دکتر شقایق برزگر متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 120285 در کرج فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان بهشتی، ساختمان نگین البرز، طبقه هشتم، واحد ۵ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر شقایق برزگر متخصص زنان، زایمان و نازایی است که با شماره نظام پزشکی 120285 در شهر کرج فعالیت میکند. ایشان با داشتن مدرک تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانش و تجربه بالایی در حوزه سلامت بانوان دارد. دکتر شقایق برزگر خدمات گستردهای در زمینه بیماریهای زنان، جراحیهای زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی و واژینوپلاستی، جوانسازی واژن با لیزر و رفع تیرگی واژن ارائه میدهد. همچنین، درمان اختلالات هورمونی، انجام سونوگرافیهای تخصصی و نظارت کامل بر مراحل بارداری از جمله خدمات مهم ایشان است. بیماران میتوانند برای زایمان طبیعی، زایمان بیدرد، مشاوره پیش از بارداری و درمان کیستهای تخمدان به دکتر شقایق برزگر مراجعه کنند.
مطب دکتر شقایق برزگر در خیابان بهشتی (قزوین) کرج، بعد از چهارراه طالقانی، مابین خیابان استانداری و خیابان کسری، ساختمان نگین البرز، طبقه هشتم، واحد ۵ واقع شده است. این موقعیت مکانی دسترسی راحتی برای مراجعین از مناطق مختلف کرج فراهم میکند. ایشان سهامدار بیمارستان کسری کرج نیز هستند و ارتباط نزدیکی با این مرکز درمانی دارند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر شقایق برزگر به دلیل تشخیص دقیق، رعایت اصول اخلاقی پزشکی و برخورد محترمانه شناخته میشود. تجربه بیماران از روند درمان و پیگیریهای منظم ایشان رضایتبخش بوده و بیش از ۹۵٪ مراجعهکنندگان، دکتر شقایق برزگر را به دیگران توصیه کردهاند. حضور فعال در زمینه جراحیهای نوین و بهکارگیری روشهای جدید درمانی، اعتبار علمی و عملی ایشان را دوچندان کرده است.
برای دریافت خدمات تخصصی زنان و زایمان، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر شقایق برزگر در کرج فراهم است. دکتر شقایق برزگر با دانش تخصصی و رویکرد علمی روزآمد، یکی از چهرههای شناختهشده این حوزه در استان البرز محسوب میشود.
دکتر شقایق برزگر متخصص زنان، زایمان و نازایی است و با شماره نظام پزشکی 120285 در کرج فعالیت میکند.
مطب ایشان در کرج، خیابان بهشتی (قزوین)، بعد از چهارراه طالقانی، ساختمان نگین البرز، طبقه هشتم، واحد ۵ واقع شده است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر شقایق برزگر از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
خدماتی مانند هیستروسکوپی، جراحیهای زیبایی زنان، جوانسازی واژن با لیزر، سونوگرافی، درمان اختلالات هورمونی و مشاوره قبل از بارداری ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان بهشتی (قزوین)-بعد از چهار راه طالقانی- مابین خیابان استانداری و خیابان کسری- ساختمان نگین البرز - طبقه هشتم-واحد ۵
بسیار خوش برخورد و دقیق بودند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ماموگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۰۷تشخیص خوب و دکتر با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتربسیارباحوصله و مهربونی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن برای بیماروقت وحوصله به خرج میدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۵/۱۸واقعن دکتر حاذق و خوبی هستند و اخلاق حرفه ای ایشون برای من خیلی جالب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰دکتر مهربان و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار مهربان هستند ووقتشون رودراختیار مریض میگذارند باردارهستم وازشون راضیم
۱۳۹۷/۱۱/۲۹داکتر خوبی استند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکترخوب و باحوصله
۱۳۹۹/۱۲/۲۴دکتر خوب و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتر صبور و با حوصله ای هستن و کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۵فیروم داشتم خانم دکترعملم کردن عالی بودن هرباربرای ویزیت رفتم باحوصله وجواب دادن
۱۴۰۲/۰۳/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عمل کیس داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷صبور و دقیق
۱۴۰۲/۰۲/۳۰مهربون ،خوش اخلاق ،زایمانم پیش ایشون بود عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳جلوگیری از بلوغ زودرس . خوب بود.
