دکتر هدایت اکبری فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی با شماره نظام پزشکی 29639 در شهر شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان زند، روبروی دانشکده مهندسی یک، ساختمان یاس، طبقه چهارم واقع شده است.
دکتر هدایت اکبری فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی با شماره نظام پزشکی 29639 یکی از پزشکان شناختهشده در شهر شیراز است. دکتر هدایت اکبری دارای مدرک تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی است که این ترکیب تحصیلی، ایشان را به مرجعی معتبر برای تشخیص و درمان انواع آلرژیها، بیماریهای ایمونولوژیک و مشکلات مرتبط با سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان در شیراز بدل کرده است.
مطب دکتر هدایت اکبری در خیابان زند شیراز، روبروی دانشکده مهندسی یک، ساختمان یاس، طبقه چهارم واقع شده و بیماران بسیاری از مناطق مختلف شیراز برای دریافت خدمات تخصصی به ایشان مراجعه میکنند. حضور دکتر هدایت اکبری با تخصص فوق تخصصی آلرژی و ایمونولوژی بالینی، نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت بیماران مبتلا به آلرژیهای تنفسی، غذایی و پوستی داشته است. بسیاری از خانوادهها، به ویژه والدین کودکان با مشکلات آلرژی، دکتر هدایت اکبری را به دلیل دانش تخصصی و توجه دقیق به روند درمان انتخاب میکنند.
تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر هدایت اکبری، متخصص آلرژی در شیراز، به دقت در تشخیص و برخورد حرفهای با بیماران شناخته میشود و بیماران از دریافت مشاوره تخصصی رضایت بالایی داشتهاند. از آنجا که نظرها و تجربههای مثبت بیماران نقش مهمی در انتخاب پزشک مناسب دارد، فضای کلی مطب ایشان نشان از اعتماد و رضایت بیماران دارد.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه حضوری به مطب دکتر هدایت اکبری فراهم نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت، مستقیماً با مطب ایشان در خیابان زند شیراز تماس حاصل نمایند. با توجه به تخصص و مدارک معتبر علمی، دکتر هدایت اکبری به عنوان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در شیراز، گزینهای مطمئن برای درمان بیماریهای آلرژیک و ایمونولوژیک محسوب میشود.
دکتر هدایت اکبری فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و دارای تخصص بیماریهای کودکان است.
مطب دکتر اکبری در شیراز، خیابان زند، روبروی دانشکده مهندسی یک، ساختمان یاس، طبقه چهارم قرار دارد.
در حال حاضر نوبتدهی اینترنتی فعال نیست و بیماران باید برای تعیین وقت با مطب تماس بگیرند.
بیماریهای آلرژیک مانند آسم، رینیت آلرژیک، آلرژی غذایی، کهیر، اگزما و مشکلات سیستم ایمنی توسط ایشان درمان میشود.
تشخیص و درمان انواع آلرژی، انجام تست پوستی و غذایی، مشاوره تخصصی و درمان بیماریهای ایمونولوژیک.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان زند - روبروی دانشکده مهندسی یک -
ساختمان یاس - طبقه چهارم
آسم آلرژی
۱۳۹۸/۱۲/۲۱سرفه زیاد داشتم الآن یه کمی خوبم
۱۳۹۸/۰۷/۰۴تنگی نفس شدید وبا یه نخسه الان 14 ساله که دیگه هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶تازه شروع کردیم یک بار رفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۶حساسیت و خارش شدید
۱۴۰۲/۰۹/۱۱الرژی شدید داشتم با دوز اول دارو خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۷قبلا مریص ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عارضه ی پوستی...بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۰/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عالی بود من خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴اگزما.بهتر شدن تهال
۱۳۹۸/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲تنگی نفس داشتم. هنوز تحت درمان هیتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷خیلی خوب خدا عمرت بده
۱۴۰۱/۰۴/۱۷مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳تنگی نفس.بهبودی
۱۳۹۷/۰۸/۰۹آلرژی و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عااااااااااااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عملات الرژیک عصبی، با داروها کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار راضی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱مشکلی آلرژی شدید داشتم وبا چند مرتبه ویزیت شدن خیلی بهترشدم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶منبیماری ریوی دارم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲آلرژی داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۲۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۴طبابت عالی و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۲الرژی و نتیج
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱سرفه های خشک داشتم بعد دوماه خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳برای آلرژی فص
۱۴۰۰/۰۶/۰۶آلرژی داشتم وفعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷آلرژی دارم و فعلا که خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱حملات تنگی نفسی بعد از مراجعه به دکتر و استفاده از بخور به شدت کاهش پیدا کرده
۱۳۹۹/۰۵/۱۱اسم الرژی داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دوستم بیمار ایشان بوده و بسیار راظی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۹بچه ام سرفه زیاد داشت الان خیلی بهتره.ممنون
