با سلام خدمت همه بنده ساتل قبل یک چشمم و امسال هم چشم راستم عمل فرنیه کرده اقای دکتر وازش راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
قوز قرنیه دارم وایشون عملم کردن وخیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بسیار ع
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
قوز قرنیه داشتم عمل رینگ داخل قرنیه و بعد لنز داخل چشمی انجام دادم
عینک را برداشتم
دیدم عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
خیلی معاینه خوب انجام شد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عمل لیزیک هردو چشم داشتم سال 92 و عالی بوده تا الان. خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
همسرم راضی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
پزشک بسیار بسیار خوب و ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
برخورد عالی تشخیص عالی تر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عمل لازم داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
آب مروارید عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
عمل چشم داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
عالیییی همه خاندان ما پیش ایشون عمل کردن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
پیوند قرنیه پدرم من ازهمین جا پاهاشو میبوسم زندگی دوباره به پدرم داد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
ضعیفی چشم با شماره 10 - انجام عمل
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عمل اب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
درحال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
عالی میتونم به جرئت بگم از بهترین جراحان چشم هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
پدرم جراحی قرنیه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
لنز برام گذاشتن.. عالی بودن از همه نظر
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
فعلا اولین بار هست که دکتر رو میبینم ولی برخوردشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عمل اب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
سلام من چندسال پیش پیش دکتر هاشمیان عمل کردم خیلی خیلی راضی هستم واقعا دکتر باتجربه وخوش رفتار بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
عمل prk خداروشکر عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
سلام ایشون قراره جشم مادرم و عمل کنه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیارحاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
عمل prk
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
کاشت لنز . هنوز عمل نکردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
آب مروارید،علم و اخلاق ایشان مثال زدنی است
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
عاااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
برای ویزیت لیزیک
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
برای داییم عمل پیوند قرنیه انجام دادن خداروشکر خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مشکل قرنیه و آب مروارید
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
من میخوام عمل لازک کنم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
عمل لایزیک انجام دادم الان چشمام ضعیف شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
واقعا دکتر لایق وبا معلوماتی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دکتر خ
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
عمل لازک
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
عالی بودند با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
عمل داشتم ولی لغو شده بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
عالی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
دکتر باوجدانی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
پیوند قرنیه انجام دادن استاد پ تو کارشون حرف اولو میزنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
دکتر بسیار حرفه ای .همچنین تیم همراه ایشان در مطب همه عزیز و گرامی خیلی وقت برا بیمار میزارن ،دفعه اول گفتم شاید مثل خیلی ها فقط بدنبال مریض بعدی باشند.اما با صبر و متانت به همه سوالات پاسخ دادن ومشکلم رفع شد.منشی های عزیز و با احترام خودم چندین دکتر رو امتحان کردم از جمله مظفری.جواد هاشمیان و.... اما ایشان نمونه ندارن در کشور .ایشالله همیشه تندرست باشید دکتر عزیز و مهربان همچنین تمام پرسنل مجموعه
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
باسلام و احترام ، آقای دکتر هم از لحاظ تخصص و هم ادب عالی هستن.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
پیوند قرنیه انجام دادم و نتیجه رضایت بخش رود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر هاشمیان
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
عمل شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
سلام،عمل لیزیک
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
خیلی کار
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
دقیق و پر حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
خوش برخورد و متعهد
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
عمل اب مروارید داشتم راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
بسیار حاذق هستند و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
بسیار ازطبابت ایشان رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
زخم قرنیه تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
عمل چشمای مادرم،و نتیجه عالی شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عالی
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۴
عمل لیزیک
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
جراحی قرنیه عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
یک ماه پیش عمل لازک انجام دادم و فعلا که راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
قوزقرنی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
عمل مروارید دو چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
علی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
خوب و درجه یک
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
دکتر هل
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
دکتر استاد فارابی هستن عالی در تشخیص و عمل
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
یکشنبه برای لیزیک قراره ویزیت بکنه
۱۳۹۷/۰۵/۱۰
خداروشکرتاالان هیچ مشکلی نداشتم وهمچی عالی بود6ماهه که عمل لیزیک انجام دادم:)
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
من عمل پیوند قرنی انجام دادم پیش دکتر هاشمیان و از کارش خیلی راضی هشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
فعلن کار ایشان را ندیده ایم چون قراره دوسه روز بعد عمل اب مروارید انجام بده انشاا.. که موفقیت امیز باشد
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
خشکی چشم داشتم. کلا خونوادگی برای ویزیت رفتیم عالی بودن. صبور و خوش برخورد هستند. کارشونم عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خیلی عالی هستند .
