این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان، نجف آباد، چهارراه شهرداری خیابان امام خمینی، روبروی بانک ملی مرکزی، جنب داروخانه دکتر حجتی، بن بست ایران نژاد
بسبار دکتر خوب و
۱۴۰۴/۰۷/۰۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دقت در معاینه گوشکردن به گفته های بیمار واخلاق خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار متین بسیار خوب و بسیار با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار دکتر خوش اخلاق وحازق
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای کنترل دیابت نوع یک بهشون مراجعه کردم و با توصیه هاشون قندخونم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰معده درد داشتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴دکتری بس
۱۴۰۴/۰۹/۱۰.عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵با تشکر از دکتر دادخواه واقعا درمانش و اخلاقش عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ریه با یک نسخه بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار عالی و خوش اخلاق به صحبت های بیمار با دقت گوش میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶اورولوژی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۹مشکل تنفسی داشتم ریه هام مشکل داشت رفتم پیش ایشون وخیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵با سلام مشکل معده داشتم و حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خیلی عالی و خوش برخوردی هستن تشخیص هم درست بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴مشکل گوارشی داشتم درمان خیلی خوب بود الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بسیار عالی مشکل گوارشی کاملا حل شد
۱۴۰۴/۱۲/۱۲سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲در حال سپری کردن دوره معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱جان مادرمو نجات داد
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیااار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سنگ داشتم و لیزر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشگل قلب وریه داشتم بیمارستان الزهرانجف اباد واقعا مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکترحا
۱۴۰۳/۰۶/۲۲برای زخم معده مراجعه کردم وجواب گرفتم تجویز داروشون کم ولی عالی ممنون ازایشان بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ایشان دکتری صبور ،بادقت به تمام صحبت های بیمارگوش میکنند.قراره جواب آزمایش ببرم ببینه
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بیمارستان بستری بودم تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳کبدچرب باتشخیص ودستوررژیم مناسب غذایی شرایط خیلی بهترگردید.
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۶/۱۳مشکل تیروئید .خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۷با سلام پدرم از ناراحتی شدید گوارش رنج میبرد به حدی که روی زندگیش تاثیر زیادی گذاشته بود دکترهای زیادی مراجعه کرده بود دریغ از اندکی بهبودی اما انگار خداوند آقای دکتر را سرراهمان قرار داد با اولین مراجعه و نسخه بهتر شدند امیدوارم خداوند به آقای دکتر سلامتی و عمر با عزت عنایت کنند خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مشکل گوارشی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بسیار بااخلاق هستتند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸باصبروحوصله ویکی یکی بیمارارو ویزیت میکنن مث بقیه مطبا چندتا چندتا بیمارداخل نمیره الکی هم داروهای گرون ومکمل الکی تجویز نمیکنن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴در زمینه آلرژی فصلی مراجعه کردم و تحت نظرم درکل کارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱قند خون و تیروید
۱۴۰۵/۰۳/۱۹مشکل معده که خداروشکر حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیار عالی با سواد هستن من با عفونت ریه زیر نظر ایشون کاملا درمان شدم و مشکل ریوی من کامل برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۰تازه رفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مریم پزشک بسیار حاذقی هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰چربی کبد چرب میکرب معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷برا لاغر شدن تحت نظرم وکارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۱۲/۰۷کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برای مشکل آسم مراجعه کردم بهبود یافتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۶برای گوارش رفتم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹مشکل گوارشی و سندروم روده تحریک پذیر داشتم عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل کلیه ونازایی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