اسلام شهر اسلامشهر - خیابان امام سجاد(زرافشان) - بین خیابان 8 و 10 رو به روی داروخانه شبانه روزی صداقت - ساختمان پزشکان زرافشان
تهران کوی نصر (گیشا) - نبش خیابان فاضل شرقی - پلاک 69 - ساختمان پزشکان فاضل
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اسلامشهر - خیابان امام سجاد (زرافشان) - بین خیابان ۸ و ۱۰ رو به روی داروخانه شبانه روزی صداقت - ساختمان پزشکان زرافشان
کوی نصر (گیشا) - نبش خیابان فاضل شرقی - پلاک ۶۹ - ساختمان پزشکان فاضل
امروز باهاشون ویزیت داشتم خیلی خوش رو و با حوصله بودن و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم از روند درمان
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام من زخم معده و میکروب معده داشتم که فقط دوماه تحت درمان بودم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴آقای دکتر خیلی بااخلاق وصبورانه به حرف های مریضش گوش میده وتجویزش عالی هستش برای زخم معده رفتم ودر حال درمان هستمو
۱۴۰۴/۰۹/۲۰صبور ،مهربان، حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کار بلد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بهترین متخصص گوارش
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی برای مریضش وقت میزاره
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خیلی با حوصله هستند ،در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی خوب بود .هم نوبت طبق سیستم رعایت شد و هم خیلی معطل نشدیم .دکتر هم خیلی با حوصله ویزیت کرد .اما هنوز روند درمان ادامه دارد .
۱۴۰۴/۱۰/۱۳میکروب معده
۱۴۰۴/۰۶/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام دکتر معده من درد میکنه قرص روده هم مصرف میکنم مزالازین
۱۴۰۳/۰۴/۰۳جوش زدن درپشت کمر و رون پا
۱۴۰۳/۰۵/۱۷تجربه دارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی و با اخلاق وکار بلد
۱۴۰۲/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام ی هو چشم راستم تار دید رفتم دکتر گفت خونریزی کرده و تزریق انجام دادن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکترعالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹ورم معده داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر خوب خوش برخورد کاربلدواقعاعالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خیلی پزش
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷پزشک فوق العاده خوب و کاربلدی به نظر میومدن فقط چون اصرار داشتن آندوسکوپی و پیش خودشون باهزینه آزاد انجام بدم ترجیح دادم پیش پزشک دیگه ای درمان و ادامه بدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵ایشون دکتر خوش برخورد ودر کل دکتر خوبی هستنفعلا من تو دوره درمان هستم مشکل معده داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶معده. عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسیار خوش اخلاق با حوصله و متخصص پزشک حاذق با دانش روز
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوشبختانه بهبود کامل پیدا کردم با تشخیص دقیق ایشان.
۱۴۰۴/۰۶/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر خیلی مهربان وخوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۵مشکل کبد داشتم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۲۸تشخیص عالی دادن تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰هنوز در مرحله شروع درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۸فعلا در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۳۱بسیار دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل کبد داشتم تشخیصشون عالی بود خداوند بهشون عمر با اذت بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل معده.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر فوق العاده عالی هستن من با یک دور درمان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوش اخلاق وباسواد
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فعلا در مرحله تست و آندوسکپی هستم و درمان شروع نشده ولی بسیار دقیق و خوش برخورد و منظم هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۳کبد چرب
۱۴۰۴/۰۶/۰۷سلام ، بیمار دیابتی و قلبی هستم از اینکه تحت نظر دکتر هستم بسیار مشکلاتم کمتر شده
۱۴۰۲/۰۲/۱۴میکروب معده
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر ح
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۸فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دردمعده ودرحال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳میکروب معده که کاملا خوب شدم با تجویزشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۳فعلا جلسه دوم بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۷آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰اندوسکوپی معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی میکرب معده داشتم تحت درمان هستم جلسه اول در ۱۴ روز خیلی بهتر شدم دکتر مهربان واستاد خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتره خوبیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹واسه مشکل معده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰سلام و عرض ادب خدمت دکتر عزیز ایشان بسیار حاذق و مهربان با مریض هستند.خدا عمر با عزت به ایشان دهند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۶همسرم را با یکبار مراجع نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷درود. من جهت مشکل گوارشی تحت درمان جناب دکتر عالم زاده هستم و اولین تجربه من هست. آقای دکتر، دقیق و باحوصله و همینطور سرشاراز انرژی مثبت هستند. باین دلیل که جزو نخبگان پزشکی هستند به ایشان اعتماد کردم و منتظر نتیجه درمان و اقدامات ایشان هستم. آرزوی موفقیت میکنم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۷مشکل معده تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶درحال بررسی علت بیماری هستند. اما هم خوش برخورد هستند و در طبابت صبور و در تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳مشکل معده و کبد داشتم در حال حاضر تحت درمانم و از پزشک عزیزم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱فعلا هیچ
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار دکتر با اخلاق و خبره در پزسکی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰مشکل معده دارم تحت درمانم بسیار دکتر با اخلاق و باشخصیت وقت زیادی برا بیمار میزاره
۱۴۰۴/۱۰/۱۵یکبار بیشتر ملاقات نکردم فعلآ آزمایش نوشتند میخوام آزمایش نشون بدم ببینم تشخیص چگونه است
۱۴۰۴/۰۶/۰۳باسلام جهت درمان مراجعه داشتم پیشنهادم اینه ک ختما پیش ایشون یکبار همک شده ویزیت شوید بنده رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۱۶زمان انتظار حدود دوساعت طول کشید و هیچگونه نظمی در ورود بیمار به نوبت وجود نداره و منشی دکتر بسیار برخورد تهاجمی و بدی داشتن واقعا اما دکتر بسیار باصبر و حوصله ویزیت میکنن و هزینه تراشی الکی ندارن برای مراجعه کنندشون بنده تحت درمانم اما در مجموع دکتر خوبی بودن و بیماراشون رضایت داشتن از ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مشکل معده داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر خیلی با صبر و حوصله هستن خوش رو فعلا تحت درمان هستم مشکل معده و روده
۱۴۰۴/۰۴/۲۶فعلا تحت درمان هستم ، ولی اولین نسخه که دادند حالم بهتر شده یک دوره شش ماهه باید درمان بشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