سلام خانم دکتر عارف نیا بسیار صبور، شنونده، مسلط و با تجربه کلا با کلام گرم خودش اعتماد به نفس رو به آدم می بخشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
بسیار متین و باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
افسردگی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
اضطراب
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
به نظر منی که سالها تحت درمان هستم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
ماازقبل تلفنی ازمطب خانم دکتر نوبت گرفته بودیم ساعت 4عصر به اتفاق دخترم رفتیم مطب با استقبال وخوشروئی تمام خانم دکتر وهمکارشون قرار گرفتیم پس از سری سئوال آزمن ودخترم وویزیت دارو وراهنمائی و همکاری بابت مشاوره ازدخترم وبا بدرقه گرمشون سرمای آنروز شیراز را فراموش کردیم وبیمارمان الحمدالله ازبرکت وقلب مهربانانشان اکنون به آرامش رسیده اند خداوند خودشون وخانوادشون همیشه زیر سایه مادرمون فاطمه زهرا ام آبیها مادر حسن و حسین شهید کربلا باشند التماس دعا
مشکل اضطراب و افسردگی داشتم،بسیار صبور هستن و به صحبت های بیمار با دقت گوش میدن،داروی اضافی هم نمیدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دکتر خوش اخلاق عالی با حوصله وباتجربه واقعا حرفه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
من خیلی عصبی میشم و زود به هم میریزم .قبلا دکتر دیگه ای میرفتم برای اولین با ر بود پیش خانم دکتر رفتم .خیلی آروم با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
عصبی بودم یه بار ییشتر نرفتم پیششون
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
تاددرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
ایشان فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
وسواس داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
با سلام با وجود اینکه هنوز موفق به حضور در مطب دکتر نشده ام منتهی بصورت نلفنی که با منشی دکتر مکالمه داشته ام بسیار متین و با شخصیت و برخوردی مودبانه ای با بیمار یا همراه بیمار داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
ایشون با درک بالا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
هنوز تصمیم نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خوب هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
واس درمان افسردگی تحت نظرشون هستم تا الان ک خوب بوده
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
مشکل افسردگی داشتم نتیجه ی خوب داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
دوستم رفته راضی بوده افسردگی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
واقعلان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی بودن واس افسردگی و عدم خوشحالی رفته بودم پیششتون فعلا ک جواب داده و حالم خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
اضطراب وتمرکز که البته در مان را ادامه ندادم ونمیتونم نظر بدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
عالی با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
من زود انزال مشم قرص چی بگیریم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
زیاد عصبانی میشدم الان بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
خوب بوده
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
با سلام خانم مشکل افسردگی داشته ..کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
مادرم تومور مغزی عمل کرده بود به پیشنهاد پزشکش به ایشان مراجعه کردیم بسیار مهربان ودلسوز وباتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
افسردگی داشتم با یه قرص خوب شدم خانم دکتر مهربون و کاربلدی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
بله عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
افسردگی بی خوابی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
زیر نظر دکترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
برای بار اول خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر خوبی هست. مادرم افسردگی و سردرد داشت، خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
عالی فقط عالی من خودم بیمارشونم باصری الکی نمیگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
من یکی ازبیماران ایشون هستم که بخاطرمشکل اعصاب بهشون مراجعه داشتم، ازکارشون راضی ام.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
مشکل عصبی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
برای دخترم افسردگی شدید بعد از ۶ماه خدا روشکر خوب خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
افسردگی داشتم و از درمانم راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
خیلی با حوصله و سرشار از حس خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
مشکلم اختلالات خواب ، و توهمات روزانه و وسواس انباشت وسایل و خرید زیادلباس وسایل خانه ولی دکتر فقط شنونده بودند ولی با حوصله ومتین برخورد کردند.قرص دادن برا دو ماه و به روانشناس معرفی کردند رهنمود بیشتری نداشتند به نظر من ویزیت برایم زیاد بود
توجه! ویزیت حضوری و آنلاین توجه! درمان با دستگاه tdcs در مطب انجام میشود. پزشک متخصص اعصاب و روان (کودک و بزرگسال). عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران. درمان اختلالات روانپزشکی کودک (بیش فعالی، تیک، اوتیسم، شب ادراری، اضطراب و...) و بزرگسال. توجه! توجه!!! خدمات ویژه بانوان جهت ترک سیگار، الکل و مواد با تخفیف (ارزیابی اولیه، دارودرمانی، جلسات tdcs، پیگیری ۳ ماهه و رها نشدن بیمار، پاسخدهی به سوالات بیماران بصورت تلفنی و پیامکی) درمان اختلالات جنسی. درمان اختلال عصبی بعد از ترک مواد و سیگار. درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و سایر اختلالات روانپزشکی. درمان با دستگاه tdcs جهت بهبود اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلال تمرکز، وسوسه مصرف مواد و سیگار. ️️
شیرازخیابان زند، روبروی هتل پارس، بین کوچه ۴۷ و ۴۵، جنب باجه بانک شهر، مجتمع پزشکی ۴۹۰
شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه
ساعت ۱۶ الی ۱۹:۴۰
ویزیت حضوری و آنلاین
۸ سال سابقه تخصص.
