با سلام با وجود اینکه هنوز موفق به حضور در مطب دکتر نشده ام منتهی بصورت نلفنی که با منشی دکتر مکالمه داشته ام بسیار متین و با شخصیت و برخوردی مودبانه ای با بیمار یا همراه بیمار داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
مشکل اضطراب و افسردگی داشتم،بسیار صبور هستن و به صحبت های بیمار با دقت گوش میدن،داروی اضافی هم نمیدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
من یکی ازبیماران ایشون هستم که بخاطرمشکل اعصاب بهشون مراجعه داشتم، ازکارشون راضی ام.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عالی فقط عالی من خودم بیمارشونم باصری الکی نمیگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
من خیلی عصبی میشم و زود به هم میریزم .قبلا دکتر دیگه ای میرفتم برای اولین با ر بود پیش خانم دکتر رفتم .خیلی آروم با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
افسردگی بی خوابی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دکتر خوبی هست. مادرم افسردگی و سردرد داشت، خداروشکر بهتر شده
عالی بودن واس افسردگی و عدم خوشحالی رفته بودم پیششتون فعلا ک جواب داده و حالم خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خوب هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
افسردگی داشتم با یه قرص خوب شدم خانم دکتر مهربون و کاربلدی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
برای بار اول خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
هنوز تصمیم نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
افسردگی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
خیلی با حوصله و سرشار از حس خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
مادرم تومور مغزی عمل کرده بود به پیشنهاد پزشکش به ایشان مراجعه کردیم بسیار مهربان ودلسوز وباتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
تاددرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
برای دخترم افسردگی شدید بعد از ۶ماه خدا روشکر خوب خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
واس درمان افسردگی تحت نظرشون هستم تا الان ک خوب بوده
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
ایشون با درک بالا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
ایشان فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
زیاد عصبانی میشدم الان بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
سلام خانم دکتر عارف نیا بسیار صبور، شنونده، مسلط و با تجربه کلا با کلام گرم خودش اعتماد به نفس رو به آدم می بخشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عصبی بودم یه بار ییشتر نرفتم پیششون
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
بسیار متین و باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
همسرم بسیار عصبی بود باداروهشون خیلی خوب شدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
ماازقبل تلفنی ازمطب خانم دکتر نوبت گرفته بودیم ساعت 4عصر به اتفاق دخترم رفتیم مطب با استقبال وخوشروئی تمام خانم دکتر وهمکارشون قرار گرفتیم پس از سری سئوال آزمن ودخترم وویزیت دارو وراهنمائی و همکاری بابت مشاوره ازدخترم وبا بدرقه گرمشون سرمای آنروز شیراز را فراموش کردیم وبیمارمان الحمدالله ازبرکت وقلب مهربانانشان اکنون به آرامش رسیده اند خداوند خودشون وخانوادشون همیشه زیر سایه مادرمون فاطمه زهرا ام آبیها مادر حسن و حسین شهید کربلا باشند التماس دعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
خوب بوده
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
واقعلان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
مشکلم اختلالات خواب ، و توهمات روزانه و وسواس انباشت وسایل و خرید زیادلباس وسایل خانه ولی دکتر فقط شنونده بودند ولی با حوصله ومتین برخورد کردند.قرص دادن برا دو ماه و به روانشناس معرفی کردند رهنمود بیشتری نداشتند به نظر من ویزیت برایم زیاد بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
با سلام خانم مشکل افسردگی داشته ..کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بله عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
دکتر خوش اخلاق عالی با حوصله وباتجربه واقعا حرفه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
من زود انزال مشم قرص چی بگیریم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
اضطراب وتمرکز که البته در مان را ادامه ندادم ونمیتونم نظر بدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بیقراری کم حوصله پرخاشگر
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
به نظر منی که سالها تحت درمان هستم دکتر خیلی خوبی هستن
توجه! ویزیت حضوری و آنلاین توجه! درمان با دستگاه tdcs در مطب انجام میشود. پزشک متخصص اعصاب و روان (کودک و بزرگسال). عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران. درمان اختلالات روانپزشکی کودک (بیش فعالی، تیک، اوتیسم، شب ادراری، اضطراب و...) و بزرگسال. توجه! توجه!!! خدمات ویژه بانوان جهت ترک سیگار، الکل و مواد با تخفیف (ارزیابی اولیه، دارودرمانی، جلسات tdcs، پیگیری ۳ ماهه و رها نشدن بیمار، پاسخدهی به سوالات بیماران بصورت تلفنی و پیامکی) درمان اختلالات جنسی. درمان اختلال عصبی بعد از ترک مواد و سیگار. درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و سایر اختلالات روانپزشکی. درمان با دستگاه tdcs جهت بهبود اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلال تمرکز، وسوسه مصرف مواد و سیگار. ️️
شیرازخیابان زند، روبروی هتل پارس، بین کوچه ۴۷ و ۴۵، جنب باجه بانک شهر، مجتمع پزشکی ۴۹۰
شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه
ساعت ۱۶ الی ۱۹:۴۰
ویزیت حضوری و آنلاین
۸ سال سابقه تخصص.
