دکتر خیلی خوش اخلاق و با حوصله هستن و همچنین با سواد هستن برای درمان درد زانوی پدرم مراجعه کردیم با درمان دارویی و تزریق زانو الان خداروشکر بهتر هستن و ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
با حوصله و دقیق میباشند اقای دکتر را به بقیه توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بسیار ماهر و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
دکتر خوش برخوردی بودن ولی ما ساعت ۱۰ از نوبت دات آی آر وقت گرفته بودیم که دکتر ساعت ۱۱:۴۰ اومدن و با وجود بچه پنج ساله خیلی سخت بود برامون و اینکه ۳۰ تومن برای بیعانه سایت از ما گرفت که نوشته بود مابقی و تو مطب حساب میکنید که اونجا بهمون گفتن اون سی تومن برای سایت به ما ربطی نداره و بعد از این تلفنی وقت بگیرید که اون سی تومن و پرداخت نکنید.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر خوش برخورد ومهربونی هستن خیلی خوب معاینه میکنن
ناراحتی زانو داشتم فقط یبار ویزیت شدم و پی آر پی انجام دادن هنوز تحت درمانم باید سه دوره پی آر پی انجام بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
خوب وقت میذاره
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
بسیاری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
درد زانو و انجام prp
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
مشکل آرتروز مادر بود، خیلی وقت گذاشتن و حرفاشون روی روحیه مادرم خیلی موثر بود
مشکل بنده درد و بی حسی در ناحیه گردن و دست چپ بود که آقای دکتر با روی خوش و حوصله تمام من رو راهنمایی کردند .
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
دکتر خوبی هستن تشخیص درست و راه حل عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
تازه درمان رو شروع کردم ولی بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
ضمن عرض ادب احترام باتشکر از سایت نوبت من مشهدم اشتباها بادکتربهاری مشهد نوبت گرفتم ازتمامی دکترهای محترم خواهشمندم در سایت نوبدهی اینترنتیشان را فعال فرمایند ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
دیسک کمر دارم فعلا باداروهایی که داد بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کمرم درد میکرد و تشخیص ایشون عالی بود.برخوردشونم که خیلی خوب و محترم بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
برای درد زانو مراجعه کردم دکتر دیگه ای عمل فوری و تجویز کردن ولی ایشون رد کردن و بسیار منصف و با اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
برای مشکل کشیدگی تاندون مچ پا خدمت آقای دکتر بودیم بسیار خوش برخورد ،با حوصله،حرفه ای و دقیق بودن با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
درد زانو به پایین
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
دکتر خوبیه خیلی خوب به حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عالی عالی بسیار دکتر کار بلد️️️
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
دوست داشتنی و باتجربه بود.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
غده در دست راست تشخیص شدن عالی بود خیلی خوب هم توضیح دادند مسئولانه و دلسوزانه برخورد کردند تا اخر عمرم ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
بسیار با اخلاق و دقیق و ماهر هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
خیلی خوش اخلاق مهربون دقیق در مورد بررسی بیماری خداوند از دکتر راضی باشه من از ایشون بی نهایت سپاس و قدر دان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دیسک گردن داشتم چندجا رفتم فقط ایشون تشخیص داد مشکلمو برام کلی وقت گذاشت و هرچی لازم بود برای درمانم گفت خدا رو شکر الان خیلی عالیم ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
مشکل انتظار بیش از حد در مطب ، خواهش میکنیم منشی در وقت دهی ، مدیریت کارآمدتری داشته باشن تا از اتلاف وقت بیماران در مطب جلوگیری شود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
جهت تعویض مفصل زانو مراجعه کردم خداروشکر الان خوبم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دیسک کمر دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
