درمانم رو توی ۴۵ سالگی شروع کردم و نتیجه خوبی رو از درمانم گرفتم
جدا از تبحری که داشتند بسیار خوش رفتار و خوش رو هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
دندان نیش بیرون زده داشتم عالی شد نتیجه ممنون از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
در حال حاضر دو جلسه اس پیش ایشون ارتو رفتم خیلی راضیم از اخلاق خودشون و پرسلنشون واقعا صبور و خوش اخلاق هستن و در کار کاملا حرفه ای ️
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
خیلی با احترام برخورد کردند و حرفهای.
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
ناهماهنگی دندان های بالا و پایین رو داشتم با ارتودنسی نامرئی به نتیجه خوبی رسیدم جدا از اخلاق حرفه ای کارشون هم حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
نامرتبی شدید دندانی داشتم که به لطف خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
درمانم امروز تموم شد به جرات میتونم بگم بهترین و خوش اخلاق تمرین دکتری هستند که دیدم کارشون عالیه و خواهرهام هم درمانشونو شروع کردند پیش دکتر مهرابی عزیز
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
7*4/4/4444448
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
دوستم پیششون کار انجام دادند و خیلی خوب شده من هم معاینه شدم و قصد دارم پیششون ارتودنسی کنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
ارتودنسی ونتیجه بسیارخوبی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
ارتودنسی ثابت انجام دادم و بسیار راضی هستم . خانم دکتر حرفه ای و خوش اخلاق .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خوب بوده
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
جراحی فک و ارتودنسی داشتم با اینکه درمانم پیچیده بود پیش دکتر مهرابی نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
عالی ، ماهر ، خوش اخلاق نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
ارتودنسی انجام دادم عاااالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
بسیار با دقت و تمیز و اصولی کار می کنند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
برای مشاوره رفتیم بسیار عالی ومنطقی راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عاااالین
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار عالی ارتودنسی داشتم لبخند زیبا و بینظیر واقعا خوش اخلاق خوش برخورد با تجربه عالییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
برخورد بسیار مودبانه و صمیمانه ای داشتند و در مورد روند درمان به خوبی راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
کارشون عالیه و نتیجه خوبی گرفتم، هیچ نکته منفی من ندیدم توی طول درمانم بجز اینکه مطبشون بخاطر تعداد بیمارها گاهی خیلی شلوغ میشه اما در کل اون چیزی که از دندون هام میخواستم رو بهترش رو نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
منشی بسیار مهربون وخوش اخلاق ،خانم دکتر هم عالی بودن،شرایط پرداخت قسطی هم دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
بسیار توانا وآگاه هستند ایشان. پسرم مشکل فک داشت و با اگاهیت راهنماییمان و درمان کردند. بسیار دقیق و خوش برخورد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
سلام دخترم قبلا اورتودنسی کرده والان ما برای مشاوره رفتیم پیش خانم دکتر خیلی با حوصله وعالی ما رو راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
بسیار خوش برخورد و کاربلد ... جدا از انصاف ، توی ۱۰ ماه نتیجه خوبی گرفتم و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بسیار مهربان و دلسوز و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
بسیار عالی و مهربان هستن و کارشون خیلی خوبه من خیلی راضیم و الان در حال پیش بردن روند درمان توسط ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
من از سمنان هرماه میومد پیش دکتر ، با اینکه مسیرم دور بود و اذیت میشدم اما الان خیلی راضیم و ارزشش رو داشت که درمانم رو دکتر مهرابی انجام بدند چون دقیقا همون که فکر میکردم شد و ممنون از زحمات دکتر مهرابی عزیز
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
با راهنمایی درستشون باعث شدن من بهترین کار رو انجام بدم در صورتی که میتونستن ارتودنسی کنن و هزینه رو دریافت کنن،اما تمام و کمال راه حل رو به من گفتن،بسیار با وجدان هستند خانم دکتر مهرابی بسیار مهربان و خوش برخورد و با مهارت بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
۴ماهه انجام دادم خیلی خوب شده دندونام و راضیم درضمن بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
ارتودنسی و جراحی فک داشتم راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بسیار خوش اخلاق و بدون اینکه به سود خودشون فکر کنن راهنمایی کردن
دکتر سمیه مهرابی متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت دارای بورد تخصصی عضو انجمن ارتودنتیست های ایران و امریکا -اصلاح طرح لبخند -ارتودنسی متحرک جهت اصلاح رشد و ناقرینگی فک در کودکان -درمان ارتوسرجری جهت اصلاح مشکلات فک و ناقرینگی فک در بزرگسالان -درمان ارتودنسی ثابت برای همه گروه های سنی -درمان ارتودنسی شفاف (clear aligner)
درمانم رو توی ۴۵ سالگی شروع کردم و نتیجه خوبی رو از درمانم گرفتم جدا از تبحری که داشتند بسیار خوش رفتار و خوش رو هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دندان نیش بیرون زده داشتم عالی شد نتیجه ممنون از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۲/۱۱/۱۸در حال حاضر دو جلسه اس پیش ایشون ارتو رفتم خیلی راضیم از اخلاق خودشون و پرسلنشون واقعا صبور و خوش اخلاق هستن و در کار کاملا حرفه ای ️
۱۴۰۲/۰۲/۲۹خیلی با احترام برخورد کردند و حرفهای.
