این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
جردن، نبش چهارراه جهان کودک، ضلع شمال غربی، پلاک ۶۶، طبقه ۳، واحد ۱۰
ــــــــــــــــ
وب سایت رسمی خانم دکتر ستاره هاشمی با ارائه خدمات ویژه: متخصص لثه در تهران، متخصص ایمپلنت در تهران، جراحی لثه با لیزر، اصلاح طرح لبخند، لیفت لثه، لبخند لثه ای
drsetarehhashemi.com
جردن، نبش چهارراه جهان کودک، ضلع شمال غربی، پلاک ۶۶، طبقه ۳، واحد ۱۰
ــــــــــــــــ
وب سایت رسمی خانم دکتر ستاره هاشمی با ارائه خدمات ویژه: متخصص لثه در تهران، متخصص ایمپلنت در تهران، جراحی لثه با لیزر، اصلاح طرح لبخند، لیفت لثه، لبخند لثه ای
drsetarehhashemi.com
دلسوز و منصف
۱۴۰۰/۰۸/۲۱مشکل جراحی لثه داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر بسیار مسیولیت پذیر، مهربان، باحوصله و منصفی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی عالی بودن هم درکارشون حرفه هی هستن وهم منصف من پیش خانم دکتر جراحی لیفت لثه انجام دادم خییییلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من بعد از کلی تحقیق پیش خانم دکتر کار ایمپلنت و پیوند استخوان انجام دادم و بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۴برای ایمپلنت دندان پیش خانم دکتر هاشمی رفتم و واقعا از کارشون لذت بردم هم بدون دردسر بود هم نتیجه خیلی طبیعی شده کاملا راضیام
۱۴۰۴/۱۱/۲۵جراحی افزایش طول تاج برام انجام دادن هیچ درد نداشت فقط روز اول مسکن خوردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خیلی خوب وقت میذارن تا بیمار به نتیجه مطلوب برسه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بهترین نوع ایمپلنت رو میذارن و خودشون خیلی مسلط و کاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالی، جراحی برای ایمپلنت کردم خیلی میترسیدم.خیلی آسونتر ازچیزی که فکر میکردم برام انجام دادن کلا نیم ساعت هم نشد
۱۴۰۲/۰۶/۰۷لبخند لثه ای داشتم و جراحی لثه انجام دادم بسیار عالی بود هیچ دردی نداشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار حاذق و متعهد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر قبلیم گفت باید لثت جراحی بشه اما دکتر هاشمی دقیق تشخیص دادن مشکل دندونمه که بد پر شده خیلی خوشحالم با دکتر اشنا شدم از پر کردنمم خیلی راضیم بدون درد و خیلی با حوصله برام پر کردن در کل همه چیز عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۸مدتی به علت تحلیل لثه دندانهایم حساس شده بود و خوشبختانه با جراحی پیوند لثه برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۷برای جراحی ایمپلنت و پیوند استخوان به چندین پزشک مراجعه داشتم و ایشان خیلی خوب و منصفانه پروسه درمان را برایم انجام دادند و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷ایمپلنت کردم بسیار خوش برخورد و دلسوز
۱۴۰۲/۰۱/۲۰من جراحی پیوند لثه انجام دادم راضی بودم . دکتر خوبی هستند پرسنل کار بلدی هم دارند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام من پیش خانم دکتر جراحی ایمپلنت فوری و پیوند استخوان انجام دادم. خیلی راحت تر و بدون دردتر از اون چیزی که فکر میکردم انجام شد. از خانم دکتر خوش اخلاق و پرسنل وظیفه شناس شون ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی است
۱۴۰۱/۰۴/۰۵باانصاف ترین پزشکی که تا به حال دیدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ایمپلنتشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خانم دکتر هاشمی واقعا پزشک دلسوز و کاربلدی هستند و من و خانواده ام واقعا از جراحی ایمپلنت مون راضی هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بسیار عالی بدون درد و بخیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۷کارشون خوبه، بهترین ایمپلنت ها رو با هزینه مناسب استفاده میکنن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷پیششون فرنکتومی انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خیلی عالی و حرفهای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱جراحی لثه با لیزر بدلیل تحلیل لثه و جرمگیری بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۲تجربه دندانپزشکی بسیار متفاوت در عین ناباوری کاشتن ایمپلنت هیچ دردی نداشت و کیفیت هنوز بعد 2سال فوق الهعادس در پایان کار دکتر لیزر زدن که بسیار کارامد بود ممنون از ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار حاذق و خیلی دقیق هستند جراحی ایمپلنت و پیوند استخوان انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی کارشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۳بسیار با صبر و حوصله و کاملا حرفه ای سوالاتی که داشتم رو در جلسه مشاوره پاسخ دادند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خیلی خوب و تقریبا سروقت ویزیت کردند و خیلی هم خوب توضیح دادند که حالا باید چکار کرد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹با سلام من چند روز پیش مراجعه کردم به این مرکز جرم گیری زیر لثه انجام دادم خیلی راضی بودم هم از کار خانم دکتر هم برخورد پرسنل واقعا عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۱برای دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹متبحر و وظیفه شناس
۱۴۰۱/۰۴/۱۷پیوند لثه کارشون خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۹تشخیص عالی میدن
