پیش ایشون امروز جراحی دندان عقل داشتم نفهته خیلییییییی راحت کارم انجام دادن بدون درد چه حین کار چه بعدش با اینکه دندونم خیلی موقعیت بدی داشت جا حساسی بود مرسی از شما دکتر صابری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کشیدن دندان عقل
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
ایاقایکتق
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
واقعا کارشون عالی هست دماغ من همونی شد که میخواستم برخورد دکتر هم استرس رو از من دور کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
عمل بینی انجام دادم عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
باسلام..من ۶عددپایه ایمپلنت گذاشتم حدود یک دوماه ازاولین کاشتم میگذره..دوهفته پیشم ۵تا پایه گذاشتم..همه چی عالی..ممنون از دقت وتجربه کافی کادر بخش ۱۰.دندانپزشکی صاحب کوثر.من از دندانپزشک شانس نداشتم..ولی واقعا کار این تیم عالی هست..موفق وپایداروتندرست باشن همیشه...سپاس فراوان
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
کشیدن دندان عقل روی عصب. فوقالعاده عالی و با مهارت.پایدار باشید دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
عالی بینی گوشتی منو فانتزی عمل کرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مشاوره جراحی بینی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
من نزد دکتر صابری جراحی ایمپلنت انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
جراحی دندان عقل نهفته داشتم واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
من امروز همزمان جراحی فک و۱۰ واحد ایمپلنت و کشیدن ۶دندان انجام دادم علاوه بر تبحر بالای دکتر صابری و اخلاق خوب و منصف بودن ایشون. مطب دارای کادر درمان فوق العاده ای در رسیدگی است جا دارد که از همگی تشکر کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
کشیدن دندان عقل و بسیار خوب این کار انجام شد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
دو دندان عقل کشیدند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
فوق العاده عالی هم تو تخصص و هم تو برخورد
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
دکتر حذق و کاربلد ۸واحدایمپلنت در یک جلسه برای بنده انجام دادن بدون کوچکترین درد واذیتی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
پیش ایشون ایمپلنت و جراحی دندان نهفته انجام دادم بسیار باشخصیت و کاربلد و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
درجه یک و عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
من که نرفتم نمیدونم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
جراحی دندان عقل بسیار سریع و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
جراحی فک وبینی انجام دادیم خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
عمل بینی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
دکتر خوب وعالی هست خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
به نظرم کمی باید در جراحی های فک با ظرافت بیشتر کارکنند
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
عمل بینی عالییییی دکتربینظیرههههه دکترپنجه طلاهرکی بینیمومیبینه ازم اسم دکترمومیپرسه منم معرفیتون میکنم عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
دندان عقل نهفته پسرم و جراحی آن توسط دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دکتر صابری بهترین هستند هم برای بنده سه واحد ایمپلنت گذاشتن و هم جراحی بینی خواهرم رو انجام دادند بدون شک یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
فعلا در حد معاینه بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
من پیش آقای دکتر ایمپلنت دو دندان رو انجام دادم الان دو سال از کارم میگذره و من کاملا از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
برخورد اولیه بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
خیلی خوب و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بسیار عالی من بینی خودم رو پیش ایشون انجام دادم بسیار حرفه ای هستند در کترشون
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
با سپاس ازدکتر بااخلاق و زبر دست جراحی بینی..
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
درد فک
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
جراحی دندان عقل بود خیلی سخت بود ولی ایشون به نحو احسن انجام دادن دست مریزاد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
دتدان بالا شماره ۴ رو کشیدند و ایمپلنت انجام دادن و فوق العاده انچام دادند
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
کشیدن دندان آسیا به راحتی و با تسلط کامل
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آقای دکترصابری کارشون خیلی عالی هستش خانومم کل دندوناشوامپلنت کردوالان راضی هستش خودمم امپلنت انجام دادم که خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
بسیار پزشک حاذق و کاربلد پیش دکتر صابری دو سال پیش جراحی بینی انجام دادم خیلی از نتیجه عمل راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
بسیار عالی و خوش برخورد و بینی من رو دو سه تا دکتر دیدن گفتن نمیشه ولی ایشون بسیار عالی انجام دادن الان هم زیبایی دارم و هم ورزش به راحتی انجام میدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
عمل بینی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
آقای دکتر در تاریخ 1405/3/5 دو واحد ایمپلنت برای من انجام دادن بسیار عالی بود اذیت نشدم ممنون از آقای دکتر.... برخورد پرسنل ها بسیار خوب بود موفق باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
بسیار حرفه ای پنج عدد ایمپلنت برای من کاشت کردن فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار کار درست و با دقت و خوش برخورد من بینی خودم رو پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
برای کشیدن دندان عقل نهفته به آقای دکتر صابری مراجعه کردم و بسیار راضی بودم بدون هیچ درد و مشکلی .ممنون از شما دکتر بااخلاق و حرفه ای:)
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
دندان عشقل نهفته و عالی بودند عالییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
بسار عالی و صبور و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
دکتر حاذق و باتجربه هستن هم خودم هم مادرم پیش ایشون ایمپلنت انجام دادیم سه تا از دندونهامو پیش ایشون ایمپلنت کردم اصلا دردی رو احساس نکردم. خیلی راضی هستیم دستشون سبکه خدا بهشون سلامتی و طول عمر با عزت عطا کنه.
