ریزش مو خوب بود
تعریفشون رو شنیدم
دکتر خیلی خوبیه
عدم رضایت
فوق العاده
ریزشمو
بلهبیماریپوستی
موهای خواهرم به صورت سکه ای ریخته بود بامزوتراپی توسط خانم دکتر زودخوب شد.
فعلانتیجه نگرفتم امیدوارم اینبارنتیجه بگیرم
بدنیست
درمان آکنه
کارشون خوبه
خیلی خوب
خیلی عالی بود
عالیییییی
خانم دکتر بی نظیر به لحاظ تشخیص و برخورد
جوش وکک ومک
خوب بود
قارچ پوستی داشتم و ازطریق قرص و پماد مداوا شد ولی دوبارخ شدت یافته است
جوش صورت برطرف شده اما جای جوش تاثیر ۳۰، ۴۰ درصدی داشته
پوست و خوب
جهت مشکل جوش مراجعه کردم
ریزش مو
برای ریزش مو به ایشون مراجعه کردم،خدا رو شکر با مصرف دارو خیلی کمتر شده
داروها اثر مثلت نداشتند
مفید ب
سلام از دوسال قبل مراجعه کننده خانم دکتر کمالی هستم از سوادو اخلاق که نگم براتون لیزر کل بدن انجام میدم و واقعا راضی ام و دستگاه شون تکه تو زنجان
عالی بودن کارشون
سلام پوست لب من جوش و خارش داشت چندتا دکتر رفتم نتیجه نگرفتم با دوبار استفاده از داروهای ایشون روند بهبود رو کاملا حس کردم
سلام ایشون کارش عالیه وخیلی باتجربه اند
حساسیت پوستی داشتم و همچنین ریزش مو شدید که هردو درمان شد
دکتر مهربان و فوق العاده خوب از نظر علمی هم کاملا به روز هستند
شوره سر
مشکل پوستی و حل شد
نظری ندارم
رفع جای بخیه که خداراشکر با داروی خانم دکتر برطرف شد
عالییی
کلوئید داشتم خوب شد
بسیار مهربان و
نتیجه عالی
ایشون بهترین دکتری هستن که تاحالا دیدم هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ معاینه
عالی بودن
حساسیت پوستی پسر کوچیکم، درمان شد
وقت گرفتم نشد ک بیام
عالی بودن در تشخیص زگیل کف پا
فوق العاده خوش اخلاق و دارای درک بالا اصلا کارش صرفا مادی نیست و تخفیف هم میده در یک کلام عالی هستن
ویتیلیگو
خیلی خیلی خانم دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن.برخوردشون عالی...بیماری پوستی داشتم با مراجعه به مطب ایشون و داروهای که دادن کاملا خوب شدم.ازشون ممنونم
مشکل اگزما و برطرف شد
عالی بودن نیجه عالی
یکبار برای لیزر مراجعه کردم
سلام من مشکل پوستی داشتم که توسط داروهایی که خانم دکتر تجویز کردند بهتر شد
میخوام برم دکتر تازه
اگزما داشتم تشخیصشون عالی بود و همچنین دارویی که دادن خیلی خوب بود
عالی هستن
عالی بودن عالییی
ایشان عالی هستند از هر نظر...
خیلی عالی
بسیار خوب و با اخلاق هستند.
مشکل خارش پوستی داشتم که در اثر خارش کهیر زده بود.به ایشون مراجعه کردم با تجویز کرم های دستساز به بهبودی کامل رسیدم.
دکتر خوب و با سوادی هستند.
دکتر بسیار با اخلاق و حاذق
مشکل حساسیت پوستی داشتم که با تجویز داروی مناسب توسط ایشون بهبود پیدا کردم.
اخلاق و رفتارشون خیلی مناسب و خوبه از لحاظ علمی هم نیازی به تعریف ندارن به طور کلی از هر لحاظ عالی هستن
درمان قارچ
لیزر مو
بسیار عالی
مشکل پوست عالی
خوب است
درمان زگیل صورت
آبله مرغان
تشخیص ودرمانشون بسیارعالی،خوش اخلاق ودکترحاذقی هستند
راضی هستم.
