جراحی زیبایی بینی انجام دادم پیششون و واقعا میتونم بگم یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
بسیار کار بلد حرفه ای
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
سینوس عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
گوشم جرم گرفته بود.شستشو انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
گوش درد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نوبت لوزه
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
بد نبود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتری فوق العاده عالی .بینی ام را عمل کرده بودم و فوقق العاده زیبا عمل کرد
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
عمل بینی داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
پزشک توانمند و کاردرستی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
دکتر خوب است ولی کمی در ویزیت عجله دارد
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عمل لوزه کردم بسیار نتیجه ای خوبی کرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
هم از اخلاق و رفتارشون راضی بودم هم از تشخیص و درمانشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خون دماغ
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
سلام خداخیرش بده
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
عمل زیبایی انجام دادم وبسیارراضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
لوزه داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
گوش درد بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عمل بینی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
باسلام عمل بینی داشتم بی شک بهترین دکتر سهیلا رشیدی میباشد بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستند سر سلامت و زنده باشند انشالله
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
من مشکل تنفسی از سوراخ سمت چپ بینی داشتم الان کاملا برطرف شده و خیلی خیلی بینیمم قشنگ شده واقعا دستتون درد نکنه خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
تازه اومدم پیششون و شروع کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عمل بینی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
گوش درد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بینیم رو پیش خانم دکتر عمل کردم واقعا کارشون عالیه بهترین هستن دکتر رشیدی مهر خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
من سینوزیت داشتم پیش هر دکتری میرفتم خوب نشدم 6سال بود ک سینوزیتم خوب نشد ولی بعدش اومدم پیش خانم رشیدی فقط با 3جلسه کاملا خوب شدم
واقعا بهترین دکتر هستن ممنونم ازتون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
من پیش ایشون عمل زیبایی بینی انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
دکتر فوق حرفه ای و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
طی دوره ای که پیششون بودم مشکل گوشم برطرف شد خدا رو شکر
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
من پلیپ دارم رفتم پیششون تشخیصشون عالی رفتارشون هم خیلی خوبه
با سلام من بیست سال سینوزیت مزمن از نوع بد بدش داشتم وتمام دکترها رفتم ولی فقط انتی بیوتیک میدادن ولی خانوم دکتر با تشخیص عالی منو از زندگی سختی که داشتم ودر آرزوی یه شب نفس راحت کشیدن بود نجات داد از همه مهمتر برخورد خیلی خوب و متین خانوم دکتر که همون خودش کلی ارزش داره
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خوش برخو د
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بسیار کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
رینوانجام دادم خیلی خیلی از کارشون راضی هستم از همه احاظ مشاوره و اون چیزی که میخای میشی واقعا بهتزین دکتر ازازهمه لحاظ
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
عالی کارشون
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بهترین دکتر هستند بینمیمو پیشسون عمل کردم و خیلی راضی هستم از همه نظر
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
مشکل خلط گلوداشتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بهترین راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
گوش درد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
کارش خیلی عالی هست من گوشم خیلی درد میکرد گفتن عفونت کرد اما فکم بود تشخیص خانم دکترخدا ازش راضی باشه
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۹نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عمل زیبایی
۱۴۰۲/۰۷/۲۵دکتر خ
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالیه کارشون
۱۴۰۲/۱۱/۳۰گوش درد داشتم.مشاوره خوبی داشتن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۹سینه زیت داشتم با ی نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵جراحی زیبایی بینی انجام دادم پیششون و واقعا میتونم بگم یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بسیار کار بلد حرفه ای
۱۴۰۳/۰۴/۰۵خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۰سینوس عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵گوشم جرم گرفته بود.شستشو انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰گوش درد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰نوبت لوزه
۱۴۰۳/۰۵/۲۲بد نبود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتری فوق العاده عالی .بینی ام را عمل کرده بودم و فوقق العاده زیبا عمل کرد
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عمل بینی داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۹پزشک توانمند و کاردرستی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۱دکتر خوب است ولی کمی در ویزیت عجله دارد
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عمل لوزه کردم بسیار نتیجه ای خوبی کرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴هم از اخلاق و رفتارشون راضی بودم هم از تشخیص و درمانشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خون دماغ
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام خداخیرش بده
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عمل زیبایی انجام دادم وبسیارراضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۱لوزه داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴گوش درد بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عمل بینی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱باسلام عمل بینی داشتم بی شک بهترین دکتر سهیلا رشیدی میباشد بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستند سر سلامت و زنده باشند انشالله
۱۴۰۳/۰۲/۱۶من مشکل تنفسی از سوراخ سمت چپ بینی داشتم الان کاملا برطرف شده و خیلی خیلی بینیمم قشنگ شده واقعا دستتون درد نکنه خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۱/۲۰تازه اومدم پیششون و شروع کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عمل بینی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۵گوش درد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲بینیم رو پیش خانم دکتر عمل کردم واقعا کارشون عالیه بهترین هستن دکتر رشیدی مهر خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰من سینوزیت داشتم پیش هر دکتری میرفتم خوب نشدم 6سال بود ک سینوزیتم خوب نشد ولی بعدش اومدم پیش خانم رشیدی فقط با 3جلسه کاملا خوب شدم واقعا بهترین دکتر هستن ممنونم ازتون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۱من پیش ایشون عمل زیبایی بینی انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر فوق حرفه ای و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹طی دوره ای که پیششون بودم مشکل گوشم برطرف شد خدا رو شکر
۱۴۰۲/۰۹/۱۸من پلیپ دارم رفتم پیششون تشخیصشون عالی رفتارشون هم خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عفونت گوش داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۱۴مشکل گوش و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵گوشام درازن میخوام کوچک کنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر خیلی مجربی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دماغ راعمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عفونت درگلو،بایک نسخه ازخانم دکتررشیدی مهرخداروشکردرمان شدم.
۱۴۰۳/۰۵/۰۴دکتر خوبی هستن و با دقت و حوصله معاینه میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷با سلام من بیست سال سینوزیت مزمن از نوع بد بدش داشتم وتمام دکترها رفتم ولی فقط انتی بیوتیک میدادن ولی خانوم دکتر با تشخیص عالی منو از زندگی سختی که داشتم ودر آرزوی یه شب نفس راحت کشیدن بود نجات داد از همه مهمتر برخورد خیلی خوب و متین خانوم دکتر که همون خودش کلی ارزش داره
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خوش برخو د
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیار کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۰۳رینوانجام دادم خیلی خیلی از کارشون راضی هستم از همه احاظ مشاوره و اون چیزی که میخای میشی واقعا بهتزین دکتر ازازهمه لحاظ
۱۳۹۹/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳عالی کارشون
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بهترین دکتر هستند بینمیمو پیشسون عمل کردم و خیلی راضی هستم از همه نظر
۱۴۰۱/۰۴/۱۵مشکل خلط گلوداشتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بهترین راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲گوش درد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵کارش خیلی عالی هست من گوشم خیلی درد میکرد گفتن عفونت کرد اما فکم بود تشخیص خانم دکترخدا ازش راضی باشه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عمل زیبایی گوش انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بینی خیلی قشنگ عمل کرد
۱۴۰۲/۰۲/۱۵