سلام عرض ادب کارشون واااااقعا عالیه پرحوصله مهربونم انگار خدا ایشونو برای همین کار ساخته
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
بسیار عالییییی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
قدردان زحماتشون هستیم.بهترین تجربه روباصبوری که به خرج دادن برای دختروپسرم ایجاد کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
عالییییی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
دندانهای دخترم را پر کردند خیلی مهربان و عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
سلام من دخترمو چندین کلینیک بردم تتهاجایی که برخورد دکتر خوب بودو نشست تا کارش انجام بشه پیش ایشون بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
تعامل عالی با کودک و تخصص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
مهارت و تخصص دکتر بسیار معمولی و زمانبر . رفتار دکتر و منشی متکبرانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
برای دخترم پیش ایشان میرفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بسیاااار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
دندون دخترم نیاز به عصب کشی داشت
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دندان درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
دندون پسرم خراب بود عصب کشی و روکش کردند . انقدر خوش اخلاق بودند که پسرم کلا ترسش از دندون پزشکی ریخت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
دکتر بسیار خوب و محترمی هستند.من جای دیگری پسرم بردم میگفتن با بیهوشی فقط دندانش درست میکنیم ولی ایشون با صبر و حوصله و مهربانی دندان های پسرم درست کردند.ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
بسیار متبحر
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
بسیار متعهد منصف و کاربلدبودن.واقعا اضطراب بچه ام کنترل شدباسبک درمان ایشون
سلام عرض ادب کارشون واااااقعا عالیه پرحوصله مهربونم انگار خدا ایشونو برای همین کار ساخته
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار عالییییی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲قدردان زحماتشون هستیم.بهترین تجربه روباصبوری که به خرج دادن برای دختروپسرم ایجاد کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالییییی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دندانهای دخترم را پر کردند خیلی مهربان و عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵سلام من دخترمو چندین کلینیک بردم تتهاجایی که برخورد دکتر خوب بودو نشست تا کارش انجام بشه پیش ایشون بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳تعامل عالی با کودک و تخصص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶مهارت و تخصص دکتر بسیار معمولی و زمانبر . رفتار دکتر و منشی متکبرانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۴بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹برای دخترم پیش ایشان میرفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیاااار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دندون دخترم نیاز به عصب کشی داشت
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دندان درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دندون پسرم خراب بود عصب کشی و روکش کردند . انقدر خوش اخلاق بودند که پسرم کلا ترسش از دندون پزشکی ریخت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر بسیار خوب و محترمی هستند.من جای دیگری پسرم بردم میگفتن با بیهوشی فقط دندانش درست میکنیم ولی ایشون با صبر و حوصله و مهربانی دندان های پسرم درست کردند.ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۸/۳۰بسیار متبحر
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار متعهد منصف و کاربلدبودن.واقعا اضطراب بچه ام کنترل شدباسبک درمان ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