برای چک آپ سالانه رفتم مطب خانم دکتر، با میکروسکوپ معاینه کردند ، خیلی دقیق معاینه کردند
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
من پوسیدگی بین دندانی داشتم و خانم دکتر با دقت و ظرافت برام پر کردن، خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
با سواد و با حوصله و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
من در مطب خانم دکتر ساناز عباسی ۲۰ واحد کامپوزیت ونیر انجام دادم و واقعا راضی هستم کار ایشون واقعا ظریف و طبیعی بود به شدت باحوصله و صبوری برای من کار انجام دادند و وقت گزاشتند محیط مطب و اخلاق پرسنل بسیار عالی بود و کار دندان های من به بهترین و تخصصی ترین حالت ممکن انجام شد واقعا از دکتر عباسی بسیار ممنونم من از نتیجه کار و پیگیری های بیماران توسط کادر بسیار راضی هستم و حتما برای انجام دیگر خدمات دندانم به ایشان مراجعه میکنم سپاس از دکتر عباسی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
خانم دکتر اول برام بایچینگ انجام دادند، بعدش کامپوزیت ونیر کردند، خیلی عالی و زیبا شده، ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
دندون هام رو خانم دکتر لمینت سرامیکی کرد،کارشون خیلی طبیعی و زیبا بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
پرسنل مطب خیلی مهربان هستند و درجا به من نوبت دادند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
خانم دکتر دندان هام رو لمینت و روکش کردند، همه پروسه به صورت تمام دیجیتال انجام شد، خیلی راضی بودم، ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
خانم دکتر دندونامو درست کردن، فوق العاده بود، دقت و ظرافتشون حین کار خیلی خوب بود، ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
بسیار پزشک حاذقی هستند و تیم خوبی دارند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
هرچی از مهربانی و باسوادی خانم دکتر بگم کمه، بهترین هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
از همه نظر عالی. من برای ترمیم دندان مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
دندان هام رو کامپوزیت ونیر کردم، لبه های شیشه ای داره و بسیار زیباست
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
برای ترمیم ۳تا از دندون های خلفی و ۱دندون قدامی مراجعه کردم و بسیار بسیار از کار حرفه ای و برخورد دلنشین ایشون راضی بودم و قطعا مراجعات اینده هم خواهم داشت. اصالت،علم و اخلاق حرفه ای مهم ترین دلیل انتخابم بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
باحوصله و باسواد هستند. توصیه میکنم برای ترمیم بهشون مراجعه کنید
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دندان هام فک بالا رو لمینت کردم، خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
پسرم دندانش پوسیدگی داشت، خانم دکتر پر کردند، خیلی با دقت کارشون رو انجام دادند، ممنون از ایشون و پرسنل مهربونشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
من پیش خانم دکتر ترمیم انجام دادم و کارشون بسیار عالی بود
خیلی دقیق و ظریف کار من انجام شد و ازشون کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
کامپوزیت ونییر دو فک انجام دادند، راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بسیار عالی و مهربان ، دندون من رو به بهترین نحو پر کردن و من خیلی خیلی خوشحالم که با ایشون و کادر مهربونشون آشنا شدم و کل دندونام رو ویزیت کردن و بسیار منصف و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
کارشون بسیار تمیز و
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستن قشنگ معاینه می کنن منصف هستن و منشی بسیار خوش اخلاق هستن و هم منشی هم خانم دکتر به مریض آرامش می دن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خیلی تحربه خوبی داشتم، با حوصله و باسواد و مهربان بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
ترمیم انجام دادند ، راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
ایشون متخصص دندانپزشکی زیبایی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
مطب خیلی جو خوبی داره، دستیار و منشی مهربان بودند، خانم دکتر هم خیلی عالی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
از کار ایشان بسیار راضی هستم ، خانم دکتر برای ترمیم کردن با میکروسکوپ از لحاظ فنی عالی و در عین حال با حوصله بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
جرمگیری برام انجام دادند، خیلی خیلی با حوصله امجام دادند، هیچ دردی هم نداشتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
من درد فک داشتم، به من نایت گارد دادند، دردم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
خانم دکتر مهربان زیبا و با دقت کار ترمیم انجام داد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
بسیار عالی و بینظیر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