بسیار صبور و ماهر
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
خوش برخوردن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
با سلام ، به عزیزانی که مشکل ارتوپدی و بیماری حرکتی در فعالیت روزمره شون دارن دکتر بهاری بهترین گزینه ای هستن که میتونین برای درمان مراجعه کنند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
من اولین بار بود ویزیت شدم بسیار خوش اخلاقبا دقت و توضیحات کامل و دقیق و مخصوصا اینکه با روحیه مثبت با مریض صحبت میکنه خیلی عالیه من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
دکترباحوصله ایه دقت میکنه در تشخیص مشکل .فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
کمر درد بخاطر آسیب ورزشی و با تشخیص درست ایشون بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
پارکی پای پسرم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
درد گردن دارم ام آر ای دادم ببرم پیشش
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
ایشان قولی دادن که فعلا انجام نشده
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
چکاپ، بسیار خوش برخورد و بادقت، توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
خوش برخورد هستند بابت کارشون چون تازه بهشون مراجعه کردم نمیتونم فعلا نظر بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
هم طرز برخورد منشی ها خوب بود و هم دکتر البته زمان گفته شده در سایت زمان تقریبی هست و معیار حضور در مطب برای ویزیت شدن است
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
دکتر بسیار حاذقی هستن برای من پی آر پی کردن خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
درود...بسیار با صبوری و مهریونی به مشکلم گوش دادند و با حوصله راهنماییم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
دکتر با سواد با اخلاق خوش که با صبر و شکیبایی مددجو هارو ویزیت می کردند. واقعا که ازشون راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
عالی بسیار با سواد و تشخیص درست من پارگی رباط دارم و مایع مفصلی در حال درمان هستم خدا رو شکر خیلی بهتر شدم ایشون حتی با مشاوره خیلی کمک کردن
خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
مشکل پادرد داشتم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
درد لگن و خار پاشنه درمان دارویی و تزریق PRP و من راضی هستم بسیار پی گیر و خوش رفتار
عالی هستن برای جراحی تعویض مفصل زانو مراجعه کردیم بسیار خوش برخورد و با حوصله پاسخگوی سوالات بودن و هفته پیش جراحی انجام شد و خداروشکر وضعیت خوبی دارم و راه میرم به توصیه پزشک
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
باتجربه با مهارت بااخلاق و واقعا برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
بسیار دکتر با دانشی هستن و واقعا زمان میذارن برای بیمارهاشون، من برای مادرم که چندین سال هست درگیر مشکلآن مختلفی برای زانوش هست نوبت گرفتم، و ایشون حدودا یک ساعت و ربع داشتن با تئوری های مختلف معاینه میکردن تا همه مشکلات رو کامل بررسی کنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خیلی مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
خارپاشنه - دکتر با یک تزریق مشکل رو حل کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
تشخیص فوقالعاده و برخورد به شدت محترمانه
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
زانو درد شدید داشتم و دیگه حتی رانندگی هم نمیتونستم بکنم پیش چندتا دکتر دیگه هم قبل ایشون رفتم کلی هزینه هم کرده بودم بازم جواب نگرفته بودم پیش ایشون اومدم الان کاملا خوب شدم و مثل روز اولم شده پام
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
جلسه اول ویزیت خوب بود، برای جلسه بعدی تلفتی نوبت گرفتم و قبل از اینکه راه بیفتم با مطب تماس گرفتن و گفتن که دکتر تا ۷:۴۰ تشریف دارن و من جواب امآرآی برده بودم، مسیر طولانی با گردن درد رسیدم و ۷:۱۰ رسیدم و منشی ایشون درو باز کردن و گفتن دکتر دیگه جمع کردن و دارن میرن و منو راه ندادن. واقعا برخورد خیلی نامناسبی بود و بد عهدی کردن علی رغم تماس که منو پذیرش نکردن!
