۱۳۴۵ نفر
دکتر سیدحسین ابطحی

دکتر سیدحسین ابطحی

فلوشیپ شبکیه و لیزر ، جراح و متخصص چشم

فمتولیزیک/لازک، اسمایل، آب مروارید و لنز، دیابت چشم، مجرای اشکی و پلاستیک پلک

فلوشیپ شماره نظام: ۱۵۳۸۵۲
۹۸% پیشنهاد کاربران
۱۳۸۵ نفر

عمل فمتو اسمایل داشتم و راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

شبکه چشم

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

آقای دکتر با دقت و جزئیات همه چیز را توضیح دادند .

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

لنز گذاشتن دید بهتره

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

پزشک حاذق و مجرب خوش اخلاق ستودنی و خوشرو

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

معاینە و

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

با سلام و احترام اینجانب از طبابت و اخلاق و نحوه ی برخورد دکتر با بیماران رضایت کامل دارم از خداوند متعال خواستار سلامتی و سربلندی ایشان هستم.

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

بسیار دقیق و تمام مراحل لازم را با حوصله و رفتار خوش انجام دادند

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

تشخیص تجویز و عملکرد دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

برخورد منشی مطب آقای دکتر عالی بود صحبتهای امیدوار کننده آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

از نظر بنده بسیار خوش برخورد عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

ویزیت که خوب بود راحت نوبت گرفتم برخورد منشی خوب بود جراحی نداشتم اولین بار هست که ویزیت می شوم پیش دکتر ابطحی از برخورد دکتر هم راضی بودم ممنون

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

درمان خونریزی شبکیه

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

چند سال است که برای چشم برادرم پیش دکتر ابطحی عزیز می رویم.

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

دوهفته پیش مراجعه کردم التهاب وقرمزی چشم داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

تجربه اولین مراجعه به مطب آقای دکتر را داشتم معاینه عالی و پاسخگویی خیلی خوبی داشتند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

لیزری شبکیه عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

دکتر با حوصله و دقیق معاینه کردند مشکل مگس پران و نقطه سیاه در چشم داشتم که شبکیه را معاینه کردند و خداروشکر توضیحات کامل دادند که مشکل از این بابت نیست .

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

نوبت دهی و رسیدگی مرتب و منظم بود و طبق نظم تمام موارد رسیدگی و معاینات انجام شد

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

در حال معالجه

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

بسیار عالی و مشکلی وجود ندارد

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

مشکل آب مروارید؛ فعلا فقط معاینه مقدماتی انجام شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

برای کنترل فشار چشم مراجعه کرده بودم که آقای دکتر با صبوری و مهارت مثال زدنی که دارند بنده را درمان کردند بی نهایت از صبر و حوصله ایشان متشکریمم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خیلی دکتر خوب و با اخلاق و بسیار متشخص

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

برای پارگی شبکیه مراجعه کردم لیزر انجام دادن و الان بعد از درمان هیچ مشکلی ندارم.

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار دقیق و محترم بهترین تجربه عمل و پاسخگویی عالی نوبت دهی منظم خوش برخورد و حرفهای

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

بسیار متخصص حاذق خوش برخورد با بیمار بنده راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

برخورد خوب و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

عمل آب مروارید داشتم عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

فعلا که درمان پدرم خوب بوده خداروشکر

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضیم

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

بینهایت عالی و وقت خوبی گذاشتند و توضیح دادند

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

سلام از آقای دکتر بی نهایت تشکر می کنم بخاطر عمل آب مروارید و شبکیه که به خوبی انجام شد .عمر طولانی و با صحت و سلامتی برای آقای دکتر از خداوند متعال خواهانم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

شبکیه پدرم پاره شده بود عمل باکل کردند و دید خیلی بهتر شده ، دست دکتر خوش اخلاق و خوش دست را می بوسم...

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

برخورد و تشخیص دکتر عالی برخورد پرسنل و منشی نیز عالی بود با تشکر از ایشان

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خیلی ممنون از نوبت دهی خوب و منظمتون و دکتر خیلی واضح صحبت کردند

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

بسیار با اخلاق و با مهارت

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

بیمار ما شبکیه خیلی نازک داشتن دکتر با عمل حرفه ایی که انجام دادند نتیجه خیلی خوبی رقم زدند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

از تجربه و ویزیت خود بسیار راضی بودیم هم معاینه و هم درمان عالی بود.

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

آقای دکتر ابطحی با وجود سن کم دکتری بسیار با تجربه هستند و اطلاعات پزشکی با ارزشی ارائه می دهند.با وجود شلوغی مطب وقت کافی برای هر مریض می گذارند و توضیحات خیلی دقیق در مورد مشکل مریض می دهند. من برای عمل آب مروارید مراجعه کرده بودم و از ویزیت ایشان خیلی راضی هستم. فردا هم عمل دارم و مطمئن هستم به خوبی پیش خواهد رفت. آرزوی موفقیت روز افزون برای جناب آقای دکتر دارم.

