۶۲۷ نفر
دکتر نادر افشاری

دکتر نادر افشاری

متخصص قلب و عروق ، واریس

بیمارهای قلبی ، فشارخون

متخصص شماره نظام: ۱۱۰۹۵۷
دوشنبه۲۵ خرداد
امروز
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
شنبه۳۰ خرداد
۵ روز دیگر
۹۷% پیشنهاد کاربران
۵۰۵ نفر

تشخیص عالی بسیار برای بیماران وقت میگذارد

۱۴۰۲/۰۹/۲۶

بیماری سینکوپ دارم و تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

من برای تپش قلب مراجعه کردم و با یک قرص خوبم

۱۳۹۹/۰۳/۳۰

درد از ناحیه سینه با توجه به اسکن و... مشخص گردید درد مربوط به قلب نیست

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

فشار خون در حاله کنترل هستم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

بسیار راضی هستیم پدرم تحت نظر ایشون هستن.

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

مشکل فشار خون و تپش قلب داشتم وفعلا درحال درمانم

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

فشار خون

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

فشار خون دیاستولم کنترل نمی شد با یک نسخه از دکتر افشاری به حالت عادی برگشت عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

از درمان راضی هستم.چربی بالا

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

دکتر بسیار با اخلاق من مشکل ضربان بالای قلب داشتم دکتر اکو گرفتن گفتن مشکلی نیس

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

برای فشار خون عصبی مادرم به ایشان مراجعه کردیم و تشخیص بسیار عالی ای داشتند

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

فشارخون وسردردهای زیاد خداروشکر به کمک دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

فشار خون

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

چکاپ سالیانه

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

با سلام مشکل فشار خون داشتم و هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

عمل قلب باز انجام دادم و انژیو برای درد پیششون رفتم اقای دکتر بسیار کاربلد و ماهر هستن و خوش قلب و با گذشت فراوان خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

نظرم در مورد ایشان مساعد است.

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

دکتر بسیار عالی و با صبر حوصله گوش میدن و پاسخگو هستن تشخیص و درمان هم بینظیرن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

من وخانواده ام مریض دکترافشاری که مطبش درستارخان روبروی برق آلستون باشدهستیم وازایشان راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

بسیار دکتر خوبی هستن همه بهم میگفتن اریتمی قلبی داری و من پر از استرس و اضطراب میشدم ولی دکتر پس از بررسی نوار قلب و اکو بهم گفتند که قلبم سالم و نگران نباشم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

حاذق و صبور و عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار دکتر با حوصله و خوش برخورد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بسیار دقیق و عالیه کار ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

واریس داشتم بعد از 8 ماه کامل محو شده

۱۳۹۹/۰۳/۳۰

تجربه نداشتم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

بسیار عالی و خوش اخلاق. فشار خونم کنترل شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

فشار کمی بالا، هنوز درمان کامل نشده

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

فشار البته با نظر ایشان مرتفع شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

فشار داشتم.خوب شدم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

حدود هفت ماهه تحت نظر ایشان هستم برای درمان فشار خون بالا و چربی بالا دارو تجویز کردند و در حال حاضر کاملا کنترل شده ، دکتر با دقت و حوصله ویزیت میکنند و بسته به شرایط جدید دوز داروها رو کمتر کردند ،از هر نظر عاااالی

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

مشکل تپش قلب و آریتمی

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

آمبولی ریه شده بودم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

اول اسکن که رگم بسته بود و دکتر آنژیو و فنر انجام دادن. خیلی بهترم و فشارم هم کنترل شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

فشارخون بالا داشتم خداروشکر کنترل شد دکتر بی نهایت با حوصله ودقیق بودن ممنونم

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

دکتر افشاری پزشک متخصص درکارش خیلی تبحروتخصص دارد وبا حوصله زیاد بیماران را معاینه واز طریق آزمایشاتی که به بیمار میدهد مشکل بیماررا ریشه ای حل میکند ومثل سایر پزشکان آزمون وخطا نمیکند من مشکل فشارخون بالا وضربان بالای قلب به ایشان مراجعه نمودم وخوشبختانه با شناخت کامل علت وتجویز دارو وآزمایشات کاملا مشکلم رو حل کردند وجادارد همینجا ازایشان تشکروقدردانی نمایم امیرحسین زائری

