این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان ـ خیابان سجاد ـ ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی (سپهسالار) ـ نبش بن بست خجسته ـ ساختمان بهار ـ طبقه دوم ـ مطب دکتر علی بهزادی
از لحاظ رفتار با کودک در شرایط خاص که برای بچه ناراحت کننده اس بی نظیر بودن از نظر سرعت عمل در کار مشابهشون رو ندیدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بهترین دکتری ک دیدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱کشیدن دندان شیری
۱۴۰۲/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۳۰آقای دکتر بهزادی از نظر اخلاق و رفتار با بچه ها و هچنین تجربه کاری بسیار عالی هستند و اینقدر سریع برای بچه ها کار انجام می دهند که بچه ها اصلا اذیت نمیشوند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۳پزشک بسیار خوش برخورد باحوصله و سرعت عمل بالا هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خیلی خیلی خیلی هزینهها زیادتر بقیه بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی عالی بودن اقای دکتر انقدر که پسر کن که همیشه از دندونپزشکی میترسید خیلی راحت کارش انجام شدو حتی دیگه نمیترسه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰والا من تلفنی که با منشی حرف زدم انقدر ترسیدم پسرم را ببرم که کلا پشیمون شدم دکتر را ببینم ، از ما میپرسن ایا بچه همکاری میکنه وگرنه باید بیهوش بشه ️
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بودند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲عالی ث
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سلام . برخورد پرسنل عالی وآقای دکتر هم بسیار با متانت و آرامش با بچه همراه بود .نوبت به موقع و بدون معطلی داشتیم . عصب کشی . پرکردن و روکش دندان آسیاب پسرم چهار سال و نیم .آقای دکتر قول تریلی سفارشی اسباب بازی ️
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر بهزادی بسیار دکتر حاذق و عالی هستن من فرزندم چند بار به مطبشون بردم و از بر خورد عالی و سرعت عمل بالا در کارشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۰۵بسیار پزشک کار درستی هستند ان شاالله در تمام مراحل زندگی شون موفق باشند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی بودند و رفتار خوبی با بچه ها داشتند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸دندان های پسرم را جراحی کرد
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر مهربان و به شدت صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۸پسرم پیش ایشون ۴ واحد کشیدن و ۴ واحد روکش داشت و خداروشکر خیلی خوب شد. بسیار خوش برخوردن و پرتجربه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار گرون واسه کارهایی مثه فلوراید تراپی واقعا ارزش نداش بار دکتر خانم بچه ام بهتر همکاری کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار پزشک خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸سلام پسرم تحت بیهوشی قرارگرفت هم دنداهای پوسیده اش کشیده شده هم فضا نگه داربراش گذاشته شددگتربهزادی ازهمه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عصب کشی دندان پسرم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر عالی هستن خیلی باحوصله معاینه کردن و همه را توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خیلی عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۰۳دندان دخترم رو کشیدند با ژل بی حسی و سوزن بی حسی اصلا هیچ ترسی نداشت خودش هم باورش نمیشد عالی بودند عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستند و کارشونم خوبه
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر خیلی خوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۱/۱۲/۰۳دندان بچه ها را عالی درست کردن
۱۴۰۳/۰۹/۲۲طرز برخورد عالی خنده خوش اخلاق چکاپ بود بسیار ابدیت و کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عصب کشی دندان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹برخوردهای عالی با خانواده هاومهربان بابچه ها
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر بسیار با شخصیت و مهربانی هستند برای ارتودنسی دخترم رفتم فعلا در مرحله ترمیم دندان های خراب هستم دکتری با حوصله و دقیق و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴محیط عالی برخورد مناسب ویزیت عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳هر دو بچه هام را برای کشیدن و عصب کشی پیش آقای دکتر آوردم بسیار عالی هستند ایشون باز هم میبرم اخلاق و کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار کار بلد، مهربان و حوصله دار
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر بسیارعالی و خوش اخلاق هستن،پسرم ۸تا دندون خراب داشت ک تحت بیهوشی آقای دکتر ترمیم کردهمشو،بعد بیهوشی پسرم هیچ دردی نداشت و اصلا اذیت نشد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دختر من ۹سالش بود وازدندانپزشکی میترسید اقای دکتر باصبوری ومهربانی که داشتند کلی تودل دخترم جا پیداکردن البته چون تعداد خرابی ها زیادبود بابیهوشی واتاق عمل کار ماراانجام دادن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر کار بلد وخیلی خیلی خوش اخلاق و در ارتباط گرفتن با کودک خیلی خوب از لحاظ کاری خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار خوش برخورد هستند من سه بار کلا پسرم رابدم پیش ایشون عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتری باسطح فنی بالا خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷قیمت ها نسبتا بالا
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار عالی… وقت برای معاینه میزارن پاسخگوی تمام سوالات والدین هستند و کارشون خیلی عالیه وبرخوردشون بسیار با احترام است
۱۴۰۴/۱۱/۰۸