۴۴۹ نفر
دکتر زهرا زندیه

دکتر زهرا زندیه

متخصص دندانپزشکی ترمیمی - زیبابی

متخصص شماره نظام: ۱۱۹۹۴۰
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۴ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۹ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
پنج شنبه۲۸ خرداد
شنبه۳۰ خرداد
یکشنبه۳۱ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
سه شنبه۰۲ تیر
شنبه۰۶ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
۲۳۳ نفر

ترمیم دندان خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

من تا به امروز دکتری به این اندازه متعهد نسبت به کار و بیمار ندیده بودم دکتری کار درست و دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

با عرض سلام وادب. بنده اولین بار هست مراجعه کردم.حس خیلی خوبی هم به خانم دکتر زهرا زندیه و هم کادر محترم و مطب دارم.برای همگی موفقیت و عاقبت بخیر را خواستارم.

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

12 واحد لمینت کردم پیششون عالی بود.با وسواس بسیار زیاد بهترین جنس و متریال کارم رو انجامدادن.

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

دکتر وقت شناس کار بلد و ماهر بسیار راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

خوب بود.

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

کارشون واخلاقشون ومنشبشون فوق العاده عالی ومهربان هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

دکتر بسیار ماهر و دقیق بودن محیط بسیاربهداشتی وعالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۵

رفتار و اخلاق بینظیر انرژی مثبت و کار هم عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

کامپوزیت انجام دادم کارشون خیلی عالی مطب شون هم خیلی تر وتمیزه

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دو واحد کامپوزیت انجام دادم، راضی بودم با حوصله و اخلاق شون خوبه.

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

صبور و متعهد

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

پسرم کامپوزیتانجام داد و راضیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

سلام پیش خانم دکتر زندیه کار لمینیت انجام دادم بسیاز خانم خوب و با کمالات و متبحری هستن خیلی طبیعی شده و کارشون حرفه ای هست مطب تمیز و پرسنل خوش برخورد مهربان تیمشون عالی از هر لحاظ راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بسیار خوشبرخورد و حرفه ای با پرسنل مهربان.

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

کار لمینیت و روکش انجام دادم بسیار راضی هستم برخورد پرسنل خوب محیط تمیز دکتر بادقت بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

کار کامپوزیت انجام دادم بسیار بسیار دکتر منصف هستن باوجدان و متبحر ممنونم ازشون و منشی مهربان و دلسوز خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

بسیار پزشک صبور و متعهدی هستند با تبحر و با تجربه درمورد مشکلات دندانم بنده رو راهنمایی کردن و آنله ی دندانم رو به خوبی انجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

کار ترمیم و روکش پیش خانم دکتر زندیه انجام دادم و از کارشان رضایت داشتم.

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

کار جرم گیری و کامپوزیت انجام دادم عااالی بخصوص اخلاقشان که بی نظیرن

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

من چند سالی هست پیش خانم دکتر بابت ترمیم دندان مراجعه میکنم تبحر و تخصص و صبوربودن و نوبت دهی راحت از جمله خصوصیات بارز ایشون هسش

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

کار ترمیمی انجام دادم بسیار با دقت وحرفه ای واخلاق خیلی خوبی داشتن

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

من کامپوزیت انجام دادم خیلی قشنگ و طبیعی خیلی از کارشون و اخلاق خوبشون واقعا تکن

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

ترمیم ، کامپوزیت انجام دادم ، بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

کار لمینت انجام دادم، بسیار از عملکرد دکتر و پرسنل راضی هستم، و همه چیز به موقع انجام شد، و محیط آرامش خاصی به آدم میده ، مرسی خانم دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

کار بلیچینگ خانم دکتر واقعا عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

خانم دکتر کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

من پیش خانم دکتر پنج تا از دندون هامو ترمیم کردم الان چهارسال ازش میگذره خیلی راضیم کار خانم دکتر حرف نداره