هم رفتار خوب هم دانش خوبی دارند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عمل قرنیه و با موفقیت
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
مراجعه برای جراحی اب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
لیزیک کردم وخوب شدم
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
دکتر بسیار عالی .قوز قرینه داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
بسیار عاااالی بسیاااار ماهر
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عملکرد بی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
قوز قرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عمل چشم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
خیلی دکتر با تجربی میباشد مخصوصا در عمل اب مروارید خداوند متعال به ایشان سلامتی اعطا فرماید
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بهترین دکتربود واسم لیزیک انجام داده 6سال پیش. عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
الباود
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
قرنیه لنزداخلی گذاشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر بییییینظیرن افتخارمه که ایشون من و عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عالی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خونریزی شبکه چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
بسیار خوش اخلاق و با تجربه و کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
عالی با تجربه صبور
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار راضی هستم ولیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
من چشمامو پیششو لازک کردم عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
چشمآموزش عمل کرده ایشون وبهتر شدم
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
بسیار راضی ام
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سلام بیم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
آب مروارید داشتم عمل کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار کار بلد و محترم بودن ایشون با صبر وحوصله معاینه کردن قطعا توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
خیلی دکترخوبیه کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
من توسط ایشون جراحی و کاملا رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
عالیه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
عمل فیمتو اسمایل
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
بسیار با تج
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
خوش اخلاق و خوش برخورد راضی بودم خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
از هر نظر عالی،
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
سلام خوب بود راهنمایی کرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
برای عمل لازک و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
فبلا عمل داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
مشکلی نداشتم فقط برای عمل لیزیک پیش ایشون رفتم و فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عملprk انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
فوق العاده اس
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عمل قرنیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
سلام من هردو چشمام رو در8ماه پیش زیرنظردکتر هاشمیان عمل لیزیک کردم وخیلی راضیم وازدکتر ممنونم بخاطر اخلاق خوبشون ودقت بالاشون
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
عمل لایزیک
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
مشکل قوض قرنیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
امل چشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
عمل قرنیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
مشکل ناخنک چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار حازق، مهربان، خوش برخورد، با دقت، تشخیص عالی..
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
باسوادترین ،بهترین و با حوصله ترین پزشکی هستند که در عمرم دیدم.ایشون استاد بیمارستان فارابی هستند و همیشه به روز هستند.کادر عالی و خوش اخلاق.در یک کلام انسان واقعی هستند.خدا به آقای دکتر و پرسنل ایشون سلامتی و عمر باعزت بدهد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عمل لیزریک
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
بیماری قوزی قرنیه
دکترفوق العاده مهربان وصبوری
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار عالی پیوند قرنیه کردم و دید چشمم ده دهم است
خیلی برای بیمار وقت میگذارد
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بسیاردکترخ
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
عمل آب مروارید انجام دادم خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
خوب بود راضیم ازش. خداروشکر چشمام خوبه. مهربونه و کارشم خوبه
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عمل نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
عمل لنز داخل چشمی برام انجام دادن سال 93 و بی نهایت راضیم خدا بهشون خیر بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
قرنیه خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی.سپاس از ایشان، عمل چشم جهت برداشت عینک داشتم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
سالها قبل عمل لیزیک با ایشان آنجام داده ام
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
پسرم آب مروارید مادر زادی داشت فعلا یک روزه عمل کردند امیدوارم که نتیجه ی عمل عالی باشه
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عمل لیزیک انجام دادم به خاطر ضعیفی چشم وخیلی راضیم ازشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عمل آب مروارید داشتم ولی هنوز دوره درمانم کامل نشده تا اینجا بد نبوده.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر هاشمیان عمل لازک من رو انجام دادند و بی نهایت راضی هستم اخلاق عالی و پیگیری فوق العاده ...
