداران، با بهره گیری از دانش بروز متخصصین زنان مجرب و به کارگیری بهترین و جدیدترین دستگاههای روز دنیا آماده خدمت رسانی درمانی و زیبایی و ارتقای سلامت بانوان عزیز می باشد.در حال حاضر نوبت دهی متخصصین زنان تلفنی میباشد.
پدرم برای خشکی و خارش شدید پوست مراجعه کردن و ایشون یک کرم ساختنی تجویز کردن که خیلی موثر بود.
۱۴۰۲/۰۴/۰۸درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۱۶تحت درمان هستم فعلا ولی خیلی حس دلسوزی یا حرفه ای بودن نگرفتم . انگار بیشتر تمایل به کارهای زیبایی دارن تا درمانهای پوستی .
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳جهت کمی و ریزش موی سر مراجعه کردم تازه تحت درمانم الان نمیشه قضاوت کرد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰در سه کلمه ایشان را توصیف میکنم:با اخلاق، مجرب و متعهد
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خیلی حرفه ای هستن،تا کاری از لحاظ علمی نیاز به انجام نداشته باشه انجام نمیدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیار حاذق و باسواد و بااخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خیلی مهربان و صبور
۱۴۰۴/۱۲/۱۴فعلا در حال درمان هستم برای جوش های صورتم تا بعدا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۲۱حساسیت پوست
۱۴۰۲/۱۰/۲۴عالی و خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۸دکتور خوش اخلاق و خوبی هستن . دو بار ویزیت شدم و خارش کل بدنم خوب شده.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴هنوز درحال معالجه ام
۱۴۰۳/۱۲/۱۹مشکل مو و پوست
۱۴۰۳/۰۹/۰۵اخلاق عالی و باسواد من برای گرفتن روتین پوستی رفتم پیششون کیفیت پوستم واقعا بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۸رباب معصومی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰برای کک
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عالییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵هایفو انجام دادم عالی بود..دکتر مهربان و با حوصله و بادقت هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار گرون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پوستم لک پیدا کرده بود ایشون با تشخیص درستشون تونستند کمک کنند ک جلوگیری بشه با تشکر از خانم دکتر ساقی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۲کارشون عالی ورفتارشون بی نظیر
۱۴۰۲/۰۵/۲۶عالی عالی عا
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ریزش وکم پشتی مو خیلی عالی و درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴من جراحی پلک انجام دادم و راضیم،خیلی تغییر کردم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فعلا که خوبع
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بیماری پوستی درحال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سه جلسه لیزر کردم بسیار راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بنده جهت درمان میگرن خدمت ایشان رسیدم و نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل ریزش مو سر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱از قبل می شناختمشون برای ریزش مو رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر جوان با حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰HPV بهبودی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰ایشان بسیار ماهر و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۳در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲مشکل من ریزش مو بود که در حال حاضر در حال بهبوده.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸در حال
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار خوش برخود و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۲۵با دقت و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من یه بیماری ویروسی پوستی داشتم هرجا رفتم تشخیص اشتباه بود بهترینن خانم دکتر تا دیدن متوجه شدن و درمان شدم فوق العاده با شخصیت و مهربون و در کارشون عالی هستن حتما پیشنهاد میکنم ایشونو️
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عباس زارع منصوری
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار باحوصلهمن نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خانم دکتر آفتاب سوختگی من رو در عرض چند روز درمان کردن فوق العاده هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۳جراحی خالهای گوشتی بزرگ داشتم و ایشان بسیار ماهرانه انجام دادند. بسیار خوشاخلاق و خوشبرخورد هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۹ناراختی پوستی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوش اخلاق وخوش برخورد و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶رزاسه داشتم با داروهای دکتر رو به بهبوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بهتون پیشنهاد میکنم من واقعا نتیجه ی خوبی گرفتم هم برا جوش رفتم هم لک های صورتم واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰سلام به نظر من دکتر بسیار خوبی هستن ریز شدید مو داشتم و خارش پا با داروهایی که دادن خیلی خیلی بهتر شدم و حتما روند درمان و با ایشون ادامه میدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بیماری دست، پا و دهان که خداروشکر درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰زگیل ،فریز ،خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تا حالا عالین
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بشدت متبحر و
۱۴۰۴/۰۵/۲۹به خاطر ریزش مو و چربی و شوره سر تحت درمان
۱۴۰۴/۱۱/۱۴ریزش مو
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دکتر بسیار با تجربهوخوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برای خارش پوستی مراجعه کردن تشخیص درست و درمان شدم بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰یه دکتر بسیار با حوصله، مهربون، باسواد و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خیلی با حوصله بودن. بعد از یک هفته درمان شدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بهبودی حاصل شد .دکتر خوش اخلاق و بادقت و متبحری هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸فعلا میخوام برم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خکل و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹ایشان تنها به نگاه کردن بیمار بسنده کردند و در مدت زمان بسیار کوتاه ویزیتشان به پایان رسید. و برای فرد سالمند دچار عفونت تنها به تجویز آنتی بیوتیک و پماد اکتفا کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عاااااالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۴دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام من بیماری پوستی دارم و تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴راضی نبودم، منشی ها به درستی پاسخگو نبودند.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