خوب و مهربات و شنونده
واسه مریض خوب وقت میزارن
عالی خوب بودن
فیلر لب
میکرد و
عالی و خوب
دکتر خوب
فعلا اول دوره ی درمان هستم
اگزما بسیارعالی
خوب بودن
خوب بوده
من قارچ پوستی داشتم و با دارو خانم دکتر برطرف شد.
بسیار دکتر خوب و عالی هستند
به نظر من دکتر منصفی هستند خوش اخلاق و خوشرو میباشند
خانم دکتر بسیار مهربان و باوقار و با حوصله فعلا تحت درمانم ، انشاالله که نتیجه عالی میشه
لیزر میرفتم
برداشتن خال از رو دست کارش خیلی خوبه
برای حساسیت پوستی مراجعه کردم تشخیص خانوم دکتر عالی بود
برای جوش پیش خانم دکتر مراجعه کردم عالی بود جواب گرفتم
عالییییی
مشکل پوستی
کہیر پوستی پسرم
متخصصی ماهر و توانا
Very good
عالی بود
رفع زائده بالای پلک عالی بود
ریز مو
خوش برخورد و باساد و تشخیص درست
هنوز درمان تمام نشده برای ریزش مو رفتم
راضی بودم
کارشون عالی بود ولی منشی هاشون خیلی برخورد بدی داشتن
عالی بود . پزشک خوش اخلاق و با دقتی هستند
خیلی عال
مراجه برای خالم که ان را با لیزر برداشتن
جوش صورت
کارش حرف نداره عالیه
بی نتیجه بود
خیلی دکتر خوبی
نتیجه رضایت بخش زیاد نبود
سوختگی
دکتر خوبی هستند ، من از کارشون راضیم
سوختگی دست
بهترین دکتر وباتجربه ترین هستن
سوختگی سینه درمان عالی بود
خانوم دکتر واقعا عالی هستن ومن از لیزر ایشون کاملا راضی هستم
مشکل پوستی داشتم فعلا که به نتیجه نرسیدم
من تنم کهیر میزد پیش هر دکتری رفتم حتی با داروهای دستسازشون کاری نتونستن بکنن اما با تجویز یه قرصی که خانم دکتر نوشتن بعد ۶ماه خوب شدم
فقط یکبار دید
برای لیزر رفتم عالی بود
بله خیلی دکتر خوبیه
کارشون عالییژژ
حساسییت پوستی, مشکل برطرف شد
مشکل آکنه
مشکل پوستی داشتم تاحدودی رفع شد
خانم دکتر خالم را با لیزر در دو مرحله حذف کردند و خیلی خوش اخلاق و حاذق هستند .
جوش صورت دوره یکماهمو طی کردم
برای جای جوش مراجعه کردم و راضی هستم
اگزما کارشون عالی بود
سوختگی . خوب بود
بد نبود
لکه پیست
واقعا بهترین ن
دکتر خیلی خوب و کار بلدی هستند
خوب و عالی
عالی هستند
دکتر خوبی هستن
بله بسیارعالی بود دکتر بسیار ماهری هستند
قارچ پوستی داشتم با داروهای مناسب براحتی مشکلم برطرف شد
دوستان معرفی کردند
فعلا منتظر نتیجه کارشون هستم
چندین سال پیش رفتم پبششون الانم میخام دوباره برم کارشون خوبه ممنونم ازشون
جوش صورت خیلی کارشون خوبه
دکتر قابل اعتمادی هست. رستمی
ریزش مو مشکلم برطرف شد
مشکل جوش که کامل حل نشده ولی خیلی کمک کردن
پسرم پوست صورتش قارچ زده بوده کاملا خوب شد
ریزش مو داشتم و خیلی کمتر شده کامل قطع نشدش ولی از شدتش کم شد.
واقعا عالی ،خانم دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند .