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
پزشک بینظیر استاد به تمام معنا
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
عالی بود، دلسوزانه و تخصصی توضیحات ارائه کردند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
کار دکتر بینظیر چشام ضعیف بود پیششون سال 92 عمل کردم خیلی هم راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
زخم قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
ماینه بعدازعمل
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
قوزقرنیه
داشتم نتیجه عملم خوب بود خداروشکر
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
جراحی لازک انجام دادم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
دخترم آب
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
دکتر خوبیه عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
سلام دکتر مهربان و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
برداشتن عینک
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
فوقالعاده آگاه و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
خیلی ازش راضیام
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
باسلام دکتر سیدحسام هاشمیان بی نظیر هستن خداوندمتعال نگهدارشونباشه مجموعه همکارانشان واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
دکتر خولی است
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
عمل لنز داخل چشمی داشتم که قبل از عمل گفته شد که کاملا نمره چشمم از بین میره ولی بعد از عمل هم چشمم ضعیفه یعنی به صفری که قبل از عمل گفته شد نرسید
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
عاااااالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
خیلییییی برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
برخورد عا
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
سلامت باشه
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
یک چشمم آب مروارید داشت که عمل کردند. ولنز گذاشت .
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
دکتر بسیار خوب و ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
لازک کردم بسیار عالی بود و پزشکی با اخلاق فوق العاده و پنجه های طلایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
عالیه کارش درسته من رو آغای هاشمیان عمل کردن خیلی کارش خوبه با تشکر
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
سلام بسیار دکتر بااحترام وخوش برخورد وتشخیصشون بسیار دقیق بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
عمل لیزیک بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
عالی بود. خواهرم قوز قرنیه داشت دو تا چشم که آقای دکتر سید حسام هاشمیان عمل کردن الان چند سال کاملا خوب شدن و خوش برخورد هستن آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
عمل prk
۱۳۹۷/۰۳/۲۱
عمل پی آر کی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
عمل کاتاراکت چشم چپ درسال۹۶
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
من سه ساله که عمل کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مشکل قوز قرنیه ، مشاوره دقیق علمی درستی گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
برادرم عمل قوز قرنیه انجام داد و خیلی دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عمل انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
بینظیرن
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
خیلی عالی و راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
عالیه و استاد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
عمل لازک
عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
لیزیک انجام دادم بسیار هم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عالی هر چی بگم کم گفتم خداوکیلی بهترین دکتر چشم پزشک
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
فمتولیزیک انجام دادم،خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
باسلام مشکل ناخنک داشتیم توسط ایشان عمل شد وخیلیم عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
مادرم عمل آب مروارید انجام داده خیلی راضی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
بسیار پ
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
دکتر خیلی خوبی هستن قوز قرنیه داشتم عمل پیوند انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
مشکل قرنیه
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
چشمم درد میکرد
۱۴۰۲/۰۷/۰۶
برای معاینه پیش دکتر رفتم و خیلی با حوصله کامل وضعیت چشمامو بهم گفت.هم خودشون و هم کادرشون واقعا خوش اخلاق و با حوصله بودن فقط به مقداری تو مطب معطل شدیم.