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عالی ۱۴ پایه ایمپلنت گذاشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
سلام خیلی دکتر عالی و کارشون عالی برخورد خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
من نزد آقای دکتر ۵ واحد ایمپلنت انجام دادم بسیار دکتر حاذق و کار درست و واقعا پنج طلا هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
جراحی زیبایی بینی انجام دادم عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
دکتر عالی. صبور و محترمی هستن، عمل بینی انجام دادم و کاملا راضی ام
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
من خودم و خواهرم جراحی بینی انجام دادم پیش دکتر صابری عالی هستند تو کارشون به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
بسیار خوش برخورد و ماهر من ایمپلنت دندان انحام دادم بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
خوب هست
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
من از طریق همین سایت با دکتر آشنا شدم و برای جراحی و دو واحد ایمپلنت مراجعه کردم بسیار عالی و حرفه ای بودن هم خودشون و هم پرسنل کلینیک درجه یک بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
ایشون بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
سلام فوق العاده هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
عاااالی تیم تخصصی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
من دندان نداشتم دکتربرای من ایمپلنت گذاشتن ومن خیلی راضی هستم دکتربسیادحاذق هستن
دکتر مهدی صابری متخصص جراحی زیبایی، فک وصورت عضو انجمن جراحی دهان، فک وصورت ایران فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سوابق مدیریتی: مدیر گروه بخش جراحی دهان، فک و صورت دانشگاه دو سال استاد دانشگاه علوم پزشکی سابقه جراحی موفق بیش از پنج هزار ایمپلنت دندانی و سابقه بیش از صدها عمل جراحی زیبایی بینی موفق
پیش ایشون امروز جراحی دندان عقل داشتم نفهته خیلییییییی راحت کارم انجام دادن بدون درد چه حین کار چه بعدش با اینکه دندونم خیلی موقعیت بدی داشت جا حساسی بود مرسی از شما دکتر صابری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴کشیدن دندان عقل
۱۴۰۳/۰۹/۱۰ایاقایکتق
۱۴۰۳/۰۸/۱۹واقعا کارشون عالی هست دماغ من همونی شد که میخواستم برخورد دکتر هم استرس رو از من دور کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۶عمل بینی انجام دادم عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱باسلام..من ۶عددپایه ایمپلنت گذاشتم حدود یک دوماه ازاولین کاشتم میگذره..دوهفته پیشم ۵تا پایه گذاشتم..همه چی عالی..ممنون از دقت وتجربه کافی کادر بخش ۱۰.دندانپزشکی صاحب کوثر.من از دندانپزشک شانس نداشتم..ولی واقعا کار این تیم عالی هست..موفق وپایداروتندرست باشن همیشه...سپاس فراوان
۱۴۰۲/۰۹/۱۶کشیدن دندان عقل روی عصب. فوقالعاده عالی و با مهارت.پایدار باشید دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بینی گوشتی منو فانتزی عمل کرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰مشاوره جراحی بینی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶من نزد دکتر صابری جراحی ایمپلنت انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴جراحی دندان عقل نهفته داشتم واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۰۶/۱۷من امروز همزمان جراحی فک و۱۰ واحد ایمپلنت و کشیدن ۶دندان انجام دادم علاوه بر تبحر بالای دکتر صابری و اخلاق خوب و منصف بودن ایشون. مطب دارای کادر درمان فوق العاده ای در رسیدگی است جا دارد که از همگی تشکر کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کشیدن دندان عقل و بسیار خوب این کار انجام شد.
