دختر شیرخوارم و پیش چندتا دکتر بردم برای مشکل کولیک ، ایشون با برنامه غذایی که به من دادند این مشکل و حل کردند از اون به بعد دخترم و مرتب پیش ایشون میبرم
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
تشخیص عالی با حوصله و همه چیز تمام
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
من برای نوزادم مراجعه میکنم خیلی خوب منو راهنمایی میکنن و خیلی خیلی زیاد وقت میزارن من هر ویزیت نزدیک ۱ ساعت زمان میزارن برام تا بهم طریقه شیر دادن و مهارتهای هر ماه رو بهم آموزش بدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
عالی عالی و با مسولیت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عالی بودن واقعا خدا خیرشون بده تشخیصشون حرف نداذه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
بسیار صبور و توانا هستن و وقت گذاری و دادن برنامه ی غذایی برای نوزاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
پسرم زردی داشت با رعایت غذایی که دکترجان دادند خداروشکر ظرف چند روز کامل برطرف شد تشخیصاشون عالیه بهترین قسمت درمانشون اینه که از طب سنتی هم استفاده میکنند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
بسییار دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر خوب و آرامی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
عالی هستن ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
بسیار عالی و مهربان و حاذق در امر طبابت
اینقدر عالی که حال امیرعلی پ منو بعد از ویزیت جویا شد
بینظیره
خدا به عمر ایشون عزت و برکت بده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
زردی نوزاد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
سلام ، وقت بخیر ، به نظرم ایشون بهترین پزشک کودکانی هستن که تا امروز دیدم ، با حوصله ، با سواد و تخصص بالا در زمینه بیماریهای عمومی اطفال و به خصوص در رابطه با تجویز نسخه بسیار حاذق و مسئول هستن و به شخصه کمتر پزشکی رو دیدم که با تمرکز روی داروهای گیاهی و بدون عوارض نسخه تجویز کنن که ایشون در این زمینه واقعا استثنا هستن .
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بهتر از عالی . فرشتس
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
دکتر خوب هستن در زمینه کودکان و نوزادان و تشخیص شون فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
خدا خیرشون بده راهنمایی و ویزیتشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
تشخیص و درمان درست
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تشخیص خوبی دارند.
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
بسیار با حوصله و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
اینکه هم طب سنتی بلدن هم طب مدرن خیلی نقطه قوت هست.
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
من هر وقت رفتم پیش ایشون واقعا وقت گذاشتن برای بیمار حتی سوالی چیزی فراموش کنی میگن از پیام رسان بپرسید خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
پزشک بسیار دقیق و صبور و پیگیری هستن با تشخیص درست و درمان با دارو های صحیح
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
خانم دکتر خوب و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
خوب و متخصص
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
بسیار خوش برخورد و کار درست
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
ایشون خیلی دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
پسرم زردی داشت، خدا رو شکر با تشخیص و استفاده از دستگاه ایشون بهبود پیدا کرد.
ضمن اینکه هربار نکات تغذیه ای زیادی بر پایه طب سنتی برای مادر و نوزاد توصیه میکنند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
باسواد. باحوصله. باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
مثل همیشه ایشون عالی و با صبر و حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
بیماری فرزندم
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
واقعا عالی هستند
همیشه در اسرع وقت نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
دخترم آبله مرغان شدید گرفته بود با درایت این دکتر حاذق خدا رو شکر خیلی خیلی خوب کنترل کردیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
پزشکی مهربان و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
عالی هستند. با حوصله و مهربان و باسواد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عالی ب
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
بسیار دکتر دلسوز و در حرفه و تشخیص عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بسیار با حوصله و دقیق.هم ویزیت آنلاین داشتم هم حضوری.کامل توضیح میدن و بررسی میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
فوق العاده است
دلسوز و پیگیر و باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
سرماخوردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
دو مورد تجویز از ایشون برای بیماری پسرم دریافت کردیم. یه بار بخاطر بیرون روی و کم اشتهایی و یک بار هم بخاطر تب بالای پسرم. و خیلی سریع جواب گرفتیم با تجویز ایشون. دکتر فوق العاده دلسوز و دانایی هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
چکاب دخترم از نوزادی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بسیار عالی و مهربان هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بچه هام کلا انلاین تحت نظر ایشون هستن من راضیم ازهرلحاظ عالی هستن سواد بالا تشخیص و داروهایی ک تجویز میکنن درکوتاهترین مدت درمان میشن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
برای فرزندم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خیلی باحوصله و درجه یک هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
کودکان خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
ایشون فردی دلسوز و متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
سرماخوردگی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
عالی بینظیر
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
بسیار خبره با اخلاق و کاردرست
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
سلام وقت بخیر نوزاد بیست روزه سرما خورده وبینی گرفته وعطسه وسرفه میکند راه درمان لطفن سپاس گذارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
بسیار صبور و با سواد هستند ، هر موقع مشکلی داشت دخترم با راهنمایی های درست ایشون خوب شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
چکاب اولیه کودکم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
دکتر با دقت و مسئولیت پذیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
برای چکاپ دخترم رفتم خدمتشون.خیلی دقیق هستند وکامل وقت میذارن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
عالی و تک هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
دخترم آلژی داشت عالی بود تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
عالی و خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
دکتر کار بلد
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بسیار عالی وصدور
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خوب ود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خوب هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بسیار عالی و حاذق و بسیار دلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
از زمان تولد دخترم تا الان که دوسالش هست با خانوم دکتر در ارتباطم واقعا پزش حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
صبور با اخلاق تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
بسیار عالی و صمیمی و مومن و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
خیلی خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکتر بسیار پرحوصله و کاربلدی هستند.