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

خدمات انجام شده: ترمیم و روکش نظرسنجی خدمات: رعایت بهداشت، لوازم تمیز و ضدعفونی شده، ماندگاری و مرغوبیت مواد بکار رفته، ظرافت در ترمیم با رعایت سهولت نخکشی بین دندانهای ترمیمی نظرسنجی پزشک: صبور، دلسوز، دقیق و با حوصله نظرسنجی مطب: تمیز و بهداشتی، آرام نظرسنجی دستیار: منظم و پیگیر در ارتباط، تنظیم تایم ویزیت و خدمات

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار عالی برخورد دکتر مهربان دلسوز محیط مطب تمیز مرتبط منشی خوش اخلاق زیبا

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

اخلاق خوب مواد عالی و با کیفیت

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

برای روکش دندان مراجعه کردم و نتیجه کار بسیار عالی بود.

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

عالی بود کارشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

خدمتشون برای ترمیم رسیدم که بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

من پیش خانم دکتر کار ترمیم(کامپوزیت) انجام داد، از لحاظ رنگ و ظرافت عالی بود. خانم دکتر بهم سیار صبور و با دقت هستند همچنین رفتار پرسنل و نظافت هم عالی است

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

ترمیم و روکش دندان. بسیار صبور و کار حرفه ای و منظم و دقیق. خانوادگی مراجعه میکنیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

کار زیبایی انجام دادم واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

بنده کامپوزیت و روکش انجام دادم پیش خانم دکتر زندیه بسیار خوش برخورد و کارشون ماهر ومسلط بودن و منشی مهربان و پاسخگو زمان به موقع رفتم داخل

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

خانم دکتر بسیار صبور و مسئولیت پذیر و دقیق میباشند

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

کامپوزیت زیبایی دو فک انجام دادم عالی و طبیعی شد

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

بهترین دکتر با حوصله دقیق کاربلد منصف

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

روکش دندان

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

جرمیگیری

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

کار کامپوزیت انجام دادم و ترمیم و روکش بسیار عالی و طبیعی منظم محیط دلنشین پرسنل عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

بسیار خانم دکتر منصف و اخلاق مداری هستند، کارشون هم واقعا عالیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

کار لمینیت دو تا فک انجام دادم خیلی طبیعی شده و دندونام دوباره انگار متولد شده پرسنل مودب و مهربان محیط تمیز وقت دهی عاالی بهتون حتما پیشنهاد میکنم ممنون از سایت نوبت

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

اف آ رسی و از ۳ سال پیش بیمارشون هستم و خیلی راضیم ، بهترین هستن در زمینه تحصصشون و تا مشکلی پیش میاد برای دندونم فقط پیش دکتر مراجعه میکنم

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عملکرد بینظیر شما قابل تحسین است

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

من پیش ایشون کار جرم گیری داشتم و بسیار راضی هستم؛ خیلی دقیق و با حوصله کار من رو انجام دادن و از نتیجه کارم هم احساس رضایت دارم. محیط مطب هم بسیار زیبا و تمیز بود.

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

روکش دندان انجام دادم دکتر بسیار دقیق و با حوصله ای هستن ، خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

دکتر فوقالعاده ای هستن کارشون تمیز و عالیه خیلی دقت میکنن و قیمت مناسبی دارن و منشی کادر درمانشون هم وقت شناس و مهربون هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

دکتر بسیار پر حوصله و با دقت هستند من راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

کامپوزیت داشتم دو دفعه برای اصلاحش مراجعه کردمدر نهایت خیلی خوب شد برای دو مرتبه بعد که مراجعه کردم هیچ هزینه ای دریافت نکردند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خیلی راضی بودم خیلی برام وقت گذاشتن و دقیق توضیح دادند محیط کار و مطب هم خیلی تمیز بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

کار لمینیت انجام دادم دکتر خانوادگی ما هستن بسیار نچرال انجام دادن ممنونم از دکتر زهرا زندیه

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

خیلی عالیه کارشون واقعامن راضی ام کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

چکاپ و ترمیم کلی دندان هایم را خدمت خانم دکتر در یک بازه ی یک ماهه انجام دادم. از برخورد و نوبت دهی و خود ترمیم راضی بودم و پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

