دخترخالم مشکل کم خونی داشت خودمم مشکل معده که فعلا تحت درمان هستیم ، اقای دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان هستند و بنظر تشخیص های دقیقی دارند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
سلام،بنده مشکل کم خونی داشتم تحت درمان هستم فعلا ،الهی شکر علائم بهبودی در خودم حس میکنم بودن درد شدید داشتم الان بهتر شدم آزمایشات هم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
باحوصله، خوش رفتار، تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
بسیار دکتر خوب و با حوصله با اخلاق با بیمار رفتار میکند خدا عمرش رو زیاد کنه
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
سیکل سل بودم.سری دومهست میرم پیشش
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دکتر بسیار دلسوز و مهربان و صمیمی با بیمار .
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
سرطان خون درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
عالی دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خوب عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بسیار عالی من تو بارداری فقر اهن کم خونی و پلاکتم شدید اومده بود پایین بایک بار مراجعه و تزریق سرم آهن و دارو کامل درمان شدم.خدابهشون تن سالم و برکت بده الان میخام برای مشکل مینورهمسرم مراجعه کنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
خوب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
واقعا ایشون دکتر خوبی هستن و تشخیصشون عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
کم خونی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
در مورد کمبود خون هنوز به نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
کم خونی آهن داشته ودر حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عالی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
دکتر بسیار خوش برخورد وبا حوصله ای است
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیار عالی و کاربلد و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
ایشان بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خیلی دکترخوبیهستنمنازشونخیلیراضیهستمخداخیرشونبده
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
دکترخوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
فوقالعاده هست من مشکل نقرص داشتم واقعا خوب جواب داد
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کم خونی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
عالی عالی خدا قوت آقای دکتر مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
فعلا منتظر جواب آزمایش هستیم که بیاد و دکترنظر بدهد.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کم خونی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
جناب دکترملکی واقعا دکترخوب باحوصله خوش اخلاق و که بلدی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
کم خونی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
عالی و عالی هستن ایشون کارشون حرف نداره و تشخیصشون عالیست
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
مشکل کم خونی عالی هستند .و با بیمار به نحو احسن مشاوره و درمان میدهند و علت یابی دقیق بیماری رو دارند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
Very good
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
هیچ دکتری به گرد پای ایشان نمیرسه .. معجزه میکنه
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
بی نظی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بیماری گوارشی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کم خونی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
کم خونی.واقعا دکتر خیلی خیلی خوبیه وبااخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
سلام من کم خونی داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دکتر خیلی خوبی هستند فعلا مادرم بیمار ایشون ان شاالله که زودتر حالش خوب شود ولی از تظر اخلاق و برخورد عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
عااالی هر چی بگم کم گفتم هم نوع برخوردسون هم نوع ویزیتشون هم تجربشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستن من خیلیازشونراضیهستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
نوعی عفونت در خون که با تشخیص به موقع و داروی عالی جناب دکتر برطرف شد
تیروید
۱۴۰۲/۰۱/۳۰عالییییی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۲۲کم خونی
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالی بو
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خوب وقابل اعتمادهستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالیییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲مشکل معده داشتم.به لطف خدا،با نسخه و تشخیص ایشان کاملا خوب شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ترمبوسیتوپنی....
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عالی وبی نظیر ودلسوز
۱۴۰۱/۱۰/۱۸دکتر بسیار دقیقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۸بله. مشکل پلاکت خون . درحال حاضر زیر نظر
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالی ان خیلی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دخترخالم مشکل کم خونی داشت خودمم مشکل معده که فعلا تحت درمان هستیم ، اقای دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان هستند و بنظر تشخیص های دقیقی دارند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام،بنده مشکل کم خونی داشتم تحت درمان هستم فعلا ،الهی شکر علائم بهبودی در خودم حس میکنم بودن درد شدید داشتم الان بهتر شدم آزمایشات هم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹باحوصله، خوش رفتار، تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بسیار دکتر خوب و با حوصله با اخلاق با بیمار رفتار میکند خدا عمرش رو زیاد کنه
۱۴۰۱/۰۳/۳۱سیکل سل بودم.سری دومهست میرم پیشش
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر بسیار دلسوز و مهربان و صمیمی با بیمار .