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

سلام دکتر جوان و بروزی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

فعلا تحت مداوا هستم

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

فشار خونم با تجویز دکتر کنترل شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

گرفتگی رگ

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

فشار بالا - بعد از ویزیت و درمان فشار نرمال

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

چند سال پیش برای چک آپ پیش ایشون رفتم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عمل قلب باز و مشاوره توسط دکتر افشاری

۱۳۹۹/۰۸/۳۰

فشار خون داشتم درست شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

پزشکی بسیار حاذق و با حوصله ....

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

ایشون و عالی هستن ولی برخورد منشی ها و معطلی بالای دو ساعت ازار دهنده هست

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دکتری بسیار حاذق،با اخلاق،با حوصله و وجدان کاری زیاد،جوری ک از راه دور در مواقع لزوم همراهی و کمک پزشکیشون رو دارن و بسیار متعهدن

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

ویزیت معمولی و نه چندان با تمرکز و توجه ، انتظار داشتم پزشک در شرح حال گرفتن بیمار خوش اخلاق تر و با سعه صدر باشد، که نبودند.

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

خوب و ق

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خود دکتر عالی ولی با اینکه وقت داشتم اما دو ساعت معطل شدم. سیستم وقت دادن خوب نیست.

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

بسیار پزشک با اخلاق و باسوادی هستند و برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

کارشون بسیار ارزشمند وعالیست

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

فشار خون

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

برخورد خوب و دقت آقای دکتر افشاری باعث تسکین و آرامش بیمار میشه، رضایت صددرصدی دارم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

فشارخون بالا و پرنوسان سردردهای شدید پس سرفعلا در مراحل آزمایش و سیتی آنزیوگرافی هستم

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

بیماری قلبی. بسیار عالی و با حوصله و دقیق هستند ایشون.

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

جهت چکاب

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

فشار خون بالای مادرم کنترل شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

دکتر خوب و دقیقی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

پزشک فوق العاده ای هستند وقت برای بیمار میگذارند .و باصبر و حوصله و دقت بالا بیماراشون رو ویزیت میکنند.و بهترین راه درمان و پیشنهاد میکنند به بیمارشون.

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

مشکل فشار خون داشتیم داریم دارو استفاده میکنیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالی پزشک حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

از هر جهت عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

مشکل فشار خون داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکترخوبیه وخیلی خب بحرف مریضش گوش میده باحوصله اس

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

فعلا نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

با سلام دکتر بسیاربادقت و صبوری است باتشخیص عالی از ایشان بخاطر کمک هایشان متشکرم

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

مشکل فشار خون داشتم و تحت درمان ایشان قرار گرفتم و کاملا از نتیجه درمان راضی میباشم

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

من برای درمان واریس مراجعه کردم و از نتیجه بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

جناب دکتر افشاری بسیار مجرب و صبور و دقیق می باشند.امیدوارم همواره سلامت وموفق باشند.

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

دکتر بسیار توانا و خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

تپش قلب داشتم .اکو کردم مشکل خاصی نبود بیشتر استرس داشتم

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

بسیار عالی باحوصله و دقت ویزیت میکنند ومتد جدیددروز دنیا رو در زمینه قلب بهش اشراف دارن من که ازشون راضی بودم برخورد خودشون و منشی بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

فشار خون

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

بهترین پزشک قلب

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

فشار خون بالا داشتم نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بسیارع

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

بسیار دقیق و با حوصله و متخصص

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

ایشون عالی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

بسیار عالی در زمینه کنترل فشارخون هستتد

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

مشکل فشار خون که کنترل شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

تپش یهویی قلب که تشخیص آقای دکتر آمبلی ریه بود و بیمارستان شهید بهشتی هم بعد از سیتی آنژو تایید کردن

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

پزشک خوب و با دقتی هستن و خوب مشکل را بررسی می کنن. فقط یه کم جدی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