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

عمل جراحی شبکیه بسیار عالی داشتم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

بنده مشکل شبکیه چشم داشتم ودکتربالیزرعمل کرد عملش خوب بود دکتر خیلی خوب وباحوصله وحاذق هست

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

واقعا همه چی مرتب و دقیق و با حوصله ویزیت انجام شد . ممنون از آقای دکتر .

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

بسیار باسواد و با حوصله خیلی از انتخاب ایشان راضی هستم امیدوارم سلامت باشند

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

عمل آب مروارید داشتیم ، مادرم خیلی راضی هستند.

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

توضیحات دکتر عالی و همه موارد را به صورت واضح و شفاف در حدی که بیمار به خوبی متوجه میشود

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

دکتر بسیار خوب و پیگیر هستند که بیمار را خوب درمان میکنند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عمل لازک بوده عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

راهنمایی و توضیحات بسیار موثر و عالی بود از ارائه خدمات خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

بسیار دقیق و منصف

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

مادرم عمل لیزر داشتن که فوقالعاده عالی بوده

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر ابطحی عمل فمتو اسمایل داشتم عالی بوده ممنون از کادر درمان ایشان

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند من پیش ایشان جراحی کردم و الان خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

عالی عالی عالی از هر نظر

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

ما از 12 سال قبل که چشم برادرم را عمل کردند همه مریض ایشان ایم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار مسلط، دقیق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

خیلی دکتر خوبی هستن رفتار حرفه ای تشخیص های درست و خیلی به بیمارشون اهمیت میدن وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

با سلام و احترام واقعا فردی با احترام و با علمی هستند ، با حوصله و صبور و از اون دسته آدم هایی هستند که واقعا خیرشان به بقیه می رسد ، هر چی از خدا می خواهد بهش بدهدد

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

عالی از هر نظر

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

خوب، مطلوب بود.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عفونت چشم داشتم و با کمک دکتر بهتر و خوب شد آقای دکتر عالی هستن هم اخلاق عالی دارن هم کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

از زحمات دکتر تشکر و قدردانی میشود و از لحاظ علمی و برخورد بسیار توانمند و با تجربه بسیار با اخلاق خوش هستند ممنون

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

پارگی شی

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

کار بلد و حرفه ای هستند آقای دکتر ابطحی ،رضایت کامل دارم از ایشان

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

کارش حرف نداره.

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

زخم راجعه قرنیه داشتم با یه مته الماس خاص جراحی کردند دیگه عود نکرده

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

خیلی خوش اخلاق و حرفهای و صبور بودم و کاملا به حرفهایی که زدیم توجه کردم و برای هر کدام نظر حرفهایشون رو دادن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

سلام ممنون فعلا یکبار ویزیت شدم خوب بودند

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

معاینه آقای دکتر بسیار عالی و رضایت بخش بود وایشان برخورد خوبی با مریض دارد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

سپاس از دانش توجه و صبر ایشان رضایت بخش بود آرزوی تندرستی و سربلندی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

مدیون دکترم عمل کرد چشم راستم عمری نمی دید وای دکتر مایه شفا شد.

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

بسیار خوش برخورد و صبور

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

آب مروارید و آب سیاه را عمل کردند دید بهتره

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

هنوز کاری انجام ندادم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عمل آب مروارید

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

لیزر شبکیه چشم داشتم عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عمل فمتو اسمایل داشتم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

با سلام برخورد دکتر و منشی بسیار عالی بود و معاینه دقیق انجام شد

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

عمل ناخنک خیلی خوبی داشتیم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

آقای دکتر حسین ابطحی بسیار باسواد و با تجربه هستند و در عین حال بسیار با حوصله برخورد کردند

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

شک نکنید بهترینه تو کارش

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

با آرامش ویزیت کردند و جوابگو بودند

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

دکتر سید حسین ابطحی بسیار شخص با حوصله ،مسئولیت پذیر ، پاسخگو به سوالات ، در کل راضی بودم، به دیگران معرفی می کنیم ، و باز مراجعه می کنم.

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

با سلام اخلاق نیک و صبوری و تبحر استاد سید حسین ابطحی قابل ستایش است چندین پزشک فوق شبکیه تهران از بازگشت بینایی یک چشم من کاملا ناامید بودند ولی خدا رو شکر در سایه الطاف استاد تحت درمان هستم و ایشان قول روند بهبودی رو به من دادند و من خیلی راضی ام از شیوه درمان و عملکرد ایشان خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

جناب دکتر حسین ابطحی یکی از بهترین جراحان چشم کشور هستن امیدوارم تمامی بیماران نیازمند بتوانن از خدمات ایشان بهره عالی را ببرند

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

دکتر بسیار خوش اخلاق و با دقت هستند فقط زمان انتظار از زمان وقتی که گرفته بودم کمی طولانی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

همه چیز عالی بود از آقای دکتر ممنونم بابت رفتار حرفهای

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بهترین دکتر چشم از نظر تخصص و شخصیت هستند بابت ویزیت دقیق بنده و همسرم از ایشان متشکرم آرزوی تندرستی و پیروزی دارم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