۱۳۹۹/۱۱/۰۲با حوصله و مهربان تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۳مراقبت های دوران بارداری دکتر خوب و پیگیری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوب و کاردان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خوبی بود فقط توی مطب خیلی معطلی داشتم وای در کل دکتر مهربونی بودنچ
۱۴۰۰/۱۰/۲۳واقعادکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۶باردارمومراقب پیش ایشونمیرم
۱۳۹۸/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳اولین بار وزیت میشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دکتر مهربونیه، سزارین منو انجام داد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالیه زگیل تناسلی داشتم کاملا درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عفوفنت شدید داشتم به لطف دکتر کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بله خیلی مهربونه
۱۳۹۸/۱۰/۰۱عالی زایمان کردم پیششون
۱۴۰۱/۰۵/۱۰قبلا مریضشون بودم و خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱باردارهستم وزیرنظرشون هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰پزشک عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۲خوب بوذ
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۰دکتر بسیار با حوصله و صبور هستند، به دکتر با دقت به حرف های من گوش کردند و تجربه ای که من در طی بیماری از سر گذرانده بودم را مد نظر قرار دادند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱حرفه ای و عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۸/۱۴من عفونت داشتم رفتم پیش ایشون خیلی سریع درمان شدم از تشخیص ایشون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۲۷بسیار خوب هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳من مشکل پریودی داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ویار بارداری به شدت بالا که توسط ایشان مهار شد بسیار بااخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیاااار بسیااار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عفونت داشتم و مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۱حاملگی
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار با حوصله و واقعا دکتر مادی گرایی نیستن دلسوز و بسیار با سواد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بسیار دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خیلی بامهربونی برخوردمیکنه وعالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۱خوببود
۱۴۰۲/۰۸/۱۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار با حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۲۳در حال پیگیری هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷باردار
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۰سلام.من الان 5روزازپریودیم گذشته ولکه بینی دارم.بی بی چک گرفتم منفی چیکارکنم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵کیست تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۳در حال حاضر دوره درمان پلی کیستیک رو میگزرونم و خداروشکر راضی هستم ، اخلاق خوب و ارامش خانم دکتر فوق العاده است
۱۳۹۸/۰۹/۰۳هماتوم بارداری داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۵سزارین من توسط خانم دکتر برزگر انجام شد و ایشون انقد رفتار خوبی داشتن که واقعا ارامش دادن بهم تو شرایط اورژانسی که داشتم و بقیه هیچ مراعات حالمو نداشتن خانم برزگر مثل فرشته بودن برام
۱۳۹۹/۰۵/۲۵Besyar ali
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالییییی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خونریزی شدید، درمان فوری با اولین نسخه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴پزشک فوقالعاده باحوصله و دقیق هستن، من از اول با داریم و بعدش زایمانم تحت نظر ایشون بودم.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۳پریود نمیشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مراقبت های دوران بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عفونت داشتم که بهتر شده بودم قرصام تموم شد بعد یک ماه بار عفونت گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴تشخیص عالی و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳جدا از تخصص و مهارتشون آرامشی که دکتر دارن خیلی در طول معاینات بارداری کمکم کرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی مهربان و صبور
۱۳۹۹/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبیه فقط منشیش خوب نیست