دکتر بسیاری عالی و اقعا پنجه طلا که میگن ایشان هستند میتونم بگم با تشخیص درست و له موقع جون همسرم رو نحات دادن هرچقدر بگم کم گفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

مشکل دریچه میترال و در حال معالجه هستم

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

فشار خون

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

مشکل انسداد عروق داشتم الانم زیر نظر این پزشک هستم

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

هنوز در مراحل اولیه هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

منشی ایشون هستم

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

پدرم درد سینه داشتن. آنژیو و بالون انجام دادن دکتر. الان هم تحت نظر هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

دکتر خوبیه فقط خیلی تو مطب باید منتظر بمونی تقریبا چهار ساعت زمان برد تا نوبت من بشه در حالی که از قبل نوبت گرفته بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

فشار خون بالا -ضربان قلب نامنظم فشارخونم خدارو شکر وبازحمات وتلاش دکتر افشار تنظیم شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۹

سلام. من مشکل Pvc شدید داشتم و هر جا رفتم گفتن باید ابلیشن کنم. وقتی رفتم پیش آقای دکتر نظرشون این بود باید دارو بخورم و مشکلم اضطرابی هست و خوشبختانه با داروی ایشون رو به بهبودم و قلبم مشکل ساختاری نداشته . و بسیااار دکتر خوش برخورد و انرژی مثبتی هستن

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

بعلت مشکل دریچه میترال به ایشان مراجعه کردم. پس ار انجام معاینات دقیق و اکو داروهای لازم تجویز. کرد که خدا راشکر اثر بخش بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

ایشون بسیار پزشک با اخلاق و جوان بسیار موقری هستند و نظرشون بسیار عالی و صائب هست

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

با توجه به توصیه دخترم برای چکاپ نزد دکتر افشاری رفتم و ایشان بعد از معاینه و اکو توضیح دادند که نیازی به درمان خاصی ندارم و خیال من و دخترم را از بیماری قلبی راحت کردند .از ایشان کمال تشکر برای صبوری و اخلاق خوب و بزرگواریشان دارم

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

کرونا داشتم دکتر تشخیص دادن

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

سلام دکتر بسیار باتجربه و با دقت

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

تنگی نفس داشتم که خدا رد شکر بهتر هستم

۱۳۹۸/۱۰/۰۲

حاذق و بسیار معتمد

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلام وادب با تشکر

۱۳۹۹/۰۵/۲۷

من مشکل قلبی داشتم

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

مادر من چند شب بصورت ناگهانی فشارش تا 22 رفت و تا 17 بیشتر پایین نمیومد ولی اقای دکتر با یکبار ویزیت کنترل کردن فشارشو.

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

عالی خیلی و الان برای واریس پا میخوام

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

درد قفسه سینه وتشخیص درست دکتر

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

فشارخون

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

سلام و با عرض احترام . جناب آقای دکتر نادر افشاری پزشک بسیار حاذقی هستند و بنده با اطمینان و اعتماد به علم ایشان برای معاینه خدمتشون میرم . خدا حفظشون کنه ..

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

چک کردن سلامت قلب

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

من در زمان باداری دچار بیماری فشار خون بالا شدم و در سراسر دوران بارداری به نحو احسنت و با دقت و با حسن اخلاق ایشان، تا پایان دوره تحت نظر بوده و با موفقیت کامل به نتیجه رسیدم

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

مشکل فشار خون ایشون بطور کامل بررسی کردن

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

مشکل فشار خون و بعد از یک هفته فشار خونم ثابت شد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

فشار خون بالا، برای داروی جدید مراجعه داشتم

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

عالی هستند .فعلا تحت درمان هستم.دقت و وقت کافی برای بیمار میگذارند

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

راضی هس

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

من فشار خونم خیلی بالا بود یکی از دوستای برادرم پزشک هستن و با آقای دکتر دوست هستن که آقای دکتر افشاری رو معرفی کردن دو جلسه پیش آقای دکتر رفتم و خداروشکر فشارم کنترل شده و مشکلی ندارم دکتر خیلی خوبی هستن و با صبرو حوصله جوابگوی سوالات من بودن من از ایشون خیلی ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

