۲۰۵ نفر
دکتر مریم قسامی

دکتر مریم قسامی

فوق تخصص گوارش و کبد بالغین

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۲۴۷۵۹
۱۷۷ نفر

از هر نظر عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۴

دکتر صبور، باتجربه، خوش اخلاق، شنونده

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عالیییییی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

بهترینی️

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عالللی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عالی و با تجربه

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

خانم دکتر خیلی خوش برخوردوعالی هستن یه جلسه برای یبوست رفتم پیششون خوب شدم حتی مشکل تپل بودنمم بهتر شد چون بخاطر یبوستم بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بیماری کبد چرب دارم و در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سلام دکتر خیلی خوب و عالی و بسیار با بیمار مهربان است

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

مشکل معده

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

تازه مراجعه کرده و دارو استفاده میکنم خیلی خوش برخورد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

پزشک بیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

مشکل معده داشتم کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

سلام درد زیاد شکم و اسهال زود به زود داشتم فعلا دستور کولونوسکوپی دادن.خانم دکتر فوق العاده با اخلاق هستن و با احترام با مریض برخورد میکنن.از متانت و مهربانی ایشون آرامش گرفتم

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

مشکلات روده

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

فعلا یه جلسه رفتم وکلونوسکوپی انجام دادن هنوزدرمان شروع نکردم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

دکتر خیلی عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

خوب و عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

سنگ صفرا مشکل بنده بود تشخیصشون بدون حتی آزمایش و سونو عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

بسیار مجرب و با دانش عالی تو رشته خودشون از نظر اخلاق هم عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

دلسوز و بادقت و باسواد

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

مشکل روده

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

نفح روده وزخم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

مشکل گوارشی داشتم ونتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

سلام بسیار دکتر خوب وباحوصله ای هستند.

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

خوب بو

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار عالی است

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بسیار دکتر با حوصله و حرفه ای بودند.

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

بسیار عالی بودند

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

عااالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

مشکل معده

۱۴۰۲/۰۹/۲۶

من معده درد شدیدی داشتم و هر چه میخوردم استفراغ میکردم و توسط خانم دکتر با دارو درمان شدم و همیشه ایشان را دعا میکنم خدا حاجت رواتون کنه

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

مشکل کبد دارم و تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۴/۱۸

مشکل پ

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

فقط میتونم بگم ایشون فرشته نجاتم بودن ،دردایی که به اشتباه بقیه پزشکا تجربه کردمو درمون کردن الانم خیلی خوبم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

از لحاظ معاینه و پی گیری حال مریض بسیار خوب بوده است

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

چک آپ، آندو و کلونو برای همسرم، و عالی بود. خانم دکتر بسیار متبحر، با اخلاق و صبور هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

خیلی دکتر

۱۴۰۱/۱۰/۲۳

کبد چرب درمان شدم

۱۴۰۲/۰۴/۰۹

مشکل کبد داشتم بیماری کنترل شده

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

سلام وظیفه

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

انزیمهای کبدی غیر طبیعی داشتم درمان شدم

۱۴۰۲/۰۱/۲۵

دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

سلام وقت

۱۴۰۱/۱۲/۱۱

سلام واقعا کارخانم دکتر عالی عالی است بهترین دکتری بود که دیدم ازهمه لحاظ

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

برای یبوست شدید مراجعه کردم و در حال درمان هستم.

۱۴۰۴/۱۰/۲۵

زخممعده

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

فوق العاده خوش اخلاق و خوش برخورد هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

دکتر واقعا عالی هستن بنازم به پدر مادری که همچین فرزندی تربیت کردن به جامعه تحویل دادن من یک هفته غذا که هیچ اب هم نمیتونستم بخورم معده پس میزد ولی به تشخیص درست دکتر قسامی با 3 بسته قرص معده درد ما خوب شد خدا پدر و مادرشو بیامرزه ایشاالله 120سال زنده باشه خانوم دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

کردم چرب بود در حال درمان میباشم

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

یبوست شدید داشتم مشکلم حل شد، پزشک عالی هستند ایشون

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۱۱/۱۵

یبوست داشتم هنوز خوب نشدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

باسلام وتشکر از خانم دکترواقعا کارشون عالی بودمن ۵سال مشکل گوارش داشتم خیلی دکتر رفتم ودارو استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم پیش خانم دکتر که رفتم بایه کلونسکپی وبعدش تجویز دارو من خوب خوب شدم واقعا پنجه طلا هست واز ایشان تشکر فراوان میکنم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

بسیار دکتر خوب و با حوصله و کاردرست

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

خیلی دقیق

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

خیلی با صبر و حوصله هستن و وقت میزارن، من همچنان تحت درمان هستم و در حال حاضر حالم خوبه به لطف ایشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

درحال درمان دکتر خوبی و با کمالاتی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

من مشگل معده داشتم دایما ترش میکردم و درمانها اثربخش نبود اما خانم دکتر با چند بار اثر بخش بود. خیلی دقیق می شنوند و صبورن

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

زخم معده عالی

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

دکتر خیلی خوب و عالی وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

مشکل گوارش تشخیص بسیار عالی درمان یک ماهه جواب مثبت داد

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خونریزی معده

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

برای مشکل معده که سالها درگیرش بودم پیش ایشون رفتم. برخورد، معاینات و تجویزشون بسیار عالی بود.