بسیار عالی از نحوه ی برخورد ویزیت بسیار راضی بودم دکتر بسیار با مهارت و دانش و خوش برخورد بودند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عمل آب مروارید داشتم عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

استرابیسم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

عمل فمتو اسمایل داشتم. از دست عینک خلاص شدم.. بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

با سلامت خدمت آقای دکتر بسیار دکتر با تجربه و بسیار با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

منشی خوب، فضا خوب دکتر خوب

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

نان حلال خور

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

عمل لیزیک صفر کردن چشم. عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

عمل لازک

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

دکتر بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی و حاذق و کار را جلو می برد در کل عالی و مثبت

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

عمل حذف عینک داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

رضایت کامل دارم ممنون از وقتی که گذاشتید

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

برخورد خوب سواد خوب اما نوبت دهی را بیشتر سر و سامان بدهید

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

دکتر فوق العاده با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

با سواد و حرفهای

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عمل ترنس لیزیک داخل کلینیک ونک داشتم. خوب بود.

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

خدا را شکر که با ایشون آشنا شدیم و گفتند عمل لازم نیست

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

اینجانب مشکل کاتاراکت شدید داشتم و از آنجا که بیماری اترامیون در شبکیه چشم داشتم ایشون با مهارت کامل عمل فوق را به بهترین نحو ممکن انجام دادند و بینایی من به طور کامل برگشت . ایشون پزشک صادق و دلسوزی هستند.

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

با سلام و احترام آقای دکتر بسیار صبورانه به بیماران رسیدگی می کنند و نحوه ی برخورد منشی بسیار مطلوب است انشاالله موفق باشید

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

خیلی تشکر میکنم از آقای دکتر برخورد عالی داشتن

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

خوش اخلاق مهربان و مودب. خیلی هم دقیق معاینه کردند و با آرامش و حوصله توضیح دادند

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

با سلام ،ایشان بسیار حاذق و با اخلاق،دقیق و مهربان،باصبر و حوصله و جوابگوی همه سوالات،تشکر از ایشان و پرسنل خوبشان .

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

بهترین هستند در ایران

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

دکتر پنجه طلا.

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

فمتو اسمایل داشتم راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

فمتو اسمایل داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

ایشان بسیار دکتر حاذق وباهوشی می باشد وبسیار خوب و دقیق علت خونریزی شبکیه چشم بنده رو تشخیص دادن قبل از این مدام از دکترهای دیگر سوال کردم و اصلا تشخیص نمیدادند

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

برای شبکیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی از هر نظر

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

ویزیت آقای دکتر در زمان مقرر به خوبی کامل و توضیحات کافی به بیمار انجام گردید با تشکر و سپاس از همراهی گرمتان

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

خدا هر چی می خواد بهش بده

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

با تشکر از دقت و نظم مطب و همینطور مسئولیت شناسی

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

آقای دکتر بسیار مودب با سواد و دلسوز هستند و با صبوری پاسخگوی تک تک مریضان هستند.

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

عمل حذف عینک داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

ترنس لیزیک حذف عینک

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

سلام بسیار دکتر خوب وعالی و با هوش وذکاوت وانسان به معنای واقعی و تشخیص شون هم بینظیر خداوند نگهدارشون باشه

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

ترسیدم لیزیک کنم آخر فقط به ایشان اعتماد کردم. نتیجه هم رضایت بخش بود ممنون از آقای دکتر سید حسین ابطحی

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

عمل لازک بوده راضی ام

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

آقای دکتر بسیار با صبر و حوصله معاینات را انجام دادند و بسیار کامل تمامی مراحل درمان را توضیح دادن و بسیار با اخلاق بودند .

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

جراحی لیزری شبکیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

کاربلذ

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

همه چی عالی بود از آقای دکتر ممنونم بابت رفتار حرفهای

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

با تشکر از سرویس دهی مناسب و محیط آرام مطب و توضیحات دقیق پزشک

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عالی بهترین دکتر چشم پزشک هستند ایشان.پیروز و موفق باشید

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر ماهر و با تجربه

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر با دقت و حوصله و باا تخصص عمل گردند و تحت درمانم

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

عمل آب سیاه بوده ممنون از آقای دکتر سیدحسین ابطحی

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

از همه لحاظ عالی ده از ده

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

جراح بسیار علمی و دقیق و متعهد

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

آقای دکتر با دقت و حوصله توضیح دادند

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

ویزیت و تشخیص دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

باسوادترین و نابغه ترین و دلسوزترین پزشک جناب آقای دکتر ابطحی هستن و جراحی کاتاراکت مادرم رو به بهترین نحو ممکن انجام دادند

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بسیار دکتر حاذق و پر انرژی با دانش و بسیار با علم با تشکر

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

با سلام و احترام خدمت آقای دکتر و همکاران محترمشان ، اینجانب از عمل آب مروارید چشم راستم که پیش آقای دکتر سید حسین ابطحی انجام دادم کاملا راضی هستم و به ایشان بالاترین نمره را می دهم .