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سرطان خون درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴عالی دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۹بسیار عالی من تو بارداری فقر اهن کم خونی و پلاکتم شدید اومده بود پایین بایک بار مراجعه و تزریق سرم آهن و دارو کامل درمان شدم.خدابهشون تن سالم و برکت بده الان میخام برای مشکل مینورهمسرم مراجعه کنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲خوب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸واقعا ایشون دکتر خوبی هستن و تشخیصشون عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲کم خونی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸در مورد کمبود خون هنوز به نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۴کم خونی آهن داشته ودر حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دکتر بسیار خوش برخورد وبا حوصله ای است
۱۴۰۱/۰۸/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۹دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار عالی و کاربلد و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ایشان بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خیلی دکترخوبیهستنمنازشونخیلیراضیهستمخداخیرشونبده
۱۴۰۰/۰۷/۲۳دکترخوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۲۲فوقالعاده هست من مشکل نقرص داشتم واقعا خوب جواب داد
۱۴۰۱/۱۱/۰۲کم خونی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶عالی عالی خدا قوت آقای دکتر مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵فعلا منتظر جواب آزمایش هستیم که بیاد و دکترنظر بدهد.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴کم خونی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰جناب دکترملکی واقعا دکترخوب باحوصله خوش اخلاق و که بلدی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۰کم خونی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی و عالی هستن ایشون کارشون حرف نداره و تشخیصشون عالیست
۱۴۰۰/۱۰/۱۶مشکل کم خونی عالی هستند .و با بیمار به نحو احسن مشاوره و درمان میدهند و علت یابی دقیق بیماری رو دارند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶Very good
۱۴۰۱/۰۶/۰۸دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۳۰هیچ دکتری به گرد پای ایشان نمیرسه .. معجزه میکنه
۱۴۰۱/۰۵/۱۵بی نظی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بیماری گوارشی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کم خونی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کم خونی.واقعا دکتر خیلی خیلی خوبیه وبااخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۹سلام من کم خونی داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند فعلا مادرم بیمار ایشون ان شاالله که زودتر حالش خوب شود ولی از تظر اخلاق و برخورد عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عااالی هر چی بگم کم گفتم هم نوع برخوردسون هم نوع ویزیتشون هم تجربشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن من خیلیازشونراضیهستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۶نوعی عفونت در خون که با تشخیص به موقع و داروی عالی جناب دکتر برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۹خوب بوده کم خونی داشم
۱۴۰۱/۰۶/۲۹کم خونی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱کم خونی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱تازه مراجعه کردم و ب خوردشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خیلی دکترخوبیهستنمنازشونخیلیراضیهستمخداهمازشونراضیباشه
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰مشکل عصبی ومعده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی برای س
۱۴۰۱/۰۴/۰۸نتیجه عالی برخورد خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتربسیارحاذق وباحوصله ای هست به سولات بیمار خوب گوش میدهد وخوب پاسخ میدهد بنده مشکل داخلی داشتم که داروهایش مثمر بوده برام
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عالی بودن هم از نظر برخورد و هم از نظر تشخیص
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالیییییییییییییییییییییییییییی کار درکتر ملکی عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۱۹بادانش و خونگرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹مشکل خون
۱۴۰۱/۰۴/۰۷سلام معالجه ازامه داره
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳دکتر خیلی خوب وبا حوصله هستن .
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷خیلی ازش را
۱۴۰۱/۰۵/۲۲عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰کم خونی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱معده درد داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بهترین دکتر جهان هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ دانایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹کروناداشتیم خوب شدیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱پلاکت پایین خون بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بیمارش هستم تازه با ایشان شروع کردم سرطان خون
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار عالی کاملا راضی
۱۴۰۱/۰۱/۱۱سلام.من از خدمات دکتر ملکی بهره بردمبرای رفع کمخونیشدید.ودرمان ایشون فوق العاده موثربود برام.
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهر هستن .
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶کم خونی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵چند سال قبل مشکل اسید معده داشتم که با مراجعه دکتر ملکی در عرض دو هفته کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام بسیار دکتر خوبی هستند دوسال شیراز دکتر می رفتم سرطان داشتم از درد نه شب داشتم نه دو جلسه پیش ایشان آمدم دردم رفت خیلی راحت شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خیلی خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی عالی عالی مشکل نعده بعد کرونا. با دارویی که تجویز کردن مشکلم سریعا حل شد. ازونیوم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دیابتی بودم تشخیص ایشان خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۱۹رفتار و منش و با دانش بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۰عالی، با اخلاق،، و با تجربیات به روز و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خوب هستن و با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی خیلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰دچار کم خونی بودم چشم. خدا الان بهترم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴کم خونی
۱۴۰۲/۰۲/۱۸هنوز نامشخص
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار بااخلاق با حوصله و راهنما
۱۴۰۱/۰۵/۲۸مشکل کم خونی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲فریتین
۱۴۰۱/۱۲/۱۴مادرم زخم پای دیابتی داشتن ۲۰ روز شیراز بستری بودن ک بی فایده بود و توسط دکتر ملکی درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتری بسیااار بسیااار عالییییی و کاربلد و خوش اخلاق و مهربون و با حوصله هستن من چندین ساله زیر نظر ایشونم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲واقعا کارش عالیه ما که تا زنده ایم برای سلامتی ایشون دعا میکنیم نیمی از طبابت ایشون از اخلاق خوب وعالی ست
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بسیار دکتر با تجربه و مهربان و دلسوز واقعا دکتر خیلی خوبی هستن با مدت کمی که زیر نظرشون هستم حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۰۹/۲۰کم خونی شدید داشتم که با درمان دارویی آقای دکتر خیلی بهترشدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵کم خون
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۳باسلام من به تشخیص و درمان دکترملکی ایمان کامل دارم .ازنظر اخلاق هم بسیار عالی .
