این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آزادی - خیابان کارون - تقاطع طوس - نرسیده به زایشگاه بابک جنب مبلمان پازل پلاک ۵۵۲
سعادت آباد سرو شرقی خیابان مجد پلاک ۸ کلینیک سعادت آباد
بهترین پزشک دنیا
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ایشون با دقت شرح حال میگیرند . و مسائل بیمار و راه حل و احتمالات را برایش توضیح میدهند.تصمیمات پزشکی درست را عجولانه و با فوریت به مریض ابلاغ نمیکنند. در مجموع صبر و آرامش،دقت و کلام زیبایشان را در بررسی وضعیتم خیلی خیلی دوست دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای عفونت تخت نظر ایشان بودم عالی بود درمانشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بهترین دکتر دنیا هستن زیر نظر ایشون دوران بارداری و گذروندم و الان یه دختر ناز دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مهربان و باسواد هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل پریودی نامنظم داشتم و خدا رو شکر برطرف شده. بسیار حاذق هستند و با صبوری گوش میدن.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا درمانم کامل نشده نتیجه رو بگم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی مهربون با آرامش
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خانم دکتر واقعا عای هستن هم برخورد ایشان با بیمار،چون من مادرم رو سن شان بالا بود بردم، کاملا شرایط بیمار رو در نظر گرفتن و همراهی بسیار عالی داشتن در کنار تشخیص ماهرانه شون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پیشش ای وی اف کردم نتیجه گرفتم دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷من برای پریود نامنظم مراجعه کردم، با تشخیص صحیح ایشان متوجه پرولاکتین بالا و در نهایت میکرو آدنوم هیپوفیز شدم، که تحت نظر متخصص غدد کنترل گردید، سالها من مشکل خونریزی غیرطبیعی و نامنظم داشتم که هیچ پزشکی به این مسئله دقت نکرده بود.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵تشخیص ، جراحی ،عمل و ارتباط بسیار عالی با بیماران
۱۴۰۱/۰۷/۱۹هنوز نظری ندارم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۰۸قابل اعتماد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دوست داشتنی صبور عالم به علم اختصاصی خودش
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خانم دکتر از هر نظر عالی هستند وبرای بیمار خیلی وقت میگذارند من هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی از خانم دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار دقیق و با حوصله و برای بیمار وقت میگذارد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خیلی مهربان و دوست داشتنی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲فوق العاده بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱دکتره خوبین
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر عالی هستن بنده پریود به هم ریخته بود ولی الان بهتر شدم به لطف کمک خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۳/۳۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۳۰مشکل hpv داشتم و اندومتریوز که دکتر بسیار حمایت گر بسیار دانا و خوب هستن بسیار راضی ام مادرمم بردم و خیلی به درمان مادرم کمک کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲پزشک بسیار با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار صبور متخصص در کار و منصف
۱۳۹۷/۰۸/۰۵پر صبر و حوصله و خوش برخورد ،من برای چک سالیانه خدمتتون بودم ،اوکی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۶سلام .من چنتا قبلشون رفتم دکتر بیماریمو تشخیص نمیدادن اما خانم صحراییان تونستم سریع بیماری منو تشخیص بدن و در درمان کمکم کردن
۱۴۰۱/۰۶/۰۲نتیجه نگرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳بسیار راضی ام خیلی با سواد ان و حمایت گر
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۲در بارداری تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱بسیار دکتر به روز، مهربان و همراهی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عالی عالییییهستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عفونت داشتم درمان شد بی نهایت از همه چی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵ی دفعه مراجعه کردم دوس داشتم ادامه بدم اما ب دلیل عدم رضایت از منشی ک عرزه ی هماهنگی برقراری ی تماس ساده رو نداشتن ک ی سوال مهم از خانم دکتر بپرسم برا همین خسته و منصرف شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی عالی عالی هرچی بگم کمه تشخیص عالی درمان عالی اخلاق عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار مجرب هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۴درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷طبیبی حاذق، فارق از تاجر مسلکی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴لکه بینی طولانی و فیبروم کولپوسکوپی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن خوش اخلاق مهربون ومن همچنان در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸من مراقب های بارداری رو در کنار ایشون میگذرونم،خانم دکتر خیلی باحوصله و مهربون هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵برای چکاپ رفتم. خوش اخلاق و صبور بود. وقت گذاشت ولی مشکل خاصی نداشتم که از نظر تشخیص درست یا غلط نظری بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۴دکتر خوبی هستن و دلسوز
۱۳۹۸/۰۹/۰۲من حامله بودم وتحت نظر ایشان بودم بسیار باسواد ومهربان بودند
۱۳۹۷/۰۴/۰۵درمان عفونت زنان مقاوم به درمان .
۱۴۰۴/۰۴/۰۲توانمند و با حوصله
۱۳۹۹/۰۴/۲۹دکتر حاذقی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی دکتر خوبی هستن خوش اخلاق ومهربان در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ایشون بسیار دکتر با سواد و دلسوزی هستن و من چندین ساله بیمارشون هستم و به همه هم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۶/۰۶خانم دکتر بسیار مهربان با تجربه و دلسوز هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶من برای مراقبت های قبل از بارداری به دکتر مراجعه کردم و خداروشکر تحت نظر ایشان تا الان ک باردار هستم همه چی به خوبی پیش رفته و خیلی از زحمات ایشون مچکرممم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عفونت واژن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر خونسرد و مهربونی هستند .با حوصله و باتجربه .من خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عالی بودن و مهربان و برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۹فعلا نتی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار دقیق و با حوصله و با سواد هستند.جوان هستند و با حوصله برای بیمار وقت می زارن
۱۳۹۸/۱۰/۰۵کیست بارتولن داشتم که با مراجعه به ایشان با عمل جراحی برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار دلسوز هستند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۷من در خصوص چکاپ کامل به ایشون مراجعه کردم که دکتر خوش خلق و دقیقی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰هنوز در پروسه درمان هستم و نمی تونم نظر دقیق بگم
۱۳۹۸/۰۹/۲۶