فعلا آزمایش نوشته، باید جواب ببرم خدمت دکتر تا نظر بده. دکتر افشار خیلی به بیمار احترام میزاره با دقت به حرفهای بیمار گوش میده

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

آقای دکتر بسیار حرفه ای ،با اخلاق من رو راهنمایی کردن

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

چکاپ قلب

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

درمان واریس عنکبوتی را انجام دادند و بسیار نتیجه ی آن رضایت بخش بود. با تشکر فراوان از زحمات شما

۱۳۹۸/۰۸/۰۴

عالی است

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

دکتر فوق العاده ایی هستن

۱۳۹۸/۰۶/۰۶

چکاپ سالانه

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

فشار خوب بالا داشتم دارو تجویز کردند و الان خیلی بهتر هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

پدرم آنژیو شدن بسیار باحوصله و حاذق هستن

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

مشکل فشار خون الان بهترم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

هم برای واریس و هم تستهای سلامت قلب به ایشون مراجعه کردم. بسیار خوشبرخورد و آگاهن

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

بسیار عالی و از ایشان ممنونم

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

برخورد خوب ، با حوصله

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

از زحمات آقای دکتر تشکر می کنیم. دکتری حاذق صبور و بامعرفت هستند.

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

عای با دقت

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

دکتر با حوصله ای هستند من برای درد قفسه سینه رفتم پیششون و خدارو شکر الان حالم خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

روماتیسم قلبی.خداروشکر عالی بودن و درمان ایشان موثر بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

دقیق.صبورو بسیار حاذق برای چکاپ قلب و عروق مراجعه کردم در اولین معاینه تشخیص وبرای مداوا راهنمایی مناسب نمودند هم اکنون تحت نظر ایشان بهبودی خود را باز یافته ام

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

جهت کنترل دوره ای مراجعه کردم و دستورات لازم را دریافت کردم.

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر بسیار خوبی هستند تنها مشکل ایشان عدم پاسخگویی به پیام های است که در واتساپی که خودشان معرفی کرد اند ، میباشد

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

من مشکل قلبی داشتم فعلا قرص میخورم

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

بسیار دقیق و با حوصله با مشکل بیمار برخورد میکنن

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عااالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

دردقفسه سینه داشتم دارونوشت خوب شدم

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

با مسئولیت ترین دکتر که با تشخیص درست و پیگیری سریع زندگی منو نجات دادند .

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

برای برادرم آمده بودم

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

فعلا اگر برای فردا وقت داشته باشم جلسه ی دوم هست که توسط ایشون ویزیت میشوم. و خوشحالم از اینکه دکتر رو پیدا کردم. تشخیص عالی و بی نظیری دارند.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

پزشک بسیار صبور و با حوصله وحاذقی هستند .

۱۳۹۹/۰۹/۰۶

خوب بود دکتر حاذقی هستند .خدا عمرشون و بیشتر کنه که برای ملت ایران بمونند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تشخیص خوب و برخورد عالیه آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

فوق العادست

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

با تشکر ، از نتیجه راضیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۹

بسیار دکتر خوبی هستن و با حوصله به سوالات پاسخ میدن

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

سلام خوبی چه قرص استفاده کنم ه فشار خون پایین بیا د

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

بسیار عالی طبابت میکنند و همیشه پاسخ گوی تلفنی هستند و انسانی به تمام معنا مشکل عمده ی مادرم فشار خون و همیشه عالی درمان کردن

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

بسیار دکتر عالی و صبوری هستند

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

فشار خون بالا تازه سه روزه ویزیت شدم قرصام عوض کرد بعد چهار ماه تازه امروز فشار خونم 13 بود این از نظر من عالیه چون همیشه 16 و15رود

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

من برای چکاپ و مشاوره عمل پیش ایشون رفتم و بسیار دقیق و دلسوزانه معاینه کامل کردند، ایشون بسیار چشم پاک و متشخص هستند، در کل دکتر بسیار قابلی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

دکتر بینهایت عالی ، با تشخیص کاملا درست ، مشکل همسر بنده رو که رفع کردن با 1 جلسه ویزیت

