مچ پای من پیچ خورده بود گقت باید گچ بگیری اول قبول نکردم بعد از چند روز که. بدتر شد رفتم گفتم گچ بگیر
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
مشکل ما
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
معرکه هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
پزشکی بسیار مهربان ،با حوصله وکاربلد،هستند،زنده باشند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
سلام درد زانو پیام پی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۲۹
عالیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
در مرحله چکاب هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
کمر درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
اطرافیانم زی
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
دکتر بسیار عالی و مهربان ..ما عمل داشتیم پیشش عالی بود ..دستش خیلی سبک بود و خوب ..اخلاق بی نهایت خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
بهترین دکتر عالی زانو درد
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با سلام ایشان پزشک بسیار خوبی هستن ولی در ویزیت مشتریان باید دقت و حوصله بیشتری به خرج بدن خیلی شلوغ هستش و مریص ها بعضا چند نفر با هم میرن داخل برای ویزیت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
مشکل رباط سلیبی داشتم هنوز عمل نکردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
بسیار دکتر مورد اعتمادی است و در کارش مهارت دارد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
برای زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
خیلی دکتر ماهر و خیلی خوش اخلاق و مهربونن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عالی
عالی
عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دکتر عالی خدا خیرشون بده انشاالله خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
دکتر بیدکی بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن .با دقت به حرفهای مریض وهمراه گوش میدن وتجویز درست ودقیق میدن
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
پلاتین داخل دستم گذاشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
کمردرد داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عصب دست عمل کردم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
چند بار حضوری اومدم خدمت دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
آسیب دیدگی ربات سلیبی زانو پای راست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
تزریق ژل به زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
دکتر عالیههههههه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
عمل پا. هنوز تحت درمانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
زانویم ضربه دیده است
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
من برای آسیب ستون فقرات وکمر مراجعه کردم وخیلی خیلی راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
تا اینجا که عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
کمردرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
کارخوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
پزشک حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
عمل جراحی.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
اوکی ه
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
خیلی اهمیت میدن به بیمار و وقت میذارن توضیح میدن مشکل رو و تو کارشون عالیه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
دارو گرفتم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
همسرم تصادفی بود و زانویش را عمل کرد و دوپلاتین گذاشت، با اینکه دیابت داشت ، ولی دکتر بیدکی حاذق ،خدا را شکر درمانش نمود.
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
خار پاشنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
یه دزفول ویه متخصص ارتوپد دکتر خوب مهربان متخصص حاذق وفوق العاده کاربلد نیازی ب معرفی ندارن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
بسیار دکتر حاذق و خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
دکتر مودب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
یخ زدگی شانه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
درد شانه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عمل داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
بسیار حاذق ، متبحر هستن که تشخیصشان خوب و روند درمان خوبی رو پیشنهاد میکنن من مشکل شانه داشتم که سیر درمانی خوبی رو برام پیش گرفتن الان بهترم ممنونم ازشون.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
سلام آقای دکتر بیدکی بسیار خوش برخورد وخوش اخلاق وبادقت به مشکل بیمار توجه میکنند من از ایشان بسیار راضی بودم امیدوارم که همیشه موفق وسلامت باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار دکتر خوب و کار بلدی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
من از زانو تابالای مچ پا اسیب دیده بود پام عمل کردم پلاتین خورده پام ازعملشون راضی هستم ردی اصلامشخص نیست پلاتین خوردن کارشون عالی هست بسیار توزیبایی دست و پا دقت دارین باتشکرازدکتر بیدی️
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
سلام دکتر خیلی خوب هستن من زانو درد داشتم یک بار رفتم پیشش خوب شدم اخلاق ۲۰ معلومات پزشکی خیلی بالایی دارد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خیلی دکتر خوبیه . برای زانوی مادرم مراجعه کردیم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بله بسیار بسیار عالی عستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عمل دست و گذاشتن پلاتین درست بعد از یک ماه انگار دستم هیچ مشکلی نداره
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
راضی بودم پی ار پی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
بسیار خوب ارزیابی می کنم
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
زانو درد و مچ دست
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
درد کمر
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
برای نتیجه اولین ویزیت م مجددا باید آقای دکتر رو ببینیم که نتیجه ام آر آی رو خدمتشون ارائه بدیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بهترین دکتر و با اخلاق و مهربون و لا تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
فعلا دارو تجویز نکردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عالی وبسیار خوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