۱۴۰۳/۰۲/۱۵ایمپلنت دندان انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸جراحی لثه... خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۴برای تحلیل لثه مراجعه کردم و پیوند انجام دادن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بهترین دندانپزشکی که تو عمرم داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹کارشون خیلی خوبه و همکاران حاذقی دارند
۱۴۰۲/۰۸/۰۲لثه هام تیره بود و تحلیل لثه داشتم و خانم دکتر هم خیلی با حوصله و با آرامش تمام جرم زیر لثه من را انجام دادن-البنه باید در ٢جلسه تمام میشد و من هزینه دوجلسه داده بودم ولی کارم ٣جلسه طول کشید ولی هزینه ای اضافی نگرفتن-
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عالیییی، درجه یک
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عالی و بدون درد
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸برای جراحی دندان عقل نهفته نزدیک عصب بود و بسیاری از دکترها گفتند باید متخصص انجام دهد مراجعه کردم و خیلی ماهرانه انجام شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳من ایمپلنت انجام دادم و خدارا شکر راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کشیدن دندان عقل، بسیار عالی و حرفه این من اصلا متوجه نشدم و در زمان کوتاه امجام دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰جراحی دندان عقل انجام دادم هیچی نفهمیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۴من برای جراحی کیست دندان به دکتر مراجعه کردم و ایشان دندان مرا نجات دادند و بسیار پزشک با سواد و خوشرویی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲کارش خیلی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴بسیار عالی و جدی در کار
۱۴۰۳/۰۱/۲۰دکتر خیلی خوبی بود کامل و مفید توضیح میدن و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۴کار ایشان عالی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر خوبی بودن فقط حس کردم یکم تعرفه هاشون زیادتر از بقیه جاها بود ولی کارشون خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲لیزر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵لیفت لثه زیبایی که چندین سال بود میخواستم انجام بدم و میترسیدم، خیلی راحت و بی دردسر تر از اون چیزی که فکر میکردم انجام شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بسیار دکتر خوب و توانمندی هستن و من یکی از دندانهای جلو بر اثر شیمی ذرمانی پوسیده شد و افتاد و باناامیدی رفتم پیش ایشون که سریع دندون منو بازسازی کردن و واقعا از ایشون ممنونم خیلی هم دوست داشتنی هستن خانم دکتر مهربون و زیبا..
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سلام من برای ویزیت رفتم مطب ایشون خیلی عالی بودن در مورد مشکلم کاملا راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پر کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خانم دکتر فوق العاده حرفه ای و تمیز و منظم خوش برخورد .تشکر میکنم از خود خانم دکتر و پرسنل آرزوی سلامتی میکنم براتون حداقل تشکر من از شما این هست که اینجا نظر خودم و بنویسم ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار دلسوزانه وقت میگذارند و به مشکل مریض توجه میکنن، باانصاف و خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹برای ایمپلنت مراجعه کردم و بسیار عالی انجام دادند.هم کار و هم اخلاقشون عالی بود.
۱۴۰۳/۰۵/۰۹کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۰۶التهاب و سوزش لثه داشتم تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۹از نتیجه ایمپلنت راضی ام
۱۴۰۱/۰۶/۰۸کار حرفه ای و بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۲/۰۲/۲۲باتشکر از خانم دکتر و پرسنل بابت رفتار محترمانه و محیط و لوازم استریل و یکبار مصرف
۱۴۰۴/۰۹/۰۹من مشکل التهاب لثه داشتم که بسیار با دقت و حوصله مشکل من را برطرف کردند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ایمپلنت فوری، راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴من مشکل لثه داشتم و لقی دندان جلو مشکل من بعد از 2 جلسه ویزیت برطرف شد کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام.ایشان دکتر فوق العاده ای هستند.لثه منرا درمان میکنند.خیلی مهربان و حاذق هستند.خداوند یارونگهوارشان باشد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹2 سال پیش جراحی ایمپلنت و پیوند استخوان انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ایمپلنت انجام دادم ....راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بنظرم کارشون رو بلد هستن و باسوادن کامپوزیت من تراشیدن لازم داشت و لثه هام عفونت داشت برام تراشیدن و مشکلم کامل برطرف شد ولی پزشکای دیگه انجام نمیدادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰جراحی لثه ، عالی از هر نظر فقط یه مقدار سرشون شلوغه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵راضی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عالی هستن و متخصص
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بی نظیرن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰یک ماه پیش به خانم دکتر مراجعه کردم و خونریزی لثه داشتم کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خانم دکتر خیلی خوب و با حوصله دندانهای من را معاینه کردند و من را برای درست کردن دندانم راهنمایی کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