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

فشار خون

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

مشکل فشارخون داشتم،هنوز تحت درمانم

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکتر خوبی است من برای چکاب پیش ایشون رفتم

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

عالی و باهحوصله

۱۴۰۱/۰۹/۱۸

اکو و نوار قلب

۱۳۹۸/۱۰/۰۳

بادقت به شرح حال بیمار گوش میدهند و واقعا وقت میگذارند

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

اخلاق عالی. دلسوز هستن

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

عالی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

مشکل فشار داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

مشکل فشار خون داشتم ولی با طبابت ایشون کنترل شد ، دکتر بسیار عالی و دلسوزی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

سلام، فعلا مادرم تحت درمان هستن

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

من برای مشکل فشار خون به آقای دکتر افشاری مراجعه کردم ایشان بسیار حاذق و صبور و نهایت وقت رو برای بیمارانشان صرف می کنند انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشن ......احمد نوروزی

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

انژیو .عالی بود

۱۳۹۷/۱۱/۱۹

فعلن تحت درمان

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

با توجه به اینکه اطلاعات دکتر بسیار بروز است ، یکی از برترین و بهترین دکترهای قلب هستند .

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بله کمک میکند دکتر خیلی خوبی هستن پدرم آنژیو قلب کردن ، دکتر با احترام و کار بلد هستن ازشون ممنونم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

مشکل قلبی داشتم و تحت نظر دکتر میباشم نتیجه حاصل زندگی دوباره ب بنده بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

فشارخون

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

فشار خون

۱۴۰۱/۰۸/۲۰

یه دکتر کامل با حوصله عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیار دکتر دقیق و با حوصله هستند و دلسوز

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

درد قفسه سینه رفع شد تشخیص ایشان درست بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

معاینه و مراقبت های بعد از آنژیو پاستی

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

بسیار دکت

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

پزشکی حاذق و با حوصله،مهربان و لایق اسم پزشک هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

فشار خون بالا

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

تشخیص عالی، برخورد خوب

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی است

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

بله بنده مشکل تنگی دریچه میترال داشتم. در حال حاضر تحت نظر دکتر نادر افشاری هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۱۱

بسیار دکتر عالی با حوصله و تشخیصشون خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۰۸

فشار خون

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

مادر بزرگم رو ویزیت کردند تشخیص عالی و صبور و مهربان

۱۴۰۱/۰۵/۰۶

خیلی راضی هستم برای بیمار وقت می ذارن و بسیار مودب و با اخلاق هستن با آرزوی موفقیت بیشتر برای دکتر جوان

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

آنژیوگرافی از دست. نتیجه عالی با فنر

۱۳۹۸/۰۶/۱۲

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

همسرم هرزگاهی فشار خونش بالا میرفت برای چکاف رفتیم مطب آقای دکتر افشاری وتشخیص ب جای دکتر و داروی فشاری که براشون تجویز کردن خداروشکر بهتر هستن. در ضمن این را هم بگویم اخلاق درجه یک دکتر و همچنین خانم منشی نیمی از دردها را تسکین می دهد واقعا فوق العاده بودن تشکر فروان دارم.

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

دکتر خوب و با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

پزشک فوق العاده صبور با معلمان بروز و دقیق هستند

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

مشکل فشار خون عصبی داشتم با اینکه هنوز یک جلسه پیش ایشان رفتم واقعا راضی هستم دکتر با اطلاع و خوش برخورد و دقیقی هستندو تصمیم گیری های درستی را انجام میدهند

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

دکتر بسیار با حوصله،دقیق،برخوردشون با بیمار بسیار خرفه ای است.

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

دکتر خیلی خوبین همونجا اکو انجام میدن تامطمئن شن بعد دارو تجویز میکنن

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

4سال است پیش ایشون میرم و بسیار راضی هستم، پزشک حاذق و دقیقی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

فشار و قلب با نتیجه عالی خوب شدم ممنونم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

مشکل بنده حدود نود درصد حل شده

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

سلام دکتر افشاری بسیار دکتر خوبی هست من دوتا مادر بزرگ هام به دست ایشان وضیت شدند واقعا خیلی دکتر خوبی هسس بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۰۱

ممنون از دکتر عزیز برای حوصله و راهنماییها

۱۳۹۹/۰۳/۳۰

دکتر خوب و دلسوز

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

کلا پزشک خوب و متعهدی هستند که مهمترین ویژگی برای یک متخصص قلب و عروق هست.