۱۴۰۱/۰۶/۰۹خوب است
۱۴۰۱/۱۱/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کم خونی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عالی راضی هستم دکتر با اخلاق وبا صبروحوصله
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲اول از همه ایشون بسیار مهربون و با حوصله هستن وبیشترین دقت رو در مداوای بیمار دارن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالییی سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹پلاکت خون بسیار پایین، درمان کامل
۱۴۰۰/۱۲/۰۷اوره بالا
۱۴۰۱/۰۵/۱۱سرطان داشتن پدرم،خداروشکر رونده شیمی درمانیش خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۱۳سلام من کم خونی داشتم و با مراجعه به جناب دکتر مشکل کم خونی رفع شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۹دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۲پلاکت پایین . کم خونی. اهن پایین
۱۴۰۱/۰۴/۱۵سیکل سل آزمایش انجام شده
۱۴۰۱/۰۶/۰۲عالی بینظیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالین ایشون مشاور پزشک و متخصص واقعیو دلسوز
۱۴۰۱/۰۶/۰۳عالی خیلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۱/۰۵/۰۲من سرطان روده بزرگ داشتم تحت نظر دکتر ملکی هستم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۵سلام کم خونی
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خوش برخورو، و با حوصله و به روز
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالییییی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱برای درمان دیابتی ها فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلام تازه به ایشان اشنا شدم یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹فوقولاده.. بهترین تشخیص و بهترین تجویزو دارن ایشون.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱تیروئید داشتم و زیر نظر ایشون کنترلش کردم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵با سلام در مورد مشکل مثانه مادرم به اقای دکتر مراجعه کردیم تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۷بسیار خوب و عالی خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۶/۰۴سرطان کبد تحت درمان نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱کم خونی داشتم الان مشکلم برطرف شده و کارشون و تشخیصشون و اخلاقشون عالی عالی هست
۱۴۰۱/۰۲/۲۵راضی بودم کم خونی وفقر آهن شدید
۱۴۰۱/۰۲/۲۸تشخیص بیماری وارجاع به دکتر متخصص
۱۴۰۱/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۲دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷خودم روده تحریک پذیر خواهرم کم خونی شدید خوب شدیم بعد از دو جلسه ️
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷بسیار بسیار عالی و با توجع و تجربه و با تخصص خوب
۱۴۰۱/۰۶/۰۱چکاب وآزمایش خون
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عاااالی مادرم در سن بالا سرطان یا غدد لنفاپی داشت اول خدا بعد دستان معجزه گر دکتر خوب شد الحمدلله
۱۴۰۱/۰۵/۰۵کم خونی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰کم خونی شدید
۱۴۰۱/۰۴/۲۲کم خونی نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۸با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۳۰دانشمند به روز، با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳کم خونی شدید
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خوب و عال
۱۴۰۱/۰۷/۱۹تازه ب ایشان ملاقات داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتر کاملا فوقالعاده است بسیار دقیق هست و دقت میکنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۲تجربه بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بله بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸مشکل معده درد شدید
۱۴۰۱/۱۲/۲۸بد نیس
۱۴۰۱/۱۰/۰۹عالییییی
۱۴۰۲/۰۱/۰۸دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خیلی عالیه واقعا برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۳/۰۸دیابت و کم خونی. خوش برخورد. مهربون. مجرب
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۸کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰البته هنوز تکمیل نشده ولی به نظر میرسد پزشک خویی باشند
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خیلی خیلی حرفه ای و ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۱۹فوق العاده خوش اخلاق و فهمیده
۱۴۰۰/۱۰/۱۵فعلا که در حال درمان _ اخلاق و ارتباط با بیمار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱بیماری قند و کم خونی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بسیار ع
۱۴۰۰/۰۷/۱۵بسیار خوب بوده دکتر ملکی،،،مشکل ما مشکل احتمال سرطان خون داده شده،ولی هنوز جواب کامل آزمایشها دستمون نرسیده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶کم خونی کمی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱مشکل کمبوداهن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۰۸/۱۴سلام ایشون دکتر با حوصله و پیگیر مشکل بیمار میباشند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۴برای کم خونی دخترم مراجعه کردیم.دارو دادن. منتظر نتیجه هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۷نوبت داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۴کم خونی داشتم و الان تحت درمانم حالم خیلی بهتره خداروشکر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار عالی،دقیق،خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بهترینه کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۷/۳۰نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مشکل کموخونی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