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چشمامو لیزیک کردم عالیههههه الان 5ساله
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکترعلی عا
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دوتا چشام عمل کردن خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار با تجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خیلیخوبخوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
فعلا مشکل حل نشده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دکتر بسیار با حوصله و با دانشی هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
در انتظار عمل هستم اما سوالاتی دارم ایا پاسخگو هستید
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
واقعا دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
بهترین در زمینه لیزیک چشم در بیمارستان فارابی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
دکتر خوب و قابل اعتمادی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
خوب بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
مشکل قرنیه داشتم قراربودعمل بشم ولی انجام نشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
آب مروارید
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
ضعیفی چشم داشتم الان 12ساله عینک استفاده نمیکنم دکتری خیلی عالی وحرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
خیلی عالیه هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
همه چیز خوب و عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اقای دکتر حاذق و بسیار دقیق و فوق العاده مودب با پرسنل خوب و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دکتری عالی با تجربه و صبور و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
من یک ماه پیش عمل لازک داشتم، دکتر هاشمیان یکی از بهترین پزشکایی هستند که باهاشون برخورد داشتم، بسیار حرفه ای، مهربان و پیگیر و با حوصله
بهترین جراح چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه، لیزیک و آب مروارید معاونت بین الملل بیمارستان فوق تخصصی فارابی تهران عضوهیات علمی ودانشیار دانشگاه تهران (بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی) فوق تخصص پیوندقرنیه لیزیک لازک اسمایل کراتوکونوس (قوزقرنیه)-کراس لینک (CXL)-لیزر جراحی آب مروارید-جراحی ناخنک رتبه برترآزمون کشوری بورد تخصصی چشم پزشکی
بهترین دکتری هست ک میشناسم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عمل لازک انجام دادم و خیلی راضی هستم بعد از ۴ سال
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عمل لازک انجام دادم ۱۰ سال پیش و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۵کارش بسیار خوب وعالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دکتر خوش اخلاق صبور می باشد ودقت کار
۱۴۰۰/۱۱/۰۷لیزیک انجام دادم ، خیلی به کارشون وارد هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵با سلام خدمت همه بنده ساتل قبل یک چشمم و امسال هم چشم راستم عمل فرنیه کرده اقای دکتر وازش راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸قوز قرنیه دارم وایشون عملم کردن وخیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷بسیار ع
۱۴۰۲/۰۵/۲۸قوز قرنیه داشتم عمل رینگ داخل قرنیه و بعد لنز داخل چشمی انجام دادم عینک را برداشتم دیدم عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۴خیلی معاینه خوب انجام شد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عمل لیزیک هردو چشم داشتم سال 92 و عالی بوده تا الان. خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۲/۱۴فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۱همسرم راضی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴پزشک بسیار بسیار خوب و ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳برخورد عالی تشخیص عالی تر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عمل لازم داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۱آب مروارید عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عمل چشم داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۳۰عالیییی همه خاندان ما پیش ایشون عمل کردن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹پیوند قرنیه پدرم من ازهمین جا پاهاشو میبوسم زندگی دوباره به پدرم داد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ضعیفی چشم با شماره 10 - انجام عمل
۱۳۹۷/۰۹/۱۷قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عمل اب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹درحال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالی میتونم به جرئت بگم از بهترین جراحان چشم هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵پدرم جراحی قرنیه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲لنز برام گذاشتن.. عالی بودن از همه نظر
۱۴۰۱/۰۸/۱۷فعلا اولین بار هست که دکتر رو میبینم ولی برخوردشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عمل اب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۰سلام من چندسال پیش پیش دکتر هاشمیان عمل کردم خیلی خیلی راضی هستم واقعا دکتر باتجربه وخوش رفتار بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عمل prk خداروشکر عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶سلام ایشون قراره جشم مادرم و عمل کنه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیارحاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عمل prk
۱۴۰۲/۰۶/۲۰کاشت لنز . هنوز عمل نکردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹آب مروارید،علم و اخلاق ایشان مثال زدنی است
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عاااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲برای ویزیت لیزیک
۱۳۹۹/۰۳/۳۱برای داییم عمل پیوند قرنیه انجام دادن خداروشکر خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل قرنیه و آب مروارید
۱۴۰۲/۰۹/۲۶من میخوام عمل لازک کنم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲عمل لایزیک انجام دادم الان چشمام ضعیف شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۷واقعا دکتر لایق وبا معلوماتی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر خ
۱۴۰۲/۰۸/۲۹عمل لازک
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی بودند با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عمل داشتم ولی لغو شده بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۶عالی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دکتر باوجدانی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۸پیوند قرنیه انجام دادن استاد پ تو کارشون حرف اولو میزنن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر بسیار حرفه ای .همچنین تیم همراه ایشان در مطب همه عزیز و گرامی خیلی وقت برا بیمار میزارن ،دفعه اول گفتم شاید مثل خیلی ها فقط بدنبال مریض بعدی باشند.اما با صبر و متانت به همه سوالات پاسخ دادن ومشکلم رفع شد.منشی های عزیز و با احترام خودم چندین دکتر رو امتحان کردم از جمله مظفری.جواد هاشمیان و.... اما ایشان نمونه ندارن در کشور .ایشالله همیشه تندرست باشید دکتر عزیز و مهربان همچنین تمام پرسنل مجموعه