پزشک بسیار خوش برخوردی هستن و نیتیجه prpتا الان که خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
خوب بود، مشکل زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
درد زانو
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
جراحی تعویض مفصل خدارو شکر راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
مشکل زانو. درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
دکتر ماهر و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
فوقالعاده خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
زانودردداشتم دکتر بیدکی قرص برام تجویز کرد مصرف کردم خدا روشکر خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
پارگی تاندون تشخیصشون عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
بسیار خوش برخورد و مهربان و خوش رو هستند تشخیسشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دردمفاصل
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
پی آر پی زان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
سلام دکتربیدکی بسیار دکتر حازقی وبسیارتوانمند درکارخودمیباشد خوش اخلاق و معتقد
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
خوبهعال
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
درد پشت زانو
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
دکتر خیلی خوبی بود بیشتر دکترها تخیخصشون این بود که باید عمل شود ولی دکتر گفت اصلا وحالا چند ساله که میگذره هیچ گونه ناراحتی نداشتها
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بسیار خوش اخلاق
تشخیص عالی
از چالوس اومدم دزفول
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
ایشون دکتر بااخلاق وباسوادی هستند وبرای بیمارارزش واحترام قائل هستن،خدا حافظ ونگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
ایشون دکتر بسیار حاذق و مهمتر از همه با اخلاق و مهربون هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
کتفم مشکل داشت در حال معاینه هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
از اخلاق رفتار شخصیت و طبابت بینظیره و خیلی با حوصله جوابگوی بیمار هستش ب خودم میبالم که همچین دکترای بی نظیری در کشورم ایران و شهرم دزفول دارم تشکر فراوان از آقای دکتر مرتضی بیدکی
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
کمرم بر اثر افتادن ضرب دیده بود برام ام ار ای نوشت
هنوز ام آر آی ندادم
اما دکتر خوش برخوردی هست .
بعد از اینکه نتیجه رو گرفتم مجدد پیام میزارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
دکترخوش اخلاق و منشی ها برخورد عالی درود فراوان به همه شون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
سلام زانودرد خیلی شدیدداشتم همراه باتورم والتهاب دکتر پی آرپی انجام داد خداروشکرخووب شدم دکترخیلی خوشبرخورو وباتجربه است من به همه توصیش میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
درد پا
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
مادرم دچار عارضه انشگت ماشه ای شدن و با تشخیص دکتر خوب شدن
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
دکتر کارشون عالیع
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
با سلام دکتر خیلی خوب و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
دکتر با حوصله و متبحر بود و با اینکه مطب شلوغ بود با حوصله به عرایض من گوش داد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
درد شدید پا ها دومین باره که قرار بیام خدمت اقایردکتر
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
زانو درد
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کارش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
عمل جراحی خروج دو۲عددپلاک از پای چپ داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
معمولی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
تصادف داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
خوب بود راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بسیار آرام و با صبر و حوصله ویزیت میکنن زانو درد داشتم و نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
PRP نمیذاره پزشکان ارتوپد تصمیم درمانی بلند مدت بگیرن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
پیگیر درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
مادرم توسط دکتر عمل شده سال ۱۳۹۹
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
دستم رو عمل کردم خیلی ازشون رازی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عمل تعویض مفصل لگن
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
بسیار خوش اخلاق و با تسلط کامل بر دانش پاسخگو بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
دکتر و جراح بسیار وارد و ماهر و دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
هنوز معالجه بطور کامل انجام نشده ایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
پزشک حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
سلامدکترخیلیخوبی.مریض.ماتصادفیبودهپاشه.عملکرده
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
دکتر عالی خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
درد در ناحیه شانه راست دارم ویزیت اولیه MRI نوشته منتظر نظر پزشک هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
پا درد داشتم و ایشان کاهش تراکم استخوان تشخیص دادند و خوشبختانه با درمان به موقع بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
باعرض سلام خیلی عالی وباتجربه واردان وبااخلاق من خیلی راضی هستم ودراخرباحزینه کم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
نتیحه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
زانو درد
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
سلام کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دچار حمله خرس شده ود بیمار و زخم های عمیق داشت که بااقدامات دکتر نتیجه مطلوب حاصل شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
فوق العاده با تجربه و به مریض گوش میده با حوصله طبابت میکنه سریع نمیگذره
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
پارگی لابروم شانه. دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ای هستند. بعد از یکهفته مراجعه برای دیدن جواب mri هزینه ویزیت مجدد دریافت نکردند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
دکتر بسیار فوق العاده خوبی است .