نوع برخورد با بچه ها رو بلده
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
خیلی با حوصله ودقت بچه رو چک میکنن و داروهای خیلی موثری میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
برای زردی بچه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
مریضی بچها
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
دکتر با حوصله و خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
بسیار دکتر حاذق و پیگیری هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دخترم کولیک داشت و خیلی کمک کرد در بهترشدنش
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
خواب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
خیلی خیلی راضیم از خانوم دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بسیار دکتر دلسوز و مهربان و در طبابتشون دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
بهترین و مهربونترین و صبورترین پزشک اطفالیه که تا الان دیدم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عالی فوق العاده کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عالی و بی نظیر
بهترین دکتر اطفال ک دیدم
تشخیص عالی، علم بالا، طب سنتی هم بلدن ک نور علی نور
من خیییلی ازشون راضی ام
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خیلی اروم و مهربونن و همه چیز رو بررسی میکنن و توصیه هاشون رو برام مینویسن این نوشتن خیلی برام خوشاینده چون ادم یادش میره مومن و حاذق هستن خدا خیرشون بده
دختر شیرخوارم و پیش چندتا دکتر بردم برای مشکل کولیک ، ایشون با برنامه غذایی که به من دادند این مشکل و حل کردند از اون به بعد دخترم و مرتب پیش ایشون میبرم
۱۴۰۱/۱۲/۱۱تشخیص عالی با حوصله و همه چیز تمام
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۰من برای نوزادم مراجعه میکنم خیلی خوب منو راهنمایی میکنن و خیلی خیلی زیاد وقت میزارن من هر ویزیت نزدیک ۱ ساعت زمان میزارن برام تا بهم طریقه شیر دادن و مهارتهای هر ماه رو بهم آموزش بدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی عالی و با مسولیت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی بودن واقعا خدا خیرشون بده تشخیصشون حرف نداذه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار صبور و توانا هستن و وقت گذاری و دادن برنامه ی غذایی برای نوزاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹پسرم زردی داشت با رعایت غذایی که دکترجان دادند خداروشکر ظرف چند روز کامل برطرف شد تشخیصاشون عالیه بهترین قسمت درمانشون اینه که از طب سنتی هم استفاده میکنند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسییار دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خوب و آرامی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عالی هستن ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار عالی و مهربان و حاذق در امر طبابت اینقدر عالی که حال امیرعلی پ منو بعد از ویزیت جویا شد بینظیره خدا به عمر ایشون عزت و برکت بده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴زردی نوزاد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳سلام ، وقت بخیر ، به نظرم ایشون بهترین پزشک کودکانی هستن که تا امروز دیدم ، با حوصله ، با سواد و تخصص بالا در زمینه بیماریهای عمومی اطفال و به خصوص در رابطه با تجویز نسخه بسیار حاذق و مسئول هستن و به شخصه کمتر پزشکی رو دیدم که با تمرکز روی داروهای گیاهی و بدون عوارض نسخه تجویز کنن که ایشون در این زمینه واقعا استثنا هستن .
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بهتر از عالی . فرشتس
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر خوب هستن در زمینه کودکان و نوزادان و تشخیص شون فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خدا خیرشون بده راهنمایی و ویزیتشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تشخیص و درمان درست
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۱۳تشخیص خوبی دارند.
۱۴۰۲/۱۱/۰۱بسیار با حوصله و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸اینکه هم طب سنتی بلدن هم طب مدرن خیلی نقطه قوت هست.