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
سلام،دکتر بهاری پزشک خوش برخوردوحاذقی،هستند،همینکه دراواسط ایام نوروز،ویزیت کردند هم خیلیی عالیه،همسرم درد کمر زیادی داشتند که باکیفیت و داروی مناسب بسیااار بهتر شدند .تنشون سلامت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
آقای دکتر واقعا با تجربه و با مهارت هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
تجریه ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
زانو درد شدید
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
کیفیت نوبت دهی خیلی ضعیف بود.و دوساعت توی مطب معطل شدیم ....مکانش پارکینگ نداره جریمه هم شدیم.برخورد منشی نامناسب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
رابطه خوب با بیمار
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
می خوام بااین دکتر تماس برقرار کنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
باسلام ،آقای دکتر بهاری بسیار عالی وبا وجدان هستن،واقعا برابیمار وقت میذارن وخیییلی هم خوش برخورد وصبور هستن ،منشیهاشون که خیییلی برخورد عالی داشتن وصبوری میکنن با بیمار،من برای پادرد رفتم پیشه ایشون اولین جلسم بود تشخیصه ایشون خار پاشنه بود که بسیار دقیق نظر دادن تزریقه پی ار پی برام انجام دادن وبعد دوهفته الان خدارو شکر خییییلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
سلام. من برای خارپاشنه و درد زانو مراجعه کردم ایشون واقعا خوش برخوردترین. دقیق ترین ماهرترین با تجربه ترین دکتری هستن که دیدم. باوجدان. صبور در ضمن پرسنل عالی عالی عالی عالی بیست
درمان اختصاصی دردها و آسیب های زانو و انحرافات زانو طبق آخرین گایدلاین های روز دنیا. متخصص و جراح ارتوپدی. شاغل در بیمارستان فوق تخصصی پیامیران تهران و فرهیختگان تهران. سابقه ی هیئت علمی در مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان شهید رجایی قزوین. بیش از ۱۰ سال سابقه ی طبابت در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و غیردولتی با بیش از ۱۷۰۰ عمل ارتوپدی موفق. سابقه طبابت در مناطق محروم جنوب. خدمات قابل ارائه: درمان آسیب های ورزشی، آرتروز زانو، تعویض مفصل زانو، آرتروسکوپی، درمان انحرافات زانو از جمله زانوی پرانتزی و زانوی ضربدری، درمان انحراف شست پا یا هالوکس والگوس. نوبت به صورت آنلاین و حضوری. مطب: روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۹). ویزیت آنلاین و مشاوره شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ امکان پذیر می باشد.
بسیار دکتر خوبی هستن من یبوست داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۵پای مادرم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱دکتر خیلی خوش اخلاق و با حوصله هستن و همچنین با سواد هستن برای درمان درد زانوی پدرم مراجعه کردیم با درمان دارویی و تزریق زانو الان خداروشکر بهتر هستن و ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳با حوصله و دقیق میباشند اقای دکتر را به بقیه توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار ماهر و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۰۶دکتر خوش برخوردی بودن ولی ما ساعت ۱۰ از نوبت دات آی آر وقت گرفته بودیم که دکتر ساعت ۱۱:۴۰ اومدن و با وجود بچه پنج ساله خیلی سخت بود برامون و اینکه ۳۰ تومن برای بیعانه سایت از ما گرفت که نوشته بود مابقی و تو مطب حساب میکنید که اونجا بهمون گفتن اون سی تومن برای سایت به ما ربطی نداره و بعد از این تلفنی وقت بگیرید که اون سی تومن و پرداخت نکنید.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خوش برخورد ومهربونی هستن خیلی خوب معاینه میکنن ناراحتی زانو داشتم فقط یبار ویزیت شدم و پی آر پی انجام دادن هنوز تحت درمانم باید سه دوره پی آر پی انجام بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوب وقت میذاره
۱۴۰۳/۰۱/۱۰بسیاری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳درد زانو و انجام prp
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل آرتروز مادر بود، خیلی وقت گذاشتن و حرفاشون روی روحیه مادرم خیلی موثر بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مادرم رو بردم پیششون ، درد شونه داشتن ، تشخیصشون عالی ، ارتباطشون عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷میخک پا داشتم ایشان خیلی با روحیه بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۵مشکل بنده درد و بی حسی در ناحیه گردن و دست چپ بود که آقای دکتر با روی خوش و حوصله تمام من رو راهنمایی کردند .