عالی بینظیر

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

من ترمیم چند دندان رو انجام دادم و بسیار از عملکرد خانم دکتر و اخلاقشون و همچنین از کادر حرفه ای و با اخلاقشون به شدت راضی بودم و حتما ایشون و به دوستانم پیشنهاد خواهم داد

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

بنده کار کامپوزیت و روکش انجام دادم بسیار پرسنل دلسوز منشی خوش اخلاق و دکتر با وجدان ومهربانی بودن ممنونم از مجموعه دکتر زندیه

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

کامپوزیت

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

پیش خانم دکتر زندیه کار ترمیم دندان انجام دادم کارشون از هر نظر عالییییی و بی نظیر بود ممنون کار حرفه ای و اخلاق خوبشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

من برای کامپوزیت و ترمیم دندان خدمت خانم دکتر مراجعه کردم. برخوردشون با بیمار کاملا حرفه ای بود و کارشون عالی بود و پیگیری درمان به بهترین نحو انجام شد.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار عالی ، همه چی درجه یک

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

روکش و پرکردن دو تا از دندون هام رو پیش ایشون انجام دادم. بسیار از کیفیت کار ایشون راضی هستم. تیم پرسنل عالی بودن از جمله منشی و دستیارهاشون و خودشون هم خوش برخورد و صبور.

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

دکتر بسیار خوب و برجسته ای هستن حتما به همه پیشنهاد میکنم که پیشه این دکتر کار انجام دهید

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

کامپوزیت انجام دادم وکارشون بسیار عالی بود طبیعی و جنس عالی خدابهشون برکت بده

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

عالی کارشون تکه والا.باانرژی متین و منصف

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

خانم دکتر زندیه فوق العاده هستن معلوماتشون و تجربه شون بسیار زیاده و خیلی با وقار و با وجدان کاری بالا هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

تعویض روکش داشتم و کامپوزیت دندان خیلی راضیم دکتر دقیق و با حوصله ای هستن تشکر ویژه از همکارشون دکتر موثق دارم کار عصب کشی بنده رو بدون درد با آرامش کامل انجام دادن خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

برای روکش وترمیم دندان به ایشان مراجعه کردم.ازکار شون کاملا راضی هستم.طرز برخوردشان بسیار عالی بود.پرسنل هم عالی بودن.قیمتش هم مناسب بود.

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

پیش خانم دکتر زندیه کار لمینیت و ترمیم انجام دادم بسیار دکتر منصف و خوبی هستن کادر حرفه ای حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

پیش خانم دکتر زندیه کامپوزیت و روکش انجام دادم بسیار راضی هستم طبیعی و باکیفیت بود کارشون پذیرش بسیار مهربان خوشبرخورد بودن حتما پیشنهادشون میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

کار لمینت بیست واحد انجام دادم بسیار بسیار عالی طبیعی ممنون از مطب دکتر زندیه و پرسنل با اخلاق مودب مهربانشون

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

درمان اندوکراون دندان اسیاب انجام دادم از رفتار و کارشون راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

خانم دکتر هر چقدر ازتون تعریف کنم و تشکر بازم کمه

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

بسیار عالی ، جدای از کار حرفه ای ، اخلاق بسیار عالی و نحوه برخورد با بیمارانشون ایشون رو منحصر به فرد میکنه بنده 8 واحد کامپوزیت خدمت ایشون انجام دادم و رضایت صد درصدی داشتم

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستند ، متعهد به کار و با وجدان پیشنهاد میکنم حتما

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

از ویژگی بارز خانم دکتر میتونم به تبحر ،حوصله ، برخوردخوب و نوبت دهی عالی اشاره کنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

جهت انجام8واحد کامپوزیت ونیر مراجعه داشتم خیلی راضی هستم و دقیقا چیزی شد که میخواستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

من کامپوزیت انجام دادم پیش خانم دکتر واقعا عالی طبیعی زیبا اخلاق خوب خانم دکتر و پرسنلشون هم که نگم از پذیرای شون بگیر تا کارشون همه عالییی

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

خانم دکتر و کادر درمان عالی با خیال راحت دندون هاتون و بهشون بسپارید درجه یک حرفه ای و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

