فعلا ازمایش واونو گرافی می خوام نشون بدم ولی بر خورد خوبی داشتن وتلخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
آزمایش
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
بله کم کاری تیروید
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
فعلا آزمایش نوشته و انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
سلام من مشکل قند داشتم و ایشون کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
مشکلم پرکاری تیروئید بود خوشبختانه بهتر شدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
افزایش رشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
واسه بار اول وبر خورد اول خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
معمولی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالیست
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
واسه مشکل پوکی استخوان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
سلام مشکل گرفتگی گلو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
گواتر بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خوبه بد نیس
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
عالی برای غعد پرکاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
پرولاکتین بالا ک کنترل شد توسط داروهایی ک داده بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
تازه امروز مراجعه کردم ونتیجه کارش معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عالیییییییی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
تیروئید
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دکترخیلی دلسوز تخصصشون عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دلسوز مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
باری اولم بود برای مشکل تروید داشت پسرم فعلا معلوم نمیکنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
تازه میریم پیش او تاحالادرمان نشیدیم ولی تعریفش را شنیدهام ایشان را انتخاب کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
مشکل ترویید
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
چند ماهی هست تحت نضر ایشان هستم فقط کمی در دارو نوشتن فراموش میکنن بعضی داروهارو بنویسن میگن ولی وقتی براتحویل دارو میری میبینی یادش رفته بعضی داروها روبنویسهباید یادآوری کنیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
من هفت ساله بیمار ایشونم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ایشون کاملا باتجربه و پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
برای قد دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بله دکتر خوبی هستن دیابت دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
برای تییرویید وتاییدیه عمل
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بایکبارویزیت قندم پایین اومدواقعالیاقت تشکر و قدردانی روداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
اولین جلسه بود رفتم خوش اخلاق و خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بیماری کم کاری تیروئید دارم که با کمک آقای دکتر درحال کنترل هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
خیلی دکتر خوب و
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
من در بارداری مشکل دیابت داشتم ایشون خیلی کمک حالم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
مشکل دیابت، تحت کنترل میباشد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
بهبودی
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
گوارشی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
دیابت بارداری دارم و تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
مشکلی غدد و برطرف شدن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دکترخوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
کم کاری تیرروید
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
من کم کاری تیروئید داشتم.و این دکتر ماهر کاملا تیروئیدی را کنترل و به صفر رساند عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالیه هرچی بگم کمه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
مریض ایشان هستم مشکل قند دیابت دارم آزمایش آخر که نوشتن جواب گرفتم میخواهم ببرم ایشان ببینند چون بیمارستان شلوغ است تصمیم گرفتم به مطبمطبشان بروم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
عالی
تیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
بسیار دکتر خوب متخصص میباشند بنده قندم خیلی بالا بود نسولین مصرف میکردم تا اینکه با چند جلسه رفتم پیش ایشون با چند تا قرص قندم کنترل شده
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
نتیجه فعلا معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
سلام، کم کاری تیرویید ، بهترم ، بله به همشهریان معرفی کردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
اولین بار اومدم پیششون برای تیروئید آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
دکترم بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
فعلا فقط آزمایش انجام دادم دکتر باید ببینن.
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
دیابتی خ
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
قند داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آزمایش دادم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
ترویید
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
میکرو ادنوم فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خیلی عالی بود همه چیز
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
تیروئید
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
من کم کاری تیرویی داشتم دوز اضافی دارو باعث پر کاری تیرویید من شد که بعد از یه سری آزمایشات که بیمارستان برام نوشته بود رفتم پیش دکتر زنان متوجه شدم تیرویید پرکار شده ولی دوباره وقت گرفتم برم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
عالی پزشکی زبر دست
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
کم خونی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
ایشان خیلی با حوصله و خوب با من صحبت کردند و مریضی ام رو فهمیدن و بهترین راه درمان را به من گفتند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
سلام من کم کاری شدید تیروئید داشتم که دکتر معززی بزرگوار طی چن مرحله دارو و آزمایش..دز دارومو تثبیت کردن...ممنونم ازشون.