مشکل من هم درد مفاصل ساییدگی پا بوده لست.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خروجپلاتین
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بسیاز بسیار دکتر حاذق و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
درد آرنج تنیس بازان که دکتر برخورد خوبی داشتند و با حوصله مشاوره لازم رو دادند و درمان رو شروع کردم
رتبه برتر بورد تخصصی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام جراحی های شانه (دررفتگی مکرر شانه، پارگی تاندون های شانه و ...)، تعویض مفصل زانو به روش نوین، تعویض مفصل لگن، درمان شکستگی ها و دررفتگی ها، تزریقات داخل مفصلی، درمان و جراحی سندروم تونل کارپ، درمان دیسک و مشکلات ستون فقرات، درمان کمردرد و آرتروز زانو، درمان تومور های اندام فوقانی و تحتانی و ....
مچ پای من پیچ خورده بود گقت باید گچ بگیری اول قبول نکردم بعد از چند روز که. بدتر شد رفتم گفتم گچ بگیر
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۲/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰مشکل ما
۱۴۰۳/۰۳/۰۴معرکه هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۷عالی بوده
۱۴۰۳/۰۶/۳۱پزشکی بسیار مهربان ،با حوصله وکاربلد،هستند،زنده باشند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سلام درد زانو پیام پی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۲۹عالیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۵در مرحله چکاب هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷کمر درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸اطرافیانم زی
۱۴۰۲/۰۵/۲۱دکتر بسیار عالی و مهربان ..ما عمل داشتیم پیشش عالی بود ..دستش خیلی سبک بود و خوب ..اخلاق بی نهایت خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بهترین دکتر عالی زانو درد
۱۴۰۲/۰۱/۰۸با سلام ایشان پزشک بسیار خوبی هستن ولی در ویزیت مشتریان باید دقت و حوصله بیشتری به خرج بدن خیلی شلوغ هستش و مریص ها بعضا چند نفر با هم میرن داخل برای ویزیت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۶/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸مشکل رباط سلیبی داشتم هنوز عمل نکردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸بسیار دکتر مورد اعتمادی است و در کارش مهارت دارد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۷برای زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی دکتر ماهر و خیلی خوش اخلاق و مهربونن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر عالی خدا خیرشون بده انشاالله خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکتر بیدکی بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن .با دقت به حرفهای مریض وهمراه گوش میدن وتجویز درست ودقیق میدن
۱۴۰۴/۱۰/۲۷پلاتین داخل دستم گذاشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱کمردرد داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عصب دست عمل کردم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶چند بار حضوری اومدم خدمت دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۳آسیب دیدگی ربات سلیبی زانو پای راست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تزریق ژل به زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر عالیههههههه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل پا. هنوز تحت درمانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۰زانویم ضربه دیده است
۱۴۰۳/۰۷/۰۶من برای آسیب ستون فقرات وکمر مراجعه کردم وخیلی خیلی راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۸تا اینجا که عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷کمردرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱کارخوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۸پزشک حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عمل جراحی.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰اوکی ه
۱۴۰۲/۰۹/۲۴فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی اهمیت میدن به بیمار و وقت میذارن توضیح میدن مشکل رو و تو کارشون عالیه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دارو گرفتم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰همسرم تصادفی بود و زانویش را عمل کرد و دوپلاتین گذاشت، با اینکه دیابت داشت ، ولی دکتر بیدکی حاذق ،خدا را شکر درمانش نمود.