امروز جرم گیری انجام دادم و کاملا رضایت داشتم قیمت خوب رفتار مناسب

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

مطب محیط مثبتی داشت و استرس آدمو کم میکردودکتر خیلی رفتار حرفه ای و دوستانه داشتن و تمام مراحل درمان را توضیح دادن یک تشکر ویژه از دکتر موثق دارم که درمان ریشه بنده را بدون درد انجام دادن و یک تیم حرفهای دارن حتما پیشنهاد میدهم

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

در مطب خانم دکتر من کار عصب کشی و ترمیم انجام دادم هم با دقت تمام وقت میزارن برای کارشون و رفتار خیلی خوبی دارن و نهایت جوابدهی کارشون هم عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

بهترین درمان در کمترین زمان

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بی نظیر در اخلاق و کار

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

واقعا کارشون بسیار عالی بنده کار لمینیت انجام دادم

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

خانم دکتر زندیه بسیار حاذق هستد . من برای بار دوم به ایشون مراجعه کردم و ایشون را پیشنهاد میکنم. کادر درمان مجرب ایشون را همراهی میکنند و محیط درمانی بسیار منظم و عالی.

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

کارروکش انجام دادم بسیار عالی من خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

خانم دکتر زندیه عالین کار روکش لمینیت انجام دادم عالی شد نتیجه کار و خیلی راضیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

با تشکر از سرکار خانم دکتر زهرا زندیه بابت توجه و ریز بینی و همراهیشان در درمان و لازم میدانم بهطور ویژه از سرکار خانم دکتر زینب موثق نیز قدردانی کنم که با دقت، مهارت و برخورد حرفهای خود، نقش اصلی در انجام معاینه داشتند. تجربه بسیار خوبی بود و از نتیجه کار کاملا رضایت دارم

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

دکتر خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

ترمیم و چند واحد روکش انجام دادم دقت و زمانی که برام گذاشتن عالی بود هم دکتر هم دستیاران از نظر رعایت بهداشتی خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

اخلاقشون عالی وکارشون بسیار خوب....منشی هم خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

بسیار عالی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

نحوه درمان و برخوردشان عالی و حرفه ای، با یه دنیا انرژی مثبت

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

با تشکر از خانم دکتر که بسیار بسیار با دقت و با حوصله هستند و کارشون عالی هست.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

لمینیت و روکش انجام دادم بسیار تخصصی انجام شد بدون خونریزی و درد راضیم محیط صمیمی و دوستانه جوابگویی عالی و به موقع

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

لمینیت انجام دادم و بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

۱۰۰٪ پیشنهاد میدم. خانم دکتر کارشون عالیه ، نهایت حوصله و دقت

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

از خانم دکتر زندیه و همکاران محترمشون بسیار متشکرم ایشان بسیار حرفه ای و با اخلاق هستند و بهترین خصوصیتی که از نظر من دارند تمرکز کامل در حین درمان دارند .

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

کار کامپوزیت و روکش انجام دادم دکتر با حوصله و خیلی خوش رو بودن منشی بسیار موادب و مهربان رفتار کردن محیط آرامش خاصی دارد ممنونم ازتون

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار دکتر کار بلد و صبوری هستند به همه پیشنهادشون میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

16 واحد لمینت انجام دادم یکی از یکی عالی تر.ممنون خانم دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

تعویض کامپوزیت انجام دادم و عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام من سخف دهانم جوش های قرمز زده به دکتر مراجعه کردم گفت حساسیت

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

کشیدن دندان عقل

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

دوتا دندون ترمیمی داشتم که چند جا رفتم گفتن باید بکشید خیلی وضع دندونت خرابه. اومدم پیش خانم دکتر زندیه که دستشون درد نکنه دوتا دندونمو درس کردن عالی ممنون ازیشون

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

من دو سال پیش دندونم رو پرکردم کارشون خیلی عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

کامپوزیت و روکش انجام دادم بسیار راضی هستم منشی خوش برخورد و مهربان

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیارمحیطی خوب و آرام و همکارانی بسیار خوب و خوش اخلاق..منشی بسیار بسیار مهربون و با ادب.و پر حوصله..و خانم هم خیلی متخصص در امور دندان ...در مجموع همه چی عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

کارشون بی نظیر هسش

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

من کار لمینت رو انجام دادم و خیلی راضی بودم خیلی طبیعی و قشنگ شد.