بسیار با اخلاق و دلسوز هستن فعلا تحت درمانم
عااالی لک پوست
ایشان بسیار انسان با شخصیتی هستن و کارشون بیست بیسته اصلا مادی نیستن و تخفیف هم میدن من خودم حال صورتم رو جراحی کردم کارشون عالیه
لیزر کل بدن
دکتر خوبی بود
ویتیلگو
ریزش موی ارثی داشتم نتیجه خوبی گرفتم
کارشون خیلی خوبه
خال و لک پوستی ،برطرف شد
فیلر زیر چشم
برای درمان جوش و جای جوش خیلی راضیم
خوب بودن خوش اخلاق
تحت درمان هستم
با اخلاق و کار بلد و با وجدان
عالیییی
شپش. سر و پسوزیاریس
مشکل پوستی مزمن
میلیا وخوب بود
بسیار خوش برخورد و خانم
خیلی یکم
دکترخوبی هستن من درحال درمان هستم
دخترم رو بردم پیش ایشون کارشون خوب بود.اخلاق خوب و عالی
تشخیص خوب
میکردم عالی بود
دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستن
من از عوارض ژل لب مشکل داشتم و با رفتن پیش ایشون مشکلم حل شد
دکتر خوبیه
صورتم لک داشت لیزر کردن عالی بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زنجان - خیابان زینبیه شرقی - ساختمان مادر - طبقه دوم - واحد ۳ دکتر کمالی
ریزش مو خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تعریفشون رو شنیدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۱فوق العاده
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ریزشمو
۱۴۰۲/۰۳/۳۰بلهبیماریپوستی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸موهای خواهرم به صورت سکه ای ریخته بود بامزوتراپی توسط خانم دکتر زودخوب شد.
۱۴۰۲/۰۴/۰۷فعلانتیجه نگرفتم امیدوارم اینبارنتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بدنیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۹درمان آکنه
۱۴۰۲/۰۷/۰۶کارشون خوبه
۱۳۹۹/۰۸/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالیییییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۱۲خانم دکتر بی نظیر به لحاظ تشخیص و برخورد
۱۳۹۹/۱۰/۱۴جوش وکک ومک
۱۴۰۲/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱قارچ پوستی داشتم و ازطریق قرص و پماد مداوا شد ولی دوبارخ شدت یافته است
۱۴۰۰/۰۱/۳۰جوش صورت برطرف شده اما جای جوش تاثیر ۳۰، ۴۰ درصدی داشته
۱۴۰۲/۰۶/۱۹پوست و خوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۲/۱۰جهت مشکل جوش مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ریزش مو
۱۳۹۹/۰۸/۰۱برای ریزش مو به ایشون مراجعه کردم،خدا رو شکر با مصرف دارو خیلی کمتر شده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶داروها اثر مثلت نداشتند
۱۳۹۹/۰۵/۱۶مفید ب
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سلام از دوسال قبل مراجعه کننده خانم دکتر کمالی هستم از سوادو اخلاق که نگم براتون لیزر کل بدن انجام میدم و واقعا راضی ام و دستگاه شون تکه تو زنجان
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودن کارشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۶سلام پوست لب من جوش و خارش داشت چندتا دکتر رفتم نتیجه نگرفتم با دوبار استفاده از داروهای ایشون روند بهبود رو کاملا حس کردم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام ایشون کارش عالیه وخیلی باتجربه اند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲حساسیت پوستی داشتم و همچنین ریزش مو شدید که هردو درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۹دکتر مهربان و فوق العاده خوب از نظر علمی هم کاملا به روز هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵شوره سر
۱۴۰۱/۰۸/۳۰مشکل پوستی و حل شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶رفع جای بخیه که خداراشکر با داروی خانم دکتر برطرف شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کلوئید داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار مهربان و
۱۴۰۲/۰۲/۲۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ایشون بهترین دکتری هستن که تاحالا دیدم هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ معاینه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۰۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰حساسیت پوستی پسر کوچیکم، درمان شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴وقت گرفتم نشد ک بیام
۱۴۰۲/۰۱/۰۸عالی بودن در تشخیص زگیل کف پا
۱۴۰۰/۱۱/۲۵فوق العاده خوش اخلاق و دارای درک بالا اصلا کارش صرفا مادی نیست و تخفیف هم میده در یک کلام عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ویتیلیگو
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خیلی خیلی خانم دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن.برخوردشون عالی...بیماری پوستی داشتم با مراجعه به مطب ایشون و داروهای که دادن کاملا خوب شدم.ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲مشکل اگزما و برطرف شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۶عالی بودن نیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶یکبار برای لیزر مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۵/۲۶سلام من مشکل پوستی داشتم که توسط داروهایی که خانم دکتر تجویز کردند بهتر شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۸میخوام برم دکتر تازه
۱۳۹۸/۰۶/۰۵اگزما داشتم تشخیصشون عالی بود و همچنین دارویی که دادن خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالی بودن عالییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ایشان عالی هستند از هر نظر...