۱۴۰۳/۰۴/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خار پاشنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۳یه دزفول ویه متخصص ارتوپد دکتر خوب مهربان متخصص حاذق وفوق العاده کاربلد نیازی ب معرفی ندارن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر حاذق و خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دکتر مودب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴یخ زدگی شانه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴درد شانه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عمل داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار حاذق ، متبحر هستن که تشخیصشان خوب و روند درمان خوبی رو پیشنهاد میکنن من مشکل شانه داشتم که سیر درمانی خوبی رو برام پیش گرفتن الان بهترم ممنونم ازشون.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سلام آقای دکتر بیدکی بسیار خوش برخورد وخوش اخلاق وبادقت به مشکل بیمار توجه میکنند من از ایشان بسیار راضی بودم امیدوارم که همیشه موفق وسلامت باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار دکتر خوب و کار بلدی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۶/۱۳من از زانو تابالای مچ پا اسیب دیده بود پام عمل کردم پلاتین خورده پام ازعملشون راضی هستم ردی اصلامشخص نیست پلاتین خوردن کارشون عالی هست بسیار توزیبایی دست و پا دقت دارین باتشکرازدکتر بیدی️
۱۴۰۳/۰۷/۲۵سلام دکتر خیلی خوب هستن من زانو درد داشتم یک بار رفتم پیشش خوب شدم اخلاق ۲۰ معلومات پزشکی خیلی بالایی دارد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی دکتر خوبیه . برای زانوی مادرم مراجعه کردیم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بله بسیار بسیار عالی عستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عمل دست و گذاشتن پلاتین درست بعد از یک ماه انگار دستم هیچ مشکلی نداره
۱۴۰۳/۰۷/۲۴نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۳راضی بودم پی ار پی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱بسیار خوب ارزیابی می کنم
۱۴۰۲/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵زانو درد و مچ دست
۱۴۰۴/۰۸/۰۷درد کمر
۱۴۰۲/۰۵/۱۰برای نتیجه اولین ویزیت م مجددا باید آقای دکتر رو ببینیم که نتیجه ام آر آی رو خدمتشون ارائه بدیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۵بهترین دکتر و با اخلاق و مهربون و لا تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۴فعلا دارو تجویز نکردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عالی وبسیار خوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پزشک بسیار خوش برخوردی هستن و نیتیجه prpتا الان که خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب بود، مشکل زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱درد زانو
۱۴۰۳/۰۵/۲۳جراحی تعویض مفصل خدارو شکر راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶مشکل زانو. درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۴/۱۲دکتر ماهر و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹فوقالعاده خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۴بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۱۸زانودردداشتم دکتر بیدکی قرص برام تجویز کرد مصرف کردم خدا روشکر خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۳پارگی تاندون تشخیصشون عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار خوش برخورد و مهربان و خوش رو هستند تشخیسشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دردمفاصل
۱۴۰۲/۱۱/۲۸پی آر پی زان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام دکتربیدکی بسیار دکتر حازقی وبسیارتوانمند درکارخودمیباشد خوش اخلاق و معتقد
۱۴۰۳/۰۴/۱۸خوب عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خوبهعال
۱۴۰۴/۰۹/۲۱درد پشت زانو
۱۴۰۲/۰۹/۰۶دکتر خیلی خوبی بود بیشتر دکترها تخیخصشون این بود که باید عمل شود ولی دکتر گفت اصلا وحالا چند ساله که میگذره هیچ گونه ناراحتی نداشتها
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار خوش اخلاق تشخیص عالی از چالوس اومدم دزفول
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۶ایشون دکتر بااخلاق وباسوادی هستند وبرای بیمارارزش واحترام قائل هستن،خدا حافظ ونگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۹/۲۴ایشون دکتر بسیار حاذق و مهمتر از همه با اخلاق و مهربون هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱کتفم مشکل داشت در حال معاینه هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳از اخلاق رفتار شخصیت و طبابت بینظیره و خیلی با حوصله جوابگوی بیمار هستش ب خودم میبالم که همچین دکترای بی نظیری در کشورم ایران و شهرم دزفول دارم تشکر فراوان از آقای دکتر مرتضی بیدکی