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

خیلی عالی بود آقای دکتر خیلی محترم وخداشناش بودن همه چی حتی پرسنل هم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

بسیار دقیق و با حوصله چکاپ کامل چشم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

لیزیک چشم انجام دادم راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

سلام عمل لازک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

بهترین استاد ما در بیمارستان طرفه. از ایشان خیلی چیزها آموختیم. بهترین اخلاق و دست عمل. مدیونیم استاد

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

برخورد مودبانه،دقت بررسی وضعیت چشم بیمار عالی،توضیحات و شرح تشخیص بیماری به بیمار عالی،سلامت و شاد و پایدار باشند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتر بسیار ماهری بودن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

با سلام علی بوچانی هستم ازاستان ایلام امیدوارم که همیشه درصحت وسلامت زندگیکردن وسایل روی سر خانواده.وبیمارانش باشد من شبکیه چشمم پاره شد وقوع امید کردم ولی دکتر سید حسین ابطحی چشمم را نجات داد وبه من امید دوباره داد دست مریضا دکترابطحی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بوسه بر دستان جراح چیره دست استاد سید حسین ابطحی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

درود و سپاس از جناب دکتر ابطحی که با سعه صدر،صبر و حوصله ویزیت و بررسی کردند ،دخترم معاینه شدو همه امکانات هم در مطب فراهم بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

پارگی شبکیه ،و جراحی و لیزر و خداروشکر مراحل رفع و بهبودی

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

سپاس فراوان از دکتر بابت اخلاق و پزشکی و تشخیص درمان و همچنین منشی گرامی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

آقای دکتر بسیار با تجربه و حوصله هستند مامانم چهار جلسه جاهای دیگر تزریق و لیزر انجام دادند نتیجه نگرفتند ولی دکتر ابطحی معجزه کردند.

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

مشکل شبکیه

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

بسیار عالی با تشکر فراوان

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

بله قبلا ویزیت شدم ، 2 سال میروم پیش ایشان

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

توضیحات ارائه شده در فرآیند پذیرش و معاینات مطب کامل و عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

تزریق چشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بسیار بسیار عالی و با حوصله بعداز کلی مراجعه به چشم پزشک های متعدد ایشون به معنی واقعی بی نظیر، بی نظیر بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

پزشک دقیق و با حوصله و پیگیر دارای حسن خلق

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

دکتر کاملا با صبر و حوصله و با مهارت و تخصص پاسخگویی تمام سوالات بنده بودند و از عمل لازیک که توسط ایشان انجام شد خیلی رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

برخورد خوبی داشتند ، توضیحات کافی در مورد بیماری دادند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بسیار عالی.

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

بسیار بسیار عالی وقت دهی عالی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

تشخیص عالی دکتر فولعاده با حوصله و پاسخگو

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

پزشک بسیار خوش برخورد خوش اخلاق با اطلاعات بالا

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عمل شبکیه بوده و رضایت کامل دارم.ممنون از آقای دکتر سید حسین ابطحی

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

آب مروارید داشتم عمل کردم خوب بود ممنون از زحمات آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار دکتر با حوصله و دلسوز و کاربلدی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

دکترعالی هستندماهر،کاردان،خدابه ایشان عمردهد

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

به نظرم ایشون دکتر فوق العاده ای هستند خیلی با حوصله و دقت بیمار رو ویزیت می کنند منکه نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

بعلت کم شدن دید چشم پدرم مراجعه کرده بودم خوش اخلاق و بسیار با تجربه بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

لیزیک چشم خانمم ۵ سال قبل و برادرم امسال. یه شماره پشتیبانی تو واتس آپ دادند بعد از عمل خیلی کار راه بنداز بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

راضی بودم از دکتر چون با جزییات تمام و با حوصله تمام احتمالات را گفت و من را راهنمایی کردند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عمل آب مروارید داشتم عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

برخورد خوب و توضیحات جامع

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

ایشان بسیار آگاه و با زبان ساده و قابل فهم پروسه درمان را توضیح دادند نسبت به تکنیک های روز جهان عمل برای چشم آگاهی کامل داشتند.

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

من سر ویزیت کلی سوال داشتم خیلی با متانت همه را جواب داد

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

واقعا از آقای دکتر رضایت کامل داشتم خیلی با دقت معاینه کردن ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

آقای دکتر ابطحی فردی بسیار دانا و حرفه ای هستند . بنده از ایشان رضایت کامل دارم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

عمل حذف عینک بوده و بسیار از جناب آقای دکتر سید حسین ابطحی راضی هستم.سپاس فراوان

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خدا را شکر خوب بودند الحمدالله

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

مشکل پارگی شبکیه.چون پزشک دیگه ای عمل لیزر کرده بودن آقای دکتر ابطحی با نهایت صبوری و دقت وقت گذاشتن برای معاینه ونامه ای به پزشک خودم نوشتن برای پیگیری درمان و کلی تقدیر و تشکر کردن از پزشک خودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

