فلوشیپ نازایی و آی وی اف ، لاپاروسکوپی ، هیستروسکوپی
جراح و متخصص زنان و زایمان و زیبایی
فلوشیپ شماره نظام: ۱۱۷۲۵۷
۱۵۳ نفر
برا درد بخیه هام اومدم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
برخوردشون خوب بود و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
دکترخوبیه پیشنهاد میشه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
تحت درم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
نازایی تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خوبه ناباروری
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
در استانه ivf هستیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
ناباروی اولین انتقال مثبت شد دکترخیلی خوب وصبور وهمراه
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
عالی بینظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
عالی بی نظ
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
بسیار عا
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
در دست اقدام هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
هوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عالی تشخیص و تجویز
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
زایمان
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
اولین جلسه هست رفتم نمیدونم چطورند
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
هنوز درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عفونت قارچی داشتم وچندین بار دارو مصرف کردمبیفایده بود خانم دکتر با یکبار ویزیت برطرف کردن مشکلمو واقعا بی نظیره
خدا روشکر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بسیار مهربان و دلسوز و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
فقط خیلی شلوغ و ۳ ساعت نشستم وقت دهی خیلی بد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بسیار پزشک با تجربه و
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
ایشون پزشک بسیار باهوش و دقیقی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عااااالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
در مرحله درمان ناباروری
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
دکتر مهربونه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
برای بارداری و مشاوره ولی راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
فعلا چند نوبت مراجعه کردم ب پایان راه هنوز نرسیدم برا نتیجه گیری ولی دکتر آرام ومهربانی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
باردازی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
از درمان راضی بودم زگیل تناسلی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بسیار عالی، بارداری موفق بعد از اولین انتقال
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
ناباروری.هنوز پیگیر هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
یک جلسه دیش ایشون رفتم ولی دکتری هستند که برای بیمار خیلی وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
ای وی اف و مثبت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
باردار هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بی نظمی پریود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
برای Ivfمراجعه کردم فعلا فریز جنین داشتم برخوردشان خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
ایشون بسیار زیاد دکتر دقیقی هستن برخورد مناسبی هم دارن ضمن اینکه ارامش کلامشون ادم رو امیدوار میکنه...
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خانم دکتر فرشته هستن، کلمه عالی برای توصیف ایشون کمه، به لطف ایشون بعد از یک سال تلاش، آبان ماه پسرمو بغل گرفتم، امیدوارم همیشه تندرست و موفق باشن. دلم براشون تنگ میشه.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
ای وی اف
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
من یه بار برای معاینه رفتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
ناباروری
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عالی هستن خا
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
ای وایفای
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
ععععاااااااااللللللللللللیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
بسیار دکتر با تج
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اولین بار بود رفته بودم پیش ایشون جهت اقدامات قبل از بارداری و ایشون آزمایشات مختلف نوشتن که انجام بدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
دکتر با حوصله هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
دکتر خوبی با تجربه هست
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
خانم دکتر خلج خیلی خوب بااحترام هستن وبسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
دکتر خلج به نظرم دکتر باسوادی هستند اما دلسوز نیستند بیشتر بیزینسی به بیمار نگاه می کنند و به قدری سرشان شلوغه برای مراجعه کننده ارزشی قائل نیستند کاش در کنار سواد بالایی که دارند قدری هم انسانی نگاه می کردند حیف است چون واقعا باسواد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
مشکل pco دارم و زیر نظر ایشون تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
فعلا تحت درمان هستم و همه چی خوب پیش میره
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
دکترخوب وحاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
عالی ب
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
تحت درمان هستم فعلا نتیجه لی حاصل نشده است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ویزیت نابارو ی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
چکاپ سالیانه و با حوصله و دقت انجام شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
خانم دکتر زهرا خلج یکی از بهترین دکتر هایی که واقعا وقت میذارن و اهمیت میدن واقعا عالی هستن