۱۴۰۱/۱۱/۰۵اسم داشتم تحت
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سرفه شدید. کاملا درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۷پسرم آلرژی شدید داشت و مرتبا آب ریزش بینی و سرفه داشت که با مراجعه به آقای دکتر و بعد از وزیت با تجویز داروهاشون خیلی بهتر شده الان دو سال هست که زیر نظر دک هست و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰واقعا پزشک متعهد وبا ایمان هستن وخیلی خوش برخورد
۱۳۹۸/۱۰/۱۷کارش خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بله دکتر باتجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰مشکل تنفسی دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی بودن برا افت دهان رفتم پیششون و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶در تشخیص آلرژی فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹پسرم بصورت مداوم علایم سرماخوردگی را داشت و هرهفته ویزیت میشد به پیشنهاد دوستان مراجعه داشتم و بعد از مصرف داروها سه ساله پسرم اصلا سرما نخورده.کارشون و حوصله و زمانی که واسه بیمار میذارن بسیار ارزشمنده امیدوارم سایشون مستدام باشه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دوبار رفتم پیششون و واقعا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲سلام. چند ماهی بود قارچ پوستی داشتم حتی بهترین دکترهای پوست رفتم . بدترش کردن که بهتر نشد نزد دکتر اکبری که امدن با یک نگاه گفتن قارچ پوستی هست . خدا خیرشون بده . و انشاالله همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی ..
۱۴۰۱/۰۳/۲۲آسم بهترشده
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دکتر خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۷کارش خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۱من مشکل آسم داشتم و از زمانی که تخت نظر ایشون هستم خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶سلام برای آلرژی دخترم مراجعه کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۳نتیجه مثبت بود مشکل آسم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴حساسیت پوستی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳شوک تنفسی تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۸/۰۱برادرم خیلی حالش بد نیست ما را باز دیگه عمر برادرم رو مدیون دکتر اکبری هستم واقعا سنگ تمام گذاشت برامون انشالله خداوند جبران زحمتت آقای دکتر کنه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳آلرژی داشتم و زیاد سرفه میکردم.با تشخیص ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹آلرژی وتا حدودی زیادی پیشگیری شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۲آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی هستن دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عفونت ریه والرپی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰آسم داشتم و تنگی نفس خداروشکر الان وضعیت پایداری دارم ر راضیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار قوی درطبابت
۱۴۰۱/۰۳/۰۷چون بار اول مراجعه کردم زود است اظهار نظر کنم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴از ویزیت ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱مشکل پوستی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آلرژی شدید و کهیر و اگزاما
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مشکل آلرژی کمی بهتر شده به علت کرونا نتوانستم دیگه بیاورم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی هست
۱۴۰۲/۰۶/۱۹دخترم مشکل حساسیت تنفسی داشت خیلی بهتر از قبل شد و مشکلش تقریبا کنترل شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵تازه مراجعه کردم ... ان شاالله ک دکتر خوبی باشه ...
۱۴۰۰/۱۲/۱۹آبریزش داشتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۷آلرژی پوستی تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲اسم دختر روبه بهبوداست
۱۳۹۸/۰۷/۲۷الرژی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۴/۱۸دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۵فعلا هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲توانمند متخصص تشخیص عالی برخورد خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵i havent idea
۱۳۹۹/۰۲/۳۰آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸نتیجه خوبی داشته ام
۱۳۹۸/۰۱/۲۲دکتر بسیار خوب باکادر خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بهترین دکتر برای تشخیص بیماریهای پوستی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بیماری آسم و آلرژی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکترخیلی خوبی هی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷اسم و حساسیت
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۸مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی خوبه خداروشکر پسرم بهتر شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۶پسرم آلرژی داشتند شکر خدا برطرف شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸حساسیت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵آلرژی و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی ...