ایمپلنت انجام دادم، عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
سلام، من دندان های بدرنگی داشتم، بلیچینگ انجام دادم خیلی سفید شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
اولین باری بود که بدون معطلی و بدون درد دندانپزشکی رفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
روکش کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
واقعا قدردان زحماتشون هستم، خیلی با دقت و حوصله دندان هام رو ترمیم کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
با اختلاف بی نظیرتریند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بین دندون های فک بالا و پایینم فاصله وجود داشت و خانم دکتر عباسی برام کامپوزیت ونیر کردن و خیلی راضیم. ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خیلی راضی بودم، دندونم رو لمینت سرامیکی، پوسیدگی هم داشتم که برام ترمیم کردن، واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
خیلی با دقت و منصفانه مشاوره میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
خیلی راضی بودم، دندان هام رو پر کردند
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
من پیش خانم دکتر دندونام رو ۱۰ واحد کامپوزیت کردم خیلی راضی بودم بسیار نچرال و ظریف کارکردن مطب شون خیلی محیط خوبی داشت از لحاظ نوبت دهی عالی بودن و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
خانم دکتر برام بلیچینگ انجام دادن، سفید شدن دندان هام، ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
توصیه می شوند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
دندانپزشک بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
دندان هام رو کامپوزیت ونیر کردم، لبه های شیشه ای داره و بسیار زیباست
دندانپزشک و متخصص ترمیمی و زیبایی _طراحی و اصلاح لبخند دیجیتالی (digital smile design) توسط اسکن صورت و دهان برای کامپوزیت ونیر و لامینت سرامیکی _ترمیم پوسیدگی های دندانی توسط میکروسکوپ دهانی و به روزترین تکنولوژی دنیا _اصلاح بدرنگی دندان توسط بلیچینگ داخل مطب (office bleaching) و بلیچینگ خانگی (home bleaching) _ ایمپلنت دیجیتالی (جراحی های ایمپلنت و کشیدن دندان و … توسط متخصص جراح دهان، فک و صورت انجام میشود) _روکش ایمپلنت _جرمگیری و پالیش دندان _ روکش سرامیکی ایمکس و زیرکونیا _اصلاح به هم ریختگی خفیف دندان ها _اصلاح لبخند بعد از درمان ارتودنسی _اینله و انله و اندوکروان و اورلی سرامیکی Ceramic overlay, ceramic inlay, endocrown _(Biomimetic dentistry) ترمیم بایومیمتیک دندان _بازسازی تاج دندان _مجهز به اسکنر صورت، اسکنر دهانی، میکروسکوپ دندانپزشکی و استفاده از بهترین متریال روز دنیا در دنیای دندانپزشکی برای ارائه باکیفیت ترین خدمات
تهرانزعفرانیه- سه راه آصف- نبش سیمین-برج امین- طبقه ۵- واحد ۵۰۱
شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح الی ۱۸ بعدازظهرجهت تایید نوبت قطعی و مدارک مورد نیاز حتما با منشی در ارتباط باشید (واتسآپ، تلگرام، روبیکا و بله دارند):۰۹۲۰-۹۲۱-۲۴۰۰
برای چک آپ سالانه رفتم مطب خانم دکتر، با میکروسکوپ معاینه کردند ، خیلی دقیق معاینه کردند
۱۴۰۵/۰۲/۰۳من پوسیدگی بین دندانی داشتم و خانم دکتر با دقت و ظرافت برام پر کردن، خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳با سواد و با حوصله و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۳من در مطب خانم دکتر ساناز عباسی ۲۰ واحد کامپوزیت ونیر انجام دادم و واقعا راضی هستم کار ایشون واقعا ظریف و طبیعی بود به شدت باحوصله و صبوری برای من کار انجام دادند و وقت گزاشتند محیط مطب و اخلاق پرسنل بسیار عالی بود و کار دندان های من به بهترین و تخصصی ترین حالت ممکن انجام شد واقعا از دکتر عباسی بسیار ممنونم من از نتیجه کار و پیگیری های بیماران توسط کادر بسیار راضی هستم و حتما برای انجام دیگر خدمات دندانم به ایشان مراجعه میکنم سپاس از دکتر عباسی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خانم دکتر اول برام بایچینگ انجام دادند، بعدش کامپوزیت ونیر کردند، خیلی عالی و زیبا شده، ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دندون هام رو خانم دکتر لمینت سرامیکی کرد،کارشون خیلی طبیعی و زیبا بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴پرسنل مطب خیلی مهربان هستند و درجا به من نوبت دادند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خانم دکتر دندان هام رو لمینت و روکش کردند، همه پروسه به صورت تمام دیجیتال انجام شد، خیلی راضی بودم، ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خانم دکتر دندونامو درست کردن، فوق العاده بود، دقت و ظرافتشون حین کار خیلی خوب بود، ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار پزشک حاذقی هستند و تیم خوبی دارند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱هرچی از مهربانی و باسوادی خانم دکتر بگم کمه، بهترین هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵از همه نظر عالی. من برای ترمیم دندان مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دندان هام رو کامپوزیت ونیر کردم، لبه های شیشه ای داره و بسیار زیباست