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

ترمیم داشتم کارشون خوب و خیلی با دقت بالا کارمو انجام دادم

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

من پیشه دکتر زندیه کار کامپوزیت انجام دادم بهترین دکتره با ظرافت تمام دندانها رو کامپوزیت میکنه

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

«برخورد محترمانه، تشخیص دقیق و توضیحات کامل. تجربهی بسیار خوبی بود.»

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

برای روکش دندان مراجعه کردم و بیسار راضی بودم .

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

کار کامپوزیت انجام دادیم بسیار مهربان و با حوصله و متخصص

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

وقت دهی عالی مطب تمیز مرتب دکتر متبحر

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

لمینت فک بالا و پایین رو انجام دادم خیلی طبیعی شد و همه اطرافیان خوششون اومد همینطور کار عصب کشی دندانهام رو همینجا خانم دکتر موثق انجام دادن عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

دکترخوبی هستن من دستیارش بودم قبلا

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

سلام خدمت دکتر عزیزم کار بلیچینگتون عالی بود محیط صمیمی و تمیز وهمه چی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

بسیار مسئولیت پذیر، مجموعه منظم و تمیز. کار کامپوزیت انجام دادم و کاملا راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بسار ماهر و کار درست

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

درد نداشتم کار دکتراهای بود یکدست دراومد جرمگیری هم عالی در کل پیشنهاد میدهم

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

دو سال پیش پر کردم خیلی خوش برخوردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

ویزیت و تشخیص خوب بود محیط مطب هم تمیز بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

من چند سال پیش چهار تا دندون پیشش پر کردم خیلی راضی بودم واقعا هم اخلاقشون خوبه هم مطبشون خیلی تر و تمیز استریل شده است

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر حاذق و بی نظیر

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

من روکش دندون انجام دادم عالیی بود الان دوسال ازش میگذره خدایش من دوسه تا دکتر دیگه رفتم برای کار دندون ولی فقط کار ایشون قبول دارم. بسیار با اخلاق و خوش رو هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

کار بسیار حرفه ای و بی نظیر بود

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

لمینیت انجام دادم بسیار راضیم خیلی طبیعی و زیبا شد ممنون از پرسنل و بخش پذیرش حتماپیشنهاد میدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

بسیار شریف و با سواد.ترس از دندانپزشکی با وجود خانم دکتر در بنده از بین رفت

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بالا. اوردن

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

کار دکتر عالی بود من پیششون کامپوزیت و عصب کشی انجام دادم واقعا راضی هستم از لحاظ بهداشت و نوبت دهی واقعا بی نظیر بودن به امید موفقیتای بیشتر خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

کار کامپوزیت انجام داد عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عالی بااخلاق و کاربلد و باسواد

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بیلیچینگ انجام دادم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

کارشون حرف نداره خیلی عالیی انجام دادن پذیرایم فوق العاده..

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

ترمیم کامپوزیت و روکش انجام دادم همه چی عالی بود خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

تعویض روکش داشتم خیلی دکتر دقیق و باحوصله ای هستند و من خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

عالی و بینظر در کار و برخورد با بیمار من ایشون رو به همه دوستان و آشنایان پیشنهاد کردم

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

دقت و تعامل شون با مریض برای دادن توضیحات و در نظر گرفتن درد داشتن یا نداشتن فوق العاده بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

بنده پیش دکتر 6سال پیش ترمیم کردم هنوز که هنوز نریخته بسیار دکتر باسواد و باوجدانی هستن خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عالی بودن خیلی راضی بودم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

از خانم دکترزندیه به شدت ممنونم کار روکش و لمینیتمو آنقدر طبیعی و زیبا انجام دادن که هرچقدر تشکر کنم کمه و از پرسنل با اخلاقشون تشکر میکنم پر رزق و روزی باشید

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

ویزیت ،و تشخبص خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

خانم دکتر حرفه ای و بسیار ماهر هستند و با آرامش خودشون حس امنیت و راحتی رو منتقل می کنند . کادر درمان نیز عالی و کاربلد هستند .