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

بی نهایت عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

عالی و کاردان

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بسیار دکتر عالی واینکه خیلی خوب راهنمایی می کنند و وقت می گذارند برای بیمار

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

در حال پی

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

مشکل فشار خون داشتم که کنترل شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

چکاپ سالیانه

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دردففسه سینه وگرگرفتگی.یکی ازرگهام بسنه بکد که فنرگذاشتند

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

دقیق نمیدونم

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

فشار خون بالا.و بسیار عالی کمک کردند

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

عاااالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

عالی در تشخیص

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

نارسایی قلب دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۱۱/۲۸

سلام برای چکاب قلب همسرم رفتیم خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

دکتر خوبی بودند

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

برای چکاپ کلی و البته مشکل فشار خون و تنظیم داروها به ایشان مراجعه کردم. چند سالی است که این مشکل رو دارم و هر بار بعلت دوری راه برای چکاپ و مشورت مجبور به انتخاب پزشک دیگری میشوم،در نهایت باز به ایشان مراجعه می کنم و نظرات ایشان را بکار می گیرم. بسیار محترم هستن و به صحبت های بیمار توجه خاص دارند و با احترام نظرات کارشناسانه ی خویش را در اختیار بیمار قرار می دهند. امید که همیشه سالم و برقرار باشند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

فشار بالا

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

کمی احساس درد در قفسه سینه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

متخصص قلب خودمون بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

ایشان بسیار به لحاظ پزشکی حاذق و آپ دیت و خوش سیرت هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

در کل پزشک صبور ودر کارش دقیق و حساسه بود ممنونم

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

بسیار دکتر با صبر و حوصله و حاذق می باشند.

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

تشخیص دکتر عالی بود ، آریتمی قلبی من رو که چند تا دکتر رفته بودم تشخیص نمیدادن . دکتر افشاری با دیدن نوار قلبم سریع تشخیص دادن

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

تشخیص عااااااالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

برای بیمار وقت می گذارند و خوب بودند

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

ایشون پزشکی بسیار دقیق ، حاذق و دلسوزند، و همچنین با بیماران خیلی خوش برخورد هستند! براشون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم!

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

فشار خون

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالی هستند.

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

مشگل قلبی وفشارخون بالا ک به اندازه رسید

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

دکتر با اخلاق و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

پزشک فعال و پیگیری هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

پزشکی دقیق و کار بلد

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

عالی رازی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

تپش قلب و درد ناحیه سمت چپ بدن تشخیص افتادگی دریچه میترال بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۲/۱۸

دکتر بسیار کار بلد وخوش برخورد هستند همسر من مشکل فشار خون داشتن که الان کاملا تحت کنترل هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

دکتر انسان بسیار شریفی هستند هدف ایشون سلامتی بیماران

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

فشار خون بالا بسیار حاذق وصبور هستند. خوشبختانه با تشخیش درست ایشان بهترم

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

ناراحتی قلبی

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

خیلی با حوصله و صبورانه پاسخ دادند

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

بسیاردکترحاذق ،عالی ودلسوزی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

ایشون متخصص داخلی قلب هستند با دقت و حوصله معاینه میکنند پدرم بعد از جراحی قلب باز تحت نظر ایشون هستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

با سلام من مشگل فشار خون واشگالی در قلب داشتم که توسط آقای دکتر بر طرف شد وهمچنان بیمار ایشون هستم

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عالی عالی

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

چکاپ کلی قلب و فشار خون

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

خیلی عالی هستند ۶سال مادرم زیر نظر دکتر هستند وبسیار مهربان ودلسوزو وقت زیادی را برای بیماران در نظر دارند

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

واریس در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

قطعا از بهترین پزشکان قلب هستند. پزشک بسیار باشخصیت ، باحوصله و دانا. مادرم مشکل فشار خون داشت با یک جلسه تشخیص کاملا صحیح داده شد و درحال حاضر کاملا بهبودی حاصل شده. خودم هم تحت درمان هستم و بسیار راضیم. به تمام افرادی که از مشکلات قلبی رنج میبرند توصیه میکنم مراجعه کنند.