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۷مشکل ریه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷آلرژی نت
۱۴۰۳/۱۲/۱۰الرژی فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بیماری پیسیوزاریس
۱۴۰۴/۰۲/۲۴ادامه درمان دارم
۱۴۰۱/۰۷/۲۰بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای هست کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸مشکل تنفسی و ریه حال فوقلاده شده ام
۱۴۰۱/۱۰/۱۱برای الرژی با تجویزشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷کهیر دارم ، آمدم خدمت ایشان . انشاالله بهبود حاصل بشود
۱۳۹۹/۰۵/۱۵حساسیت تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۳آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶چند سال پیش برای حساسیت پوستی مراجعه کردم خیلی سریع خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی و گران
۱۴۰۳/۰۲/۰۲آلرژی و درمان آن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶کهیرمیزدم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام دکتر برای مائده جوادی چ خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۱۳آلرژی داروها خوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۵من کهیر میزد بدنم چند سال درگیرش بودم اما با مراجعه به دکتر خوب خوب شدم خدارو شکر
۱۳۹۹/۰۴/۱۲خیلی خوب تشخیص دادند و در روند بهبود بیماری ام بسیار کمک کردند
۱۴۰۲/۰۷/۱۲آسم داشتم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴حساسیت داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵الرژی و موقع درمان خوب بوده و حواب داده بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷باسلام وخسته نباشید بذل توجه آقای دکتر اکبری به بیمارانی که درواقع توان مالی ندارند بیشتر آدم را مجذوب اخلاق وحسانات دکتر میکند ازاین حیث که در مطب دکتر هدایت اکبری کارهای مربوطه به آلرژی انجام میگیرد باعث راحتی بیماران است لیکن برای قشر ضعیف که شایان ذکر است که بیش از نیمی از مراجعه کنندگان در زمان مراجعه وجه همراه خود را یا ازهمسایه ویا اقوام ودوستانش قرض گرفته هیچ شک نیست ، خدا به دکتر اکبری طول عمری با عزت عنایت بفرماید که موفق به همکاری قشر ضعیف هم در این راستا باشد
۱۳۹۸/۰۷/۱۰حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷مشکل من اگزما هست
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بیماری کهیروبه لطف ایشان خوب شدم چندین ساله
۱۳۹۹/۰۷/۱۹تا وقتی داروهاشون استفاده میکنم، خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۰۹اسم و الرژی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بهتررررین پزشک در زمینه آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲آقای دکتر مسیر درمانی خوبی رو به بیمار ارائه میدن با اینکه در حال حاضر یک بار فعلا ویزیت شدم ولی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶نتیجه حا
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب است
۱۳۹۹/۰۱/۲۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار پزشک با تجربه و خبره ایی هستن و بسیار عالی تشخیص و درمان میکنن من بیمار ایشون بودم و نتیجه خیلی خوبی گرفته ام
۱۳۹۷/۱۰/۲۴تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل پوستی و آلرژی. بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۶/۲۱عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴الرژی بود خوب پیش میرع
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۹مشکل آلرژی غذایی مشکل برطرف شد
۱۳۹۸/۰۲/۲۷دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲اسم داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹پسرم آلرژی داره وزیرنظرآقای دکترخییلی بهترشده
۱۴۰۱/۰۳/۱۷الرژی پوستی ..تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۳جناب دکتر عالی درجه یک حساسیت کهیر داشتم فعلا خوبم تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷الحمدالله دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵سلام بهترین دکتر در تشخیص نوع آلرژی خارش پوستی و تنگی نفس خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶سالها پیش برای آلرژی تنفسی به ایشان مراجعه کردیم، خوب بودند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹فوق العاده
۱۴۰۱/۰۸/۱۱من سرفه شدید داشتم الحمد الله با دارو و توصیه های دکتر و همکاران شون خوب شدم
۱۳۹۷/۱۰/۱۰عالی. هنوز تحت درمان هستم...