با سلام عمل فمتو اسمایل داشتم خوب بوده راضی ام.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عمل لیزر جدا شدگی شبکیه. ممنونم

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عمل لیزری شبکیه عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

وااااااقعاااا بهترین دکتر چشم پزشک بدون هیچ شکی

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

درحال مراجعه هستم هنوز

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عمل آب مروارید بوده

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر متخصص و عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

از ایشان چه از لحاظ طبابت و چه اخلاق راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

عمل لازک راضیم عالی بوده

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

آقای دکتر ابطحی ایشان دکتری دلسوز هستند که با دانش بسیار و درایت عالی به تمامی سوالات بیمار ها جواب می دهند و با صداقت و دلسوزی فراوان بهترین راهکار هارا پیشنهاد می دهند .

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

مشکل افزایش فلاتر در چشم داشتم و با راهنمایی دکتر نگرانیم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

برای اولین بار بود که توسط این دکتر ویزیت و معاینه شدم . خیلی خیلی راضی بودم ، و به خانواده ی خودم هم پیشنهاد دادم که در صورت لزوم به این دکتر حتما مراجعه کنند .

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

حذف عینک بوده راضی ام

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

اون چیزی که عالی بود خدمات بعد از عمل بود که ما با واتس آپ دائم با دکتر ارتباط داشتیم.

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

عمل حذف عینک (لیزیک) انجام دادم بسیار بسیار راضیم، واقعا یک چشم پزشک عالی و با حوصله بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

با سلام ایشان بسیار دکتر حاذق و با دانش بالایی میباشد از ایشان رضایت کامل دارم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

سلام ایشان بسیار باسواد مودب و پیگیر هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

پدر فامیلامون عمل چشم داشت

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

با سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر حسین ابطحی و منشی محترمشان بنده پیش ایشان ویزیت شدم که بسیار راضی هستم ایشان فردی خوش برخورد و با شخصیت هستند همینطور به تمامی سوالات بنده به صورت عالی جواب دادند و پاسخگو بودند موفق باشند با تشکر

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

بسیار خوش رفتار و با صبر و حوصله توضیح می دهند ، زمان انتظار بالا هست

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

۳ نفر قبول نکردند آب مروارید مادرم را عمل کنند گفتند دیر شده اما دکتر عمل کرد و دیدش برگشت

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

باسلام من سال ۱۳۸۹ در اثر ضربه توپ شبکیه چشمم دچار مشکل شد و از سال ۱۴۰۲ تحت نظر دکترابطحی هستم ایشان بسیار باحوصله و با دقت و جدیت در کار خود هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

پزشک جناب آقای سید حسین ابطحی بسیار خوش برخورد و با وجدان با بیمار رفتار می نمایند . و پاسخ پیام هارا به طور جد پیگیری می نمایند. از تخصص و مهارت فوق العاده ای برخوردار می باشند. صمیمانه از ایشان تشکر و قدردانی می نمایم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

زحمت دادیم کلی

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

بسیار دلسوز هستند و با علم.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

بیماری CSR داشتم لیزر کردند خوب شدم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

لیزیک کردند با بهترین دستگاه آلمانی. خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خوش برخورد و مهربان

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

1 جوان و متخصص ۲ خوش اخلاق ۳ رای بیمار وقت کافی میگذارند

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

عمل لیزیک چشم انجام دادم عالی بوده

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

کارش حرف نداره.

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

با سلام و عرض ادب از اینکه بیمار دکتر متخصص و فوق تخصص شبکیه دکتر ابطحی هستم بسیار راضی و خرسند هستم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

سلام دکتر باتجربه وباحوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

پدرم یک دفعه بینایی یک چشمشون رو از دست دادن،دکتر ابطحی تشخیص جدا شدگی شبکه ی چشم دادن و با مهارت و علمشون خداروشکر پدرم بیناییشون رو به دست اوردن دکتر خیلی با وجدانی هستن،بااینکه روز تعطیل بود بخاطر پدرم اومدن کلینیک و عمل رو انجام دادن ما که تااخر عمر ممنونیم ازشون

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

همسرم عمل لازیک داشتن

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

با سلام و احترام از برخورد خانم منشی و آقای دکتر راضی هستم من خودم کادر درمان هستم و از تشخیص و توضیحات کامل آقای دکتر رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

بله من را سال ۹۹ در بیمارستان لبافی نژاد در پاسداران عمل شبکیه کرد. خدا را شکر خوبه چشمم.

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

تشکر و سپاس از زحمتشان

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عمل فمتو اسمایل داشتم بسیار عالی بود با تشکر از جناب آقای دکتر سید حسین ابطحی

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عمل لیزیک چشم داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

لیزر شبکیه بوده ممنون

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

بسیار دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستند با دانش بالا، به نظرم ایشان بهترین هستند در کارشان

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

آقای دکتر ابطحی فردی با اخلاق و خوش برخورد هستند.من از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم بابت تمام زحماتی که برای من کشیدند مخصوصا صداقت در کلام و رفتار ایشان .