۱۴۰۴/۱۲/۱۵کمرم بر اثر افتادن ضرب دیده بود برام ام ار ای نوشت هنوز ام آر آی ندادم اما دکتر خوش برخوردی هست . بعد از اینکه نتیجه رو گرفتم مجدد پیام میزارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکترخوش اخلاق و منشی ها برخورد عالی درود فراوان به همه شون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام زانودرد خیلی شدیدداشتم همراه باتورم والتهاب دکتر پی آرپی انجام داد خداروشکرخووب شدم دکترخیلی خوشبرخورو وباتجربه است من به همه توصیش میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱درد پا
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مادرم دچار عارضه انشگت ماشه ای شدن و با تشخیص دکتر خوب شدن
۱۴۰۱/۱۲/۱۰دکتر کارشون عالیع
۱۴۰۳/۰۴/۱۲با سلام دکتر خیلی خوب و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۳دکتر با حوصله و متبحر بود و با اینکه مطب شلوغ بود با حوصله به عرایض من گوش داد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶درد شدید پا ها دومین باره که قرار بیام خدمت اقایردکتر
۱۴۰۲/۱۱/۲۹زانو درد
۱۴۰۱/۱۲/۲۵کارش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۵/۲۶عمل جراحی خروج دو۲عددپلاک از پای چپ داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷معمولی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷تصادف داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خوب بود راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار آرام و با صبر و حوصله ویزیت میکنن زانو درد داشتم و نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵PRP نمیذاره پزشکان ارتوپد تصمیم درمانی بلند مدت بگیرن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲پیگیر درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۰مادرم توسط دکتر عمل شده سال ۱۳۹۹
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دستم رو عمل کردم خیلی ازشون رازی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عمل تعویض مفصل لگن
۱۴۰۲/۰۷/۰۷بسیار خوش اخلاق و با تسلط کامل بر دانش پاسخگو بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر و جراح بسیار وارد و ماهر و دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱هنوز معالجه بطور کامل انجام نشده ایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۷تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۸پزشک حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۰۱سلامدکترخیلیخوبی.مریض.ماتصادفیبودهپاشه.عملکرده
۱۴۰۲/۰۳/۱۱دکتر عالی خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۰۸درد در ناحیه شانه راست دارم ویزیت اولیه MRI نوشته منتظر نظر پزشک هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲پا درد داشتم و ایشان کاهش تراکم استخوان تشخیص دادند و خوشبختانه با درمان به موقع بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰باعرض سلام خیلی عالی وباتجربه واردان وبااخلاق من خیلی راضی هستم ودراخرباحزینه کم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۲۳نتیحه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۷زانو درد
۱۴۰۳/۰۵/۳۰سلام کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱دچار حمله خرس شده ود بیمار و زخم های عمیق داشت که بااقدامات دکتر نتیجه مطلوب حاصل شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۸فوق العاده با تجربه و به مریض گوش میده با حوصله طبابت میکنه سریع نمیگذره
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پارگی لابروم شانه. دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ای هستند. بعد از یکهفته مراجعه برای دیدن جواب mri هزینه ویزیت مجدد دریافت نکردند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱دکتر بسیار فوق العاده خوبی است . مشکل من هم درد مفاصل ساییدگی پا بوده لست.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خروجپلاتین
۱۴۰۲/۰۸/۱۲بسیاز بسیار دکتر حاذق و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۱درد آرنج تنیس بازان که دکتر برخورد خوبی داشتند و با حوصله مشاوره لازم رو دادند و درمان رو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تعویض مفصل زانو مادرم عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۲تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار ما
۱۴۰۲/۱۱/۰۸پارشدگی مینیسک
۱۴۰۳/۰۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۸خوب بود رسیدگی فوق العاده داشتن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸کمر درد داشتم خوب شو
۱۴۰۳/۰۹/۰۷دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار عالی مهربان باحوصله و واقعا کارش رومیدونه
۱۴۰۳/۰۱/۱۵