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار خوب و با اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴مشکل خارش پوستی داشتم که در اثر خارش کهیر زده بود.به ایشون مراجعه کردم با تجویز کرم های دستساز به بهبودی کامل رسیدم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰دکتر خوب و با سوادی هستند.
۱۴۰۲/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل حساسیت پوستی داشتم که با تجویز داروی مناسب توسط ایشون بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۲/۰۳/۲۱اخلاق و رفتارشون خیلی مناسب و خوبه از لحاظ علمی هم نیازی به تعریف ندارن به طور کلی از هر لحاظ عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۵درمان قارچ
۱۴۰۰/۰۹/۰۱لیزر مو
۱۳۹۹/۰۵/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳مشکل پوست عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹خوب است
۱۴۰۲/۰۱/۱۰درمان زگیل صورت
۱۴۰۲/۰۹/۲۶آبله مرغان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تشخیص ودرمانشون بسیارعالی،خوش اخلاق ودکترحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱جوش صورت برطرف شده اما جای جوش تاثیر ۳۰، ۴۰ درصدی داشته
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خوب و مهربات و شنونده
۱۴۰۲/۰۴/۰۴واسه مریض خوب وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عالی خوب بودن
۱۴۰۲/۰۶/۲۹فیلر لب
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۰میکرد و
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی و خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۵دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فعلا اول دوره ی درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۵اگزما بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸خوب بوده
۱۴۰۱/۰۶/۱۷من قارچ پوستی داشتم و با دارو خانم دکتر برطرف شد.
۱۴۰۲/۰۵/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۲بسیار دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۶به نظر من دکتر منصفی هستند خوش اخلاق و خوشرو میباشند
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خانم دکتر بسیار مهربان و باوقار و با حوصله فعلا تحت درمانم ، انشاالله که نتیجه عالی میشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶لیزر میرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۷برداشتن خال از رو دست کارش خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۲۶برای حساسیت پوستی مراجعه کردم تشخیص خانوم دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰برای جوش پیش خانم دکتر مراجعه کردم عالی بود جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰کہیر پوستی پسرم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴متخصصی ماهر و توانا
۱۳۹۷/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸Very good
۱۴۰۴/۱۲/۰۴ریزش مو
۱۴۰۲/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۸رفع زائده بالای پلک عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ریز مو
۱۴۰۰/۰۴/۲۸نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۸خوش برخورد و باساد و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۳/۲۲هنوز درمان تمام نشده برای ریزش مو رفتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲جوش صورت برطرف شده اما جای جوش تاثیر ۳۰، ۴۰ درصدی داشته
۱۴۰۲/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۹پوست و خوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۲کارشون عالی بود ولی منشی هاشون خیلی برخورد بدی داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بود . پزشک خوش اخلاق و با دقتی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۰۴خیلی عال
۱۴۰۱/۰۷/۲۴مراجه برای خالم که ان را با لیزر برداشتن
۱۳۹۹/۰۶/۰۴جوش صورت
۱۴۰۲/۰۸/۲۰کارش حرف نداره عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بی نتیجه بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خیلی دکتر خوبی
۱۳۹۸/۱۰/۲۳نتیجه رضایت بخش زیاد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸سوختگی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳دکتر خوبی هستند ، من از کارشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶سوختگی دست
۱۴۰۲/۰۶/۲۴بهترین دکتر وباتجربه ترین هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۵سوختگی سینه درمان عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خانوم دکتر واقعا عالی هستن ومن از لیزر ایشون کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۲مشکل پوستی داشتم فعلا که به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰من تنم کهیر میزد پیش هر دکتری رفتم حتی با داروهای دستسازشون کاری نتونستن بکنن اما با تجویز یه قرصی که خانم دکتر نوشتن بعد ۶ماه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲فقط یکبار دید
