سه ماه پیش خانم دکتر ریشه دندونم رو درمان کردن، خداروشکر مشکلی نداشتم
محیط کار هم بسیار تمیز بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
تحربه خیلی خوبی بود با وجود اینکه میدونستم درمان ریشه سختی دارم ولی با کمک ایشون این کار برام خیلی راحت شد و درمان موفقی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
یادم نمیاد ولی خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار عالی دوبار درمان ریشه انجام دادم و راضی بودم توجه و توضیحات دکتر به بیمار بسیار خوب است برخورد منشی و وقت شناسی هم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دکتر صبور و وارد به کار و رعایت کامل بهداشت و داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
بسیار خوش برخورد و عالی و متخصص و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
برای درمان ریشه به خانم دکتر رمضانی مراجعه کردم. بسیار دکتر دلسوز ، با اخلاق و صبوری هستند. حرفه ای کار انجام میدهند.در طی درمان به شرایط استرس بیمار اهمیت داده و در صورت نیاز توضیحات لازم را جهت آرامش می دهند.. ایشان را برای درمان ریشه پیشنها می کنم در مجموع واقعا فوق العاده هستند..
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
دکتربسیارعالیوبااخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
ریشه دندون چهار کانال رو بسیار عالی انجام دادن، دکتری که برام ترمیم انجام داد بسیار از کار ایشون راضی بود
شرایط مطب بسیار خوب، اخلاقشون هم عالی هست خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
برای درمان ریشه دندان دختر۸ساله ام به ایشان مراجعه کردم باصبوری ومهربانی وآرامش دخترم رو راضی به همراهی برای ادامه درمان تشویق کردن درصورتی که دخترمن هیچ جا راضی نمیشد واجازه نمداد به پزشکای دیگه... الحمدلله کارشون عالی بود ومحیط کار هم عالی وتمیز
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
پزشک با اخلاق و متعهد و منصف
بسیار دقیق و حرفه ای
توضیحات حین انجام کار و پایان کار بسیار عالی است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
سلام . به مطب خانم دکتر رمضانی مراجعه کردم بسیار برخورد عالی داشتند با بنده . بسیار پزشک حاذق و صبور و مهربانی هستند . خدا رو شکر میکنم با ایشون آشنا شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
خانم دکتر از هرنظر عالی بودند کارشون حرف نداره من ۳سال پیش پیششون کار درمان ریشه انجام دادم حرف نداشت دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
امروز درمان عصب دندان بود و بخیه انجام شد ایشون بسیار مهربان و با حوصله کارم رو انجام دادن در کل عالی بود تجربه خوبی بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
خانم دکتر فوق العاده با آرامش و دقت و ظرافت کار میکنند من چند بار در گذشته در کار با پزشکان دیگه به خاطر بی حس نشدن دندون اذیت میشدم ولی در کار خانم دکتر رمضانی با وجود حاد بودن وضعیت دندونم اصلا اذیت نشدم و آرامش داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
عالی هستن خانوم دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
واقعا کارشون عالی بود و رفتار محترمانه و بسیار خوش قلب هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
بسیار عالی، کاربلد، متعهد، با اخلاق و منصف هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
ایشان بسیار بادقت مراحل راتوضیح میدادندو بسیار مسلط ومهربان بودند
عصب کشی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲با حوصله اما منشی بی دقت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰مشکل ریشه
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سه ماه پیش خانم دکتر ریشه دندونم رو درمان کردن، خداروشکر مشکلی نداشتم محیط کار هم بسیار تمیز بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷تحربه خیلی خوبی بود با وجود اینکه میدونستم درمان ریشه سختی دارم ولی با کمک ایشون این کار برام خیلی راحت شد و درمان موفقی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰یادم نمیاد ولی خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی دوبار درمان ریشه انجام دادم و راضی بودم توجه و توضیحات دکتر به بیمار بسیار خوب است برخورد منشی و وقت شناسی هم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر صبور و وارد به کار و رعایت کامل بهداشت و داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار خوش برخورد و عالی و متخصص و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۴/۲۱برای درمان ریشه به خانم دکتر رمضانی مراجعه کردم. بسیار دکتر دلسوز ، با اخلاق و صبوری هستند. حرفه ای کار انجام میدهند.در طی درمان به شرایط استرس بیمار اهمیت داده و در صورت نیاز توضیحات لازم را جهت آرامش می دهند.. ایشان را برای درمان ریشه پیشنها می کنم در مجموع واقعا فوق العاده هستند..
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتربسیارعالیوبااخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷ریشه دندون چهار کانال رو بسیار عالی انجام دادن، دکتری که برام ترمیم انجام داد بسیار از کار ایشون راضی بود شرایط مطب بسیار خوب، اخلاقشون هم عالی هست خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲برای درمان ریشه دندان دختر۸ساله ام به ایشان مراجعه کردم باصبوری ومهربانی وآرامش دخترم رو راضی به همراهی برای ادامه درمان تشویق کردن درصورتی که دخترمن هیچ جا راضی نمیشد واجازه نمداد به پزشکای دیگه... الحمدلله کارشون عالی بود ومحیط کار هم عالی وتمیز
۱۴۰۲/۰۷/۲۴درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پزشک با اخلاق و متعهد و منصف بسیار دقیق و حرفه ای توضیحات حین انجام کار و پایان کار بسیار عالی است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سلام . به مطب خانم دکتر رمضانی مراجعه کردم بسیار برخورد عالی داشتند با بنده . بسیار پزشک حاذق و صبور و مهربانی هستند . خدا رو شکر میکنم با ایشون آشنا شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خانم دکتر از هرنظر عالی بودند کارشون حرف نداره من ۳سال پیش پیششون کار درمان ریشه انجام دادم حرف نداشت دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۵/۲۶امروز درمان عصب دندان بود و بخیه انجام شد ایشون بسیار مهربان و با حوصله کارم رو انجام دادن در کل عالی بود تجربه خوبی بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خانم دکتر فوق العاده با آرامش و دقت و ظرافت کار میکنند من چند بار در گذشته در کار با پزشکان دیگه به خاطر بی حس نشدن دندون اذیت میشدم ولی در کار خانم دکتر رمضانی با وجود حاد بودن وضعیت دندونم اصلا اذیت نشدم و آرامش داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی هستن خانوم دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹واقعا کارشون عالی بود و رفتار محترمانه و بسیار خوش قلب هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸بسیار عالی، کاربلد، متعهد، با اخلاق و منصف هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹ایشان بسیار بادقت مراحل راتوضیح میدادندو بسیار مسلط ومهربان بودند
۱۴۰۲/۰۶/۰۸