شوهرم مشکل در پانکراس و کبد داشت خودم میکروب معده خانم دکتر با تشخیص عالی درمان کردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
آندوسک
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
مشکل سنگ مجارای صفرا داشتم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
حتما برای ویزیت مراجعه کنن من پیوند کبد بودم روده بزرگمم کلا خراب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
پزشک فوق العاده حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
با دقت و تشخیص درست ودقیق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
مشگل گوارش
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
سالهاست بیمارشونم از بیمارستان فیروزگر تا امیراکرم. با اینکه مطب دارند ولی هرگز ندیدم بیماری را به مطب ارجاع بدهند. پزشک بروز و با دانش و البته بسیار اخلاقمدار هستند ایشان را برای درمان همه گونه بیماری گوارشی پیشنهاد میکنم. هم روانشناسی درمان را خوب میدانند و هم وضعیت اقتصادی بیماران را متوجه می شوند. عمرشون با عزت و طولانی باشه
با سلام ایشون خیلی دکتر مودب و حاذقی هستند سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
توده در کبد
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
بسیار خوش اخلاق و با تمام ازدحام و شلوغی بخش بسیار با حوصله و با دقت برای مریض وقت میدارن زنده باد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
مشکل زخم روده عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
در اپلیکیشن با ایشان گفتگو کردم.بسیار شریف، بییار با حوصله و بسیار کاربردی، راه های آزمایشات برای تشخیص درست را گفتند
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
بسیار پزشک متخصصی هستندو دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
نابغه هستند ایشان در رشته خودشان و دریای اخلاق خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
خوبه راضیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
فوق العاده تشخیص درست و اخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بیماری کبد ..خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
یلاوفغتثفغ
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
بسیار کار بلد و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عالی هستن تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
۴ سال پیش بیمارستان فیروزگر بیمارشون بودم. مشکل کبدی داشتم... خیلی ماهر دلسوز و مهربان هستن... خانم دکتر عزیز ازتون ممنونم و از راه دور دستتون رو میبوسم
(ارادتمند، انسیه)
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
به نظر من زیاد برای بیمار وقت نمی گذاره
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
در حال درمان هستم دکتر بیسار خوش برخورد و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
خیلی برام وقت گذاشتن و داروهاشون خیلی تاثیر داشت و کامل مشکل گوارشم طی یک ماه برطرف شد.
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
مشکل معده الان خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
آندوسکوپی انجام دادم و منتظر جواب هستم
برخورد دکتر عالی بود
تشخیص و درمان عالی برای کولیت روده
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عاااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی دکتر حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۱۴مشکل پلیپ روده داشتم و در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی خوش بر خورد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوبه چند جلسه رفتم پیشش
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خوش اخلاق و فنی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بهترین دکتر خوش برخوردترین مهربون ترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر مسلط و خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۱IBS- درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۸دکتر حاذق هستندخیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۷خیلی با دقت و خوش برخورد با علم بالا
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بالن گذاشتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹گاستریت معده که درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۲۵پزشک خوبی است تشخیص بیماری را دقیق میدهد.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بار اول تشخیص درست و درمان درست انجام داد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰درد معده
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بیمارستان برادرم ویزیت کرده ...
۱۴۰۳/۰۶/۰۷تشخیص شون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۹بسیار صبور متبحر و استاد
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عالی و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸شوهرم مشکل در پانکراس و کبد داشت خودم میکروب معده خانم دکتر با تشخیص عالی درمان کردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵آندوسک
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل سنگ مجارای صفرا داشتم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶حتما برای ویزیت مراجعه کنن من پیوند کبد بودم روده بزرگمم کلا خراب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶پزشک فوق العاده حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۸با دقت و تشخیص درست ودقیق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشگل گوارش
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سالهاست بیمارشونم از بیمارستان فیروزگر تا امیراکرم. با اینکه مطب دارند ولی هرگز ندیدم بیماری را به مطب ارجاع بدهند. پزشک بروز و با دانش و البته بسیار اخلاقمدار هستند ایشان را برای درمان همه گونه بیماری گوارشی پیشنهاد میکنم. هم روانشناسی درمان را خوب میدانند و هم وضعیت اقتصادی بیماران را متوجه می شوند. عمرشون با عزت و طولانی باشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸مهربان متخصص خوب به حرفهای مریض دقیق داروی مناسب تجویز میکنند من بدلیل سالمندی تنبلی روده داشتم باتشخیص وتجویزداروتوسط ایشان بهترشدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹فعلا نتی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶پزشکی حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالیییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خون ریزی روده
۱۴۰۴/۰۱/۲۹فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام برای گوارش رفتم برام آزمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵با سلام ایشون خیلی دکتر مودب و حاذقی هستند سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳توده در کبد
۱۴۰۲/۰۷/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار خوش اخلاق و با تمام ازدحام و شلوغی بخش بسیار با حوصله و با دقت برای مریض وقت میدارن زنده باد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰مشکل زخم روده عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱در اپلیکیشن با ایشان گفتگو کردم.بسیار شریف، بییار با حوصله و بسیار کاربردی، راه های آزمایشات برای تشخیص درست را گفتند
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بسیار پزشک متخصصی هستندو دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴نابغه هستند ایشان در رشته خودشان و دریای اخلاق خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوبه راضیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۰تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۳/۰۶فوق العاده تشخیص درست و اخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بیماری کبد ..خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰یلاوفغتثفغ
۱۴۰۴/۰۶/۰۷بسیار کار بلد و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی هستن تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸۴ سال پیش بیمارستان فیروزگر بیمارشون بودم. مشکل کبدی داشتم... خیلی ماهر دلسوز و مهربان هستن... خانم دکتر عزیز ازتون ممنونم و از راه دور دستتون رو میبوسم (ارادتمند، انسیه)
۱۴۰۲/۱۱/۰۲به نظر من زیاد برای بیمار وقت نمی گذاره
۱۴۰۴/۰۵/۰۷در حال درمان هستم دکتر بیسار خوش برخورد و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴خیلی برام وقت گذاشتن و داروهاشون خیلی تاثیر داشت و کامل مشکل گوارشم طی یک ماه برطرف شد.
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مشکل معده الان خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱آندوسکوپی انجام دادم و منتظر جواب هستم برخورد دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷طبیب عالی . تشخیص عالی . دوره درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار دقیق و متههد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱دکترخوب و فوق العاده صبور
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خیلی عال
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بهترین دکتر به معنای درمانگر
۱۴۰۴/۰۹/۲۷