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عااالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دکتر بسیار عالی هستن و ازشون ممنونم مشکل ناباروری داشتم تحت نظر ایشون باردار شدم و زایمان کردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۴دکتر صبور وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹بسیار با اخلاق و مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پیگیر نشدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴برای معاینه دوران بارداری رفتم پیششون. خیلی باصبر و حوصله به تمام سوالاتم پاسخ دادن و بهم آرامش دادن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱بسیار باحوصله بودند
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بارادر هستم و پیش ایشون چکاپ میشم،عالی هستن، صبور و متین
۱۴۰۴/۰۳/۰۶زیمان اول با ایشون بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر صبور با تحصیلات بالا
۱۳۹۸/۰۲/۰۴به من گفته بودن زگیل تناسلی دارم ولی خانم دکتر تشخیص دادن که زگیل تناسلی نیست و درست تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خوب و خوش رفتار
۱۴۰۲/۰۷/۲۶عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۱/۱۷تمام دوران بارداری زیر نظرشون بودم واقعا عالی و باحوصله راهنمایی میکردن و دچار عفونت شدم با ی نسخه خیلی راحت درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ازشون ممنونم کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶برای چکاپ میرم پیشش
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بارداری، عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی و فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عمل داشتم باهاشون
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خونریزی زیاد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار مهربان ودلسوز وپاسخگوی تمام سوالات
۱۳۹۹/۰۱/۲۶بسیار عالی و اخلاق گرا
۱۴۰۱/۰۱/۱۷خیلی دکتر خوش برخورد و مهربونی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عفونت ادراری وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مراقبت دوران بارداریمون پیش ایشون میرم دکتر مهربون دلسوزی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۰چکاپ دوره ای
۱۴۰۳/۰۶/۲۶یکی از بهترین ها و صبورترین ها و با مسولیت ها هستن ایشون و سه سال هست زیر نظرشون هستم و رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار مهربان و عالم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶خیلی برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی از ایشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۰۷فو العاده عالی و صبور
۱۳۹۸/۱۲/۱۹کیست آندومتریوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مشکل عفونت داشتم هنوزدرحال درمان. هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عفونت داشتم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳دکتر با حوصله م حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۹برای ناباروری مراجعه کردم هر دکتری میرفتم اصلا جوابی نمیگرفتم خداروشکر خانم دکتر دستشون شفاس من باردار شدم پیش خانم دکتر برزگر
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عفونت داخلی داشتم کامل خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰من مشکل کیست و هورمون داشتم تحت درمانم خانم دکترم ازشون خیلییی ممنونم برای کمک هاشون ان شاالله برای بارداری هم میخوام ایشون پزشکم باشن
۱۳۹۹/۰۱/۲۷مراقبتهای دوران بارداری
۱۴۰۰/۰۱/۲۳در حال پی گیری مشکل هستم هنوز رفع نشده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عفونت بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱بسیار خوش برخورد و حرفهای
۱۴۰۱/۰۲/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر بسیار صبور و مهربون هستن تا الان که هفت ماهه باردارم تحت نظر ایشون هستم و راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسبارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خواهرم سزارین کردن وکار خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۶برای بارداری و خیلی مهربون و صبورن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بسیار پزشک خوب باحوصله و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتری صبور و مهربان هستند کل بارداری در کنارشون بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴من عفونت قارچی داشتم که خیلی دکتر رفتم برای درمان بیماری ولی نتیجه نگرفتم تا با ایشون ویزیت شدم و حالم خیلی خوب هست الان
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خانم دکتر عالی هستن ،بی نظیر واقعا ،من پیش ایشون سزارین کردم و واقعا در تشخیص فوق العاده هستن ...بسیار صبور و خوش برخورد و مهربان و دلسوز هستن و واقعا با ایشون هیچ استرسی آدم نداره ..
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۳من برای زایمان رفتم پیش ایشون خیلی رفتار خوبی داشتن پر از آرامش.کارشونم عالی و صبورانه انجام میدن.