۱۴۰۵/۰۲/۱۱برای ترمیم ۳تا از دندون های خلفی و ۱دندون قدامی مراجعه کردم و بسیار بسیار از کار حرفه ای و برخورد دلنشین ایشون راضی بودم و قطعا مراجعات اینده هم خواهم داشت. اصالت،علم و اخلاق حرفه ای مهم ترین دلیل انتخابم بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۹باحوصله و باسواد هستند. توصیه میکنم برای ترمیم بهشون مراجعه کنید
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دندان هام فک بالا رو لمینت کردم، خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳پسرم دندانش پوسیدگی داشت، خانم دکتر پر کردند، خیلی با دقت کارشون رو انجام دادند، ممنون از ایشون و پرسنل مهربونشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۵من پیش خانم دکتر ترمیم انجام دادم و کارشون بسیار عالی بود خیلی دقیق و ظریف کار من انجام شد و ازشون کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸کامپوزیت ونییر دو فک انجام دادند، راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی و مهربان ، دندون من رو به بهترین نحو پر کردن و من خیلی خیلی خوشحالم که با ایشون و کادر مهربونشون آشنا شدم و کل دندونام رو ویزیت کردن و بسیار منصف و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷کارشون بسیار تمیز و
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستن قشنگ معاینه می کنن منصف هستن و منشی بسیار خوش اخلاق هستن و هم منشی هم خانم دکتر به مریض آرامش می دن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی تحربه خوبی داشتم، با حوصله و باسواد و مهربان بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹ترمیم انجام دادند ، راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳ایشون متخصص دندانپزشکی زیبایی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶مطب خیلی جو خوبی داره، دستیار و منشی مهربان بودند، خانم دکتر هم خیلی عالی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸از کار ایشان بسیار راضی هستم ، خانم دکتر برای ترمیم کردن با میکروسکوپ از لحاظ فنی عالی و در عین حال با حوصله بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جرمگیری برام انجام دادند، خیلی خیلی با حوصله امجام دادند، هیچ دردی هم نداشتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من درد فک داشتم، به من نایت گارد دادند، دردم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۴بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خانم دکتر مهربان زیبا و با دقت کار ترمیم انجام داد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی و بینظیر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۵ایمپلنت انجام دادم، عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام، من دندان های بدرنگی داشتم، بلیچینگ انجام دادم خیلی سفید شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶اولین باری بود که بدون معطلی و بدون درد دندانپزشکی رفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶روکش کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۵واقعا قدردان زحماتشون هستم، خیلی با دقت و حوصله دندان هام رو ترمیم کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۳با اختلاف بی نظیرتریند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بین دندون های فک بالا و پایینم فاصله وجود داشت و خانم دکتر عباسی برام کامپوزیت ونیر کردن و خیلی راضیم. ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی راضی بودم، دندونم رو لمینت سرامیکی، پوسیدگی هم داشتم که برام ترمیم کردن، واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۸خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱خیلی با دقت و منصفانه مشاوره میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خیلی راضی بودم، دندان هام رو پر کردند
۱۴۰۵/۰۲/۰۳من پیش خانم دکتر دندونام رو ۱۰ واحد کامپوزیت کردم خیلی راضی بودم بسیار نچرال و ظریف کارکردن مطب شون خیلی محیط خوبی داشت از لحاظ نوبت دهی عالی بودن و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خانم دکتر برام بلیچینگ انجام دادن، سفید شدن دندان هام، ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳توصیه می شوند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵دندانپزشک بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دندان هام رو کامپوزیت ونیر کردم، لبه های شیشه ای داره و بسیار زیباست
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بهترین متخصص ترمیمی تهران هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۵