۶۲ نفر
دکتر علی بهزادی

دکتر علی بهزادی

متخصص دندانپزشکی کودکان

درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی

متخصص شماره نظام: ۱۴۴۹۷۰
۶۶ نفر

از لحاظ رفتار با کودک در شرایط خاص که برای بچه ناراحت کننده اس بی نظیر بودن از نظر سرعت عمل در کار مشابهشون رو ندیدم

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

بهترین دکتری ک دیدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

کشیدن دندان شیری

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۲/۰۸/۳۰

آقای دکتر بهزادی از نظر اخلاق و رفتار با بچه ها و هچنین تجربه کاری بسیار عالی هستند و اینقدر سریع برای بچه ها کار انجام می دهند که بچه ها اصلا اذیت نمیشوند.

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

پزشک بسیار خوش برخورد باحوصله و سرعت عمل بالا هستند.

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

خیلی خیلی خیلی هزینهها زیادتر بقیه بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

خیلی عالی بودن اقای دکتر انقدر که پسر کن که همیشه از دندونپزشکی میترسید خیلی راحت کارش انجام شدو حتی دیگه نمیترسه

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

والا من تلفنی که با منشی حرف زدم انقدر ترسیدم پسرم را ببرم که کلا پشیمون شدم دکتر را ببینم ، از ما میپرسن ایا بچه همکاری میکنه وگرنه باید بیهوش بشه ️

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

عالی بودند

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

عالی ث

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

سلام . برخورد پرسنل عالی وآقای دکتر هم بسیار با متانت و آرامش با بچه همراه بود .نوبت به موقع و بدون معطلی داشتیم . عصب کشی . پرکردن و روکش دندان آسیاب پسرم چهار سال و نیم .آقای دکتر قول تریلی سفارشی اسباب بازی ️

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دکتر بهزادی بسیار دکتر حاذق و عالی هستن من فرزندم چند بار به مطبشون بردم و از بر خورد عالی و سرعت عمل بالا در کارشون بسیار راضی بودم

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

بسیار پزشک کار درستی هستند ان شاالله در تمام مراحل زندگی شون موفق باشند

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی بودند و رفتار خوبی با بچه ها داشتند

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

همه چی عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

دندان های پسرم را جراحی کرد

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

دکتر مهربان و به شدت صبوری هستند

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

پسرم پیش ایشون ۴ واحد کشیدن و ۴ واحد روکش داشت و خداروشکر خیلی خوب شد. بسیار خوش برخوردن و پرتجربه

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

بسیار گرون واسه کارهایی مثه فلوراید تراپی واقعا ارزش نداش بار دکتر خانم بچه ام بهتر همکاری کرد

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

بسیار پزشک خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

سلام پسرم تحت بیهوشی قرارگرفت هم دنداهای پوسیده اش کشیده شده هم فضا نگه داربراش گذاشته شددگتربهزادی ازهمه لحاظ عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عصب کشی دندان پسرم و بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

خیلی دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

دکتر عالی هستن خیلی باحوصله معاینه کردن و همه را توضیح دادن

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خیلی عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

دندان دخترم رو کشیدند با ژل بی حسی و سوزن بی حسی اصلا هیچ ترسی نداشت خودش هم باورش نمیشد عالی بودند عالی

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستند و کارشونم خوبه

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

دکتر خیلی خوش اخلاق وکاربلد

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

دندان بچه ها را عالی درست کردن

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

طرز برخورد عالی خنده خوش اخلاق چکاپ بود بسیار ابدیت و کار بلد

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

عصب کشی دندان

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

برخوردهای عالی با خانواده هاومهربان بابچه ها

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

دکتر بسیار با شخصیت و مهربانی هستند برای ارتودنسی دخترم رفتم فعلا در مرحله ترمیم دندان های خراب هستم دکتری با حوصله و دقیق و عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

محیط عالی برخورد مناسب ویزیت عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

هر دو بچه هام را برای کشیدن و عصب کشی پیش آقای دکتر آوردم بسیار عالی هستند ایشون باز هم میبرم اخلاق و کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

بسیار کار بلد، مهربان و حوصله دار

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر بسیارعالی و خوش اخلاق هستن،پسرم ۸تا دندون خراب داشت ک تحت بیهوشی آقای دکتر ترمیم کردهمشو،بعد بیهوشی پسرم هیچ دردی نداشت و اصلا اذیت نشد

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دختر من ۹سالش بود وازدندانپزشکی میترسید اقای دکتر باصبوری ومهربانی که داشتند کلی تودل دخترم جا پیداکردن البته چون تعداد خرابی ها زیادبود بابیهوشی واتاق عمل کار ماراانجام دادن واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

دکتر کار بلد وخیلی خیلی خوش اخلاق و در ارتباط گرفتن با کودک خیلی خوب از لحاظ کاری خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار خوش برخورد هستند من سه بار کلا پسرم رابدم پیش ایشون عالی بودند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

دکتری باسطح فنی بالا خوش اخلاق وعالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

قیمت ها نسبتا بالا

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

بسیار عالی… وقت برای معاینه میزارن پاسخگوی تمام سوالات والدین هستند و کارشون خیلی عالیه وبرخوردشون بسیار با احترام است

۱۴۰۴/۱۱/۰۸
مطب دکتر علی بهزادی
اصفهاناصفهان ـ خیابان سجاد ـ ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی (سپهسالار) ـ نبش بن بست خجسته ـ ساختمان بهار ـ طبقه دوم ـ مطب دکتر علی بهزادی
روز‌ها و ساعات کاری
یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰
پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر علی بهزادی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دکتر علی بهزادی

    اصفهان ـ خیابان سجاد ـ ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی (سپهسالار) ـ نبش بن بست خجسته ـ ساختمان بهار ـ طبقه دوم ـ مطب دکتر علی بهزادی

    مطب دکتر علی بهزادی

    اصفهان ـ خیابان سجاد ـ ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی (سپهسالار) ـ نبش بن بست خجسته ـ ساختمان بهار ـ طبقه دوم ـ مطب دکتر علی بهزادی