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۵باسلام و احترام ، آقای دکتر هم از لحاظ تخصص و هم ادب عالی هستن.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹پیوند قرنیه انجام دادم و نتیجه رضایت بخش رود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر هاشمیان
۱۴۰۴/۰۳/۲۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عمل شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴سلام،عمل لیزیک
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خیلی کار
۱۴۰۲/۰۳/۱۸دقیق و پر حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خوش برخورد و متعهد
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عمل اب مروارید داشتم راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳بسیار حاذق هستند و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۲۹بسیار ازطبابت ایشان رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲زخم قرنیه تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عمل چشمای مادرم،و نتیجه عالی شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۴عمل لیزیک
۱۴۰۲/۱۲/۰۵جراحی قرنیه عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۲یک ماه پیش عمل لازک انجام دادم و فعلا که راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵قوزقرنی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲عمل مروارید دو چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸علی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خوب و درجه یک
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۸دکتر هل
۱۴۰۳/۰۲/۰۶دکتر استاد فارابی هستن عالی در تشخیص و عمل
۱۴۰۱/۰۶/۳۱عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴یکشنبه برای لیزیک قراره ویزیت بکنه
۱۳۹۷/۰۵/۱۰خداروشکرتاالان هیچ مشکلی نداشتم وهمچی عالی بود6ماهه که عمل لیزیک انجام دادم:)
۱۴۰۱/۱۱/۰۹من عمل پیوند قرنی انجام دادم پیش دکتر هاشمیان و از کارش خیلی راضی هشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸فعلن کار ایشان را ندیده ایم چون قراره دوسه روز بعد عمل اب مروارید انجام بده انشاا.. که موفقیت امیز باشد
۱۳۹۸/۱۰/۰۹خشکی چشم داشتم. کلا خونوادگی برای ویزیت رفتیم عالی بودن. صبور و خوش برخورد هستند. کارشونم عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵خیلی عالی هستند . هم رفتار خوب هم دانش خوبی دارند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عمل قرنیه و با موفقیت
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳مراجعه برای جراحی اب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۲۱قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱لیزیک کردم وخوب شدم
۱۳۹۷/۰۹/۰۱دکتر بسیار عالی .قوز قرینه داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیار عاااالی بسیاااار ماهر
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عملکرد بی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳قوز قرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عمل چشم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶خیلی دکتر با تجربی میباشد مخصوصا در عمل اب مروارید خداوند متعال به ایشان سلامتی اعطا فرماید
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بهترین دکتربود واسم لیزیک انجام داده 6سال پیش. عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷الباود
۱۳۹۸/۰۷/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۳قرنیه لنزداخلی گذاشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر بییییینظیرن افتخارمه که ایشون من و عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خونریزی شبکه چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار خوش اخلاق و با تجربه و کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی با تجربه صبور
۱۴۰۲/۰۸/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۸عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۴/۲۵دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار راضی هستم ولیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴من چشمامو پیششو لازک کردم عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰چشمآموزش عمل کرده ایشون وبهتر شدم
۱۳۹۷/۰۸/۲۲بسیار راضی ام
۱۳۹۷/۰۷/۱۵سلام بیم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹آب مروارید داشتم عمل کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار کار بلد و محترم بودن ایشون با صبر وحوصله معاینه کردن قطعا توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۱۰خیلی دکترخوبیه کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵من توسط ایشون جراحی و کاملا رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالیه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵عمل فیمتو اسمایل
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار با تج
۱۴۰۲/۰۴/۲۰خوش اخلاق و خوش برخورد راضی بودم خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸از هر نظر عالی،
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام خوب بود راهنمایی کرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷برای عمل لازک و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸فبلا عمل داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹مشکلی نداشتم فقط برای عمل لیزیک پیش ایشون رفتم و فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عملprk انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶فوق العاده اس
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عمل قرنیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۱سلام من هردو چشمام رو در8ماه پیش زیرنظردکتر هاشمیان عمل لیزیک کردم وخیلی راضیم وازدکتر ممنونم بخاطر اخلاق خوبشون ودقت بالاشون
۱۳۹۷/۱۲/۲۲عمل لایزیک
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مشکل قوض قرنیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸امل چشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عمل قرنیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹مشکل ناخنک چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار حازق، مهربان، خوش برخورد، با دقت، تشخیص عالی..