۱۳۹۷/۱۰/۱۴دکتر دستت رو میبوسم از دور همیشه سلامت باشید یه پسر سه ساله دارم که از 3 ماهگی دچار آلرژی بود و بهترین دکترها از جمله دکتر سدیفی و دکتر مدنی نتونستن خوبش کنن و درمانشان موقت بهبودی داشت در عرض یک هفته اگزما پوستی برطرف شد و پسرم تونست راحت شبها بخوابه و غذا بخوره ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰آسم و آلرژی درحال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲اسم نفس تنگی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵آلرژی داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲سرفه های پی در پی ولی پیگیری انجام نشد مجدد مراجعه می کنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کهیر و آبزی بینی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶آلرژی تنفسی و آسم
۱۳۹۹/۰۷/۲۶عالی و درجه یک ، سالها از آلرژی و حساسیت زجر می کشیدم که با مراجعه به ایشان وافعا بیماری از سرم رفع شد. درود بر ایشان
۱۴۰۱/۰۷/۱۷آلرژی بعد از ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بیماری پوستی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶آسم خیلی شدید داشتم که با اولین مراجعه خیلی خوب شدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۵سرفه میکنم و فعلا تجربه ای ندارم . فقط یک بار ویزیت شدم و درمان هنوز شروع نشده .
۱۴۰۲/۰۹/۲۵آلرژی شدید و مشکل ریوی ، تحت نظر ایشان هستم و داروهای تجویزی مرتب استفاده می شود ،خدا را شکر شرایطم نسبت به سال 1393 که اولین بار توسط ایشان ویزیت شدم خیلی بهتر است .
۱۳۹۹/۰۱/۲۶همه چی خوب وعالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۳حساسیت تنفسی داشتم و با طبابت دکتر اکبری خیلی بهترم
۱۳۹۷/۰۱/۲۹راضی هستم و تاثیر گذار بود.
۱۴۰۱/۰۹/۱۴حساسیت پوستی و حساسیت تنفسی داشتم الان بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲دکتر بسیار خوب با علم بالا
۱۴۰۰/۰۵/۱۶حساسیت و بعد از مراجعه و درمان خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عاااالی ب
۱۴۰۳/۰۴/۱۱جلسه ی اول بود ، با مصرف داروها ، فعلا بهتره
۱۳۹۸/۰۶/۱۳توسط دیگران معرفی شده اند
۱۳۹۷/۱۰/۲۵عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵اسم آلرژی فاویسم پسرم داشتن
۱۴۰۱/۰۷/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴آسم و آلرژی عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خیلی خو
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار باتج
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عال فالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام مشکل آسم 2 بار بیشتر نرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عالی هست
۱۳۹۸/۰۴/۰۸سلام نتیجه عالی بوده دستشون درد نکنه اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸بنده سالی معمولا یک بار دچار آلرژی شدید / سرفه زیاد / میشم که هر بار با مراجعه به کلینیک دکتر اکبری مداوا میشم و از ایشان خیلی خیلی ممنونم که واقعا بعد از خداوند ایشون نجات دهنده مریضهایی از قبیل من هستند خداوند به ایشون طول عمو باعزت عنایت فرماید.
۱۳۹۸/۰۲/۲۳آلرژی داشتم و تست آلرژی دادم.
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی در حال درمان
۱۴۰۴/۱۱/۰۴آسم داشتمبهترشدم
۱۳۹۷/۰۳/۲۳گرفتگی بینی و خارش پوستی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰کار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴گلودرد وعفونت گلو
۱۳۹۸/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۱پسرم آلرژی پوستی داشت خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۹/۳۰آلرژی پوستی،خارش و قرمزی داشتم و بعد از ویزیت بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴اسم و الرژی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بچه آلرژی داشت کهیر میزد از وقتی دارو استفاده می کنه خوب شده
۱۳۹۸/۰۲/۲۱الرژی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱تنفسی و آلرژی. تا الان خیلی خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۹خوبه ولی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹....عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲سرفه شدید خوب شدم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳اسم و الرژی
۱۳۹۸/۰۳/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲حساسیت داشت بچه مون بینیش خارش داشت عطسه میکرد الان خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خوب است
۱۳۹۸/۰۷/۲۱آلرژی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۲