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

سوراخ شبکیه را عمل کردند و گاز زدند خیلی خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

گیر کردن جسم خارجی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

جناب آقای دکتر خوش برخورد بوده و با صبر و حوصله بیماران را ویزیت کردند و توضیحات لازم را ارائه دادند

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

با سلام جهت مشوره و معاینه خدمت ایشان بودیم خیلی مفید و موثر توضیح دادند

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

مهربان و کاربلد

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عمل لازک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

چکاپ شبکهای انجام شد از حوصله و دقت آقای دکتر رازی بودم و از ایشان متشکرم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

دکتر بسیار متبحر و با معلومات و اخلاق بسیار خوش برخورد میباشند به دلیل سکته چشمی از شهرستان کرمانشاه مراجعه نمودم و ایشان بسیار مسئولانه در قبال بیماری اینجانب تلاش نمودند و راهنمایی کردند

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

دکتر بدون عجله و با حوصله هر دو چشمم را معاینه کردم و در رابطه با مشکل چشمم توضیحات کامل را به من دادند

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

بهترین دکتر پنجه طلاااا

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

ای کاش زودتر از اینها آقای دکتر را می شناختیم ...

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

بسیار خوش برخورد و حوصله خدمات کلی مطب من جهت پیگیری نوبت دهی و روند راهنمایی بسیار خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

عمل لیزیک همه چیز عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

عالی خیلی هم خوش برخورد و مهربان ممنون

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

رضایت کامل بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

کار بلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

برای اولین بار جهت ویزیت و چکاپ دخترهایم خدمت دکتر آمدم پاسخگویی و توضیحات و برخورد دکتر عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

بسیار عالی. متین و حرفه ای و با سواد

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

همه چیز عالی توضیح با صبر و حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

بچهامدیدیاصلاندارهمیگننابینامادرزادیششماههست

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

بعد از عمل همیشه در دسترس بودن. عملشون هم حرف نداشت

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

دلسوز بودن و کاربلد

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عمل آب سیاه بوده راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

آب مروارید چشم اول را شهرستان خراب کردند چشم دوم آمدیم تهران پیش استاد. عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

پشه پرانی عادی بود که آقای دکتر تشخیص درست داده و راهنمایی کردند . برخورد خوب و انسانی و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عمل حذف عینک

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سلام با تشکر فراوان از دکتر ابطحی توانمند .سکته ی چشمی همراه با آب مروارید .مادرم تزریق و ۲بار عمل شد و خدا رو شکر دیدش رو به دست آورد .رتینوپاتی دیابتی بودند

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

با عرض سلام و ادب دکتر ابطحی دکتر با تجربه و با اخلاق هستند عمل پارگی شبکه داشتم و از ایشان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

اقای دکتر کارشون حرف نداره خدا خیرشون بده معایناتشون خیلی دقیق هست

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عمل آب سیاه داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

بسیار صبور و همدل بودن و به صحبتها گوش کردن و از این تجربه راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بسیار با حوصله و باسواد هستند و ممنونم از اینکه وقت زیادی صرف ویزیت مراجعه کننده صرف می کنند

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

سلام ممنون از آقای دکتر ابطحی بابت عمل لازک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

آقای دکتر بسیار با صبر و حوصله برای بیمار وقت میگذارند

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سلام وقت بخیر عمل آب سیاه بوده کاملا راضی هستم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

بسیار بسیار عالی ۱۰۰ درصد راضی هستم جراحی شبکیه داشتم ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

دکتر بسیار با تجربه و با حوصله بودند و رفتار پرسنل نیز محترمانه بود با تشکر از شما

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

با سلام و احترام خدمت همکار و استاد ارجمند آقای دکتر سید حسین ابطحی بر خود لازم می دانم از محبت و لطف شما قدردانی بی مثالی داشته و یقین دارم دستان پر مهر و شفابخش شما استاد عزیز شفابخش بیماران بسیار زیادی بوده و خواهد بود.آرزوی توفیق و سرافرازی روز افزون برای شما و تمام کادر درمان محترمتان داشته و بدون شک دعای خیر و پر برکت هم وطنان عزیزمان بدرقه ی راه شما خواهد بود.

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

عمل لازک بوده عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بسیار راضی بودم از توضیحات کامل آقای دکتر.