۱۴۰۵/۰۳/۰۹باسوادترین ،بهترین و با حوصله ترین پزشکی هستند که در عمرم دیدم.ایشون استاد بیمارستان فارابی هستند و همیشه به روز هستند.کادر عالی و خوش اخلاق.در یک کلام انسان واقعی هستند.خدا به آقای دکتر و پرسنل ایشون سلامتی و عمر باعزت بدهد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عمل لیزریک
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بیماری قوزی قرنیه دکترفوق العاده مهربان وصبوری
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی پیوند قرنیه کردم و دید چشمم ده دهم است خیلی برای بیمار وقت میگذارد
۱۳۹۹/۰۷/۱۴بسیاردکترخ
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عمل آب مروارید انجام دادم خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود راضیم ازش. خداروشکر چشمام خوبه. مهربونه و کارشم خوبه
۱۳۹۸/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عمل نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عمل لنز داخل چشمی برام انجام دادن سال 93 و بی نهایت راضیم خدا بهشون خیر بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۵قرنیه خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی.سپاس از ایشان، عمل چشم جهت برداشت عینک داشتم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۵سالها قبل عمل لیزیک با ایشان آنجام داده ام
۱۴۰۳/۰۳/۱۲پسرم آب مروارید مادر زادی داشت فعلا یک روزه عمل کردند امیدوارم که نتیجه ی عمل عالی باشه
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عمل لیزیک انجام دادم به خاطر ضعیفی چشم وخیلی راضیم ازشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عمل آب مروارید داشتم ولی هنوز دوره درمانم کامل نشده تا اینجا بد نبوده.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر هاشمیان عمل لازک من رو انجام دادند و بی نهایت راضی هستم اخلاق عالی و پیگیری فوق العاده ...
۱۴۰۲/۰۲/۲۲پزشک بینظیر استاد به تمام معنا
۱۳۹۹/۱۲/۰۱عالی بود، دلسوزانه و تخصصی توضیحات ارائه کردند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳کار دکتر بینظیر چشام ضعیف بود پیششون سال 92 عمل کردم خیلی هم راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷زخم قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳ماینه بعدازعمل
۱۴۰۳/۱۰/۰۹قوزقرنیه داشتم نتیجه عملم خوب بود خداروشکر
۱۳۹۹/۰۳/۳۰اب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۰۷جراحی لازک انجام دادم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۱دخترم آب
۱۴۰۳/۰۳/۱۴دکتر خوبیه عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸سلام دکتر مهربان و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۹برداشتن عینک
۱۴۰۰/۱۱/۰۹فوقالعاده آگاه و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خیلی ازش راضیام
۱۴۰۰/۰۷/۰۲باسلام دکتر سیدحسام هاشمیان بی نظیر هستن خداوندمتعال نگهدارشونباشه مجموعه همکارانشان واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۳/۲۲دکتر خولی است
۱۳۹۹/۰۳/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عمل لنز داخل چشمی داشتم که قبل از عمل گفته شد که کاملا نمره چشمم از بین میره ولی بعد از عمل هم چشمم ضعیفه یعنی به صفری که قبل از عمل گفته شد نرسید
۱۳۹۹/۰۵/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۹عاااااالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خیلییییی برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برخورد عا
۱۴۰۱/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴سلامت باشه
۱۴۰۳/۰۲/۰۲یک چشمم آب مروارید داشت که عمل کردند. ولنز گذاشت .