۱۴۰۴/۱۲/۰۸ناهماهنگی دندان های بالا و پایین رو داشتم با ارتودنسی نامرئی به نتیجه خوبی رسیدم جدا از اخلاق حرفه ای کارشون هم حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۲۲نامرتبی شدید دندانی داشتم که به لطف خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۱درمانم امروز تموم شد به جرات میتونم بگم بهترین و خوش اخلاق تمرین دکتری هستند که دیدم کارشون عالیه و خواهرهام هم درمانشونو شروع کردند پیش دکتر مهرابی عزیز
۱۴۰۲/۱۱/۱۵7*4/4/4444448
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دوستم پیششون کار انجام دادند و خیلی خوب شده من هم معاینه شدم و قصد دارم پیششون ارتودنسی کنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۱ارتودنسی ونتیجه بسیارخوبی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹ارتودنسی ثابت انجام دادم و بسیار راضی هستم . خانم دکتر حرفه ای و خوش اخلاق .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خوب بوده
۱۴۰۳/۰۶/۲۶جراحی فک و ارتودنسی داشتم با اینکه درمانم پیچیده بود پیش دکتر مهرابی نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸عالی ، ماهر ، خوش اخلاق نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ارتودنسی انجام دادم عاااالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار با دقت و تمیز و اصولی کار می کنند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶برای مشاوره رفتیم بسیار عالی ومنطقی راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عاااالین
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی ارتودنسی داشتم لبخند زیبا و بینظیر واقعا خوش اخلاق خوش برخورد با تجربه عالییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴برخورد بسیار مودبانه و صمیمانه ای داشتند و در مورد روند درمان به خوبی راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲کارشون عالیه و نتیجه خوبی گرفتم، هیچ نکته منفی من ندیدم توی طول درمانم بجز اینکه مطبشون بخاطر تعداد بیمارها گاهی خیلی شلوغ میشه اما در کل اون چیزی که از دندون هام میخواستم رو بهترش رو نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳منشی بسیار مهربون وخوش اخلاق ،خانم دکتر هم عالی بودن،شرایط پرداخت قسطی هم دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار توانا وآگاه هستند ایشان. پسرم مشکل فک داشت و با اگاهیت راهنماییمان و درمان کردند. بسیار دقیق و خوش برخورد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سلام دخترم قبلا اورتودنسی کرده والان ما برای مشاوره رفتیم پیش خانم دکتر خیلی با حوصله وعالی ما رو راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار خوش برخورد و کاربلد ... جدا از انصاف ، توی ۱۰ ماه نتیجه خوبی گرفتم و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۳بسیار مهربان و دلسوز و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار عالی و مهربان هستن و کارشون خیلی خوبه من خیلی راضیم و الان در حال پیش بردن روند درمان توسط ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸من از سمنان هرماه میومد پیش دکتر ، با اینکه مسیرم دور بود و اذیت میشدم اما الان خیلی راضیم و ارزشش رو داشت که درمانم رو دکتر مهرابی انجام بدند چون دقیقا همون که فکر میکردم شد و ممنون از زحمات دکتر مهرابی عزیز
۱۴۰۳/۰۲/۳۰با راهنمایی درستشون باعث شدن من بهترین کار رو انجام بدم در صورتی که میتونستن ارتودنسی کنن و هزینه رو دریافت کنن،اما تمام و کمال راه حل رو به من گفتن،بسیار با وجدان هستند خانم دکتر مهرابی بسیار مهربان و خوش برخورد و با مهارت بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳۴ماهه انجام دادم خیلی خوب شده دندونام و راضیم درضمن بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ارتودنسی و جراحی فک داشتم راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیار خوش اخلاق و بدون اینکه به سود خودشون فکر کنن راهنمایی کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