۵ سال سابقه نوروتراپی با دستگاه tdcs جهت درمان اضطراب، افسردگی، بهبود توجه و تمرکز، کاهش وسوسه مصرف سیگار و مواد.
توجه! توجه!!! خدمات ویژه بانوان جهت ترک سیگار، الکل و مواد با تخفیف (ارزیابی اولیه، دارودرمانی، جلسات tdcs، پیگیری ۳ ماهه و رها نشدن بیمار، پاسخ به سوالات بیماران بصورت تلفنی و پیامکی)
دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران، انستیتو روانپزشکی تهران.
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰مشکل عصبی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳با سلام با وجود اینکه هنوز موفق به حضور در مطب دکتر نشده ام منتهی بصورت نلفنی که با منشی دکتر مکالمه داشته ام بسیار متین و با شخصیت و برخوردی مودبانه ای با بیمار یا همراه بیمار داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۳مشکل اضطراب و افسردگی داشتم،بسیار صبور هستن و به صحبت های بیمار با دقت گوش میدن،داروی اضافی هم نمیدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰من یکی ازبیماران ایشون هستم که بخاطرمشکل اعصاب بهشون مراجعه داشتم، ازکارشون راضی ام.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی فقط عالی من خودم بیمارشونم باصری الکی نمیگم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳من خیلی عصبی میشم و زود به هم میریزم .قبلا دکتر دیگه ای میرفتم برای اولین با ر بود پیش خانم دکتر رفتم .خیلی آروم با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵افسردگی بی خوابی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸دکتر خوبی هست. مادرم افسردگی و سردرد داشت، خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۳/۰۸/۲۴دوستم رفته راضی بوده افسردگی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار عالی جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶محمد دریانورد
۱۴۰۱/۰۶/۲۹مشکل افسردگی داشتم نتیجه ی خوب داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸افسردگی داشتم و از درمانم راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵اضطراب
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۴زیر نظر دکترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲وسواس داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۱وقتی بادیدنشون آدم آرامش میگیره توکارشون خیلی واردهستن.
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی بودن واس افسردگی و عدم خوشحالی رفته بودم پیششتون فعلا ک جواب داده و حالم خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خوب هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷افسردگی داشتم با یه قرص خوب شدم خانم دکتر مهربون و کاربلدی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۸برای بار اول خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵هنوز تصمیم نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲افسردگی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی با حوصله و سرشار از حس خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مادرم تومور مغزی عمل کرده بود به پیشنهاد پزشکش به ایشان مراجعه کردیم بسیار مهربان ودلسوز وباتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تاددرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷برای دخترم افسردگی شدید بعد از ۶ماه خدا روشکر خوب خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰واس درمان افسردگی تحت نظرشون هستم تا الان ک خوب بوده
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ایشون با درک بالا هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ایشان فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵زیاد عصبانی میشدم الان بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۵سلام خانم دکتر عارف نیا بسیار صبور، شنونده، مسلط و با تجربه کلا با کلام گرم خودش اعتماد به نفس رو به آدم می بخشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عصبی بودم یه بار ییشتر نرفتم پیششون
۱۴۰۱/۰۸/۰۹خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱بسیار متین و باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴همسرم بسیار عصبی بود باداروهشون خیلی خوب شدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸ماازقبل تلفنی ازمطب خانم دکتر نوبت گرفته بودیم ساعت 4عصر به اتفاق دخترم رفتیم مطب با استقبال وخوشروئی تمام خانم دکتر وهمکارشون قرار گرفتیم پس از سری سئوال آزمن ودخترم وویزیت دارو وراهنمائی و همکاری بابت مشاوره ازدخترم وبا بدرقه گرمشون سرمای آنروز شیراز را فراموش کردیم وبیمارمان الحمدالله ازبرکت وقلب مهربانانشان اکنون به آرامش رسیده اند خداوند خودشون وخانوادشون همیشه زیر سایه مادرمون فاطمه زهرا ام آبیها مادر حسن و حسین شهید کربلا باشند التماس دعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بوده
۱۴۰۲/۰۹/۲۲واقعلان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مشکلم اختلالات خواب ، و توهمات روزانه و وسواس انباشت وسایل و خرید زیادلباس وسایل خانه ولی دکتر فقط شنونده بودند ولی با حوصله ومتین برخورد کردند.قرص دادن برا دو ماه و به روانشناس معرفی کردند رهنمود بیشتری نداشتند به نظر من ویزیت برایم زیاد بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵با سلام خانم مشکل افسردگی داشته ..کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بله عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۴دکتر خوش اخلاق عالی با حوصله وباتجربه واقعا حرفه ای هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من زود انزال مشم قرص چی بگیریم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰اضطراب وتمرکز که البته در مان را ادامه ندادم ونمیتونم نظر بدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بیقراری کم حوصله پرخاشگر
۱۴۰۲/۰۷/۲۱به نظر منی که سالها تحت درمان هستم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۲