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دکتر بسیار خوب و ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹لازک کردم بسیار عالی بود و پزشکی با اخلاق فوق العاده و پنجه های طلایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالیه کارش درسته من رو آغای هاشمیان عمل کردن خیلی کارش خوبه با تشکر
۱۳۹۹/۰۹/۲۴سلام بسیار دکتر بااحترام وخوش برخورد وتشخیصشون بسیار دقیق بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عمل لیزیک بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۴خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱عالی بود. خواهرم قوز قرنیه داشت دو تا چشم که آقای دکتر سید حسام هاشمیان عمل کردن الان چند سال کاملا خوب شدن و خوش برخورد هستن آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عمل prk
۱۳۹۷/۰۳/۲۱عمل پی آر کی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عمل کاتاراکت چشم چپ درسال۹۶
۱۴۰۲/۰۹/۱۹من سه ساله که عمل کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل قوز قرنیه ، مشاوره دقیق علمی درستی گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶برادرم عمل قوز قرنیه انجام داد و خیلی دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بینظیرن
۱۴۰۲/۰۴/۲۱خیلی عالی و راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲عالیه و استاد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عمل لازک عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۵لیزیک انجام دادم بسیار هم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی هر چی بگم کم گفتم خداوکیلی بهترین دکتر چشم پزشک
۱۳۹۹/۱۲/۱۳فمتولیزیک انجام دادم،خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵باسلام مشکل ناخنک داشتیم توسط ایشان عمل شد وخیلیم عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مادرم عمل آب مروارید انجام داده خیلی راضی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بسیار پ
۱۴۰۱/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوبی هستن قوز قرنیه داشتم عمل پیوند انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴مشکل قرنیه
۱۴۰۳/۰۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۹چشمم درد میکرد
۱۴۰۲/۰۷/۰۶برای معاینه پیش دکتر رفتم و خیلی با حوصله کامل وضعیت چشمامو بهم گفت.هم خودشون و هم کادرشون واقعا خوش اخلاق و با حوصله بودن فقط به مقداری تو مطب معطل شدیم.
۱۴۰۲/۰۹/۰۱چشمامو لیزیک کردم عالیههههه الان 5ساله
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکترعلی عا
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۵/۰۳عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دوتا چشام عمل کردن خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار با تجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلیخوبخوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰فعلا مشکل حل نشده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر بسیار با حوصله و با دانشی هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۸در انتظار عمل هستم اما سوالاتی دارم ایا پاسخگو هستید
۱۳۹۷/۱۰/۰۹واقعا دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بهترین در زمینه لیزیک چشم در بیمارستان فارابی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خوب و قابل اعتمادی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خوب بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۱مشکل قرنیه داشتم قراربودعمل بشم ولی انجام نشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶آب مروارید
۱۳۹۹/۱۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸ضعیفی چشم داشتم الان 12ساله عینک استفاده نمیکنم دکتری خیلی عالی وحرفه ای
۱۴۰۲/۱۱/۱۷چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خیلی عالیه هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۱همه چیز خوب و عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹اقای دکتر حاذق و بسیار دقیق و فوق العاده مودب با پرسنل خوب و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتری عالی با تجربه و صبور و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹من یک ماه پیش عمل لازک داشتم، دکتر هاشمیان یکی از بهترین پزشکایی هستند که باهاشون برخورد داشتم، بسیار حرفه ای، مهربان و پیگیر و با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴لازک انجام دادم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عمل لازک پیششون انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکترخوش اخلاق وکاردان
۱۴۰۱/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۶آب مروارید داشتم آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عمل جراحی prk
۱۳۹۸/۰۹/۲۹قوز قرنیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