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

خیلی با شخصیت و مهربان

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

عمل لازک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

خیلی راضی بودم از برخورد دکتر و تشخیص توضیحات و راهنمایی دقیق و صبر حوصله ایشان

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

بسیار دکتر خوب خوش رفتار و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

حذف عینک داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

سلام عمل لازیک بوده و کاملا رضایت دارم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عمل آب سیاه داشتم ممنونمم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

بسیار رفتار شایسته و عالی روند ویزیت و معاینه و بسط موضوع به زبان ساده فوق حرفهای و درجه یک پاینده باشید دکتر جان

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

عمل آب مروارید عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بسیار خوش اخلاق و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

برخورد مناسب ، خوش اخلاق و کار بلد

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بی نظیر هستند آقای دکتر ، بهترین دکتری که تا به حال دیدم چه از نظر دانش و چه از نظر برخورد کاملا حرفه ای

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

پارگی شبکیه را لیزری عمل کردند دید تا حدی بهبود داشت ممنونیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

بیماری CSR داشتم ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

توضیحات خوبی دادند و راهنمایی های مفیدی کردند ممنونم

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

دکتر ابطحی بسیار پزشک با اخلاق و مهربان هستند که توانستند طی یک جلسه از خونریزی قرنیه چشم چپ مادرم جلوگیری کنند ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

اب مروارید داشتم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

باشخصیت و مهربان و کاربلد

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار عالی و دقیق مشکل رو توضیح میدن و به حرفای بیمار توجه میکنن. تنها ایراد معطلی زیاد در مطب بود.

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

می خواهیم عمل کنیم پیششان

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عمل لیزیک داشتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عمل آب سیاه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

دکتر واقعا خوش برخورد و مهربان وبسیار باتجربه

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

بسیار عالی تشکر از زحمات و لطف شما

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

با درود و احترام ، عمل آب مروارید داشتم عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

بهترین هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

بسیار راضی هستیم تشخیصشان عالی بود و خیال ما را راحت کردند

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

کار آقای دکتر خیلی عالی بود و از کارشون خیلی راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

لیزر شبکیه داشتم ممنون از آقای دکتر ابطحی عزیز کاملا رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

سلام خستنه نباشد من فاطمه حاجعلی پور هستم 5روزعمل کرد م چشمم هچی نمی دید ولی الان همه جا را می بینم واقعا دستش دردنکن به مازندگی رابرگرداند

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بسیار مهربان

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

دکتر دیانت تعهد

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر بسیار محترم و شریفی هستند و با حوصله و دقت معاینه و بررسی میکنند و توضیحات لازم را میدهند به من دکترهای قبل گفتند چشمت آب مروارید دارد و عمل میخواهد اما ایشان گفتند همچین چیزی نیست و نیازی هم به عمل ندارد

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عمل آب سیاه راضیم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

اینجانب برای بار اول ویزیت آمده بودم بسیار دکتر خوش اخلاق حاذقی بودن و دخترم را کامل راهنمایی کردند

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

پزشک حاذق

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

ایشان دکتر حاذقی هستند و معاینه با حوصله صورت گرفت ممنون از شما

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

رضایت کامل دارم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

رضایت کامل دارم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

Cnv چشم داشتم بعد از پنج بار تزریق جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق بودند با تشکر

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

عمل حذف عینک داشتم عالی بود ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عمل حذف عینک بوده راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دکتر بسیار دقیق معاینه می کنند و به سوالات خیلی با حوصله جواب می دهند با تشکر از زحمت های ایشان

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

عمل لازک داشتم . راضی هستم ممنون

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

سلام وقت بخیر آقای دکتر ابطحی فردی بسیار دقیق با علمی بالا هستند.ایشان بسیار به کارشان مسلط هستند و تجربه ی بالایی دارند. آقای دکتر همواره برخورد منصفانه ای در نهایت احترام و ادب دارند . ایشان برای بیماران خود توضیح دقیق می دهند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

با سلام و احترام جهت خونریزی شبکیه و کاهش بینایی مراجعه کردم و با تشخیص به موقع درمان انجام شد و بینایی پدرم برگشت از جناب آقای دکتر ابطحی کمال تشکر را دارم