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

نمیدونم

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

بسیار حاذق وباحوصله

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

ایشون چند ساله پزشک مادر من هستند و خودم و خواهرانم هم تحت نظر ایشان هستیم، بسیار باحوصله، بادانش، دلسوز و خیلی خیلی پیگیر هستند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

بسیار دکتر صبور و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

مادرم برای کلسترول خون و چکاپ قلب پیش ایشون ویزیت شدند و قرص مادرم عوض کردند و بسیار صبور و حاذق دارو دادند ان شاالله همیشه سلامت باشند

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار عالی ومجرب وخوش خلق

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

چکاپ دقیق

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

درود برای مادرم به دلیل فشار بالا به دکتر افشاری مراجعه کردم خوشبختانه یک هفته گذشته به دکتر مراجعه داشتیم و در حال حاضر فشار خون مادر نرمال هست با اینکه دکتر جوان هستند اما از دانش خوبی برخوردارند و مطالب خوبی در اینستا به اشتراک می گذارند که مطالعه می کنم برای ایشان و پرسنل شان سلامتی و شادی آرزو دارم

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

برای چکاب رفته بودم خوب بودند

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

دکتر فوق العاده مهربون و دلسوزی هستن من برای درمانم به ایشون مراجعه کردم عالی بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بسیار با علم و با حوصله، داروهای منو قطع کردن و فقط با یک دارو خیلی حالم بهتر شده

۱۳۹۸/۰۳/۱۳

برای واریس مراجعه کردم و بدنبال سمنو گرافی تشخیص جراحی دادند و صادقانه برخورد کردند چون میشد که پیشنهاد درمان لیزر بدهند و خودشان این کار را انجام بدهند ولی اینکار از نکردند

۱۴۰۰/۰۴/۰۶
اطلاعات تکمیلی
-بورد تخصصی قلب و عروق
-عضو جامعه قلب اروپا (ESC) و انجمن قلب آمریکا (AHA)
-درمان واریس (اسکلروتراپی، لیزر)
-درمان فشار خون بالا (و پایین)
-درمان چربی خون بالا
-درمان تپش قلب و آریتمی
-درمان بیماری های مربوط به گرفتگی عروق قلب یا اندام ها
-درمان بیماری های دریچه ای قلب
-درمان نارسایی قلب
-مشاوره قبل از عمل های جراحی
-آنژیوگرافی از دست
-اکوکاردیوگرافی رنگی
-تست ورزش
-هولتر فشار خون و ریتم
-نوار قلب
(برای افزایش آگاهی در مورد سلامت قلب، درمان بیماری ها و پاسخ به پرسش ها، از صفحه اینستاگرام دکتر افشاری بازدید فرمایید)
مطب قلب و عروق
تهرانشهرک اکباتان - فاز ۱ - بلوار نفیسی - ساختمان سایه (پلاک ۷۱) - طبقه ۴ - واحد ۱۷
ساعات کار مطب: ۱۰ الی ۱۴
روز‌های کار مطب: روز‌های شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه
می توانید سوالات خود را در پیج اینستاگرام دکتر افشاری مطرح کنید و پاسخ بگیرید و یا به وب سایت ایشان مراجعه کنید:
drnaderafshari.ir
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    کسانی که دکتر نادر افشاری را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر آرمان عصاره جراحی عمومی جناب آقای دکتر آرمان عصاره
    اینستاگرام دکتر نادر افشاری

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب قلب و عروق

    شهرک اکباتان - فاز ۱ - بلوار نفیسی - ساختمان سایه (پلاک ۷۱) - طبقه ۴ - واحد ۱۷

    مطب قلب و عروق

    شهرک اکباتان - فاز ۱ - بلوار نفیسی - ساختمان سایه (پلاک ۷۱) - طبقه ۴ - واحد ۱۷