۵ سال سابقه نوروتراپی با دستگاه tdcs جهت درمان اضطراب، افسردگی، بهبود توجه و تمرکز، کاهش وسوسه مصرف سیگار و مواد.
توجه! توجه!!! خدمات ویژه بانوان جهت ترک سیگار، الکل و مواد با تخفیف (ارزیابی اولیه، دارودرمانی، جلسات tdcs، پیگیری ۳ ماهه و رها نشدن بیمار، پاسخ به سوالات بیماران بصورت تلفنی و پیامکی)
دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران، انستیتو روانپزشکی تهران.
بسیار عالی جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بیقراری کم حوصله پرخاشگر
۱۴۰۲/۰۷/۲۱سلام خانم دکتر عارف نیا بسیار صبور، شنونده، مسلط و با تجربه کلا با کلام گرم خودش اعتماد به نفس رو به آدم می بخشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار متین و باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴افسردگی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱اضطراب
۱۴۰۲/۰۹/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳به نظر منی که سالها تحت درمان هستم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱ماازقبل تلفنی ازمطب خانم دکتر نوبت گرفته بودیم ساعت 4عصر به اتفاق دخترم رفتیم مطب با استقبال وخوشروئی تمام خانم دکتر وهمکارشون قرار گرفتیم پس از سری سئوال آزمن ودخترم وویزیت دارو وراهنمائی و همکاری بابت مشاوره ازدخترم وبا بدرقه گرمشون سرمای آنروز شیراز را فراموش کردیم وبیمارمان الحمدالله ازبرکت وقلب مهربانانشان اکنون به آرامش رسیده اند خداوند خودشون وخانوادشون همیشه زیر سایه مادرمون فاطمه زهرا ام آبیها مادر حسن و حسین شهید کربلا باشند التماس دعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷محمد دریانورد
۱۴۰۱/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹همسرم بسیار عصبی بود باداروهشون خیلی خوب شدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸وقتی بادیدنشون آدم آرامش میگیره توکارشون خیلی واردهستن.
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۲مشکل اضطراب و افسردگی داشتم،بسیار صبور هستن و به صحبت های بیمار با دقت گوش میدن،داروی اضافی هم نمیدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰دکتر خوش اخلاق عالی با حوصله وباتجربه واقعا حرفه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من خیلی عصبی میشم و زود به هم میریزم .قبلا دکتر دیگه ای میرفتم برای اولین با ر بود پیش خانم دکتر رفتم .خیلی آروم با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عصبی بودم یه بار ییشتر نرفتم پیششون
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۴تاددرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳ایشان فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵وسواس داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۳با سلام با وجود اینکه هنوز موفق به حضور در مطب دکتر نشده ام منتهی بصورت نلفنی که با منشی دکتر مکالمه داشته ام بسیار متین و با شخصیت و برخوردی مودبانه ای با بیمار یا همراه بیمار داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ایشون با درک بالا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹هنوز تصمیم نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خوب هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۶واس درمان افسردگی تحت نظرشون هستم تا الان ک خوب بوده
۱۴۰۱/۱۲/۰۴مشکل افسردگی داشتم نتیجه ی خوب داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸دوستم رفته راضی بوده افسردگی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۵واقعلان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی بودن واس افسردگی و عدم خوشحالی رفته بودم پیششتون فعلا ک جواب داده و حالم خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۶/۰۵اضطراب وتمرکز که البته در مان را ادامه ندادم ونمیتونم نظر بدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عالی با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰من زود انزال مشم قرص چی بگیریم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰زیاد عصبانی میشدم الان بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۶خوب بوده
۱۴۰۲/۰۹/۲۲با سلام خانم مشکل افسردگی داشته ..کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مادرم تومور مغزی عمل کرده بود به پیشنهاد پزشکش به ایشان مراجعه کردیم بسیار مهربان ودلسوز وباتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱افسردگی داشتم با یه قرص خوب شدم خانم دکتر مهربون و کاربلدی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۸بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بله عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۴افسردگی بی خوابی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹زیر نظر دکترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲برای بار اول خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هست. مادرم افسردگی و سردرد داشت، خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی فقط عالی من خودم بیمارشونم باصری الکی نمیگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴من یکی ازبیماران ایشون هستم که بخاطرمشکل اعصاب بهشون مراجعه داشتم، ازکارشون راضی ام.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۱مشکل عصبی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱برای دخترم افسردگی شدید بعد از ۶ماه خدا روشکر خوب خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰افسردگی داشتم و از درمانم راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی با حوصله و سرشار از حس خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳مشکلم اختلالات خواب ، و توهمات روزانه و وسواس انباشت وسایل و خرید زیادلباس وسایل خانه ولی دکتر فقط شنونده بودند ولی با حوصله ومتین برخورد کردند.قرص دادن برا دو ماه و به روانشناس معرفی کردند رهنمود بیشتری نداشتند به نظر من ویزیت برایم زیاد بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