این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب به دروازه شیراز-نبش هزارجریب- ساختمان سپهر- طبقه ۵- واحد ۲۲ انتقال یافت.
شنبه یکشنبه دوشنبه چهارشنبه
۴ الی ۷ عصر
از هر نظر عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴دکتر صبور، باتجربه، خوش اخلاق، شنونده
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالیییییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بهترینی️
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالللی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خانم دکتر خیلی خوش برخوردوعالی هستن یه جلسه برای یبوست رفتم پیششون خوب شدم حتی مشکل تپل بودنمم بهتر شد چون بخاطر یبوستم بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بیماری کبد چرب دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام دکتر خیلی خوب و عالی و بسیار با بیمار مهربان است
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مشکل معده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵تازه مراجعه کرده و دارو استفاده میکنم خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پزشک بیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸مشکل معده داشتم کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام درد زیاد شکم و اسهال زود به زود داشتم فعلا دستور کولونوسکوپی دادن.خانم دکتر فوق العاده با اخلاق هستن و با احترام با مریض برخورد میکنن.از متانت و مهربانی ایشون آرامش گرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸مشکلات روده
۱۴۰۳/۰۵/۰۳فعلا یه جلسه رفتم وکلونوسکوپی انجام دادن هنوزدرمان شروع نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵سنگ صفرا مشکل بنده بود تشخیصشون بدون حتی آزمایش و سونو عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار مجرب و با دانش عالی تو رشته خودشون از نظر اخلاق هم عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱دلسوز و بادقت و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲مشکل روده
۱۴۰۱/۱۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸نفح روده وزخم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل گوارشی داشتم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۲۵خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵سلام بسیار دکتر خوب وباحوصله ای هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب بو
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار دکتر با حوصله و حرفه ای بودند.
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عااالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴مشکل معده
۱۴۰۲/۰۹/۲۶من معده درد شدیدی داشتم و هر چه میخوردم استفراغ میکردم و توسط خانم دکتر با دارو درمان شدم و همیشه ایشان را دعا میکنم خدا حاجت رواتون کنه
۱۴۰۲/۰۳/۰۳مشکل کبد دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸مشکل پ
۱۴۰۳/۰۶/۲۰فقط میتونم بگم ایشون فرشته نجاتم بودن ،دردایی که به اشتباه بقیه پزشکا تجربه کردمو درمون کردن الانم خیلی خوبم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱از لحاظ معاینه و پی گیری حال مریض بسیار خوب بوده است
۱۴۰۵/۰۲/۱۳چک آپ، آندو و کلونو برای همسرم، و عالی بود. خانم دکتر بسیار متبحر، با اخلاق و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خیلی دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۳کبد چرب درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۹مشکل کبد داشتم بیماری کنترل شده
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام وظیفه
۱۴۰۴/۰۶/۰۷انزیمهای کبدی غیر طبیعی داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۵دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام وقت
۱۴۰۱/۱۲/۱۱سلام واقعا کارخانم دکتر عالی عالی است بهترین دکتری بود که دیدم ازهمه لحاظ
۱۴۰۴/۰۹/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸برای یبوست شدید مراجعه کردم و در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۲۵زخممعده
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فوق العاده خوش اخلاق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر واقعا عالی هستن بنازم به پدر مادری که همچین فرزندی تربیت کردن به جامعه تحویل دادن من یک هفته غذا که هیچ اب هم نمیتونستم بخورم معده پس میزد ولی به تشخیص درست دکتر قسامی با 3 بسته قرص معده درد ما خوب شد خدا پدر و مادرشو بیامرزه ایشاالله 120سال زنده باشه خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱کردم چرب بود در حال درمان میباشم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳یبوست شدید داشتم مشکلم حل شد، پزشک عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۵یبوست داشتم هنوز خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳باسلام وتشکر از خانم دکترواقعا کارشون عالی بودمن ۵سال مشکل گوارش داشتم خیلی دکتر رفتم ودارو استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم پیش خانم دکتر که رفتم بایه کلونسکپی وبعدش تجویز دارو من خوب خوب شدم واقعا پنجه طلا هست واز ایشان تشکر فراوان میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷بسیار دکتر خوب و با حوصله و کاردرست