۱۴۰۱/۰۶/۰۶برای لیزر رفتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بله خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۹کارشون عالییژژ
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱حساسییت پوستی, مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۴مشکل آکنه
۱۴۰۲/۰۸/۲۵مشکل پوستی داشتم تاحدودی رفع شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خانم دکتر خالم را با لیزر در دو مرحله حذف کردند و خیلی خوش اخلاق و حاذق هستند .
۱۴۰۰/۰۴/۲۶جوش صورت دوره یکماهمو طی کردم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰برای جای جوش مراجعه کردم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۰اگزما کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴سوختگی . خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بد نبود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰پوست و خوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۵لکه پیست
۱۳۹۸/۰۱/۱۰واقعا بهترین ن
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوب و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بله بسیارعالی بود دکتر بسیار ماهری هستند
۱۳۹۷/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶قارچ پوستی داشتم با داروهای مناسب براحتی مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دوستان معرفی کردند
۱۳۹۹/۰۴/۱۵فعلا منتظر نتیجه کارشون هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۷جوش صورت
۱۴۰۲/۰۱/۰۲چندین سال پیش رفتم پبششون الانم میخام دوباره برم کارشون خوبه ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۴جوش صورت خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۲۷دکتر قابل اعتمادی هست. رستمی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ریزش مو مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱مشکل جوش که کامل حل نشده ولی خیلی کمک کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶پسرم پوست صورتش قارچ زده بوده کاملا خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ریزش مو داشتم و خیلی کمتر شده کامل قطع نشدش ولی از شدتش کم شد.
۱۴۰۲/۱۲/۰۵واقعا عالی ،خانم دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند .
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار با اخلاق و دلسوز هستن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عااالی لک پوست
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ایشان بسیار انسان با شخصیتی هستن و کارشون بیست بیسته اصلا مادی نیستن و تخفیف هم میدن من خودم حال صورتم رو جراحی کردم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۸لیزر کل بدن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر خوبی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ویتیلگو
۱۴۰۲/۰۶/۰۲ریزش موی ارثی داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عالیییییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۱۹خال و لک پوستی ،برطرف شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالییییی
۱۳۹۷/۰۶/۲۵فیلر زیر چشم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲برای درمان جوش و جای جوش خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خوب بودن خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴با اخلاق و کار بلد و با وجدان
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عالیییی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰شپش. سر و پسوزیاریس
۱۴۰۰/۰۱/۱۹مشکل پوستی مزمن
۱۴۰۲/۰۴/۱۸میلیا وخوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار خوش برخورد و خانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی یکم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکترخوبی هستن من درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹دخترم رو بردم پیش ایشون کارشون خوب بود.اخلاق خوب و عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲تشخیص خوب
۱۴۰۲/۰۷/۰۴میکردم عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۹عالییی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۵من از عوارض ژل لب مشکل داشتم و با رفتن پیش ایشون مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰صورتم لک داشت لیزر کردن عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ریزش مو
۱۳۹۹/۰۶/۰۴