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر خوبی هستن تشخیص درست و راه حل عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تازه درمان رو شروع کردم ولی بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶ضمن عرض ادب احترام باتشکر از سایت نوبت من مشهدم اشتباها بادکتربهاری مشهد نوبت گرفتم ازتمامی دکترهای محترم خواهشمندم در سایت نوبدهی اینترنتیشان را فعال فرمایند ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دیسک کمر دارم فعلا باداروهایی که داد بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷کمرم درد میکرد و تشخیص ایشون عالی بود.برخوردشونم که خیلی خوب و محترم بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲برای درد زانو مراجعه کردم دکتر دیگه ای عمل فوری و تجویز کردن ولی ایشون رد کردن و بسیار منصف و با اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹برای مشکل کشیدگی تاندون مچ پا خدمت آقای دکتر بودیم بسیار خوش برخورد ،با حوصله،حرفه ای و دقیق بودن با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درد زانو به پایین
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر خوبیه خیلی خوب به حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالی عالی بسیار دکتر کار بلد️️️
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دوست داشتنی و باتجربه بود.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳غده در دست راست تشخیص شدن عالی بود خیلی خوب هم توضیح دادند مسئولانه و دلسوزانه برخورد کردند تا اخر عمرم ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار با اخلاق و دقیق و ماهر هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خیلی خوش اخلاق مهربون دقیق در مورد بررسی بیماری خداوند از دکتر راضی باشه من از ایشون بی نهایت سپاس و قدر دان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دیسک گردن داشتم چندجا رفتم فقط ایشون تشخیص داد مشکلمو برام کلی وقت گذاشت و هرچی لازم بود برای درمانم گفت خدا رو شکر الان خیلی عالیم ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مشکل انتظار بیش از حد در مطب ، خواهش میکنیم منشی در وقت دهی ، مدیریت کارآمدتری داشته باشن تا از اتلاف وقت بیماران در مطب جلوگیری شود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵جهت تعویض مفصل زانو مراجعه کردم خداروشکر الان خوبم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دیسک کمر دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار صبور و ماهر
۱۴۰۴/۱۰/۰۵خوش برخوردن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹با سلام ، به عزیزانی که مشکل ارتوپدی و بیماری حرکتی در فعالیت روزمره شون دارن دکتر بهاری بهترین گزینه ای هستن که میتونین برای درمان مراجعه کنند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳من اولین بار بود ویزیت شدم بسیار خوش اخلاقبا دقت و توضیحات کامل و دقیق و مخصوصا اینکه با روحیه مثبت با مریض صحبت میکنه خیلی عالیه من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکترباحوصله ایه دقت میکنه در تشخیص مشکل .فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کمر درد بخاطر آسیب ورزشی و با تشخیص درست ایشون بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷پارکی پای پسرم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹درد گردن دارم ام آر ای دادم ببرم پیشش
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ایشان قولی دادن که فعلا انجام نشده
۱۴۰۲/۱۰/۰۴چکاپ، بسیار خوش برخورد و بادقت، توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳خوش برخورد هستند بابت کارشون چون تازه بهشون مراجعه کردم نمیتونم فعلا نظر بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷هم طرز برخورد منشی ها خوب بود و هم دکتر البته زمان گفته شده در سایت زمان تقریبی هست و معیار حضور در مطب برای ویزیت شدن است