متخصص بیماری های داخلی فلوشیپ فوق تخصصی بیماری های غدد (تیروئید؛ فشار خون؛دیابت (بیماری های قند)؛ اختلالات رشد وبلوغ؛ چاقی و لاغری و...) روز های پنج شنبه و جمعه ویزیت در شهرستان تالش. روزهای شنبه تا چهارشنبه بیمارستان های تهران (میلاد، ساسان و طالقانی...) شماره تماس جهت دریافت نوبت در شهرستان تالش: 09029079269
مطب اسلامشهر
اسلام شهرخیابان زرافشان، روبروی بانک ملی، نبش کوچه ۲۷، طبقه بالای داروخانه دکتر سلیم نژاد، ساختمان پزشکان سلامت
یکشنبهها ساعت ۱۶ الی ۱۸
چهارشنبهها ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱
ساعت پاسخگویی تلفن
از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳
و بعدازظهر۱۶:۰۰ الی ۲۱:۰۰
زمان ویزیت داده شده زمان حضور شما در مطب است و زمان ویزیت توسط منشی تعیین می شود . حداقل زمان انتظار برای ویزیت ۱ ساعت و بیشتر می باشد
با تشکر از شکیبایی شما، لطفا در مطب با منشی همکاری نمایید
فعلا ازمایش واونو گرافی می خوام نشون بدم ولی بر خورد خوبی داشتن وتلخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۱آزمایش
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بله کم کاری تیروید
۱۴۰۱/۰۶/۱۵فعلا آزمایش نوشته و انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام من مشکل قند داشتم و ایشون کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشکلم پرکاری تیروئید بود خوشبختانه بهتر شدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳افزایش رشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴واسه بار اول وبر خورد اول خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۸معمولی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالیست
۱۴۰۱/۰۳/۱۰واسه مشکل پوکی استخوان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱سلام مشکل گرفتگی گلو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸گواتر بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوبه بد نیس
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی برای غعد پرکاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۲/۰۹پرولاکتین بالا ک کنترل شد توسط داروهایی ک داده بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴تازه امروز مراجعه کردم ونتیجه کارش معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالیییییییی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷تیروئید
۱۳۹۸/۰۷/۲۹دکترخیلی دلسوز تخصصشون عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دلسوز مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴باری اولم بود برای مشکل تروید داشت پسرم فعلا معلوم نمیکنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹تازه میریم پیش او تاحالادرمان نشیدیم ولی تعریفش را شنیدهام ایشان را انتخاب کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مشکل ترویید
۱۳۹۸/۱۲/۱۳چند ماهی هست تحت نضر ایشان هستم فقط کمی در دارو نوشتن فراموش میکنن بعضی داروهارو بنویسن میگن ولی وقتی براتحویل دارو میری میبینی یادش رفته بعضی داروها روبنویسهباید یادآوری کنیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴من هفت ساله بیمار ایشونم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ایشون کاملا باتجربه و پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۵برای قد دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بله دکتر خوبی هستن دیابت دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵برای تییرویید وتاییدیه عمل
۱۴۰۳/۱۱/۲۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بایکبارویزیت قندم پایین اومدواقعالیاقت تشکر و قدردانی روداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۱خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵اولین جلسه بود رفتم خوش اخلاق و خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بیماری کم کاری تیروئید دارم که با کمک آقای دکتر درحال کنترل هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خیلی دکتر خوب و
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸من در بارداری مشکل دیابت داشتم ایشون خیلی کمک حالم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱مشکل دیابت، تحت کنترل میباشد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بهبودی
۱۳۹۸/۰۶/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸گوارشی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دیابت بارداری دارم و تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکلی غدد و برطرف شدن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکترخوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹کم کاری تیرروید
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۰۷من کم کاری تیروئید داشتم.و این دکتر ماهر کاملا تیروئیدی را کنترل و به صفر رساند عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالیه هرچی بگم کمه
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مریض ایشان هستم مشکل قند دیابت دارم آزمایش آخر که نوشتن جواب گرفتم میخواهم ببرم ایشان ببینند چون بیمارستان شلوغ است تصمیم گرفتم به مطبمطبشان بروم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی تیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار دکتر خوب متخصص میباشند بنده قندم خیلی بالا بود نسولین مصرف میکردم تا اینکه با چند جلسه رفتم پیش ایشون با چند تا قرص قندم کنترل شده
۱۴۰۴/۰۴/۱۷نتیجه فعلا معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام، کم کاری تیرویید ، بهترم ، بله به همشهریان معرفی کردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴اولین بار اومدم پیششون برای تیروئید آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکترم بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فعلا فقط آزمایش انجام دادم دکتر باید ببینن.
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دیابتی خ
۱۴۰۴/۰۸/۲۵قند داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶آزمایش دادم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ترویید
۱۴۰۴/۰۶/۰۵میکرو ادنوم فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی عالی بود همه چیز
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۰تیروئید
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من کم کاری تیرویی داشتم دوز اضافی دارو باعث پر کاری تیرویید من شد که بعد از یه سری آزمایشات که بیمارستان برام نوشته بود رفتم پیش دکتر زنان متوجه شدم تیرویید پرکار شده ولی دوباره وقت گرفتم برم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی پزشکی زبر دست
۱۴۰۴/۰۵/۰۳کم خونی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸ایشان خیلی با حوصله و خوب با من صحبت کردند و مریضی ام رو فهمیدن و بهترین راه درمان را به من گفتند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴سلام من کم کاری شدید تیروئید داشتم که دکتر معززی بزرگوار طی چن مرحله دارو و آزمایش..دز دارومو تثبیت کردن...ممنونم ازشون.
۱۳۹۹/۰۳/۲۶با سلام . عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تیروئید پرکار دارو دادن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر خی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶راضی هستم یک بار رفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷خوب بود راضی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار دکتر بااخلاق وکاردرست
۱۴۰۴/۰۳/۰۷