۱۴۰۲/۰۳/۱۳بسیار دکتر خوب و دقیقی هستن و واقعا برای بیمار ارزش قائل میشن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خیلی ع
۱۴۰۴/۰۱/۱۸رضایت کامل
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشکل فیبروم فعلاتهد درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دکتر بسیار خوب و با حوصله ایی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۹بسیار با شخصیت،محترم با حوصله صبور،خیلی عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳دکتر ارامی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳دکتر خیلی خوبی هستن عفونت داشتم وخوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۲/۰۱/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۷مشکلم عفونت بود رفتم پیش دکتر حالم خوب شده
۱۳۹۹/۰۵/۲۹دکتر فوق العاده ارام و متین هستن اصلا استرس نمیدن دوران بارداری میگذرونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پیگیر آبسه لگن همسرم هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹پلیکیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۳نتیجه ی مثبت
۱۳۹۹/۰۵/۲۲دکتر چند ساله بنده هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶من مشکل عفونت داشتم و با یه نسخه ی ایشون خوب شدم واقعا دکتر عالی و باحوصله ای هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تنها یکبار رفتم خوب برخورد کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیار دکتر صبور و خوش اخلاق و در تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فوق العاده هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بارداری
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ارتباط بسیا
۱۳۹۹/۰۵/۲۵زایمان و بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دکتر صبور و خوش برخورد و خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳زایمان کردم عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵دکتر بسیار خوب وباحوصله وتشخیص درست
۱۴۰۰/۰۱/۲۵فعلا پیششون میام قراره عمل بشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴درد در ناحیه سمت راست شکم داشتم ایشون تشخیص عفونت دادند دارو دادند و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکلی نداشتم چک آپ بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مراقبت بارداری رفتم دکتر خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸پزشک خ
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عمل زیبایی و راضی نبودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بچه دار نمیشه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰سلام بهترین دکتر هستن حرف ندارن کارشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷زمانبندی و وقتشناسی بدددددددددددددددد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰تحت درمان بودم خیلی خانوم خوبیه و جواب گرفتم خدا خیرش بده
۱۳۹۹/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پزشک حاذقی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عفونت داشتم وبرطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰فوق العادست
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دوران بار داری زیر نظر ایشون بودمعالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بسیار دکتر باحوصله ای هستند و برای بیمار وقت می گذارند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بهترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹اورژانسی رفتم بیمارستان وزیردست ایشون پسرم به دنیا اومد خیلی عالی وخوب بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹برای بار اول بود ک رفتم هنوز نمیدونم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خیلی عالیع کارشون
۱۴۰۲/۰۴/۰۴صبور و مهربان و با تحصیلات
۱۴۰۱/۱۰/۰۳باردار بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳سلام خسته نباشیدببخشیدامکان است ازطریق ناف باردارشد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸من برای پرولاکتین و کیست رفتم خداروشکر خوب شدم الان برای اقدام ب بارداری میرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳معاینه سینه
۱۳۹۹/۰۶/۲۷همسر بنده چند سالی هست بیمار ایشون هستند بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴باردارم وتحت نظرشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ایشون عالین
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۹بسیار دکتر صبور و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳فوق العاده هستند هم تو کار و هم در برخورد با بیمار
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بابت بارداری تهت نظر ایشون هستم
۱۳۹۸/۱۰/۰۴با سلام من برای زایمان به ایشان مراجعه کردم و زایمان خیلی خوبی را با ایشان تجربه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶صبور و دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خیلی مهربونه و دلسوزن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فوقالعاده دکتر صبور با مسیولیت و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴واسه چکاب رفته بودم که خیلی ارامش داشتن و خوشم اومد از برخورد و علمشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۰دکتر خوب وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ali bod
۱۴۰۰/۰۱/۰۵برای بارداری رفته بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴در دوره درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلی خو
۱۴۰۱/۰۳/۲۶مشکلی که داشتم برطرف شد، با حوصله و باتوجه هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر خیلی خوبی تشخیص درست میده
۱۴۰۱/۰۳/۱۴من باردار بودم و عمل سزارین رو پیش خانم دکتر انجام دادم واقعا راضی بودم ازشوت درجه یک
۱۴۰۱/۱۰/۱۸عالیییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برای عفونت مراجعه کردم خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مهربانه
۱۳۹۸/۰۵/۰۹همه چی خیلی خوب بود رفتار خانم دکتر باعث میشه بیمار فارق از استرس باشه در لحظه معاینه من پیش هر دکتری حس راحتی نداشتم و مدام درک عترص تندخویی دکترا قرار میگرفتم ولی پیش خانم برزگر همه چی عالی بود حس آرامش و دقتی که به بیمار دارن عالیه خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بد نبود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار خوش رفتار و دکتر با تجربه ایی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