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

جهت انجام کرونوسکوپی واندوسکوپی مراجعه کردیم وایشان بسیار خوش اخلاق خوش برخورد هستن وبرای بیمار وقت میگذارند ودر مجموع بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

بسیار ع

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

تشخیص نارسایی کبد

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

دکتر با اخلاق،با وجدان،بسیار دقیق

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

در حال. در مان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالی هستن بسیار با حوصله با تشخیص درست

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

زخم معده

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

سلام فقط میتونم بگم فوقالعاده حدود سه ماه درد شدیدی در ناحیه پهلو راست شکم داشتم که زندگی را سخت کرد بعد از چندین ازمایش و چندین بار سیتی اسکن رفتن اما مشخص نشد تا به خانم دکتر مراجعه کردم که با گفتن علائم تشخیص به التهاب روده دادند و با چند قرص من را از این درد نجات داد کارشون بیسته

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

برای آندوسکوپی

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

استیگمات

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

التهاب مری. بسیار خوش و متواضع هستند ایشان. پیششون اندوسکوپی انجام دادم. راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

کبدچرب

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

مشکل روده داشتم کلونوسکوپی شد و مشکلی نبود

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

سلام. پزشک مادرم بودند راضی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

آنزیم بالای کبد و اولین بار بود که رفتم

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

دکتر خوبین و تحت درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

زخم روده و بسیار عالی بود تجویز خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

یبوست داشتم و تا حدودی حل شد مشکلم

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

درحال درمان. با اخلاق و با حوصله

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

معده درد

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

یکبار وزیر شدم و آندوسکپی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

فعلا کولونوسکوپی برام نوشتند ولی جوابش را ندیدند

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

با حوصله و خیییلی خوب بیمار رو راهنمایی میکردن

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

سلام مشکل یبوست داشتم کولونوسکوپی شدم توسط خانم دکتر وخداروشکر رودهام مشکلی نداشت وباتوصیه های ایشون خیلی بهترشدم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

ناراحتی معده هنوز درمان کامل نشده

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خانم دکتر عالی بودند

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

خوش اخلاق و خوش برخورد و مجرب

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

دکتری جوان ولی بسیار حاذق و دلسوز

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بسیار دکتر خوبی هست

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

دکتر بسیار خوبی هستند و مشکل من که میکروب معده بود رو تشخیص دادند و هم اکنون در حال درمان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

من برای نفخ معده رفتم با اینکه کلی دکتر جاهای دیگه رفته بودم به لطف خدا با یه ویزیت ایشون درمان شدم خدا خیرشون بده واقعا کار بلد و عالی هستن تازه کلی هم وقت میزارن و به حرف مریضشون گوش میدن من که خیلی راضی بودم.

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

درکل راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

پزشک با اخلاق و متعهد

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

مشکل گوارش

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

چند سال درگیر معده درد شدید بودم با یه نسخه وتشخیص دقیق بیماری خوب خوب شدم با تشکر از خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

دل درد داشتم کلونسکوپی شدم

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

تحت درمان میباشم

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

ناراحتی گوارش دارم وفعلا دارم ادامه درمان را پیگیری میکنم

۱۴۰۲/۰۹/۰۲

خوب بود داره داد برا سریع اول معده دردشدید

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

خیلی وقت میزاره برای بیمار

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

خوش برخورد و عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱
اطلاعات تکمیلی
متخصص داخلی
فوق تخصص گوارش و کبد بالغین
آندوسکوپی و کلونوسکوپی
دارای بورد فوق تخصصی
آندوسکوپی و کلونوسکوپی
آدرس و تلفن مطب دکتر مریم قسامی
اصفهانمطب به دروازه شیراز-نبش هزارجریب- ساختمان سپهر- طبقه ۵- واحد ۲۲ انتقال یافت.
شنبه یکشنبه دوشنبه چهارشنبه
۴ الی ۷ عصر
فوق تخصص گوارش و کبد بالغین
دارای بورد فوق تخصصی
آندوسکوپی و کلونوسکوپی
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    کسانی که دکتر مریم قسامی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر مسعود عطایی گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر مسعود عطایی
    اینستاگرام دکتر مریم قسامی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    مطب به دروازه شیراز-نبش هزارجریب- ساختمان سپهر- طبقه ۵- واحد ۲۲ انتقال یافت.
    شنبه یکشنبه دوشنبه چهارشنبه
    ۴ الی ۷ عصر