جراح و متخصص زنان و زایمان و زیبایی، فلوشیپ فوق تخصصی نازایی و اندوکرینولوژی باروری فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان (تیزهوشان) دوره تخصص دانشگاه تهران و فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری از دانشگاه تهران رتبه برتر قبولی آزمون فلوشیپ ناباروری دانشگاه تهران دوره های آموزشی هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی مقدماتی و پیشرفته در دانشگاه تهران تحت نظارت اساتید برتر دانشگاه تهران از سال 1391 فعالیت در رشته تخصصی زنان و زایمان و نازایی عضو انجمن باروری و جنین شناسی اروپا ESHRE عضو انجمن علوم باروری امریکا ASRM عضو انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان ایران ISMIG عضو انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران ISRM فعالیت ها: درمان فوق تخصصی ناباروری IUI, IVF, ICSI, PGD و تعیین جنسیت جنین لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی کولپوسکوپی و بررسی زخم دهانه رحم و HPV و زگیل تناسلی انواع جراحی های اصلاحی و زیبایی دستگاه تناسلی زنانه، لیزر، کربوکسی، پلاسما، جوانسازی، روشن سازی، لبیوپلاستی، پرینورافی درمان و جراحی آندومتریوز، سقط مکرر، بارداری خارج از رحم یا نابه جا، چسبندگی ها، سپتوم و سایر آنومالی های رحمی، میوم و یا فیبروم، کیست تخمدان، خونریزی های غیر طبیعی رحمی، اختلالات بلوغ و تکامل دستگاه تناسلی، اختلالات هورمونی و عملکردی تخمدان و PCO یائسگی و یائسگی زودرس سونوگرافی واژینال و شکمی مراقبت های دوران بارداری، زایمان طبیعی و سزارین ضایعات پوستی و زگیل تناسلی، کیست بارتولن، پایپل، بیوپسی و نمونه برداری، ـ پاپ اسمیر، کولپوسکوپی، معاینات و بررسی های دوره ای مطب اصلی: سعادت آباد، خ علامه جنوبی، خ ۳۴ غربی، نبش میدان نبی اکرم، پ ۴۵، واحد ۱و۲ شنبه، دوشنبه و چهارشنبه عصر 02188596386 09305301130
برا درد بخیه هام اومدم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵برخوردشون خوب بود و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکترخوبیه پیشنهاد میشه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تحت درم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷نازایی تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸خوبه ناباروری
۱۴۰۳/۰۸/۱۱در استانه ivf هستیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴ناباروی اولین انتقال مثبت شد دکترخیلی خوب وصبور وهمراه
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عالی بینظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی بی نظ
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار عا
۱۴۰۳/۰۷/۰۳در دست اقدام هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۲/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴هوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی تشخیص و تجویز
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷بسیار خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۲۹زایمان
۱۴۰۲/۰۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۳اولین جلسه هست رفتم نمیدونم چطورند
۱۴۰۱/۰۵/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۶خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۲هنوز درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عفونت قارچی داشتم وچندین بار دارو مصرف کردمبیفایده بود خانم دکتر با یکبار ویزیت برطرف کردن مشکلمو واقعا بی نظیره خدا روشکر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار مهربان و دلسوز و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۱فقط خیلی شلوغ و ۳ ساعت نشستم وقت دهی خیلی بد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار پزشک با تجربه و
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ایشون پزشک بسیار باهوش و دقیقی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عااااالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳در مرحله درمان ناباروری
۱۴۰۳/۰۷/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰دکتر مهربونه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹برای بارداری و مشاوره ولی راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فعلا چند نوبت مراجعه کردم ب پایان راه هنوز نرسیدم برا نتیجه گیری ولی دکتر آرام ومهربانی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸باردازی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰از درمان راضی بودم زگیل تناسلی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴بسیار عالی، بارداری موفق بعد از اولین انتقال
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ناباروری.هنوز پیگیر هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱یک جلسه دیش ایشون رفتم ولی دکتری هستند که برای بیمار خیلی وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ای وی اف و مثبت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷باردار هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بی نظمی پریود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای Ivfمراجعه کردم فعلا فریز جنین داشتم برخوردشان خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۰۶/۲۹ایشون بسیار زیاد دکتر دقیقی هستن برخورد مناسبی هم دارن ضمن اینکه ارامش کلامشون ادم رو امیدوار میکنه...
۱۴۰۲/۰۴/۲۶خانم دکتر فرشته هستن، کلمه عالی برای توصیف ایشون کمه، به لطف ایشون بعد از یک سال تلاش، آبان ماه پسرمو بغل گرفتم، امیدوارم همیشه تندرست و موفق باشن. دلم براشون تنگ میشه.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷ای وی اف
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸من یه بار برای معاینه رفتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ناباروری
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی هستن خا
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ای وایفای
۱۴۰۴/۰۷/۱۸ععععاااااااااللللللللللللیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار دکتر با تج
۱۴۰۲/۰۷/۱۵اولین بار بود رفته بودم پیش ایشون جهت اقدامات قبل از بارداری و ایشون آزمایشات مختلف نوشتن که انجام بدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر با حوصله هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳دکتر خوبی با تجربه هست
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خانم دکتر خلج خیلی خوب بااحترام هستن وبسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خلج به نظرم دکتر باسوادی هستند اما دلسوز نیستند بیشتر بیزینسی به بیمار نگاه می کنند و به قدری سرشان شلوغه برای مراجعه کننده ارزشی قائل نیستند کاش در کنار سواد بالایی که دارند قدری هم انسانی نگاه می کردند حیف است چون واقعا باسواد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷مشکل pco دارم و زیر نظر ایشون تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷فعلا تحت درمان هستم و همه چی خوب پیش میره
۱۴۰۴/۰۷/۲۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکترخوب وحاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی ب
۱۴۰۳/۱۰/۱۷تحت درمان هستم فعلا نتیجه لی حاصل نشده است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ویزیت نابارو ی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶چکاپ سالیانه و با حوصله و دقت انجام شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۱۴خانم دکتر زهرا خلج یکی از بهترین دکتر هایی که واقعا وقت میذارن و اهمیت میدن واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