۱۴۰۲/۰۹/۰۴من هر وقت رفتم پیش ایشون واقعا وقت گذاشتن برای بیمار حتی سوالی چیزی فراموش کنی میگن از پیام رسان بپرسید خیلی عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰پزشک بسیار دقیق و صبور و پیگیری هستن با تشخیص درست و درمان با دارو های صحیح
۱۴۰۲/۰۱/۰۳خانم دکتر خوب و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خوب و متخصص
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار خوش برخورد و کار درست
۱۴۰۳/۰۶/۱۱ایشون خیلی دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۱۹پسرم زردی داشت، خدا رو شکر با تشخیص و استفاده از دستگاه ایشون بهبود پیدا کرد. ضمن اینکه هربار نکات تغذیه ای زیادی بر پایه طب سنتی برای مادر و نوزاد توصیه میکنند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۷عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶باسواد. باحوصله. باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مثل همیشه ایشون عالی و با صبر و حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بیماری فرزندم
۱۴۰۳/۰۹/۱۵عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲واقعا عالی هستند همیشه در اسرع وقت نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۱۵دخترم آبله مرغان شدید گرفته بود با درایت این دکتر حاذق خدا رو شکر خیلی خیلی خوب کنترل کردیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹پزشکی مهربان و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹عالی هستند. با حوصله و مهربان و باسواد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی ب
۱۴۰۱/۱۲/۲۴بسیار دکتر دلسوز و در حرفه و تشخیص عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷بسیار با حوصله و دقیق.هم ویزیت آنلاین داشتم هم حضوری.کامل توضیح میدن و بررسی میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱فوق العاده است دلسوز و پیگیر و باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸سرماخوردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹دو مورد تجویز از ایشون برای بیماری پسرم دریافت کردیم. یه بار بخاطر بیرون روی و کم اشتهایی و یک بار هم بخاطر تب بالای پسرم. و خیلی سریع جواب گرفتیم با تجویز ایشون. دکتر فوق العاده دلسوز و دانایی هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۴چکاب دخترم از نوزادی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲بسیار عالی و مهربان هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بچه هام کلا انلاین تحت نظر ایشون هستن من راضیم ازهرلحاظ عالی هستن سواد بالا تشخیص و داروهایی ک تجویز میکنن درکوتاهترین مدت درمان میشن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای فرزندم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی باحوصله و درجه یک هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷کودکان خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ایشون فردی دلسوز و متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۹سرماخوردگی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عالی بینظیر
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بسیار خبره با اخلاق و کاردرست
۱۴۰۲/۰۳/۰۸سلام وقت بخیر نوزاد بیست روزه سرما خورده وبینی گرفته وعطسه وسرفه میکند راه درمان لطفن سپاس گذارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار صبور و با سواد هستند ، هر موقع مشکلی داشت دخترم با راهنمایی های درست ایشون خوب شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۰چکاب اولیه کودکم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر با دقت و مسئولیت پذیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳برای چکاپ دخترم رفتم خدمتشون.خیلی دقیق هستند وکامل وقت میذارن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی و تک هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دخترم آلژی داشت عالی بود تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی و خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر کار بلد
۱۴۰۲/۰۸/۱۷بسیار عالی وصدور
۱۴۰۱/۱۲/۲۲خوب ود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیار عالی و حاذق و بسیار دلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۱۶از زمان تولد دخترم تا الان که دوسالش هست با خانوم دکتر در ارتباطم واقعا پزش حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹صبور با اخلاق تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار عالی و صمیمی و مومن و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر بسیار پرحوصله و کاربلدی هستند. نوع برخورد با بچه ها رو بلده
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خیلی با حوصله ودقت بچه رو چک میکنن و داروهای خیلی موثری میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای زردی بچه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲مریضی بچها
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر با حوصله و خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار دکتر حاذق و پیگیری هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دخترم کولیک داشت و خیلی کمک کرد در بهترشدنش
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خواب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خیلی خیلی راضیم از خانوم دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار دکتر دلسوز و مهربان و در طبابتشون دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بهترین و مهربونترین و صبورترین پزشک اطفالیه که تا الان دیدم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عالی فوق العاده کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی و بی نظیر بهترین دکتر اطفال ک دیدم تشخیص عالی، علم بالا، طب سنتی هم بلدن ک نور علی نور من خیییلی ازشون راضی ام
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی اروم و مهربونن و همه چیز رو بررسی میکنن و توصیه هاشون رو برام مینویسن این نوشتن خیلی برام خوشاینده چون ادم یادش میره مومن و حاذق هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۸