۱۴۰۴/۰۸/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸خیلی دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خیلی با صبر و حوصله هستن و وقت میزارن، من همچنان تحت درمان هستم و در حال حاضر حالم خوبه به لطف ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۲درحال درمان دکتر خوبی و با کمالاتی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۴من مشگل معده داشتم دایما ترش میکردم و درمانها اثربخش نبود اما خانم دکتر با چند بار اثر بخش بود. خیلی دقیق می شنوند و صبورن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳زخم معده عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۸سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر خیلی خوب و عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱مشکل گوارش تشخیص بسیار عالی درمان یک ماهه جواب مثبت داد
۱۴۰۱/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خونریزی معده
۱۴۰۴/۰۶/۱۷برای مشکل معده که سالها درگیرش بودم پیش ایشون رفتم. برخورد، معاینات و تجویزشون بسیار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶جهت انجام کرونوسکوپی واندوسکوپی مراجعه کردیم وایشان بسیار خوش اخلاق خوش برخورد هستن وبرای بیمار وقت میگذارند ودر مجموع بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار ع
۱۴۰۴/۰۷/۱۶تشخیص نارسایی کبد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱دکتر با اخلاق،با وجدان،بسیار دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۷در حال. در مان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی هستن بسیار با حوصله با تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۲/۱۸زخم معده
۱۴۰۳/۰۶/۳۱سلام فقط میتونم بگم فوقالعاده حدود سه ماه درد شدیدی در ناحیه پهلو راست شکم داشتم که زندگی را سخت کرد بعد از چندین ازمایش و چندین بار سیتی اسکن رفتن اما مشخص نشد تا به خانم دکتر مراجعه کردم که با گفتن علائم تشخیص به التهاب روده دادند و با چند قرص من را از این درد نجات داد کارشون بیسته
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برای آندوسکوپی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸استیگمات
۱۴۰۲/۰۲/۱۲التهاب مری. بسیار خوش و متواضع هستند ایشان. پیششون اندوسکوپی انجام دادم. راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷کبدچرب
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل روده داشتم کلونوسکوپی شد و مشکلی نبود
۱۴۰۲/۰۶/۱۹سلام. پزشک مادرم بودند راضی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳آنزیم بالای کبد و اولین بار بود که رفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹دکتر خوبین و تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶زخم روده و بسیار عالی بود تجویز خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۵یبوست داشتم و تا حدودی حل شد مشکلم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰درحال درمان. با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳معده درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸یکبار وزیر شدم و آندوسکپی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فعلا کولونوسکوپی برام نوشتند ولی جوابش را ندیدند
۱۴۰۴/۰۶/۰۲با حوصله و خیییلی خوب بیمار رو راهنمایی میکردن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سلام مشکل یبوست داشتم کولونوسکوپی شدم توسط خانم دکتر وخداروشکر رودهام مشکلی نداشت وباتوصیه های ایشون خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ناراحتی معده هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خانم دکتر عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۲۲خوش اخلاق و خوش برخورد و مجرب
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دکتری جوان ولی بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند و مشکل من که میکروب معده بود رو تشخیص دادند و هم اکنون در حال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من برای نفخ معده رفتم با اینکه کلی دکتر جاهای دیگه رفته بودم به لطف خدا با یه ویزیت ایشون درمان شدم خدا خیرشون بده واقعا کار بلد و عالی هستن تازه کلی هم وقت میزارن و به حرف مریضشون گوش میدن من که خیلی راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹درکل راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پزشک با اخلاق و متعهد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل گوارش
۱۴۰۲/۱۲/۲۲چند سال درگیر معده درد شدید بودم با یه نسخه وتشخیص دقیق بیماری خوب خوب شدم با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دل درد داشتم کلونسکوپی شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ناراحتی گوارش دارم وفعلا دارم ادامه درمان را پیگیری میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲خوب بود داره داد برا سریع اول معده دردشدید
۱۴۰۳/۰۴/۱۲خیلی وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