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

از نحوه کار و تشخیصشون خیلی راضی بودم. از نظر بهداشت و نظم و وقت دهی هم همینطور. به نظر من جزو متخصص ترمیمی های قابل اعتمادن

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

زیبایی ب

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

من کار روکش و کامپوزیت انجام دادم که خیلی عالی بود و خانم دکتر با آرامش و مهربانی کار بنده انجام دادن و من خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

واقعا تمیز و با حوصله کار می کنن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

کارشون واقعا عالیه من خیلی راضی هستم از کارشون

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

بلیچینگ انجام دادم پیششون کیفیت موادی که استفاده میکنن خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

ترمیم ده سال پیش انجام دادم هنوز که هنوزه نریخته موردشون عالیه الانم مادرمو آوردم کار روکش و ترمیم انجام بده بسیار خوش رو و صبور هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

تشخییص و درمان و هزینه عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

امروز بیلیچینگ پیش دکتر زندیه انجام دادم موادشون خیلی عالی بود دندونام نسبت به قبل خیلی روشن تر شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خانم دکتربسیار ماهر وحاذق هستند برای من۱۰واحد لمینت انجام دادن و چهره بسیار متفاوت و زیبایی برام ایجاد کردن مراجعه به ایشون روبه همه توصیه میکنم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

تشخیص درست دادند

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

باتشکر از خانم دکتر همه چی عالی و درجه یک

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

سلام. بنده برای کامپوزیت مراجعه کردم بسیا راضی هستم. تشکر

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

خانم دکتر زحمت بیست واحد لمینیت رو برامکشیدن فوق العاده زیبا و طبیعی شد اخلاق و رفتارشون هم عالی مجموعه ای کاملا منظم و حرفه ای ممنونم از همگیشون

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

مجموعه ای منظم به بهترین و حرفه ای ترین متخصصینی که تا الان مراجعه کردم واقعا عالین و ازین بابت خوشحالم

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

ترمیم دندان

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بنده هم عصب کشی در مجموعه داشتم هم بلیچینگ واقعا راضی هستم از کار حرفه ایشون و هم رفتار پرسنل محترمشون

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

خانم دکتر با مهارت تمام درمان رو انجام دادن هم کامپوزیت هم روکش تشکر ویژه ازخانم امامی منشی مطب دارم که همیشه بامهربانی پاسخگو سئوالاتم بودن ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

محیط تمیز رفتار عالی منشی خوش برخورد با این که زمان کوتاهی داشتیم در اولین فرصت مار کامپوزیت برامون انجام شد

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

دکتر بسیار عالی هستن و من از خودشون و کارشون خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱

سلام خدمت دکتر با اخلاق و منصف کار کامپوزیت انجام دادم به نحوه عالی انجام شد ممنون از مجموعه عالیتون و دکتر موثق متخصص ریشه کارم بدون درد در اسرع وقت انجام شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

پیش خانم دکتر کار بلیچینگ و ترمیم انجام دادم راضی هستم. برخورد ایشون بسیار محترمانه بود و طرح درمان رو کامل و دقیق قبل از شروع کار توضیح دادن. دستیار خانم دکتر هم بسیار خوش برخورد بودند

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

تجربه خیلی خوبی از مراجعه به خانم دکتر داشتم. برخوردشون محترمانه و حرفهای بود و برای درمان واقعا وقت میذارن. ترمیمها خیلی ظریف و دقیق انجام شد قطعا برای درمانهای بعدی هم مراجعه میکنم.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

عالی بودن صبور و با دقت

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کارشون عالی بود و خیلی با حوصله بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

ترمیم انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

ترمیم انجام دادم کارشون سریع و خوب بود ممنون بابت خدماتتون

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

برای ترمیم دندونام رفتم که خیلی کارشون دقیق و تمیزه

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

کار ترمیم داشتم و بسیار عالی بودن ، محیط تمیز و پرسنل مهربان

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

هم از لحاظ نوبت دهی و عدم اتلاف وقت خیلی خوب هستند هم از لحاظ مهارت خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دهواحد لمینیت و روکش دندانهای فک بالا که بسیار زیبا و طبیعی کار کردند.اخلاق و رفتارشون هم بسیار عالی و متینه.برای ترمیم دندان خود و خانواده هم پیششون مراجعه می کنیم.ایشون رو بسیار پیشنهاد می کنم.

۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اطلاعات تکمیلی
لبخندی زیبا، سالم و ماندگار، تخصص ما حفظ ساختار طبیعی دندان شماست. زهرا زندیه متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستم. افتخار دارم که با سابقه بورد تخصصی با رتبه برتر و به عنوان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه، دقیق ترین و به روزترین درمان ها را ارائه دهم. رویکرد درمانی ما بر پایه دندانپزشکی بایومیمیتیک بنا شده است، یعنی حفظ حداکثری بافت سالم دندان و بازسازی آن با نهایت زیبایی و استحکام. تعهد به کیفیت کامل در راستای ارائه درمان های ایده آل اولویت ماست. خدمات مربوط به درمان ریشه دندان (عصب کشی) در این مرکز منحصرا توسط متخصص اندودانتیکس (متخصص درمان ریشه) انجام می گیرد تا کیفیت درمان شما تضمین شود. ارائه خدمات درمان، ترمیمی و زیبایی با رویکرد علمی و فردمحور. خدمات قابل ارائه شامل: درمان های ترمیمی ساده و پیچیده، درمان ریشه (عصب کشی) و ترمیم دندان های عصب کشی شده، انواع بریج و روکش های دندانی، کامپوزیت ونییر و لمینیت سرامیکی، دندانپزشکی بایومیمیتیک، طراحی لبخند، پالیشینگ و بلیچینگ (سفید کردن دندان)، جرم گیری و فیشور سیلانت، درمان حساسیت های دندانی، درمان و اسپلینت دندان لق، اینله، آنله، اورلی، اندوکراون، ونلی (سرامیکی و کامپوزیتی)، اف آرسی بریج و بلیچ داخل کانال. نوبت دهی منظم با توضیح کامل روند درمان پیش از شروع درمان.
مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر زندیه
تهرانسعادت آباد، میدان کاج، ابتدای بلوار سرو غربی، جنب ایستگاه اتوبوس، پلاک ۱۱، ساختمان پزشکان سینا، طبقه سوم، واحد ۲۱
هر روز به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز به صورت اینترنتی جهت دریافت نوبت در خدمت شما عزیزان می باشیم. لطفا تنها در صورت اطمینان از حضور، نوبت آنلاین رزرو شود. عدم مراجعه بدون اطلاع قبلی موجب محدودیت در رزرو نوبت آنلاین خواهد شد. حضور پزشک: شنبه و دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰، یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر.
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    پس فردا
    ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۱ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰
    کسانی که دکتر زهرا زندیه را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر آناهیتا نوروزی فرد دندان پزشکی سرکار خانم دکتر آناهیتا نوروزی فرد
    سرکار خانم دکتر مهسا اذرشب دندان پزشکی سرکار خانم دکتر مهسا اذرشب
    جناب آقای دکتر حامد نبوی دندان پزشکی جناب آقای دکتر حامد نبوی
    جناب آقای دکتر محمد نجفی دندان پزشکی جناب آقای دکتر محمد نجفی
    سرکار خانم دکتر فرانک رحیمی دندان پزشکی سرکار خانم دکتر فرانک رحیمی
    جناب آقای دکتر مجید قیاسی دندان پزشکی جناب آقای دکتر مجید قیاسی
    سرکار خانم دکتر سهیلا دوستکی دندان پزشکی سرکار خانم دکتر سهیلا دوستکی
    سرکار خانم دکتر زینب موثق دندان پزشکی سرکار خانم دکتر زینب موثق

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر زندیه

    سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای بلوار سرو غربی، جنب ایستگاه اتوبوس، پلاک ۱۱، ساختمان پزشکان سینا، طبقه سوم، واحد ۲۱