۱۴۰۳/۰۵/۱۰دو دندان عقل کشیدند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۴فوق العاده عالی هم تو تخصص و هم تو برخورد
۱۴۰۲/۰۹/۱۶دکتر حذق و کاربلد ۸واحدایمپلنت در یک جلسه برای بنده انجام دادن بدون کوچکترین درد واذیتی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸پیش ایشون ایمپلنت و جراحی دندان نهفته انجام دادم بسیار باشخصیت و کاربلد و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶درجه یک و عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷من که نرفتم نمیدونم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷جراحی دندان عقل بسیار سریع و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶جراحی فک وبینی انجام دادیم خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عمل بینی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹دکتر خوب وعالی هست خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳به نظرم کمی باید در جراحی های فک با ظرافت بیشتر کارکنند
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عمل بینی عالییییی دکتربینظیرههههه دکترپنجه طلاهرکی بینیمومیبینه ازم اسم دکترمومیپرسه منم معرفیتون میکنم عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶دندان عقل نهفته پسرم و جراحی آن توسط دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر صابری بهترین هستند هم برای بنده سه واحد ایمپلنت گذاشتن و هم جراحی بینی خواهرم رو انجام دادند بدون شک یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶فعلا در حد معاینه بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۴من پیش آقای دکتر ایمپلنت دو دندان رو انجام دادم الان دو سال از کارم میگذره و من کاملا از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰برخورد اولیه بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۳خیلی خوب و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۹/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بسیار عالی من بینی خودم رو پیش ایشون انجام دادم بسیار حرفه ای هستند در کترشون
۱۴۰۲/۰۹/۱۶با سپاس ازدکتر بااخلاق و زبر دست جراحی بینی..
۱۴۰۱/۰۹/۲۱درد فک
۱۴۰۳/۱۲/۱۱جراحی دندان عقل بود خیلی سخت بود ولی ایشون به نحو احسن انجام دادن دست مریزاد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دتدان بالا شماره ۴ رو کشیدند و ایمپلنت انجام دادن و فوق العاده انچام دادند
۱۴۰۳/۰۲/۲۷کشیدن دندان آسیا به راحتی و با تسلط کامل
۱۴۰۳/۰۱/۲۰آقای دکترصابری کارشون خیلی عالی هستش خانومم کل دندوناشوامپلنت کردوالان راضی هستش خودمم امپلنت انجام دادم که خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۳بسیار پزشک حاذق و کاربلد پیش دکتر صابری دو سال پیش جراحی بینی انجام دادم خیلی از نتیجه عمل راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴بسیار عالی و خوش برخورد و بینی من رو دو سه تا دکتر دیدن گفتن نمیشه ولی ایشون بسیار عالی انجام دادن الان هم زیبایی دارم و هم ورزش به راحتی انجام میدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶عمل بینی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲آقای دکتر در تاریخ 1405/3/5 دو واحد ایمپلنت برای من انجام دادن بسیار عالی بود اذیت نشدم ممنون از آقای دکتر.... برخورد پرسنل ها بسیار خوب بود موفق باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار حرفه ای پنج عدد ایمپلنت برای من کاشت کردن فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار کار درست و با دقت و خوش برخورد من بینی خودم رو پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶برای کشیدن دندان عقل نهفته به آقای دکتر صابری مراجعه کردم و بسیار راضی بودم بدون هیچ درد و مشکلی .ممنون از شما دکتر بااخلاق و حرفه ای:)
۱۴۰۱/۰۷/۰۸دندان عشقل نهفته و عالی بودند عالییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسار عالی و صبور و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر حاذق و باتجربه هستن هم خودم هم مادرم پیش ایشون ایمپلنت انجام دادیم سه تا از دندونهامو پیش ایشون ایمپلنت کردم اصلا دردی رو احساس نکردم. خیلی راضی هستیم دستشون سبکه خدا بهشون سلامتی و طول عمر با عزت عطا کنه.
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عالی ۱۴ پایه ایمپلنت گذاشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۳سلام خیلی دکتر عالی و کارشون عالی برخورد خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۳من نزد آقای دکتر ۵ واحد ایمپلنت انجام دادم بسیار دکتر حاذق و کار درست و واقعا پنج طلا هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴جراحی زیبایی بینی انجام دادم عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷دکتر عالی. صبور و محترمی هستن، عمل بینی انجام دادم و کاملا راضی ام
۱۴۰۱/۱۰/۲۹من خودم و خواهرم جراحی بینی انجام دادم پیش دکتر صابری عالی هستند تو کارشون به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار خوش برخورد و ماهر من ایمپلنت دندان انحام دادم بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب هست
۱۴۰۲/۱۰/۰۶من از طریق همین سایت با دکتر آشنا شدم و برای جراحی و دو واحد ایمپلنت مراجعه کردم بسیار عالی و حرفه ای بودن هم خودشون و هم پرسنل کلینیک درجه یک بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ایشون بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳سلام فوق العاده هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عاااالی تیم تخصصی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶من دندان نداشتم دکتربرای من ایمپلنت گذاشتن ومن خیلی راضی هستم دکتربسیادحاذق هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۷کشیدن دندون آسیا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