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۱
اطلاعات تکمیلی
- جراح بین المللی چشم، لیزر و شبکیه
- فوق تخصص شبکیه و لیزر از دانشگاه شهید بهشتی تهران، بیمارستان لبافی نژاد
- دانشور برگزیده چشم پزشکی ایران از دانشگاه تهران، بیمارستان فارابی
- دوره فلوشیپ تکمیلی جراحی شبکیه از بیمارستان مورفیلدز انگلستان
- دوره تکمیلی فلوشیپ اکولار آنکولوژی و یووآ از دانشگاه شهید بهشتی
- دارای بورد تخصصی ایران و بورد تخصصی انجمن بین المللی چشم انگلستان
- عضو کالج سلطنتی جراحان ادینبرگ انگلستان (MRCSEd).
- عنوان فلوشیپ بین المللی از INTERNATIONAL COUNCIL OF OPHTHALMOLOGY اهدایی مشترک از انجمن چشم پزشکی آلمان و ایران
- دارنده رسمی عنوان Fellowship of International Council of Ophthalmology
- رتبه برتر (دو رقمی) آزمون های کنکور سراسری، پره اینترنشیپ، آزمون تخصصی پذیرش رزیدنت، آزمون فلوشیپ (تحصیلات بدون سهمیه [آزاد] در همه مراحل تحصیل در دانشگاه های دولتی اصفهان و شهید بهشتی تهران)
-عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
- مولف بیش از ۱۰۰ مقاله انگلیسی ایندکس ISI، چهار کتاب در حوزه علوم پزشکی، جذب ۲۰۰۰ ارجاع علمی بین المللی با مقیاس علمی H معادل ۲۲
- سابقه کار و تدریس در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (بیمارستان فیض) و دانشگاه شهید بهشتی تهران (بیمارستان لبافی نژاد و طرفه).
- سابقه تایید شده رسمی (Work Experience Certificate) کار در ۱۴ بیمارستان چشم پزشکی، سابقه بیش از ۴۰۰۰ جراحی چشمی موفق و ۶۰،۰۰۰ ویزیت در کشور های ایران، امارات و عراق
- برنده ۶ عنوان پژوهشگر برتر در دانشگاه های اصفهان و تهران بین سال های ۱۳۹۱ الی ۱۴۰۲
مطب ونک
تهرانمیدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲
احتراما، شماره تلفن صرفا برای پیامک و واتس آپ است و پاسخگویی تلفنی به علت تعداد زیاد تماس‌ها ممکن نیست.
مکان ما: تهران، محله ونک، مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی دکتر ابطحی؛ آدرس: گاندی شمالی، صانعی، پلاک ۲۳
وبسایت ما: drabtahieye.com
خدمات ما:
دکتر ابطحی جراح چشم و فوق تخصص لیزر و شبکیه هستند.
لیست اعمال جراحی: همه انواع اعمال جراحی داخل چشمی شامل جراحی‌های آب مروارید و آب سیاه، جراحی شبکیه به روش‌های ویترکتومی و باکل، کارگذاری و تعویض انواع لنز‌های داخل چشمی و انواع تزریق‌های چشمی برای دیابت، ورم، التهاب و خون ریزی چشمی در این مرکز انجام می شود.
لیست اعمال لیزری: انواع درمان‌های لیزری حذف عینک شامل لیزیک، لازک [پی آر کی]، ترانس لازک، فمتو لیزیک-اسمایل، لیزر ان دی یاگ برای پایین آوردن چشم و تمیز کردن لنز، لیزر آرگون شامل PRP و MPC برای درمان دیابت چشمی، درمان سوراخ‌ها و پارگی شبکیه، لیزر PDT برای بیماری CSR و توده‌های شبکیه، لیزر TTT برای توده‌های شبکیه، لیزر SLT برای درمان فشار چشم، لیزر میکروپالس برای ورم و سایر مشکلات چشمی توسط ایشان انجام می شود.
- مراجعین و سروران گرامی لطفا توجه فرمایید:
ضمن تشکر از حسن اعتماد شما،
۱. در صورتی که نوبت خود را برای دکتر سید حسین ابطحی در این سایت نهایی کرده و بیعانه پرداخته اید به معنای نهایی بودن رزرو بوده و لطفا طبق تاریخ و ساعت، در مطب حضور داشته باشید. لطفا، در این باره، از تماس غیرضروری با تلفن‌های مطب خودداری فرمایید.
۲. حداکثر تلاش خواهد شد که ویزیت شما در محدوده زمان رزرو شما انجام شود و بدین شکل از ازدحام در فضای مطب و معطلی شما جلوگیری شود؛ لذا، جهت جلوگیری از بی نظمی در مطب، صرفا از وبسایت نوبت گرفته و از تقاضا برای ثبت نوبت با تلفن و اصرار برای حضور بین بیماران اجتناب فرمایید.
۳. در صورت پر بودن ظرفیت نوبت در یک روز امکان اضافه شدن نوبت به هیچ وجه وجود ندارد. اصرار شما جهت حضور در بین نوبت‌ها با تماس تلفنی سبب تضییع حقوق سایرین که از روز‌ها قبل رزرو داشته اند شده و سبب افت کیفیت ارائه خدمت به شما سروران خواهد شد.
۴. بسیار بسیار مهم: صرفا بیماران با سن بالای ۵ سال در این مرکز بررسی می شوند.
۵. با توجه به تعدد تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و انواع جراحی‌های چشمی، قادر به تخمین هزینه‌های جراحی تا قبل از مصاحبه و ویزیت دقیق حضوری نیستیم. لذا برای این مساله از تماس‌های غیر لازم باشماره‌های مطب خودداری فرمایید.

با آرزوی سلامتی برای مردم بزرگوار و شریف کشورمان
توجه: احتراما، شماره تلفن صرفا برای پیامک و واتس آپ است و پاسخگویی تلفنی به علت تعداد زیاد تماس‌ها ممکن نیست.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۱۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۹ الی ۱۲:۱۵
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۵:۵۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲:۵۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲:۵۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۲۰
    کسانی که دکتر سیدحسین ابطحی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سیدمحمدباقر ابطحی طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر سیدمحمدباقر ابطحی
    جناب آقای دکتر پیمان رومی زاده طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر پیمان رومی زاده
    اینستاگرام دکتر سیدحسین ابطحی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ونک

    میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲

    مطب ونک

    میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