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دکتر بسیار حاذقی هستن برای من پی آر پی کردن خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱درود...بسیار با صبوری و مهریونی به مشکلم گوش دادند و با حوصله راهنماییم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر با سواد با اخلاق خوش که با صبر و شکیبایی مددجو هارو ویزیت می کردند. واقعا که ازشون راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی بسیار با سواد و تشخیص درست من پارگی رباط دارم و مایع مفصلی در حال درمان هستم خدا رو شکر خیلی بهتر شدم ایشون حتی با مشاوره خیلی کمک کردن خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکل پادرد داشتم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵درد لگن و خار پاشنه درمان دارویی و تزریق PRP و من راضی هستم بسیار پی گیر و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عمل زانو ،عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکترخوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب عمل کرده است
۱۴۰۱/۰۹/۲۴پای پسرم عمل کردن
۱۴۰۲/۰۳/۰۳مشکل تنگی کانال داشتم توجاافتاده بودم پیششون رفتم خوب شدم خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳من راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی هستن برای جراحی تعویض مفصل زانو مراجعه کردیم بسیار خوش برخورد و با حوصله پاسخگوی سوالات بودن و هفته پیش جراحی انجام شد و خداروشکر وضعیت خوبی دارم و راه میرم به توصیه پزشک
۱۴۰۴/۰۷/۰۷باتجربه با مهارت بااخلاق و واقعا برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۵بسیار دکتر با دانشی هستن و واقعا زمان میذارن برای بیمارهاشون، من برای مادرم که چندین سال هست درگیر مشکلآن مختلفی برای زانوش هست نوبت گرفتم، و ایشون حدودا یک ساعت و ربع داشتن با تئوری های مختلف معاینه میکردن تا همه مشکلات رو کامل بررسی کنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۱۰/۰۵خارپاشنه - دکتر با یک تزریق مشکل رو حل کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تشخیص فوقالعاده و برخورد به شدت محترمانه
۱۴۰۴/۱۲/۲۸زانو درد شدید داشتم و دیگه حتی رانندگی هم نمیتونستم بکنم پیش چندتا دکتر دیگه هم قبل ایشون رفتم کلی هزینه هم کرده بودم بازم جواب نگرفته بودم پیش ایشون اومدم الان کاملا خوب شدم و مثل روز اولم شده پام
۱۴۰۳/۱۱/۱۵جلسه اول ویزیت خوب بود، برای جلسه بعدی تلفتی نوبت گرفتم و قبل از اینکه راه بیفتم با مطب تماس گرفتن و گفتن که دکتر تا ۷:۴۰ تشریف دارن و من جواب امآرآی برده بودم، مسیر طولانی با گردن درد رسیدم و ۷:۱۰ رسیدم و منشی ایشون درو باز کردن و گفتن دکتر دیگه جمع کردن و دارن میرن و منو راه ندادن. واقعا برخورد خیلی نامناسبی بود و بد عهدی کردن علی رغم تماس که منو پذیرش نکردن!
۱۴۰۴/۰۷/۲۳سلام،دکتر بهاری پزشک خوش برخوردوحاذقی،هستند،همینکه دراواسط ایام نوروز،ویزیت کردند هم خیلیی عالیه،همسرم درد کمر زیادی داشتند که باکیفیت و داروی مناسب بسیااار بهتر شدند .تنشون سلامت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶آقای دکتر واقعا با تجربه و با مهارت هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تجریه ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵زانو درد شدید
۱۴۰۴/۰۶/۱۸کیفیت نوبت دهی خیلی ضعیف بود.و دوساعت توی مطب معطل شدیم ....مکانش پارکینگ نداره جریمه هم شدیم.برخورد منشی نامناسب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۰رابطه خوب با بیمار
۱۴۰۳/۰۲/۲۳می خوام بااین دکتر تماس برقرار کنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹باسلام ،آقای دکتر بهاری بسیار عالی وبا وجدان هستن،واقعا برابیمار وقت میذارن وخیییلی هم خوش برخورد وصبور هستن ،منشیهاشون که خیییلی برخورد عالی داشتن وصبوری میکنن با بیمار،من برای پادرد رفتم پیشه ایشون اولین جلسم بود تشخیصه ایشون خار پاشنه بود که بسیار دقیق نظر دادن تزریقه پی ار پی برام انجام دادن وبعد دوهفته الان خدارو شکر خییییلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۰۸سلام. من برای خارپاشنه و درد زانو مراجعه کردم ایشون واقعا خوش برخوردترین. دقیق ترین ماهرترین با تجربه ترین دکتری هستن که دیدم. باوجدان. صبور در ضمن پرسنل عالی عالی عالی عالی بیست
۱۴۰۵/۰۳/۲۳پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر عالی و
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳اخلاق خوب نتیجه درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی واقعا دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۳